Vyhledávání vozů
výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
175235 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1986 |
vůz z desetikusové ověřovací série KT8D5, 1999: VP - BS120, ESP, IGE, 2004: GO - KT8D5R.N2, 2008: VP, 2013: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2019-2023: GO - kompletní LED osvětlení, elektrický odpojovač trolej-zem (na střeše středního článku), nové pulty řidiče s kolébkovými tlačítky, kompresorová sedadla řidiče s vyhříváním, nerezová madla, nové světelné kanály a schrány dveřních pohonů, mechanické plošiny, nová sklopná sedadla, plastové dveře SKD nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1701 | DPMB (od 1.9.1986) | M | |||||||
175234 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1986 | 13.5.2024 |
vůz z desetikusové ověřovací série KT8D5, 1986: vystaven na MSV, 1997: GO - BS120, POD, 2002: VP - ESP, IGE, 2006: VP, 2011: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, plastové dveře SKD, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2016: VP |
» detail | ||||
1702 | DPMB (1.10.1986 - 2024) | M | |||||||
178295 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1989 |
2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: GO - KT8D5R.N2, 2011/2012: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2017: VP - kamerový systém se záznamem vč. kolizní kamery nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1703 | DPMB (od 13.1.1990) | M | |||||||
178296 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1989 |
1993: převíjecí transparent Meisler Electronics, 2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: GO - KT8D5R.N2, 2012: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2017: VP - prezentační tramvaj DPMB ke 150. výročí MHD v Brně: podlaha ALTRO a tapety bočnic v imitaci dřeva, madla ve vínové barvě, strop s tapetou časové osy s důležitými milníky v historii MHD v Brně, vnitřní kamerový systém vč. kolizní kamery, 2022: SP - odstranění prezentačních polepů, zůstala pouze podlaha ALTRO v dřevěném dekoru a vínová madla nátěr: bílá * |
» detail | |||||
1704 | DPMB (od 13.2.1990) | M | |||||||
178297 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1989 |
1994: VP, 1998: VP - POD, 2002: VP - BS120, IGE, ESP, 2006: GO - KT8D5R.N2, 2010: VP, 2018: VP - klimatizace kabin řidiče Waeco CA RT880, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, kamerový systém se záznamem, 17.12.2024: poškozen po nehodě se 1719 a 1908 na Moravském náměstí nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1705 | DPMB (od 19.1.1990) | M | |||||||
178298 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1989 | 25.6.2021 |
1999: VP - BS120, ESP, IGE, 28.9.2003: vykolejení na Novolíšeňské - těžce poškozen, 2004: GO - KT8D5R.N2, 2009: VP, 2013: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2014: klimatizace Janoza CoolAir A-80, 2/2020: odstaven k provedení vložené SO, z důvodu špatného technického stavu byla SO pozastavena, 6/2021: sešrotován |
» detail | ||||
1706 | DPMB (12.1.1990 - 6/2021) | M | |||||||
178299 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1989 | 24.7.2024 |
1995: VP - polopantograf Lekov ESGe (B článek), 2000: VP - BS120, ESP, IGE, 2006: GO - KT8D5R.N2, polopantograf nahrazen standardním, 2010: VP, 2015: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 8/2015: klimatizace kabin řidiče WAECO CA RT880 |
» detail | ||||
1707 | DPMB (23.1.1990 - 2024) | M | |||||||
178300 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1989 |
1993: VP, 2001: VP - BS120, ESP, IGE, 28.1.2003: nehoda s 1635+1636 na Kníničské, 2006: VP - POD, 2011: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2016: VP nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1708 | DPMB (od 13.1.1990) | M | |||||||
178301 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1989 |
1993-1995: odstaven po nehodě, 1999: VP - BS120, ESP, IGE, 2004: VP - POD, 2009: GO - KT8D5R.N2, 2014: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, klimatizace Janoza CoolAir A-80, 2021: VP nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1709 | DPMB (od 12.1.1990) | M | |||||||
178302 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1989 |
