Vyhledávání vozů
výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
158120 | ČKD Tatra K2 » K2R » K2R-RT | 1969 |
1995-1997: rekonstrukce na K2R (Královopolská strojírna Brno + DPMB), 2008: VP - IGE, Trav-l-Cool, náhrada hydraulické brzdy středního podvozku původní elektromechanickou, 2013: VP - přestavba na restaurační tramvaj K2R-RT - zaslepeny 2. a 4. dveře a některá okna, doplněno chemické WC, výčep, kávovar, změna uspořádání interiéru; vystaven na veletrhu Czech Raildays 2016, provozován jako "Starobrno Šalina Pub" převážně pro objednané jízdy, 2024: SP - nový lak (bílá) s novým polepem. Po SP provozován a pronajímán výhradně v režii DPMB nátěr: Party Šalina DPMB, strakatá * |
» detail | |||||
1018 | DPMB (od 4.4.1969) | P | |||||||
164408 | ČKD Tatra K2 » Satra II | 1975 |
2003: rekonstrukce na typ Satra II nátěr: CVR Sarajevsko pivo, béžová s barevnou grafikou * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
501 535 |
KJKP GRAS Sarajevo (od 2003) | AM | |||||||
164414 | ČKD Tatra K2 » K2MM » K2P | 1975 |
1989: K2MM, 2002: K2P, reko Pars nova, Trav-l-Cool, BS212, ALTRO, hliníkové dveře Pars Komponenty, topnice MEP Postřelmov, 2008: VP, 2014: VP - klimatizace Janoza CoolAir A-80 nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1080 | DPMB (od 1975) | P* | |||||||
166556 | ČKD Tatra K2 » K2MM | 1977 |
1989: K2MM, 4/2004: odstaven, 2005: historický vůz TMB (21.7.2005 převezen na trajleru do Líšně) |
» detail | |||||
majitel
DPMB |
|||||||||
1095 | Technické muzeum v Brně (od 2005) | Líš | |||||||
172190 | ČKD Tatra K2YU » K2MM » K2 | 1983 |
1995: K2MM, ?: zpět K2, 2008: VP - POD, 2016: retro tramvaj DPMB, 1/2016 - 6/2016: GO spojená s renovací do stavu po dodání - původní kabina (ex Praha T3M 8010 a 8020), vlnité boční oplechování (ex Bratislava), laminátová sedadla v kombinaci červené a žluté, původní couvací zadní kontrolér ovládaný klikou, původní signální bzučáky, původní vnitřní i vnější osvětlení, původní pult řidiče s profilovými měřáky a kulatým rychloměrem, původní tlačítka "T6" a původní kontrolky, původní reproduktory, původní okrasné lišty v interiéru i exteriéru, okapové lišty okolo mříže MG a MV a nad čelním sklem, barevné ladění dle původního schématu (červeno-krémová) nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
1123II | DPMB (od 1983) | M* | |||||||
153269 | ČKD Tatra T3 » T3 služební | 1964 |
1977: SV 4101 cvičná tramvaj, 198?: odstaven, 1993-1994: chátrající vůz opraven a zprovozněn, 2007: odstaven, 7/2008: předán do TMB nátěr: žlutá * |
» detail | |||||
majitel
DPMB |
|||||||||
4101 | Technické muzeum v Brně (od 7/2008) | Líš | |||||||
156220 | ČKD Tatra T3 | 1966 |
1997: TMB, vůz ve stavu před renovací |
» detail | |||||
majitel
DPMB |
|||||||||
Technické muzeum v Brně (od 1997) | Líš | ||||||||
157197 | ČKD Tatra T3 | 1967 |
1998: GO - zkušebně BS120, POD, ALTRO, topení v bočnicích, 2006: VP, 2015: retro tramvaj DPMB, 8/2015-12/2015: GO (renovace do provozního stavu na přelomu 80. a 90. let 20. století) - původní kabina (ex Praha T3M 8101), původní dveře (ex DP Bratislava, ex DP Praha), podlaha potažena rýhovanou gumou, laminátová sedadla v kombinaci červené a šedé, původní vnější a vnitřní osvětlení, původní bzučáky dveřní výstrahy a signalizace řidiče, původní pult řidiče s profilovými měřáky METRA Blansko, původní tlačítka "T6", původní kontrolky, původní reproduktory, nové přední čelo s cedulovou linkovou orientací, původní okapové a okrasné lišty na bocích vozu a na předním čele, červeno-krémový vnitřní i vnější lak nátěr: červeno-krémová * {sólo*} |
» detail | |||||
525 1525 |
DPMB (od 17.12.1967) | M* | |||||||
158261 | ČKD Tatra T3 » T3P | 1968 |
2002: T3P, reko DP Ostrava, Trav-l-Cool, hliníkové dveře Pars Komponenty, 2008: VP, 2014: VP, 10/2015: klimatizace Janoza CoolAir A-80 nátěr: unifik {sólo, 1595+B} |
» detail | |||||
564 1564 |
DPMB (od 25.10.1968) | P* | |||||||
158273 | ČKD Tatra T3 » T3M » T3P | 1968 |
1980: T3M, 2003: T3P, 2009: VP, 2015: VP nátěr: unifik * {1583+B*} |
» detail | |||||
576 1576 |
DPMB (od 15.11.1968) | P* | |||||||
158827 | ČKD Tatra T3 » T3M » T3P | 1970 |
1975-1976: zapůjčen do Budapešti, 1980: T3M, 1997: POD, 2003: T3P, Trav-l-Cool, 2009: VP, 2015: VP, 6/2015: klimatizace kabiny řidiče WAECO CA RT880 nátěr: unifik * {A+1576*} |
» detail | |||||
1583 | DPMB (od 12.2.1970) | P* | |||||||
zapůjčen
Budapesti Közlekedési Vállalat |
|||||||||
160486 | ČKD Tatra T3 » T3M » T3P | 1972 |
