Vyhledávání vozů

předchozí 1 2 následující předchozí 1 2 následující celkem 161
výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  175235 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1986    vůz z desetikusové ověřovací série KT8D5, 1999: VP - BS120, ESP, IGE, 2004: GO - KT8D5R.N2, 2008: VP, 2013: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2019-2023: GO - kompletní LED osvětlení, elektrický odpojovač trolej-zem (na střeše středního článku), nové pulty řidiče s kolébkovými tlačítky, kompresorová sedadla řidiče s vyhříváním, nerezová madla, nové světelné kanály a schrány dveřních pohonů, mechanické plošiny, nová sklopná sedadla, plastové dveře SKD 
nátěr: unifik *
fotka
 
1701 DPMB (od 1.9.1986) M
 
  175234 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1986  13.5.2024   vůz z desetikusové ověřovací série KT8D5, 1986: vystaven na MSV, 1997: GO - BS120, POD, 2002: VP - ESP, IGE, 2006: VP, 2011: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, plastové dveře SKD, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2016: VP 
fotka
 
1702 DPMB (1.10.1986 - 2024) M
 
  178295 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: GO - KT8D5R.N2, 2011/2012: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2017: VP - kamerový systém se záznamem vč. kolizní kamery 
nátěr: unifik *
fotka
 
1703 DPMB (od 13.1.1990) M
 
  178296 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    1993: převíjecí transparent Meisler Electronics, 2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: GO - KT8D5R.N2, 2012: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2017: VP - prezentační tramvaj DPMB ke 150. výročí MHD v Brně: podlaha ALTRO a tapety bočnic v imitaci dřeva, madla ve vínové barvě, strop s tapetou časové osy s důležitými milníky v historii MHD v Brně, vnitřní kamerový systém vč. kolizní kamery, 2022: SP - odstranění prezentačních polepů, zůstala pouze podlaha ALTRO v dřevěném dekoru a vínová madla 
nátěr: bílá *
fotka
 
1704 DPMB (od 13.2.1990) M
 
  178297 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    1994: VP, 1998: VP - POD, 2002: VP - BS120, IGE, ESP, 2006: GO - KT8D5R.N2, 2010: VP, 2018: VP - klimatizace kabin řidiče Waeco CA RT880, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, kamerový systém se záznamem, 17.12.2024: poškozen po nehodě se 1719 a 1908 na Moravském náměstí 
nátěr: unifik *
fotka
 
1705 DPMB (od 19.1.1990) M
 
  178298 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989  25.6.2021   1999: VP - BS120, ESP, IGE, 28.9.2003: vykolejení na Novolíšeňské - těžce poškozen, 2004: GO - KT8D5R.N2, 2009: VP, 2013: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2014: klimatizace Janoza CoolAir A-80, 2/2020: odstaven k provedení vložené SO, z důvodu špatného technického stavu byla SO pozastavena, 6/2021: sešrotován 
fotka
 
1706 DPMB (12.1.1990 - 6/2021) M
 
  178299 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989  24.7.2024   1995: VP - polopantograf Lekov ESGe (B článek), 2000: VP - BS120, ESP, IGE, 2006: GO - KT8D5R.N2, polopantograf nahrazen standardním, 2010: VP, 2015: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 8/2015: klimatizace kabin řidiče WAECO CA RT880 
fotka
 
1707 DPMB (23.1.1990 - 2024) M
 
  178300 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    1993: VP, 2001: VP - BS120, ESP, IGE, 28.1.2003: nehoda s 1635+1636 na Kníničské, 2006: VP - POD, 2011: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2016: VP 
nátěr: unifik *
fotka
 
1708 DPMB (od 13.1.1990) M
 
  178301 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    1993-1995: odstaven po nehodě, 1999: VP - BS120, ESP, IGE, 2004: VP - POD, 2009: GO - KT8D5R.N2, 2014: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, klimatizace Janoza CoolAir A-80, 2021: VP 
nátěr: unifik *
fotka
 