1999: VP - BS120, ESP, IGE, 2004: VP - POD, 2009: GO - KT8D5R.N2, 2014: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, klimatizace kabin řidiče Janoza CoolAir A-80, 2020: VP nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1710 | DPMB (od 24.1.1990) | M | |||||||
178303 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1989 |
1994: VP, 1998: VP, 2003: GO - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 10.4.2008: nehoda se 1724 s vykolejením pod vozovnou Medlánky, vážně poškozen B článek, 7/2009: B a C články na opravě v KOS Krnov, 2009-2010: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do stropu za kabinu řidiče (dle vozů T6A5), 2015: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny, 2022: VP nátěr: Direct, zelená * |
» detail | |||||
1711 | DPMB (od 13.1.1990) | M | |||||||
178304 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1989 | 9.1.2024 |
1993-1994: VP, 2001: VP - BS120, IGE, ESP, 2004: GO - KT8D5R.N2, 2009: VP, 2013: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2014: klimatizace Janoza CoolAir A-80 |
» detail | ||||
1712 | DPMB (19.1.1990 - 2024) | M | |||||||
178305 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1989 | 10.6.2024 |
2002: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: GO - KT8D5R.N2, 2011: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2016: VP |
» detail | ||||
1713 | DPMB (10.2.1990 - 2024) | M | |||||||
178336 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1990 |
1993-1994: VP, 1999: VP, 2004: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2008: GO - KT8D5R.N2, 2014: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, klimatizace kabin řidiče Janoza CoolAir A-80, 2022-2024: GO - kompletní LED osvětlení, elektrický odpojovač trolej-zem (na střeše středního článku), nové pulty řidiče s kolébkovými tlačítky, kompresorová sedadla řidiče s vyhříváním, nerezová madla, nové schrány dveřních pohonů, mechanické plošiny, nová sklopná sedadla, plastové dveře SKD nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1714 | DPMB (od 19.4.1990) | M | |||||||
178337 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1990 |
1993-1994: VP, 1999: VP, 2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2008: GO - KT8D5R.N2, 2012: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2017: VP - vnitřní kamerový systém se záznamem nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1715 | DPMB (od 26.3.1990) | M | |||||||
178338 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1990 |
2000: VP - BS120, ESP, IGE, 2005: VP - POD, 2009: GO - KT8D5R.N2, 2016: VP - klimatizace kabin řidiče Waeco CA RT880, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2023-2024: GO nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1716 | DPMB (od 26.3.1990) | M | |||||||
178339 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1990 | 30.1.2024 |
1993: VP, 1997: VP - BS120, POD, 2001: VP - ESP, IGE, 2005: GO - KT8D5R.N2, 2009: VP, 2014: VP - klimatizace Janoza CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče |
» detail | ||||
1717 | DPMB (26.3.1990 - 2024) | M | |||||||
178340 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1990 | 13.12.2023 |
2000: VP - BS120, ESP, IGE, 2005: GO - KT8D5R.N2, 2010: VP, 2015: VP - klimatizace kabin řidiče WAECO CA RT880, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče |
» detail | ||||
1718 | DPMB (19.4.1990 - 2023) | M | |||||||
178341 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1990 |
1999: VP - BS120, ESP, IGE, 2004: VP - POD, 2008: GO - KT8D5R.N2, 2012: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2018: VP, 17.12.2024: najetí do 1908 a 1705 na Moravském náměstí, odstaven nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1719 | DPMB (od 12.4.1990) | M | |||||||
178342 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1990 |
1995: VP, 2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 2012: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2018: VP - vnitřní kamerový systém se záznamem nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1720 | DPMB (od 19.4.1990) | M | |||||||
178343 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1990 | 5.12.2023 |