1981: T3M, 2003: T3P, reko Pars nova, pantograf Lekov EPDE 01-2600, hliníkové dveře Pars Komponenty, BS212, ALTRO, 2009: VP, 6/2009: zkušební klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, 2018: VP nátěr: unifik * {1620+B, sólo*} |
» detail | |||||
1589 | DPMB (od 25.2.1972) | P* | |||||||
160491 | ČKD Tatra T3 » T3M | 1972 |
1981: T3M, 1997: - POD, původní kabina, 2006: VP, 7/2012: prodán Technickému muzeu v Brně, 12/2013 - 1/2014: úprava v karosárně (čombárně) vozovny Medlánky - odstranění POD, výměna dveří, výměna oken za nepoškozená, doplnění držáku na cedule, přelakování do červeno-krémové, původní osvětlovací tělesa směrových světel, dveřní výstrahy, zastavíme na znamení a nouzového osvětlení nátěr: červeno-krémová * {sólo} |
» detail | |||||
majitel
DPMB |
|||||||||
1594 | Technické muzeum v Brně (od 7/2012) | Med | |||||||
160492 | ČKD Tatra T3 » T3P | 1972 |
2002: T3P, reko DP Ostrava, Trav-l-Cool, hliníkové dveře Pars Komponenty, 2008: VP, 2014: VP, 6/2014: klimatizace Janoza CoolAir A-80 nátěr: unifik * {A+1564, sólo} |
» detail | |||||
1595 | DPMB (od 10.2.1972) | P* | |||||||
175090 | ČKD Tatra T3SUCS » T3G | 1985 |
1996: GO - T3G, 1999: VP - ALTRO, 2005: VP - zpět gumová podlaha, 2010: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, STM, IGE, ALTRO, ESP, brzdový odporník přesunut na střechu, 2019: VP nátěr: unifik * {A+1619*} |
» detail | |||||
1604 | DPMB (od 25.1.1986) | P* | |||||||
175092 | ČKD Tatra T3SUCS » T3G | 1985 |
1995: GO - T3G, 2004: VP, 2009: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, Trav-l-Cool, STM, IGE, ALTRO, ESP, brzdový odporník přesunut na střechu, 2018: VP - klimatizace kabiny řidiče Dometic nátěr: unifik * {A+1608*} |
» detail | |||||
1606 | DPMB (od 25.1.1986) | P* | |||||||
175093 | ČKD Tatra T3SUCS » T3G | 1985 |
1995: GO - T3G, 2000: VP, 2009: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, Trav-l-Cool, STM, IGE, ALTRO, ESP, brzdový odporník přesunut na střechu, 2018: VP - klimatizace kabiny řidiče Dometic nátěr: unifik * {A+1611*} |
» detail | |||||
1607 | DPMB (od 25.1.1986) | P* | |||||||
175094 | ČKD Tatra T3SUCS » T3G | 1985 |
1995: GO - T3G, zkušební podvozky 7 Ro, 2004: VP, 2009: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, STM, IGE, ALTRO, ESP, brzdový odporník přesunut na střechu, 2018: VP nátěr: unifik * {1606+B*} |
» detail | |||||
1608 | DPMB (od 25.1.1986) | P* | |||||||
175097 | ČKD Tatra T3SUCS » T3G | 1985 |
1995: GO - T3G, 2010: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, STM, IGE, ALTRO, ESP, brzdový odporník přesunut na střechu, 2018: VP nátěr: unifik * {1607+B*} |
» detail | |||||
1611 | DPMB (od 6.2.1986) | P* | |||||||
175099 | ČKD Tatra T3SUCS » T3G | 1985 |
1997: GO - T3G, 1999: POD, 2005: VP, 2011: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, STM, IGE, ALTRO, ESP, brzdový odporník přesunut na střechu, 2018: VP nátěr: unifik * {A+1614*} |
» detail | |||||
1613 | DPMB (od 5.2.1986) | P* | |||||||
175100 | ČKD Tatra T3SUCS » T3G | 1985 |
1997: GO - T3G, 1999: POD, 2005: VP, 2011: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, STM, IGE, ESP, ALTRO, brzdový odporník přesunut na střechu, 2018: VP nátěr: unifik * {1613+B*} |
» detail | |||||
1614 | DPMB (od 5.2.1986) | P* | |||||||
175101 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R | 1985 |
1995: prototyp T3R, reko ČKD, sedadla Vogelsitze 600, vystaven na MSV, 2001: Trav-l-Cool Z, gumová podlaha, 2008: VP - IGE, ALTRO, nová zástěna kabiny řidiče (dle T3P), 2019: VP s částečným přizpůsobením do retro stavu do období po dokončení rekonstrukce na T3R: klimatizace Dometic, úprava zástěny kabiny řidiče, ALTRO v původním uspořádání podlahy, původní kabina, částečná úprava zástěny kabiny, původní barevné schéma nátěr: schéma T3R, červeno-bílo-šedá * {sólo*} |
» detail | |||||
1615 | DPMB (od 6.2.1986) | M* | |||||||
175105 | ČKD Tatra T3SUCS » T3G | 1985 |
1995-1996: GO - T3G, 1999: VP - ALTRO, 2005: VP, 2010: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, STM, IGE, ESP, brzdový odporník přesunut na střechu, 2019: VP nátěr: unifik * {1604+B*} |
» detail | |||||
1619 | DPMB (od 6.2.1986) | P* | |||||||
176890 | ČKD Tatra T3SUCS » T3P | 1987 |
2004: T3P, Trav-l-Cool, hliníkové dveře Pars Komponenty, nemá ESP, 2010: VP, 2018: VP - klimatizace kabiny řidiče Dometic, otryskání skříně nátěr: unifik * {A+1589*} |
» detail | |||||
1620 | DPMB (od 1.3.1988) | P* | |||||||
176896 | ČKD Tatra T3SUCS » T3G | 1987 |
1999: GO - T3G, POD, 2006: VP, 2011: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, STM, IGE, ALTRO, ESP, brzdový odporník přesunut na střechu, 2018: VP nátěr: unifik * {A+1631*} |
