Vůz Dopravní podnik Ostrava #1511 (ČKD Tatra KT8D5R.N1)
evidenční číslo | 1511 od 2/1990 | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||
výrobce | ČKD Tatra | |||||||||||||||||||
typ |
ČKD Tatra KT8D5
»
ČKD Tatra KT8D5R.N1
napájecí soustava:
600 V DC
elektrická výzbroj: ČKD TV3 |
|||||||||||||||||||
výrobní číslo | 178279 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 1989 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
poznámka | 2005: GO - KT8D5R.N1 | |||||||||||||||||||
doplňující informace | dočasně odstaven po dobu výluky na ul. Nádražní (01.07.2023 - 18.08.2023) | |||||||||||||||||||
výbava | vnější informační panely BUSE, sedadla Vogelsitze (koženkový potah), potah sedadel modrá koženka |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr | poznámka |
---|---|---|---|
od výroby | ? | DPO, modro-bílo-žlutá | |
? | ? | CVR ŽDB - odpružení kola, zeleno-bílá | |
? | ? | zeleno-bílá | foto 2008 |
? | dosud | DPO, modro-bílo-žlutá |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
ST 13.11.2024 | 1511 | ODIS VSUVKA | ||
ST 28.08.2024 | 1511 | ODIS 8 | 202 | |
ST 28.08.2024 | 1511 | ODIS 8 | 102 | |
ÚT 02.07.2024 | 1511 | ODIS 10 | 406 | Ráno |
ÚT 02.07.2024 | 1511 | ODIS 9 | 514 |
Dokumentační fotky vozu
Ostrava
Hlavní nádraží
2004
Hlavní nádraží
2004
Ostrava
Na Obvodu
28. 9. 2008
Na Obvodu
28. 9. 2008
Ostrava
28. října
26. 7. 2010
28. října
26. 7. 2010
Ostrava
Vítkovická
13. 6. 2011
Vítkovická
13. 6. 2011
Ostrava
Nádražní
7. 10. 2014
Nádražní
7. 10. 2014
Ostrava
Nádražní
7. 10. 2014
Nádražní
7. 10. 2014
Ostrava
úsek Nádraží Vítkovice - Rodinná
30. 4. 2020
úsek Nádraží Vítkovice - Rodinná
30. 4. 2020
Ostrava
Místecká
25. 7. 2022
Místecká
25. 7. 2022
Ostrava
Místecká
5. 8. 2022
Místecká
5. 8. 2022
Ostrava
Výškovická
2. 10. 2022
Výškovická
2. 10. 2022
Ostrava
Výškovická
18. 12. 2022
Výškovická
18. 12. 2022
Poslední aktualizace vozu:
11. 10. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.