2001: VP - BS120, ESP, IGE, 2005: GO - KT8D5R.N2, 2009: VP, 2014: VP - klimatizace Waeco CA RT880, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče |
» detail | ||||
1721 | DPMB (16.5.1990 - 2023) | M | |||||||
178344 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1990 |
1994: VP, 1997: VP - BS120, POD, 2001: VP - ESP, IGE, 19.7.2004: vážná nehoda s 1097 v Bohunicích, 2005: opraven, 15.12.2006: nehoda s 1702 ve Starém Lískovci, odstaven, 2007: VP, 2012: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2019: VP nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1722 | DPMB (od 16.5.1990) | M | |||||||
178345 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1990 |
1998: VP, 2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: GO - KT8D5R.N2, 2011: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2016: VP nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1723 | DPMB (od 21.5.1990) | M | |||||||
179612 | ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 | 1993 |
2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 10.4.2008: najetí do 1711 pod vozovnou Medlánky, 2014: GO - KT8D5R.N2, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 5/2014: klimatizace Janoza CoolAir A-80, 2021: VP nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1724 | DPMB (od 24.8.1993) | M | |||||||
179613 | ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 | 1993 |
2002: VP - BS212, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 2012: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2017: VP - kamerový systém se záznamem vč. kolizní kamery nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1725 | DPMB (od 24.8.1993) | M | |||||||
179614 | ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 | 1993 |
2000: VP - BS120, ESP, IGE, 2005: VP - POD, 2010: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do stropu za kabinu řidiče (dle vozů T6A5), 2015: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny, plastové dveře SKD, 2023: VP nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1726 | DPMB (od 1.9.1993) | M | |||||||
179615 | ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 | 1993 |
1997: VP - BS120, POD, 2002: VP - ESP, IGE, 2006: VP, 2011: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2016: VP - reparační fólie, 2023: VP nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1727 | DPMB (od 1.9.1993) | M | |||||||
179616 | ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 | 1993 |
2000: VP - BS120, ESP, IGE, 2005: VP, 2010: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do stropu za kabinu řidiče (dle vozů T6A5), 2015: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny, 2022: VP nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1728 | DPMB (od 24.8.1993) | M | |||||||
180358 | ČKD Tatra KT8D5N | 1998 |
2005: VP, 2009: VP, 2016: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Konvekta KL 20E (facelift), mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1729 | DPMB (od 20.5.1999) | M | |||||||
180359 | ČKD Tatra KT8D5N | 1998 |
2006: VP, 2011: VP, 2019: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Konvekta KL 20E (facelift), mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, kamerový systém se záznamem nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1730 | DPMB (od 18.6.1999) | M | |||||||
180360 | ČKD Tatra KT8D5N | 1998 |
2005: VP, 2009: VP, 2016: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Konvekta KL 20E (facelift), mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém vč. kolizních kamer nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1731 | DPMB (od 23.7.1999) | M | |||||||
180361 | ČKD Tatra KT8D5N | 1998 |
2005: VP, 2010: VP, 2019: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Dometic CoolAir RTX 2000, mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1732 | DPMB (od 18.6.1999) | M | |||||||
180362 | ČKD Tatra KT8D5N | 1998 |
2004: VP, 2010: VP, 2019-2020: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Dometic CoolAir RTX 2000, mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém nátěr: unifik |
» detail | |||||
1733 | DPMB (od 21.7.1999) | M | |||||||
180363 | ČKD Tatra KT8D5N | 1999 |