» detail | |||||
1626 1634II |
DPMB (od 1.3.1988) | P* | |||||||
176898 | ČKD Tatra T3SUCS » T3P | 1987 |
2004: T3P, Trav-l-Cool, hliníkové dveře Pars Komponenty, 2010: VP, 2017: GO - tryskání skříně, ALTRO, klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir RTX nátěr: unifik * {A+1629*} |
» detail | |||||
1628 | DPMB (od 1.3.1988) | P* | |||||||
176899 | ČKD Tatra T3SUCS » T3P | 1987 |
2004: T3P, hliníkové dveře Pars Komponenty, 2010: VP, 2017: GO - tryskání skříně, ALTRO nátěr: unifik * {1628+B} |
» detail | |||||
1629 | DPMB (od 1.3.1988) | P* | |||||||
176901 | ČKD Tatra T3SUCS » T3G | 1987 |
1999: GO - T3G, POD, 2006: VP, 2011: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, STM, IGE, ESP, ALTRO, brzdový odporník přesunut na střechu, 2018: VP nátěr: unifik * {1634+B*} |
» detail | |||||
1631 | DPMB (od 1.3.1988) | P* | |||||||
178421 | ČKD Tatra T3SUCS » T3G | 1989 |
1994: VP - T3G, 2009: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, Trav-l-Cool, STM, IGE, ALTRO, ESP, brzdový odporník přesunut na střechu, 2019: VP - klimatizace kabiny řidiče Dometic nátěr: unifik * {A+1640*} |
» detail | |||||
1639 | DPMB (od 19.12.1989) | P | |||||||
178422 | ČKD Tatra T3SUCS » T3G | 1989 |
1994: VP - T3G, 2009: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, STM, IGE, ALTRO, ESP, brzdový odporník přesunut na střechu, 2019: VP nátěr: unifik * {1639+B*} |
» detail | |||||
1640 | DPMB (od 22.12.1989) | P | |||||||
178433 | ČKD Tatra T3SUCS » T3G | 1989 |
1996: T3G, 2004: GO - BS120, POD, topení v bočnicích, 2008: VP, 2014: VP - klimatizace Waeco CA RT880, STM nátěr: 155 let MHD v Brně, barevná na bílém podkladě s šedou střechou * {A+1652*} |
» detail | |||||
1651 | DPMB (od 16.12.1989) | P | |||||||
178434 | ČKD Tatra T3SUCS » T3G | 1989 |
1996: T3G, 2004: GO - BS120, POD, topení v bočnicích, 2008: VP, 2014: VP - STM nátěr: 155 let MHD v Brně, barevná na bílém podkladě s šedou střechou * {1651+B*} |
» detail | |||||
1652 | DPMB (od 21.12.1989) | P | |||||||
175235 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1986 |
vůz z desetikusové ověřovací série KT8D5, 1999: VP - BS120, ESP, IGE, 2004: GO - KT8D5R.N2, 2008: VP, 2013: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2019-2023: GO - kompletní LED osvětlení, elektrický odpojovač trolej-zem (na střeše středního článku), nové pulty řidiče s kolébkovými tlačítky, kompresorová sedadla řidiče s vyhříváním, nerezová madla, nové světelné kanály a schrány dveřních pohonů, mechanické plošiny, nová sklopná sedadla, plastové dveře SKD nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1701 | DPMB (od 1.9.1986) | M | |||||||
178295 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1989 |
2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: GO - KT8D5R.N2, 2011/2012: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2017: VP - kamerový systém se záznamem vč. kolizní kamery nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1703 | DPMB (od 13.1.1990) | M | |||||||
178296 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1989 |
1993: převíjecí transparent Meisler Electronics, 2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: GO - KT8D5R.N2, 2012: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2017: VP - prezentační tramvaj DPMB ke 150. výročí MHD v Brně: podlaha ALTRO a tapety bočnic v imitaci dřeva, madla ve vínové barvě, strop s tapetou časové osy s důležitými milníky v historii MHD v Brně, vnitřní kamerový systém vč. kolizní kamery, 2022: SP - odstranění prezentačních polepů, zůstala pouze podlaha ALTRO v dřevěném dekoru a vínová madla nátěr: bílá * |
» detail | |||||
1704 | DPMB (od 13.2.1990) | M | |||||||
178297 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1989 |
1994: VP, 1998: VP - POD, 2002: VP - BS120, IGE, ESP, 2006: GO - KT8D5R.N2, 2010: VP, 2018: VP - klimatizace kabin řidiče Waeco CA RT880, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, kamerový systém se záznamem, 17.12.2024: poškozen po nehodě se 1719 a 1908 na Moravském náměstí nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1705 | DPMB (od 19.1.1990) | M | |||||||
178300 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1989 |
1993: VP, 2001: VP - BS120, ESP, IGE, 28.1.2003: nehoda s 1635+1636 na Kníničské, 2006: VP - POD, 2011: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2016: VP nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1708 | DPMB (od 13.1.1990) | M | |||||||