1709 DPMB (od 12.1.1990) M
 
  178302 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    1999: VP - BS120, ESP, IGE, 2004: VP - POD, 2009: GO - KT8D5R.N2, 2014: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, klimatizace kabin řidiče Janoza CoolAir A-80, 2020: VP 
nátěr: unifik *
fotka
 
1710 DPMB (od 24.1.1990) M
 
  178303 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    1994: VP, 1998: VP, 2003: GO - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 10.4.2008: nehoda se 1724 s vykolejením pod vozovnou Medlánky, vážně poškozen B článek, 7/2009: B a C články na opravě v KOS Krnov, 2009-2010: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do stropu za kabinu řidiče (dle vozů T6A5), 2015: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny, 2022: VP 
nátěr: Direct, zelená *
fotka
 
1711 DPMB (od 13.1.1990) M
 
  178304 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989  9.1.2024   1993-1994: VP, 2001: VP - BS120, IGE, ESP, 2004: GO - KT8D5R.N2, 2009: VP, 2013: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2014: klimatizace Janoza CoolAir A-80 
fotka
 
1712 DPMB (19.1.1990 - 2024) M
 
  178305 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989  10.6.2024   2002: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: GO - KT8D5R.N2, 2011: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2016: VP 
fotka
 
1713 DPMB (10.2.1990 - 2024) M
 
  178336 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    1993-1994: VP, 1999: VP, 2004: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2008: GO - KT8D5R.N2, 2014: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, klimatizace kabin řidiče Janoza CoolAir A-80, 2022-2024: GO - kompletní LED osvětlení, elektrický odpojovač trolej-zem (na střeše středního článku), nové pulty řidiče s kolébkovými tlačítky, kompresorová sedadla řidiče s vyhříváním, nerezová madla, nové schrány dveřních pohonů, mechanické plošiny, nová sklopná sedadla, plastové dveře SKD 
nátěr: unifik *
fotka
 
1714 DPMB (od 19.4.1990) M
 
  178337 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    1993-1994: VP, 1999: VP, 2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2008: GO - KT8D5R.N2, 2012: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2017: VP - vnitřní kamerový systém se záznamem 
nátěr: unifik *
fotka
 
1715 DPMB (od 26.3.1990) M
 
  178338 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    2000: VP - BS120, ESP, IGE, 2005: VP - POD, 2009: GO - KT8D5R.N2, 2016: VP - klimatizace kabin řidiče Waeco CA RT880, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2023-2024: GO 
nátěr: unifik *
fotka
 
1716 DPMB (od 26.3.1990) M
 
  178339 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990  30.1.2024   1993: VP, 1997: VP - BS120, POD, 2001: VP - ESP, IGE, 2005: GO - KT8D5R.N2, 2009: VP, 2014: VP - klimatizace Janoza CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče 
fotka
 
1717 DPMB (26.3.1990 - 2024) M
 
  178340 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990  13.12.2023   2000: VP - BS120, ESP, IGE, 2005: GO - KT8D5R.N2, 2010: VP, 2015: VP - klimatizace kabin řidiče WAECO CA RT880, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče 
fotka
 
1718 DPMB (19.4.1990 - 2023) M
 
  178341 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    1999: VP - BS120, ESP, IGE, 2004: VP - POD, 2008: GO - KT8D5R.N2, 2012: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2018: VP, 17.12.2024: najetí do 1908 a 1705 na Moravském náměstí, odstaven 
nátěr: unifik *
fotka
 
1719 DPMB (od 12.4.1990) M
 
  178342 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    1995: VP, 2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 2012: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2018: VP - vnitřní kamerový systém se záznamem 
nátěr: unifik *
fotka
 
1720 DPMB (od 19.4.1990) M
 
  178343 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990  5.12.2023   2001: VP - BS120, ESP, IGE, 2005: GO - KT8D5R.N2, 2009: VP, 2014: VP - klimatizace Waeco CA RT880, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče 
fotka
 