2005: VP, 2010: VP - mimořádně náhrada klimatizací Brema klimatizacemi Janoza CZ CoolAir A-80, 2016: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Konvekta KL 20E (facelift), mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, kamerový systém se záznamem vč. kolizních kamer nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1734 | DPMB (od 14.1.2000) | M | |||||||
180364 | ČKD Tatra KT8D5N | 1999 |
2008: VP, 2012: VP, 2020: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Dometic CoolAir RTX 2000, mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1735 | DPMB (od 25.3.2000) | M | |||||||
178352 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1990 |
2002: GO (KOS Krnov), 2008: VP, 2013: GO - modernizace na typ KT8D5R.N2, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 10/2013: klimatizace kabin řidiče Janoza CoolAir A-80, 2019: VP nátěr: unifik * |
» detail | |||||
ex
Dopravný podnik mesta Košice |
|||||||||
1736 | DPMB (od 22.8.2002) | M | |||||||
178353 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1990 |
2002: GO - KT8D5R.N2, reko KOS Krnov, 2008: VP, 2012: VP - klimatizace Janoza CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2018: GO - výměna původních odporníků za odporníky v kleci z perforovaného plechu, plastové dveře SKD" nátěr: unifik * |
» detail | |||||
ex
Dopravný podnik mesta Košice |
|||||||||
1737 | DPMB (od 17.2.2003) | M | |||||||
178243 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1989 |
2003: GO - KT8D5R.N2, reko KOS Krnov (rekonstrukce původně pro Volgograd), 2009: VP, 2014: VP (rozšířená) - výměna kabeláže, výměna střešních odporníků (nově bez nucené ventilace), klimatizace kabin řidiče Janoza CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2021: VP nátěr: unifik * |
» detail | |||||
ex
Dopravný podnik mesta Košice |
|||||||||
1738 | DPMB (od 9/2003) | M | |||||||
178306 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2002: VP - od 4/2002 zpět v provozu; 11/2008-2/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 3/2009 zpět v provozu; 2012: VP (Datatechnik); 1-5/2016: VP (ÚD); 30.11.2019: historicky první tramvaj na nové trati v Kaplířově ulici (zatěžkávací zkouška mostu přes dálniční přivaděč); 1.12.2019: Mikulášská tramvaj; 12/2019-5/2020: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
288 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178307 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2000: VP (DP Most?) - přivezen 6/2000 - od 10/2000 zpět v provozu; 2006-1/2007: VP (Datatechnik); 10-12/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 3/2010 zpět v provozu; 4-8/2014: VP (ÚD) - poslední VP v Cukrovarské; 5-10/2018: VP; 1/2022-8/2022: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
289 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178308 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2002: VP - zpět v provozu 9/2002; 2006-2007: VP (DP Most) - zpět v provozu 2/2007; 2-6/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - zpět v provozu 8/2009; 6-9/2013: VP (Datatechnik) - zpět v provozu 10/2013; 4-9/2017: VP; 10/2020-8/2021: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
290 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178309 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2002: VP - od 7/2002 zpět v provozu; 2007-2008: VP (Datatechnik) - od 2/2008 zpět v provozu; 8-10/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 10/2009 zpět v provozu; ?-12/2013: VP - od 4.1.2014 zpět v provozu; 9/2017-6/2018: VP; 8/2021-2/2022: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
291 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178310 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2000: VP (DP Most) - od 12/2000 zpět v provozu; 2007-2/2008: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 3/2008 zpět v provozu; 2012: VP (Datatechnik); 8/2015-3/2016: VP; 2.12.2018: Mikulášská tramvaj; 3-9/2019: VP; 11/2023-9/2024: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
292 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178311 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2001-2002: VP - od 2/2002 zpět v provozu; 6?-10/2007: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 10/2007 zpět v provozu; 25.2.2009: vykolejení na nám. Milady Horákové; 2011: VP (Datatechnik); 10/2015-7/2016: VP; 6/2019-1/2020: VP; od 1/2024: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