178301 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1989 |
1993-1995: odstaven po nehodě, 1999: VP - BS120, ESP, IGE, 2004: VP - POD, 2009: GO - KT8D5R.N2, 2014: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, klimatizace Janoza CoolAir A-80, 2021: VP nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1709 | DPMB (od 12.1.1990) | M | |||||||
178302 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1989 |
1999: VP - BS120, ESP, IGE, 2004: VP - POD, 2009: GO - KT8D5R.N2, 2014: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, klimatizace kabin řidiče Janoza CoolAir A-80, 2020: VP nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1710 | DPMB (od 24.1.1990) | M | |||||||
178303 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1989 |
1994: VP, 1998: VP, 2003: GO - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 10.4.2008: nehoda se 1724 s vykolejením pod vozovnou Medlánky, vážně poškozen B článek, 7/2009: B a C články na opravě v KOS Krnov, 2009-2010: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do stropu za kabinu řidiče (dle vozů T6A5), 2015: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny, 2022: VP nátěr: Direct, zelená * |
» detail | |||||
1711 | DPMB (od 13.1.1990) | M | |||||||
178336 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1990 |
1993-1994: VP, 1999: VP, 2004: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2008: GO - KT8D5R.N2, 2014: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, klimatizace kabin řidiče Janoza CoolAir A-80, 2022-2024: GO - kompletní LED osvětlení, elektrický odpojovač trolej-zem (na střeše středního článku), nové pulty řidiče s kolébkovými tlačítky, kompresorová sedadla řidiče s vyhříváním, nerezová madla, nové schrány dveřních pohonů, mechanické plošiny, nová sklopná sedadla, plastové dveře SKD nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1714 | DPMB (od 19.4.1990) | M | |||||||
178337 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1990 |
1993-1994: VP, 1999: VP, 2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2008: GO - KT8D5R.N2, 2012: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2017: VP - vnitřní kamerový systém se záznamem nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1715 | DPMB (od 26.3.1990) | M | |||||||
178338 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1990 |
2000: VP - BS120, ESP, IGE, 2005: VP - POD, 2009: GO - KT8D5R.N2, 2016: VP - klimatizace kabin řidiče Waeco CA RT880, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2023-2024: GO nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1716 | DPMB (od 26.3.1990) | M | |||||||
178342 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1990 |
1995: VP, 2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 2012: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2018: VP - vnitřní kamerový systém se záznamem nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1720 | DPMB (od 19.4.1990) | M | |||||||
178344 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1990 |
1994: VP, 1997: VP - BS120, POD, 2001: VP - ESP, IGE, 19.7.2004: vážná nehoda s 1097 v Bohunicích, 2005: opraven, 15.12.2006: nehoda s 1702 ve Starém Lískovci, odstaven, 2007: VP, 2012: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2019: VP nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1722 | DPMB (od 16.5.1990) | M | |||||||
178345 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1990 |
1998: VP, 2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: GO - KT8D5R.N2, 2011: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2016: VP nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1723 | DPMB (od 21.5.1990) | M | |||||||
179612 | ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 | 1993 |
2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 10.4.2008: najetí do 1711 pod vozovnou Medlánky, 2014: GO - KT8D5R.N2, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 5/2014: klimatizace Janoza CoolAir A-80, 2021: VP nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1724 | DPMB (od 24.8.1993) | M | |||||||
179613 | ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 | 1993 |
2002: VP - BS212, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 2012: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2017: VP - kamerový systém se záznamem vč. kolizní kamery nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1725 | DPMB (od 24.8.1993) | M | |||||||
179614 | ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 | 1993 |