1721 DPMB (16.5.1990 - 2023) M
 
  178344 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    1994: VP, 1997: VP - BS120, POD, 2001: VP - ESP, IGE, 19.7.2004: vážná nehoda s 1097 v Bohunicích, 2005: opraven, 15.12.2006: nehoda s 1702 ve Starém Lískovci, odstaven, 2007: VP, 2012: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2019: VP 
nátěr: unifik *
fotka
 
1722 DPMB (od 16.5.1990) M
 
  178345 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    1998: VP, 2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: GO - KT8D5R.N2, 2011: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2016: VP 
nátěr: unifik *
fotka
 
1723 DPMB (od 21.5.1990) M
 
  179612 ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 1993    2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 10.4.2008: najetí do 1711 pod vozovnou Medlánky, 2014: GO - KT8D5R.N2, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 5/2014: klimatizace Janoza CoolAir A-80, 2021: VP 
nátěr: unifik *
fotka
 
1724 DPMB (od 24.8.1993) M
 
  179613 ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 1993    2002: VP - BS212, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 2012: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2017: VP - kamerový systém se záznamem vč. kolizní kamery 
nátěr: unifik *
fotka
 
1725 DPMB (od 24.8.1993) M
 
  179614 ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 1993    2000: VP - BS120, ESP, IGE, 2005: VP - POD, 2010: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do stropu za kabinu řidiče (dle vozů T6A5), 2015: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny, plastové dveře SKD, 2023: VP 
nátěr: unifik *
fotka
 
1726 DPMB (od 1.9.1993) M
 
  179615 ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 1993    1997: VP - BS120, POD, 2002: VP - ESP, IGE, 2006: VP, 2011: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2016: VP - reparační fólie, 2023: VP 
nátěr: unifik *
fotka
 
1727 DPMB (od 1.9.1993) M
 
  179616 ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 1993    2000: VP - BS120, ESP, IGE, 2005: VP, 2010: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do stropu za kabinu řidiče (dle vozů T6A5), 2015: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny, 2022: VP 
nátěr: unifik *
fotka
 
1728 DPMB (od 24.8.1993) M
 
  180358 ČKD Tatra KT8D5N 1998    2005: VP, 2009: VP, 2016: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Konvekta KL 20E (facelift), mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém 
nátěr: unifik *
fotka
 
1729 DPMB (od 20.5.1999) M
 
  180359 ČKD Tatra KT8D5N 1998    2006: VP, 2011: VP, 2019: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Konvekta KL 20E (facelift), mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, kamerový systém se záznamem 
nátěr: unifik *
fotka
 
1730 DPMB (od 18.6.1999) M
 
  180360 ČKD Tatra KT8D5N 1998    2005: VP, 2009: VP, 2016: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Konvekta KL 20E (facelift), mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém vč. kolizních kamer 
nátěr: unifik *
fotka
 
1731 DPMB (od 23.7.1999) M
 
  180361 ČKD Tatra KT8D5N 1998    2005: VP, 2010: VP, 2019: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Dometic CoolAir RTX 2000, mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém 
nátěr: unifik *
fotka
 
1732 DPMB (od 18.6.1999) M
 
  180362 ČKD Tatra KT8D5N 1998    2004: VP, 2010: VP, 2019-2020: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Dometic CoolAir RTX 2000, mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém 
nátěr: unifik
fotka
 
1733 DPMB (od 21.7.1999) M
 
  180363 ČKD Tatra KT8D5N 1999    2005: VP, 2010: VP - mimořádně náhrada klimatizací Brema klimatizacemi Janoza CZ CoolAir A-80, 2016: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Konvekta KL 20E (facelift), mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, kamerový systém se záznamem vč. kolizních kamer 
nátěr: unifik *
fotka
 
1734 DPMB (od 14.1.2000) M
 
  180364 ČKD Tatra KT8D5N 1999    2008: VP, 2012: VP, 2020: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Dometic CoolAir RTX 2000, mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém 
nátěr: unifik *
fotka
 