293 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178312 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2001: VP - od 8/2001 zpět v provozu; 4-8/2007: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 9/2007 zpět v provozu; 2011: VP (Datatechnik); 12/2014-4/2015: VP (Karlov); 5/2018-7/2019: VP; 4/2023-5/2024: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
294 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178313 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2000/2001: VP - od 6/2001 zpět v provozu; 2007: VP (Datatechnik) - od 8/2007 zpět v provozu; 7-10/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 10/2009 zpět v provozu; 3-6/2013: VP (Datatechnik) - od 8/2013 zpět v provozu; po nehodě na Borech 16.11.2016 - odstaven do VP; 12/2016-7/2017: VP; 6/2020-12/2020: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
295 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178314 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2001: VP - od 10/2001 zpět v provozu; 18.6.2002: nehoda (Rondel); 12.2.2007: vykolejení (Plzeňka); 2007: VP (Datatechnik) - od 10/2007 zpět v provozu; 9-11/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 5/2010 zpět v provozu; 1-4/2014: VP; 7-12/2018: VP; 3-7/2022: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
296 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178315 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2001: VP - od 3/2001 zpět v provozu; 10/2006-4/2007: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 6/2007 zpět v provozu; 11.5.2009: požár; 5-8/2009: VP - oprava po požáru (Datatechnik) - od 8/2009 zpět v provozu; 1-4/2013: VP (Datatechnik); 7/2017-1/2018: VP; 6/2021-6/2023: odstaven; 6-12/2023: VP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
297 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178316 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2000: VP - od 10/2000 zpět v provozu; 2006: VP (Datatechnik) - od 10/2006 zpět v provozu; 1-4/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 5/2009 zpět v provozu; 2012: VP (Datatechnik); 6-12/2016: VP; 30.11.2019: historicky druhá tramvaj na nové trati v Kaplířově ulici, zatěžkávací zkouška mostu přes dálniční přivaděč; 12/2019-10/2020: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
298 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178317 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2002/2003: VP - zpět v provozu 1/2003; 2-6/2008: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 7/2008 zpět v provozu; 3-5/2012: VP (Datatechnik) - od 31.5.2012 zpět v provozu; 18.9.2013 vážná dopravní nehoda (Rondel) - od 3/2014 zpět v provozu; 11/2016-4/2017: VP; 1/2021-6/2021: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
299 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
173368 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1984 |
prototyp; zkušební provoz v síti DP hl. m. Prahy; 2003: modernizace na KT8D5R.N1; 9/2009: VP nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * |
» detail | |||||
ex
ČKD Tatra zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
1500 | Dopravní podnik Ostrava (od 1/1989) | TO | |||||||
178280 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1989 |
2007: GO - KT8D5R.N1 nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * |
» detail | |||||
1501 | Dopravní podnik Ostrava (od 1/1990) | TO | |||||||
178277 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1989 |
2004: GO - KT8D5R.N1;
vystaven na veletrhu Czech Raildays 2004 nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * |
» detail | |||||
1502 | Dopravní podnik Ostrava (od 1/1990) | TO | |||||||
178276 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1989 |
2005: GO - KT8D5R.N1, 6/2011: VP, 11/2018: VP nátěr: DPO, modrá s bílým proužkem * |
» detail | |||||
1503 | Dopravní podnik Ostrava (od 1/1990) | TO | |||||||
178284 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1989 |
2004: GO - KT8D5R.N1, 4/2011: VP nátěr: DPO, modrá s bílým proužkem * |
» detail | |||||