2000: VP - BS120, ESP, IGE, 2005: VP - POD, 2010: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do stropu za kabinu řidiče (dle vozů T6A5), 2015: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny, plastové dveře SKD, 2023: VP nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1726 | DPMB (od 1.9.1993) | M | |||||||
179615 | ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 | 1993 |
1997: VP - BS120, POD, 2002: VP - ESP, IGE, 2006: VP, 2011: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2016: VP - reparační fólie, 2023: VP nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1727 | DPMB (od 1.9.1993) | M | |||||||
179616 | ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 | 1993 |
2000: VP - BS120, ESP, IGE, 2005: VP, 2010: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do stropu za kabinu řidiče (dle vozů T6A5), 2015: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny, 2022: VP nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1728 | DPMB (od 24.8.1993) | M | |||||||
180358 | ČKD Tatra KT8D5N | 1998 |
2005: VP, 2009: VP, 2016: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Konvekta KL 20E (facelift), mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1729 | DPMB (od 20.5.1999) | M | |||||||
180359 | ČKD Tatra KT8D5N | 1998 |
2006: VP, 2011: VP, 2019: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Konvekta KL 20E (facelift), mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, kamerový systém se záznamem nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1730 | DPMB (od 18.6.1999) | M | |||||||
180360 | ČKD Tatra KT8D5N | 1998 |
2005: VP, 2009: VP, 2016: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Konvekta KL 20E (facelift), mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém vč. kolizních kamer nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1731 | DPMB (od 23.7.1999) | M | |||||||
180361 | ČKD Tatra KT8D5N | 1998 |
2005: VP, 2010: VP, 2019: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Dometic CoolAir RTX 2000, mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1732 | DPMB (od 18.6.1999) | M | |||||||
180362 | ČKD Tatra KT8D5N | 1998 |
2004: VP, 2010: VP, 2019-2020: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Dometic CoolAir RTX 2000, mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém nátěr: unifik |
» detail | |||||
1733 | DPMB (od 21.7.1999) | M | |||||||
180363 | ČKD Tatra KT8D5N | 1999 |
2005: VP, 2010: VP - mimořádně náhrada klimatizací Brema klimatizacemi Janoza CZ CoolAir A-80, 2016: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Konvekta KL 20E (facelift), mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, kamerový systém se záznamem vč. kolizních kamer nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1734 | DPMB (od 14.1.2000) | M | |||||||
180364 | ČKD Tatra KT8D5N | 1999 |
2008: VP, 2012: VP, 2020: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Dometic CoolAir RTX 2000, mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1735 | DPMB (od 25.3.2000) | M | |||||||
178352 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1990 |
2002: GO (KOS Krnov), 2008: VP, 2013: GO - modernizace na typ KT8D5R.N2, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 10/2013: klimatizace kabin řidiče Janoza CoolAir A-80, 2019: VP nátěr: unifik * |
» detail | |||||
ex
Dopravný podnik mesta Košice |
|||||||||
1736 | DPMB (od 22.8.2002) | M | |||||||
178353 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1990 |
2002: GO - KT8D5R.N2, reko KOS Krnov, 2008: VP, 2012: VP - klimatizace Janoza CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2018: GO - výměna původních odporníků za odporníky v kleci z perforovaného plechu, plastové dveře SKD" nátěr: unifik * |
» detail | |||||
ex
Dopravný podnik mesta Košice |
|||||||||
1737 | DPMB (od 17.2.2003) | M | |||||||
178243 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1989 |
2003: GO - KT8D5R.N2, reko KOS Krnov (rekonstrukce původně pro Volgograd), 2009: VP, 2014: VP (rozšířená) - výměna kabeláže, výměna střešních odporníků (nově bez nucené ventilace), klimatizace kabin řidiče Janoza CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2021: VP nátěr: unifik * |
» detail | |||||
ex
Dopravný podnik mesta Košice |
|||||||||
1738 | DPMB (od 9/2003) | M | |||||||
162558 | ČKD Tatra T3 | 1974 |
11/2007: VP (DP Ostrava); v pravidelném provozu naposledy 4.11.2012; doklady využity na vůz VarioLFR.S ev. č. 353; jaro 2019: dokompletován; od 6/2019: veden jako historický nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {sólo*} |