1735 DPMB (od 25.3.2000) M
 
  178352 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    2002: GO (KOS Krnov), 2008: VP, 2013: GO - modernizace na typ KT8D5R.N2, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 10/2013: klimatizace kabin řidiče Janoza CoolAir A-80, 2019: VP 
nátěr: unifik *
fotka
ex Dopravný podnik mesta Košice
 
1736 DPMB (od 22.8.2002) M
 
  178353 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    2002: GO - KT8D5R.N2, reko KOS Krnov, 2008: VP, 2012: VP - klimatizace Janoza CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2018: GO - výměna původních odporníků za odporníky v kleci z perforovaného plechu, plastové dveře SKD" 
nátěr: unifik *
fotka
ex Dopravný podnik mesta Košice
 
1737 DPMB (od 17.2.2003) M
 
  178243 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    2003: GO - KT8D5R.N2, reko KOS Krnov (rekonstrukce původně pro Volgograd), 2009: VP, 2014: VP (rozšířená) - výměna kabeláže, výměna střešních odporníků (nově bez nucené ventilace), klimatizace kabin řidiče Janoza CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2021: VP 
nátěr: unifik *
fotka
ex Dopravný podnik mesta Košice
 
1738 DPMB (od 9/2003) M
 
  178306 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2002: VP - od 4/2002 zpět v provozu; 11/2008-2/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 3/2009 zpět v provozu; 2012: VP (Datatechnik); 1-5/2016: VP (ÚD); 30.11.2019: historicky první tramvaj na nové trati v Kaplířově ulici (zatěžkávací zkouška mostu přes dálniční přivaděč); 1.12.2019: Mikulášská tramvaj; 12/2019-5/2020: VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
 
288 PMDP (od 5/1990) Slo
 
  178307 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2000: VP (DP Most?) - přivezen 6/2000 - od 10/2000 zpět v provozu; 2006-1/2007: VP (Datatechnik); 10-12/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 3/2010 zpět v provozu; 4-8/2014: VP (ÚD) - poslední VP v Cukrovarské; 5-10/2018: VP; 1/2022-8/2022: VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
 
289 PMDP (od 5/1990) Slo
 
  178308 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2002: VP - zpět v provozu 9/2002; 2006-2007: VP (DP Most) - zpět v provozu 2/2007; 2-6/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - zpět v provozu 8/2009; 6-9/2013: VP (Datatechnik) - zpět v provozu 10/2013; 4-9/2017: VP; 10/2020-8/2021: VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
 
290 PMDP (od 5/1990) Slo
 
  178309 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2002: VP - od 7/2002 zpět v provozu; 2007-2008: VP (Datatechnik) - od 2/2008 zpět v provozu; 8-10/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 10/2009 zpět v provozu; ?-12/2013: VP - od 4.1.2014 zpět v provozu; 9/2017-6/2018: VP; 8/2021-2/2022: VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
 
291 PMDP (od 5/1990) Slo
 
  178310 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2000: VP (DP Most) - od 12/2000 zpět v provozu; 2007-2/2008: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 3/2008 zpět v provozu; 2012: VP (Datatechnik); 8/2015-3/2016: VP; 2.12.2018: Mikulášská tramvaj; 3-9/2019: VP; 11/2023-9/2024: VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
 
292 PMDP (od 5/1990) Slo
 
  178311 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2001-2002: VP - od 2/2002 zpět v provozu; 6?-10/2007: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 10/2007 zpět v provozu; 25.2.2009: vykolejení na nám. Milady Horákové; 2011: VP (Datatechnik); 10/2015-7/2016: VP; 6/2019-1/2020: VP; od 1/2024: VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
 
293 PMDP (od 5/1990) Slo
 
  178312 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2001: VP - od 8/2001 zpět v provozu; 4-8/2007: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 9/2007 zpět v provozu; 2011: VP (Datatechnik); 12/2014-4/2015: VP (Karlov); 5/2018-7/2019: VP; 4/2023-5/2024: VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
 