1504 | Dopravní podnik Ostrava (od 1/1990) | TO | |||||||
178274 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1989 |
2005: GO - KT8D5R.N1, 7/2011: VP, 4/2019: VP nátěr: DPO, modrá s bílým proužkem * |
» detail | |||||
1505 | Dopravní podnik Ostrava (od 2/1990) | TO | |||||||
178282 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1989 |
2005: GO - KT8D5R.N1 nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá |
» detail | |||||
1506 | Dopravní podnik Ostrava (od 2/1990) | TO | |||||||
178281 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1989 |
2009: GO - KT8D5R.N1 nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * |
» detail | |||||
1507 | Dopravní podnik Ostrava (od 1/1990) | TO | |||||||
178283 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1989 |
2011: GO - KT8D5R.N1 nátěr: DPO, modrá s bílým proužkem * |
» detail | |||||
1508 | Dopravní podnik Ostrava (od 2/1990) | TO | |||||||
178271 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1989 |
2007: GO - KT8D5R.N1 nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá |
» detail | |||||
1509 | Dopravní podnik Ostrava (od 2/1990) | TO | |||||||
178278 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1989 |
2003: GO - KT8D5R.N1, 3/2009: VP nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * |
» detail | |||||
1510 | Dopravní podnik Ostrava (od 2/1990) | TO | |||||||
178279 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1989 |
2005: GO - KT8D5R.N1 nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * |
» detail | |||||
1511 | Dopravní podnik Ostrava (od 2/1990) | TO | |||||||
178285 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1989 |
2005: GO - KT8D5R.N1 nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * |
» detail | |||||
1512 | Dopravní podnik Ostrava (od 2/1990) | TO | |||||||
178273 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1989 |
2006: GO - KT8D5R.N1,12/2020: VP nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá |
» detail | |||||
1513 | Dopravní podnik Ostrava (od 2/1990) | TO | |||||||
178272 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1989 |
2004: GO - KT8D5R.N1, 06/2010: VP, 4/2018 VP nátěr: CVR ODIS, červená s grafikou * |
» detail | |||||
1514 | Dopravní podnik Ostrava (od 1/1990) | TO | |||||||
178275 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1989 |
2008: GO - KT8D5R.N1 nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * |
» detail | |||||
1515 | Dopravní podnik Ostrava (od 1/1990) | TO | |||||||
175236 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1986 |
vůz z desetikusové ověřovací série KT8D5;
8/2022-4/2024: GO (KOS a ÚD DPP) – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
ex
DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova ex Miskolc Városi Közlekedési |
|||||||||
9108 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 16.5.2024) | Hlo | |||||||
178327 | ČKD Tatra KT8D5 | 1990 |
nátěr: MVK, žluto-zeleno-modrá * |
» detail | |||||
ex
DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova ex Miskolc Városi Közlekedési |
|||||||||
9110 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 6.9.2019) | ||||||||
178329 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
9/2018-10/2020: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
ex
DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova ex Miskolc Városi Közlekedési |
|||||||||
9099 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 3.12.2020) | Hlo | |||||||
178330 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
3/2017-1/2020: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
ex
DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova ex Miskolc Városi Közlekedési |
|||||||||
9102II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 25.9.2020) | Hlo | |||||||
178331 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
10/2021-10/2023: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
ex
DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova ex Miskolc Városi Közlekedési |
|||||||||
9106 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 7.12.2023) | Hlo | |||||||
175235 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1986 |
vůz z desetikusové ověřovací série KT8D5;