» detail | |||||
187 | PMDP (od 22.2.1974) | Slo | |||||||
172050 | ČKD Tatra T3SU » T3R.P | 1982 |
2002: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 7/2002 zpět v provozu; 5-8/2007: VP (ÚD) - od 12/2007 zpět v provozu; 2012: VP (ÚD); 6/2016-8/2016: VP; od 1/2021 do 2/2022 odstaven pro nadbytečnost; naposledy vypraven na pravidelnou linku 17.7.2023 na JŘ 2/23 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
208 | Kharkivelektroavtotrans (od 28.10.2024) | Sal | |||||||
172057 | ČKD Tatra T3SU » T3M.03 | 1982 |
1996: T3M.03 (Škoda DT, v. č. 008); 2005: VP; 2010: VP (ÚD) nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
1116 | Mykolayivelektrotrans (od ?) | ||||||||
172058 | ČKD Tatra T3SU » T3M.03 | 1982 |
1996: T3M.03 (Škoda DT, v. č. 006); 2005: VP; 2010: VP (ÚD) nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
1117 | Mykolayivelektrotrans (od ?) | ||||||||
172063 | ČKD Tatra T3SU » T3M.05 | 1982 |
1996: T3M.05 (Škoda DT, v. č. 020); 2005: VP; 2008: VP (ÚD) nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
1118 | Mykolayivelektrotrans (od 2014) | ||||||||
172064 | ČKD Tatra T3SU » T3M.05 | 1982 |
1996: T3M.05 (Škoda DT, v. č. 021); 2005: VP; 2008: VP (ÚD) nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
1122 | Mykolayivelektrotrans (od 26.12.2015) | V1 | |||||||
172065 | ČKD Tatra T3SU » T3M.03 | 1982 |
1996: T3M.03 (Škoda DT, v. č. 007); 2005: VP; 2010: VP (DP Most); 31.12.2014 vypraven na svou poslední jízdu v soupravě s vozem 228, ovšem kolem poledne po DN odstaven nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
1119 | Mykolayivelektrotrans (od 2015) | ||||||||
172067 | ČKD Tatra T3SU » T3M.05 | 1982 |
1997: T3M.05 (Škoda DT, v. č. 031); 2006: VP; 2010: VP (ÚD) nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
1112 | Mykolayivelektrotrans (od 10/2015) | ||||||||
172068 | ČKD Tatra T3SU » T3M.05 | 1982 |
1997: T3M.05 (Škoda DT, v. č. 032); 2006: VP; 2010: VP (ÚD) nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
1120 | Mykolayivelektrotrans (od ?) | ||||||||
172069 | ČKD Tatra T3SU » T3M.05 | 1982 |
1996: T3M.05 (Škoda DT, v. č. 022); 2004: VP; 2008: VP (ÚD) nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
1113 | Mykolayivelektrotrans (od 10/2015) | ||||||||
172070 | ČKD Tatra T3SU » T3M.05 | 1982 |
1996: T3M.05 (Škoda DT, v. č. 023); 2004: VP; 2008: VP (ÚD) nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
1115 | Mykolayivelektrotrans (od 10/2015) | ||||||||
173171 | ČKD Tatra T3SUCS » T3M.03 | 1983 |
1996: T3M.03 (Škoda DT, v. č. 003); 2006: VP; 19.11.2007: nehoda (Sady pětatřicátníků) - od 2008 zpět v provozu; 2010: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
1121 | Mykolayivelektrotrans (od 2015) | ||||||||
173172 | ČKD Tatra T3SUCS » T3M.03 | 1983 |
1996: T3M.03 (Škoda DT, v. č. 004); 2005: VP; 8.8.2005: nehoda (Lidická X Karlovarská) - od 3/2006 zpět v provozu; 2010: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
1111 | Mykolayivelektrotrans (od 10/2015) | ||||||||
175106 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
1999: VP, 2005: modernizace - T3R-P s digitálním regulátorem (DPO Inekon) - od 3/2005 zpět v provozu; 2009: VP (ÚD); 9-12/2013: VP; 8-9/2017: montáž ručního řadiče; 10/2019-3/2020: VP; 6-11/2021: odstaven pro nadbytečnost nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {320+B*} |
» detail | |||||
256 | PMDP (od 1/1986) | Slo | |||||||
175107 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
1999: VP; 2005: modernizace - T3R-P s digitálním regulátorem (DPO Inekon) - od 3/2005 zpět v provozu; 2009: VP (ÚD); 2013: VP (ÚD); 8-9/2017: montáž ručního řadiče; 10/2019-2/2020: VP; 2.2.2021: nehoda s 288, požkozena zadní část; 6-11/2021: odstaven pro nadbytečnost nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {331+B*} |
» detail | |||||
257 | PMDP (od 1/1986) | Slo | |||||||
175110 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
2005: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 12/2005 zpět v provozu; 2009: VP (ÚD); ?/2014-?/2014: VP; 11/2018-5/2019: VP; 31.3.2023: DN na Borech, zpět v provozu po 4 měsících nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {317+B*} |
» detail | |||||
260 | PMDP (od 1/1986) | Slo | |||||||
175111 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
2003: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 9/2003 zpět v provozu; 10-12/2007: VP (DP Most) - od 4/2008 zpět v provozu; 2011: VP; 9-12/2016: VP; odstaven pro nadbytek 1-11/2021; naposledy vypraven na pravidelnou linku 27.6.2023 na JŘ 4/11; od 4.12.2024: vánoční tramvaj nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