294 PMDP (od 5/1990) Slo
 
  178313 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2000/2001: VP - od 6/2001 zpět v provozu; 2007: VP (Datatechnik) - od 8/2007 zpět v provozu; 7-10/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 10/2009 zpět v provozu; 3-6/2013: VP (Datatechnik) - od 8/2013 zpět v provozu; po nehodě na Borech 16.11.2016 - odstaven do VP; 12/2016-7/2017: VP; 6/2020-12/2020: VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
 
295 PMDP (od 5/1990) Slo
 
  178314 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2001: VP - od 10/2001 zpět v provozu; 18.6.2002: nehoda (Rondel); 12.2.2007: vykolejení (Plzeňka); 2007: VP (Datatechnik) - od 10/2007 zpět v provozu; 9-11/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 5/2010 zpět v provozu; 1-4/2014: VP; 7-12/2018: VP; 3-7/2022: VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
 
296 PMDP (od 5/1990) Slo
 
  178315 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2001: VP - od 3/2001 zpět v provozu; 10/2006-4/2007: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 6/2007 zpět v provozu; 11.5.2009: požár; 5-8/2009: VP - oprava po požáru (Datatechnik) - od 8/2009 zpět v provozu; 1-4/2013: VP (Datatechnik); 7/2017-1/2018: VP; 6/2021-6/2023: odstaven; 6-12/2023: VP 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
 
297 PMDP (od 5/1990) Slo
 
  178316 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2000: VP - od 10/2000 zpět v provozu; 2006: VP (Datatechnik) - od 10/2006 zpět v provozu; 1-4/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 5/2009 zpět v provozu; 2012: VP (Datatechnik); 6-12/2016: VP; 30.11.2019: historicky druhá tramvaj na nové trati v Kaplířově ulici, zatěžkávací zkouška mostu přes dálniční přivaděč; 12/2019-10/2020: VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
 
298 PMDP (od 5/1990) Slo
 
  178317 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2002/2003: VP - zpět v provozu 1/2003; 2-6/2008: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 7/2008 zpět v provozu; 3-5/2012: VP (Datatechnik) - od 31.5.2012 zpět v provozu; 18.9.2013 vážná dopravní nehoda (Rondel) - od 3/2014 zpět v provozu; 11/2016-4/2017: VP; 1/2021-6/2021: VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
 
299 PMDP (od 5/1990) Slo
 
  173368 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 1984    prototyp; zkušební provoz v síti DP hl. m. Prahy; 2003: modernizace na KT8D5R.N1; 9/2009: VP 
nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá *
fotka
ex ČKD Tatra
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
 
1500 Dopravní podnik Ostrava (od 1/1989) TO
 
  178280 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 1989    2007: GO - KT8D5R.N1 
nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá *
fotka
 
1501 Dopravní podnik Ostrava (od 1/1990) TO
 
  178277 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 1989    2004: GO - KT8D5R.N1; vystaven na veletrhu Czech Raildays 2004 
nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá *
fotka
 
1502 Dopravní podnik Ostrava (od 1/1990) TO
 
  178276 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 1989    2005: GO - KT8D5R.N1, 6/2011: VP, 11/2018: VP 
nátěr: DPO, modrá s bílým proužkem *
fotka
 
1503 Dopravní podnik Ostrava (od 1/1990) TO
 
  178284 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 1989    2004: GO - KT8D5R.N1, 4/2011: VP 
nátěr: DPO, modrá s bílým proužkem *
fotka
 
1504 Dopravní podnik Ostrava (od 1/1990) TO
 
  178274 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 1989    2005: GO - KT8D5R.N1, 7/2011: VP, 4/2019: VP 
nátěr: DPO, modrá s bílým proužkem *
fotka
 
1505 Dopravní podnik Ostrava (od 2/1990) TO
 
  178282 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 1989    2005: GO - KT8D5R.N1 
nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá
fotka
 