1/2021-3/2023: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
ex
DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova ex Miskolc Városi Közlekedési |
|||||||||
9105 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 17.4.2023) | Hlo | |||||||
178328 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
6/2022-11/2024: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
ex
DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova ex Miskolc Városi Közlekedési |
|||||||||
9107 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 20.8.2016) | Hlo | |||||||
178332 | ČKD Tatra KT8D5 | 1990 |
nátěr: MVK, žluto-zeleno-modrá * |
» detail | |||||
ex
DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova ex Miskolc Városi Közlekedési |
|||||||||
9111II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 26.7.2019) | ||||||||
173367 | ČKD Tatra KT8D5 | 1984 |
prototyp; zkušební provoz v síti DP hl. m. Prahy; nyní odstaven muzejní vůz v Moskvě nátěr: bílá s červenými pruhy a černou kolem oken * |
» detail | |||||
ex
ČKD Tatra zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy zapůjčen Mosgortrans ex Metroelektrotrans |
|||||||||
5834 | Mosgortrans (od 2019) | Muz | |||||||
178361 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1990 |
2-3/1995: modernizace před prodejem;
1/2015-4/2016: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
ex
Dopravný podnik mesta Košíc ex Strausberger Eisenbahn |
|||||||||
9098 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 28.4.2016) | Hlo | |||||||
178242 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2S | 1989 |
1991: výměna poškozeného A článku po nehodě – zlikvidován koncem roku 1994;
1-10/2014: GO (DP Praha/Cegelec) – modernizace na typ KT8D5.RN2S nátěr: žluto-černá s bílou střechou * |
» detail | |||||
ex
Dopravné podniky mesta Košice |
|||||||||
22 | Strausberger Eisenbahn (od 1995) | ||||||||
178244 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
11/2014-12/2015: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
ex
Dopravné podniky mesta Košice ex Strausberger Eisenbahn |
|||||||||
9056 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 21.3.2016) | Pan* | |||||||
178258 | ČKD Tatra KT8D5 | 1989 | 1995 |
16.9.1994: dopravní nehoda s osobním automobilem v Kolbenově ulici, vyřazen nátěr: CVR Evropská databanka, žluto-černá s fialovým pruhem * |
» detail | ||||
9006 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1989 - 1995) | Hlo | |||||||
178376 | ČKD Tatra KT8D5 | 1990 |
10/2013-4/2014: renovace do stavu odpovídajícímu období 90. let, zařazen do muzejní sbírky nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
9048 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1990) | Stře* | |||||||
178366 | ČKD Tatra KT8D5 | 1991 |
28.3.2014: na zastávce Ladožská směr Važecká najetí tramvaje T6A5 ev.č.619 do tramvaje KT8D5 ev.č.537, ?: oprava po DN; VP: 6/2013 - 12/2013; 7/2021-1/2022: odstavena nátěr: CVR Unique people. zeleno-šedá * |
» detail | |||||
537 | Dopravný podnik mesta Košice (10/1991 - 1/2024) | Bar | |||||||
178370 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1990 |
9/2018-1/2021: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
ex
Dopravný podnik mesta Košíc zapůjčen Miskolci Közlekedési Vállalat ex Miskolc Városi Közlekedési |
|||||||||
9100 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 23.1.2021) | Hlo | |||||||
178364 | ČKD Tatra KT8D5 | 1990 |
nátěr: MVK, žluto-zeleno-modrá * |
» detail | |||||
ex
Dopravný podnik mesta Košíc ex Miskolc Városi Közlekedési |
|||||||||
9112II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 31.5.2019) | ||||||||
178335 | ČKD Tatra KT8D5 | 1990 |
nátěr: vánoční polep, grafika roubenky zaváté sněhem * |
» detail | |||||
ex
Dopravný podnik mesta Košíc |
|||||||||
202 | Miskolc Városi Közlekedési (od 1992) | ||||||||
178358 | ČKD Tatra KT8D5 | 1990 |
nátěr: MVK, žluto-zeleno-modrá * |
» detail | |||||
ex
Dopravný podnik mesta Košíc |
|||||||||
203 | Miskolc Városi Közlekedési (od 1992) | ||||||||
178356 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1990 |
9/2018-12/2021: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
ex
Dopravný podnik mesta Košíc ex Miskolc Városi Közlekedési |
|||||||||