261 | Kharkivelektroavtotrans (od 19.8.2024) | Sal | |||||||
175112 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
2002: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 7/2002 zpět v provozu; 2-7/2007: VP (ÚD) - od 11/2007 zpět v provozu; 2012: VP; 8/2017-1/2018: VP; 11/2022-5/2023: odstaven; naposledy vypraven na pravidelnou linku 24.5.2023 na JŘ 4/28 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
262 | Kharkivelektroavtotrans (od 13.10.2024) | Sal | |||||||
175113 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
2002: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 7/2002 zpět v provozu; 2-7/2007: VP (ÚD) - od 11/2007 zpět v provozu; 2012: VP; 1-5/2018: VP; naposledy vypraven na pravidelnou linku 27.6.2023 na JŘ 4/28; 30.6.2023 se zúčastnil rozlučky se soupravami T3R-P; od 12/2024: vánoční tramvaj nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
263 | Kharkivelektroavtotrans (od 19.8.2024) | Sal | |||||||
175115 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
2005: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 12/2005 zpět v provozu; 2009: VP (ÚD); 2-6/2014: VP (ÚD); 11/2018-3/2019: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {315+B*} |
» detail | |||||
265 | PMDP (od 1/1986) | Slo | |||||||
176253 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1987 |
2002: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 7/2002 zpět v provozu; 6-8/2007: VP (DP Most) - od 11/2007 zpět v provozu; 2011: VP; dne 7.4.2014 nehoda s vozem č. 329, zpět v provozu 26.8.2014; 11/2016-3/2017: VP; naposledy vypraven na pravidelnou linku 13.7.2023 na JŘ 4/22; od 4.12.2024: vánoční tramvaj nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
277 | Kharkivelektroavtotrans (od 4.12.2024) | Sal | |||||||
178306 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2002: VP - od 4/2002 zpět v provozu; 11/2008-2/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 3/2009 zpět v provozu; 2012: VP (Datatechnik); 1-5/2016: VP (ÚD); 30.11.2019: historicky první tramvaj na nové trati v Kaplířově ulici (zatěžkávací zkouška mostu přes dálniční přivaděč); 1.12.2019: Mikulášská tramvaj; 12/2019-5/2020: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
288 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178307 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2000: VP (DP Most?) - přivezen 6/2000 - od 10/2000 zpět v provozu; 2006-1/2007: VP (Datatechnik); 10-12/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 3/2010 zpět v provozu; 4-8/2014: VP (ÚD) - poslední VP v Cukrovarské; 5-10/2018: VP; 1/2022-8/2022: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
289 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178308 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2002: VP - zpět v provozu 9/2002; 2006-2007: VP (DP Most) - zpět v provozu 2/2007; 2-6/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - zpět v provozu 8/2009; 6-9/2013: VP (Datatechnik) - zpět v provozu 10/2013; 4-9/2017: VP; 10/2020-8/2021: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
290 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178309 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2002: VP - od 7/2002 zpět v provozu; 2007-2008: VP (Datatechnik) - od 2/2008 zpět v provozu; 8-10/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 10/2009 zpět v provozu; ?-12/2013: VP - od 4.1.2014 zpět v provozu; 9/2017-6/2018: VP; 8/2021-2/2022: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
291 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178310 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2000: VP (DP Most) - od 12/2000 zpět v provozu; 2007-2/2008: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 3/2008 zpět v provozu; 2012: VP (Datatechnik); 8/2015-3/2016: VP; 2.12.2018: Mikulášská tramvaj; 3-9/2019: VP; 11/2023-9/2024: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
292 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178311 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2001-2002: VP - od 2/2002 zpět v provozu; 6?-10/2007: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 10/2007 zpět v provozu; 25.2.2009: vykolejení na nám. Milady Horákové; 2011: VP (Datatechnik); 10/2015-7/2016: VP; 6/2019-1/2020: VP; od 1/2024: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