1506 Dopravní podnik Ostrava (od 2/1990) TO
 
  178281 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 1989    2009: GO - KT8D5R.N1 
nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá *
fotka
 
1507 Dopravní podnik Ostrava (od 1/1990) TO
 
  178283 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 1989    2011: GO - KT8D5R.N1 
nátěr: DPO, modrá s bílým proužkem *
fotka
 
1508 Dopravní podnik Ostrava (od 2/1990) TO
 
  178271 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 1989    2007: GO - KT8D5R.N1 
nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá
fotka
 
1509 Dopravní podnik Ostrava (od 2/1990) TO
 
  178278 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 1989    2003: GO - KT8D5R.N1, 3/2009: VP 
nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá *
fotka
 
1510 Dopravní podnik Ostrava (od 2/1990) TO
 
  178279 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 1989    2005: GO - KT8D5R.N1 
nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá *
fotka
 
1511 Dopravní podnik Ostrava (od 2/1990) TO
 
  178285 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 1989    2005: GO - KT8D5R.N1 
nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá *
fotka
 
1512 Dopravní podnik Ostrava (od 2/1990) TO
 
  178273 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 1989    2006: GO - KT8D5R.N1,12/2020: VP 
nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá
fotka
 
1513 Dopravní podnik Ostrava (od 2/1990) TO
 
  178272 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 1989    2004: GO - KT8D5R.N1, 06/2010: VP, 4/2018 VP 
nátěr: CVR ODIS, červená s grafikou *
fotka
 
1514 Dopravní podnik Ostrava (od 1/1990) TO
 
  178275 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 1989    2008: GO - KT8D5R.N1 
nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá *
fotka
 
1515 Dopravní podnik Ostrava (od 1/1990) TO
 
  175236 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1986    vůz z desetikusové ověřovací série KT8D5; 8/2022-4/2024: GO (KOS a ÚD DPP) – modernizace na typ KT8D5.RN2P 
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy *
fotka
ex DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova
ex Miskolc Városi Közlekedési
 
9108 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 16.5.2024) Hlo
 
  178327 ČKD Tatra KT8D5 1990     
nátěr: MVK, žluto-zeleno-modrá *
fotka
ex DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova
ex Miskolc Városi Közlekedési
 
9110 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 6.9.2019)
 
  178329 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    9/2018-10/2020: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P 
nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá *
fotka
ex DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova
ex Miskolc Városi Közlekedési
 
9099 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 3.12.2020) Hlo
 
  178330 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    3/2017-1/2020: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P 
nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá *
fotka
ex DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova
ex Miskolc Városi Közlekedési
 
9102II Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 25.9.2020) Hlo
 
  178331 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    10/2021-10/2023: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P 
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy *
fotka
ex DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova
ex Miskolc Városi Közlekedési
 
9106 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 7.12.2023) Hlo
 
  175235 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1986    vůz z desetikusové ověřovací série KT8D5; 1/2021-3/2023: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P 
nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá *
fotka
ex DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova
ex Miskolc Városi Közlekedési
 
9105 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 17.4.2023) Hlo
 
  178328 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    6/2022-11/2024: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P 
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy *
fotka
ex DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova
ex Miskolc Városi Közlekedési
 
9107 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 20.8.2016) Hlo
 
  178332 ČKD Tatra KT8D5 1990     
nátěr: MVK, žluto-zeleno-modrá *
fotka
ex DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova
ex Miskolc Városi Közlekedési
 
9111II Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 26.7.2019)
 
  173367 ČKD Tatra KT8D5 1984    prototyp; zkušební provoz v síti DP hl. m. Prahy; nyní odstaven muzejní vůz v Moskvě 
nátěr: bílá s červenými pruhy a černou kolem oken *
ex ČKD Tatra
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
zapůjčen Mosgortrans
ex Metroelektrotrans
 