9103II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 25.1.2022) | Hlo | |||||||
178360 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1990 |
4/2017-10/2019: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
ex
Dopravný podnik mesta Košíc ex Miskolc Városi Közlekedési |
|||||||||
9101II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 16.11.2020) | Hlo | |||||||
178354 | ČKD Tatra KT8D5 | 1990 |
nátěr: MVK, žluto-zeleno-modrá * |
» detail | |||||
ex
Dopravný podnik mesta Košíc ex Miskolc Városi Közlekedési |
|||||||||
9113II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 6.6.2019) | ||||||||
178246 | ČKD Tatra KT8D5 | 1989 |
nátěr: MVK, žluto-zeleno-modrá * |
» detail | |||||
ex
Dopravný podnik mesta Košíc ex Miskolc Városi Közlekedési |
|||||||||
9109 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 28.6.2019) | ||||||||
178348 | ČKD Tatra KT8D5 | 1990 |
od 2022: historický vůz nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
Dopravný podnik mesta Košíc |
|||||||||
209 | Miskolc Városi Közlekedési (od 10/1992) | ||||||||
178350 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1990 |
1/2021-8/2022: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
ex
Dopravný podnik mesta Košíc ex Miskolc Városi Közlekedési |
|||||||||
9104II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 18.12.2022) | Hlo | |||||||
175239 | ČKD Tatra KT8D5 | 1986 |
vůz z desetikusové ověřovací série KT8D5; VP 8/2012 - 11/2012; 4/2014 nehoda s T3 ev. č. 421 v obratišti Staničné námestie nátěr: DP Košice, modro-bílo-žlutá * |
» detail | |||||
500 | Dopravné podniky mesta Košice (6/1986 - 1/2022) | Bar | |||||||
175238 | ČKD Tatra KT8D5 | 1986 |
vůz z desetikusové ověřovací série KT8D5; 4/2006 požár v obratišti Štadión Lokomotívy; VP 12/2013-4/2014,
od 3/2022: odstavena v areálu USS nátěr: DP Košice, modro-bílo-žlutá * |
» detail | |||||
501 | Dopravné podniky mesta Košice (6/1986 - 2/2022) | Bar | |||||||
178241 | ČKD Tatra KT8D5 | 1989 |
2001: GO, následné darování Sarajevu nátěr: CVR Injazat, červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
Dopravný podnik mesta Košice |
|||||||||
303 533 |
KJKP GRAS Sarajevo (od 2001) | AM | |||||||
178245 | ČKD Tatra KT8D5 | 1989 |
1996: oprava a následné darování Sarajevu nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
Dopravné podniky mesta Košice |
|||||||||
301 | KJKP GRAS Sarajevo (1998 - 2010) | AM | |||||||
178247 | ČKD Tatra KT8D5 | 1989 |
VP: 2013; SP: 10/2016-4/2017 nátěr: CVR Foodpanda, růžovo-pistáciová s grafikou * |
» detail | |||||
508 | Dopravný podnik mesta Košice (6/1989 - 4/2023) | Bar | |||||||
178248 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1989 |
2005: GO (KOS Krnov) - modernizace na typ KT8D5R.N2;
11/2013: nehoda s autem při výjezdu ze zastávky Botanická záhrada;
5/2017: vůz vystaven na Hlavné ulici v rámci akce Omaľovánka v pohybe nátěr: CVR VESELY oční klinika, modro-bílá * |
» detail | |||||
509 | Dopravný podnik mesta Košice (od 7/1989) | Bar | |||||||
178249 | ČKD Tatra KT8D5 | 1989 |
1996: oprava a následné darování Sarajevu nátěr: DP Sarajevo, žlutá s modrými pruhy * |
» detail | |||||
ex
Dopravné podniky mesta Košice |
|||||||||
302 532 |
KJKP GRAS Sarajevo (od 1998) | AM | |||||||
178250 | ČKD Tatra KT8D5 | 1989 |
1994: prostřední článek poškozen, 1997: SP, 2001: GO (DPO), následné darování Sarajevu; 2018: GO nátěr: DP Sarajevo, žlutá s modrými pruhy * |
» detail | |||||
ex
Dopravný podnik mesta Košice |
|||||||||
304 534 |
KJKP GRAS Sarajevo (od 2001) | AM | |||||||
178346 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1990 |
2004: GO (KOS Krnov) - modernizace na typ KT8D5R.N2;
6/2016: nehoda s OA u zastávky Idanská nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
512 | Dopravný podnik mesta Košice (od 6/1990) | Bar | |||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- provozní: 68 vozů
- v dílnách/v opravě: 10 vozů
- sešrotován: 9 vozů
- definitivně odstaven: 5 vozů
- historický/muzejní: 3 vozy
- dočasně odstaven: 2 vozy
- dlouhodobě odstaven: 2 vozy
- dosud nezařazen do provozu: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (80) mají přibližný průměrný věk 33,9 let.
Poslední aktualizace vozů:
21. 12. 2024.