293 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178312 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2001: VP - od 8/2001 zpět v provozu; 4-8/2007: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 9/2007 zpět v provozu; 2011: VP (Datatechnik); 12/2014-4/2015: VP (Karlov); 5/2018-7/2019: VP; 4/2023-5/2024: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
294 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178313 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2000/2001: VP - od 6/2001 zpět v provozu; 2007: VP (Datatechnik) - od 8/2007 zpět v provozu; 7-10/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 10/2009 zpět v provozu; 3-6/2013: VP (Datatechnik) - od 8/2013 zpět v provozu; po nehodě na Borech 16.11.2016 - odstaven do VP; 12/2016-7/2017: VP; 6/2020-12/2020: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
295 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178314 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2001: VP - od 10/2001 zpět v provozu; 18.6.2002: nehoda (Rondel); 12.2.2007: vykolejení (Plzeňka); 2007: VP (Datatechnik) - od 10/2007 zpět v provozu; 9-11/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 5/2010 zpět v provozu; 1-4/2014: VP; 7-12/2018: VP; 3-7/2022: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
296 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178315 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2001: VP - od 3/2001 zpět v provozu; 10/2006-4/2007: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 6/2007 zpět v provozu; 11.5.2009: požár; 5-8/2009: VP - oprava po požáru (Datatechnik) - od 8/2009 zpět v provozu; 1-4/2013: VP (Datatechnik); 7/2017-1/2018: VP; 6/2021-6/2023: odstaven; 6-12/2023: VP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
297 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178316 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2000: VP - od 10/2000 zpět v provozu; 2006: VP (Datatechnik) - od 10/2006 zpět v provozu; 1-4/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 5/2009 zpět v provozu; 2012: VP (Datatechnik); 6-12/2016: VP; 30.11.2019: historicky druhá tramvaj na nové trati v Kaplířově ulici, zatěžkávací zkouška mostu přes dálniční přivaděč; 12/2019-10/2020: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
298 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178317 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2002/2003: VP - zpět v provozu 1/2003; 2-6/2008: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 7/2008 zpět v provozu; 3-5/2012: VP (Datatechnik) - od 31.5.2012 zpět v provozu; 18.9.2013 vážná dopravní nehoda (Rondel) - od 3/2014 zpět v provozu; 11/2016-4/2017: VP; 1/2021-6/2021: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
299 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
164498 | ČKD Tatra T3 | 1975 |
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
195 | ŠKODA-BUS klub Plzeň (od 3.1.2013) | Stra | |||||||
173368 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1984 |
prototyp; zkušební provoz v síti DP hl. m. Prahy; 2003: modernizace na KT8D5R.N1; 9/2009: VP nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * |
» detail | |||||
ex
ČKD Tatra zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
1500 | Dopravní podnik Ostrava (od 1/1989) | TO | |||||||
178280 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1989 |
2007: GO - KT8D5R.N1 nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * |
» detail | |||||
1501 | Dopravní podnik Ostrava (od 1/1990) | TO | |||||||
178277 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1989 |
2004: GO - KT8D5R.N1;
vystaven na veletrhu Czech Raildays 2004 nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * |
» detail | |||||
1502 | Dopravní podnik Ostrava (od 1/1990) | TO | |||||||
170709 | ČKD Tatra T3SU » T3R.P | 1980 |
2004: T3R.P nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * {1015+B*} |
» detail | |||||
732II 1008II |
Dopravní podnik Ostrava (od 3/1981) | TO* | |||||||
155480 | ČKD Tatra K2 » K2R.P | 1966 |
2004: GO - K2R.P; 11/2018 - 01/2024: dočasně odstaven jako budoucí komerční vozidlo; 01/2024: historické vozidlo (zachován místo vozu 803, lepší celkový stav vozu) nátěr: DPO, modro-bílá se žlutými dveřmi * |
» detail | |||||
802 8210 802II |
Dopravní podnik Ostrava (od 02/1967) | KP* | |||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- provozní: 87 vozů
- historický/muzejní: 9 vozů
- dočasně odstaven: 2 vozy
- v dílnách/v opravě: 2 vozy
Vypsané aktuálně provozované vozy (91) mají přibližný průměrný věk 37,5 let.
Poslední aktualizace vozů:
21. 12. 2024.