5834 Mosgortrans (od 2019) Muz
 
  178361 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1990    2-3/1995: modernizace před prodejem; 1/2015-4/2016: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P 
nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá *
fotka
ex Dopravný podnik mesta Košíc
ex Strausberger Eisenbahn
 
9098 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 28.4.2016) Hlo
 
  178242 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2S 1989    1991: výměna poškozeného A článku po nehodě – zlikvidován koncem roku 1994; 1-10/2014: GO (DP Praha/Cegelec) – modernizace na typ KT8D5.RN2S 
nátěr: žluto-černá s bílou střechou *
fotka
ex Dopravné podniky mesta Košice
 
22 Strausberger Eisenbahn (od 1995)
 
  178244 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    11/2014-12/2015: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P 
nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá *
fotka
ex Dopravné podniky mesta Košice
ex Strausberger Eisenbahn
 
9056 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 21.3.2016) Pan*
 
  178258 ČKD Tatra KT8D5 1989  1995   16.9.1994: dopravní nehoda s osobním automobilem v Kolbenově ulici, vyřazen 
nátěr: CVR Evropská databanka, žluto-černá s fialovým pruhem *
fotka
 
9006 Dopravní podnik hl. m. Prahy (1989 - 1995) Hlo
 
  178376 ČKD Tatra KT8D5 1990    10/2013-4/2014: renovace do stavu odpovídajícímu období 90. let, zařazen do muzejní sbírky 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
 
9048 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1990) Stře*
 
  178366 ČKD Tatra KT8D5 1991    28.3.2014: na zastávce Ladožská směr Važecká najetí tramvaje T6A5 ev.č.619 do tramvaje KT8D5 ev.č.537, ?: oprava po DN; VP: 6/2013 - 12/2013; 7/2021-1/2022: odstavena 
nátěr: CVR Unique people. zeleno-šedá *
fotka
 
537 Dopravný podnik mesta Košice (10/1991 - 1/2024) Bar
 
  178370 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1990    9/2018-1/2021: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P 
nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá *
fotka
ex Dopravný podnik mesta Košíc
zapůjčen Miskolci Közlekedési Vállalat
ex Miskolc Városi Közlekedési
 
9100 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 23.1.2021) Hlo
 
  178364 ČKD Tatra KT8D5 1990     
nátěr: MVK, žluto-zeleno-modrá *
ex Dopravný podnik mesta Košíc
ex Miskolc Városi Közlekedési
 
9112II Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 31.5.2019)
 
  178335 ČKD Tatra KT8D5 1990     
nátěr: vánoční polep, grafika roubenky zaváté sněhem *
fotka
ex Dopravný podnik mesta Košíc
 
202 Miskolc Városi Közlekedési (od 1992)
 
  178358 ČKD Tatra KT8D5 1990     
nátěr: MVK, žluto-zeleno-modrá *
fotka
ex Dopravný podnik mesta Košíc
 
203 Miskolc Városi Közlekedési (od 1992)
 
  178356 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1990    9/2018-12/2021: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P 
nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá *
fotka
ex Dopravný podnik mesta Košíc
ex Miskolc Városi Közlekedési
 
9103II Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 25.1.2022) Hlo
 
  178360 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1990    4/2017-10/2019: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P 
nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá *
fotka
ex Dopravný podnik mesta Košíc
ex Miskolc Városi Közlekedési
 
9101II Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 16.11.2020) Hlo
 
  178354 ČKD Tatra KT8D5 1990     
nátěr: MVK, žluto-zeleno-modrá *
fotka
ex Dopravný podnik mesta Košíc
ex Miskolc Városi Közlekedési
 
9113II Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 6.6.2019)
 
  178246 ČKD Tatra KT8D5 1989     
nátěr: MVK, žluto-zeleno-modrá *
fotka
ex Dopravný podnik mesta Košíc
ex Miskolc Városi Közlekedési
 
9109 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 28.6.2019)
 
  178348 ČKD Tatra KT8D5 1990    od 2022: historický vůz 
nátěr: červeno-bílá *
fotka
ex Dopravný podnik mesta Košíc
 
209 Miskolc Városi Közlekedési (od 10/1992)
 
  178350 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1990    1/2021-8/2022: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P 
nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá *
fotka
ex Dopravný podnik mesta Košíc
ex Miskolc Városi Közlekedési
 
9104II Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 18.12.2022) Hlo
 
  175239 ČKD Tatra KT8D5 1986    vůz z desetikusové ověřovací série KT8D5; VP 8/2012 - 11/2012; 4/2014 nehoda s T3 ev. č. 421 v obratišti Staničné námestie 
nátěr: DP Košice, modro-bílo-žlutá *
fotka
 
500 Dopravné podniky mesta Košice (6/1986 - 1/2022) Bar
 
  175238 ČKD Tatra KT8D5 1986    vůz z desetikusové ověřovací série KT8D5; 4/2006 požár v obratišti Štadión Lokomotívy; VP 12/2013-4/2014, od 3/2022: odstavena v areálu USS 
nátěr: DP Košice, modro-bílo-žlutá *
fotka
 
501 Dopravné podniky mesta Košice (6/1986 - 2/2022) Bar
 
  178241 ČKD Tatra KT8D5 1989    2001: GO, následné darování Sarajevu 
nátěr: CVR Injazat, červeno-bílá *
fotka
ex Dopravný podnik mesta Košice
 
303
533
KJKP GRAS Sarajevo (od 2001) AM
 
  178245 ČKD Tatra KT8D5 1989    1996: oprava a následné darování Sarajevu 
nátěr: bílá *
ex Dopravné podniky mesta Košice
 
301 KJKP GRAS Sarajevo (1998 - 2010) AM
 
  178247 ČKD Tatra KT8D5 1989    VP: 2013; SP: 10/2016-4/2017 
nátěr: CVR Foodpanda, růžovo-pistáciová s grafikou *
fotka
 
508 Dopravný podnik mesta Košice (6/1989 - 4/2023) Bar
 
  178248 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    2005: GO (KOS Krnov) - modernizace na typ KT8D5R.N2; 11/2013: nehoda s autem při výjezdu ze zastávky Botanická záhrada; 5/2017: vůz vystaven na Hlavné ulici v rámci akce Omaľovánka v pohybe 
nátěr: CVR VESELY oční klinika, modro-bílá *
fotka
 
509 Dopravný podnik mesta Košice (od 7/1989) Bar
 
  178249 ČKD Tatra KT8D5 1989    1996: oprava a následné darování Sarajevu 
nátěr: DP Sarajevo, žlutá s modrými pruhy *
fotka
ex Dopravné podniky mesta Košice
 
302
532
KJKP GRAS Sarajevo (od 1998) AM
 
  178250 ČKD Tatra KT8D5 1989    1994: prostřední článek poškozen, 1997: SP, 2001: GO (DPO), následné darování Sarajevu; 2018: GO 
nátěr: DP Sarajevo, žlutá s modrými pruhy *
fotka
ex Dopravný podnik mesta Košice
 
304
534
KJKP GRAS Sarajevo (od 2001) AM
 
  178346 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    2004: GO (KOS Krnov) - modernizace na typ KT8D5R.N2; 6/2016: nehoda s OA u zastávky Idanská 
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá *
fotka
 
512 Dopravný podnik mesta Košice (od 6/1990) Bar
 
předchozí 1 2 následující předchozí 1 2 následující celkem 161
Vypsáno celkem 100 vozů, z toho:
  • provozní: 68 vozů
  • v dílnách/v opravě: 10 vozů
  • sešrotován: 9 vozů
  • definitivně odstaven: 5 vozů
  • historický/muzejní: 3 vozy
  • dočasně odstaven: 2 vozy
  • dlouhodobě odstaven: 2 vozy
  • dosud nezařazen do provozu: 1 vůz

Vypsané aktuálně provozované vozy (80) mají přibližný průměrný věk 33,9 let.

Poslední aktualizace vozů: 21. 12. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání