Vyhledávání vozů

předchozí 1 2 3 . . . 20 21 následující předchozí 1 2 . . 21 následující celkem 2004
výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  158120 ČKD Tatra K2 » K2R » K2R-RT 1969    1995-1997: rekonstrukce na K2R (Královopolská strojírna Brno + DPMB), 2008: VP - IGE, Trav-l-Cool, náhrada hydraulické brzdy středního podvozku původní elektromechanickou, 2013: VP - přestavba na restaurační tramvaj K2R-RT - zaslepeny 2. a 4. dveře a některá okna, doplněno chemické WC, výčep, kávovar, změna uspořádání interiéru; vystaven na veletrhu Czech Raildays 2016, provozován jako "Starobrno Šalina Pub" převážně pro objednané jízdy, 2024: SP - nový lak (bílá) s novým polepem. Po SP provozován a pronajímán výhradně v režii DPMB 
nátěr: Party Šalina DPMB, strakatá *
fotka
 
1018 DPMB (od 4.4.1969) P
 
  164408 ČKD Tatra K2 » Satra II 1975    2003: rekonstrukce na typ Satra II 
nátěr: CVR Sarajevsko pivo, béžová s barevnou grafikou *
fotka
ex DPMB
 
501
535
KJKP GRAS Sarajevo (od 2003) AM
 
  164414 ČKD Tatra K2 » K2MM » K2P 1975    1989: K2MM, 2002: K2P, reko Pars nova, Trav-l-Cool, BS212, ALTRO, hliníkové dveře Pars Komponenty, topnice MEP Postřelmov, 2008: VP, 2014: VP - klimatizace Janoza CoolAir A-80 
nátěr: unifik *
fotka
 
1080 DPMB (od 1975) P*
 
  166556 ČKD Tatra K2 » K2MM 1977    1989: K2MM, 4/2004: odstaven, 2005: historický vůz TMB (21.7.2005 převezen na trajleru do Líšně) 
fotka
majitel DPMB
 
1095 Technické muzeum v Brně (od 2005) Líš
 
  172190 ČKD Tatra K2YU » K2MM » K2 1983    1995: K2MM, ?: zpět K2, 2008: VP - POD, 2016: retro tramvaj DPMB, 1/2016 - 6/2016: GO spojená s renovací do stavu po dodání - původní kabina (ex Praha T3M 8010 a 8020), vlnité boční oplechování (ex Bratislava), laminátová sedadla v kombinaci červené a žluté, původní couvací zadní kontrolér ovládaný klikou, původní signální bzučáky, původní vnitřní i vnější osvětlení, původní pult řidiče s profilovými měřáky a kulatým rychloměrem, původní tlačítka "T6" a původní kontrolky, původní reproduktory, původní okrasné lišty v interiéru i exteriéru, okapové lišty okolo mříže MG a MV a nad čelním sklem, barevné ladění dle původního schématu (červeno-krémová) 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
 
1123II DPMB (od 1983) M*
 
  153269 ČKD Tatra T3 » T3 služební 1964    1977: SV 4101 cvičná tramvaj, 198?: odstaven, 1993-1994: chátrající vůz opraven a zprovozněn, 2007: odstaven, 7/2008: předán do TMB 
nátěr: žlutá *
fotka
majitel DPMB
 
4101 Technické muzeum v Brně (od 7/2008) Líš
 
  156220 ČKD Tatra T3 1966    1997: TMB, vůz ve stavu před renovací 
fotka
majitel DPMB
 
Technické muzeum v Brně (od 1997) Líš
 
  157197 ČKD Tatra T3 1967    1998: GO - zkušebně BS120, POD, ALTRO, topení v bočnicích, 2006: VP, 2015: retro tramvaj DPMB, 8/2015-12/2015: GO (renovace do provozního stavu na přelomu 80. a 90. let 20. století) - původní kabina (ex Praha T3M 8101), původní dveře (ex DP Bratislava, ex DP Praha), podlaha potažena rýhovanou gumou, laminátová sedadla v kombinaci červené a šedé, původní vnější a vnitřní osvětlení, původní bzučáky dveřní výstrahy a signalizace řidiče, původní pult řidiče s profilovými měřáky METRA Blansko, původní tlačítka "T6", původní kontrolky, původní reproduktory, nové přední čelo s cedulovou linkovou orientací, původní okapové a okrasné lišty na bocích vozu a na předním čele, červeno-krémový vnitřní i vnější lak 
nátěr: červeno-krémová * {sólo*}
fotka
 
525
1525
DPMB (od 17.12.1967) M*
 
  158261 ČKD Tatra T3 » T3P 1968    2002: T3P, reko DP Ostrava, Trav-l-Cool, hliníkové dveře Pars Komponenty, 2008: VP, 2014: VP, 10/2015: klimatizace Janoza CoolAir A-80 
nátěr: unifik {sólo, 1595+B}
fotka
 
564
1564
DPMB (od 25.10.1968) P*
 
  158273 ČKD Tatra T3 » T3M » T3P 1968    1980: T3M, 2003: T3P, 2009: VP, 2015: VP 
nátěr: unifik * {1583+B*}
fotka
 
576
1576
DPMB (od 15.11.1968) P*
 
  158827 ČKD Tatra T3 » T3M » T3P 1970    1975-1976: zapůjčen do Budapešti, 1980: T3M, 1997: POD, 2003: T3P, Trav-l-Cool, 2009: VP, 2015: VP, 6/2015: klimatizace kabiny řidiče WAECO CA RT880 
nátěr: unifik * {A+1576*}
fotka
 
1583 DPMB (od 12.2.1970) P*
zapůjčen Budapesti Közlekedési Vállalat
 
  160486 ČKD Tatra T3 » T3M » T3P 1972    1981: T3M, 2003: T3P, reko Pars nova, pantograf Lekov EPDE 01-2600, hliníkové dveře Pars Komponenty, BS212, ALTRO, 2009: VP, 6/2009: zkušební klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, 2018: VP 
nátěr: unifik * {1620+B, sólo*}
fotka
 
1589 DPMB (od 25.2.1972) P*
 
  160491 ČKD Tatra T3 » T3M 1972    1981: T3M, 1997: - POD, původní kabina, 2006: VP, 7/2012: prodán Technickému muzeu v Brně, 12/2013 - 1/2014: úprava v karosárně (čombárně) vozovny Medlánky - odstranění POD, výměna dveří, výměna oken za nepoškozená, doplnění držáku na cedule, přelakování do červeno-krémové, původní osvětlovací tělesa směrových světel, dveřní výstrahy, zastavíme na znamení a nouzového osvětlení 
nátěr: červeno-krémová * {sólo}
fotka
majitel DPMB
 
1594 Technické muzeum v Brně (od 7/2012) Med
 
  160492 ČKD Tatra T3 » T3P 1972    2002: T3P, reko DP Ostrava, Trav-l-Cool, hliníkové dveře Pars Komponenty, 2008: VP, 2014: VP, 6/2014: klimatizace Janoza CoolAir A-80 
nátěr: unifik * {A+1564, sólo}
fotka
 
1595 DPMB (od 10.2.1972) P*
 
  175090 ČKD Tatra T3SUCS » T3G 1985    1996: GO - T3G, 1999: VP - ALTRO, 2005: VP - zpět gumová podlaha, 2010: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, STM, IGE, ALTRO, ESP, brzdový odporník přesunut na střechu, 2019: VP 
nátěr: unifik * {A+1619*}
fotka
 
1604 DPMB (od 25.1.1986) P*
 
  175092 ČKD Tatra T3SUCS » T3G 1985    1995: GO - T3G, 2004: VP, 2009: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, Trav-l-Cool, STM, IGE, ALTRO, ESP, brzdový odporník přesunut na střechu, 2018: VP - klimatizace kabiny řidiče Dometic 
nátěr: unifik * {A+1608*}
fotka
 
1606 DPMB (od 25.1.1986) P*
 
  175093 ČKD Tatra T3SUCS » T3G 1985    1995: GO - T3G, 2000: VP, 2009: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, Trav-l-Cool, STM, IGE, ALTRO, ESP, brzdový odporník přesunut na střechu, 2018: VP - klimatizace kabiny řidiče Dometic 
nátěr: unifik * {A+1611*}
fotka
 
1607 DPMB (od 25.1.1986) P*
 
  175094 ČKD Tatra T3SUCS » T3G 1985    1995: GO - T3G, zkušební podvozky 7 Ro, 2004: VP, 2009: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, STM, IGE, ALTRO, ESP, brzdový odporník přesunut na střechu, 2018: VP 
nátěr: unifik * {1606+B*}
fotka
 
1608 DPMB (od 25.1.1986) P*
 
  175097 ČKD Tatra T3SUCS » T3G 1985    1995: GO - T3G, 2010: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, STM, IGE, ALTRO, ESP, brzdový odporník přesunut na střechu, 2018: VP 
nátěr: unifik * {1607+B*}
fotka
 
1611 DPMB (od 6.2.1986) P*
 
  175099 ČKD Tatra T3SUCS » T3G 1985    1997: GO - T3G, 1999: POD, 2005: VP, 2011: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, STM, IGE, ALTRO, ESP, brzdový odporník přesunut na střechu, 2018: VP 
nátěr: unifik * {A+1614*}
fotka
 
1613 DPMB (od 5.2.1986) P*
 
  175100 ČKD Tatra T3SUCS » T3G 1985    1997: GO - T3G, 1999: POD, 2005: VP, 2011: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, STM, IGE, ESP, ALTRO, brzdový odporník přesunut na střechu, 2018: VP 
nátěr: unifik * {1613+B*}
fotka
 
1614 DPMB (od 5.2.1986) P*
 
  175101 ČKD Tatra T3SUCS » T3R 1985    1995: prototyp T3R, reko ČKD, sedadla Vogelsitze 600, vystaven na MSV, 2001: Trav-l-Cool Z, gumová podlaha, 2008: VP - IGE, ALTRO, nová zástěna kabiny řidiče (dle T3P), 2019: VP s částečným přizpůsobením do retro stavu do období po dokončení rekonstrukce na T3R: klimatizace Dometic, úprava zástěny kabiny řidiče, ALTRO v původním uspořádání podlahy, původní kabina, částečná úprava zástěny kabiny, původní barevné schéma 
nátěr: schéma T3R, červeno-bílo-šedá * {sólo*}
fotka
 
1615 DPMB (od 6.2.1986) M*
 
  175105 ČKD Tatra T3SUCS » T3G 1985    1995-1996: GO - T3G, 1999: VP - ALTRO, 2005: VP, 2010: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, STM, IGE, ESP, brzdový odporník přesunut na střechu, 2019: VP 
nátěr: unifik * {1604+B*}
fotka
 
1619 DPMB (od 6.2.1986) P*
 
  176890 ČKD Tatra T3SUCS » T3P 1987    2004: T3P, Trav-l-Cool, hliníkové dveře Pars Komponenty, nemá ESP, 2010: VP, 2018: VP - klimatizace kabiny řidiče Dometic, otryskání skříně 
nátěr: unifik * {A+1589*}
fotka
 
1620 DPMB (od 1.3.1988) P*
 
  176896 ČKD Tatra T3SUCS » T3G 1987    1999: GO - T3G, POD, 2006: VP, 2011: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, STM, IGE, ALTRO, ESP, brzdový odporník přesunut na střechu, 2018: VP 
nátěr: unifik * {A+1631*}
fotka
 
1626
1634II
DPMB (od 1.3.1988) P*
 
  176898 ČKD Tatra T3SUCS » T3P 1987    2004: T3P, Trav-l-Cool, hliníkové dveře Pars Komponenty, 2010: VP, 2017: GO - tryskání skříně, ALTRO, klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir RTX 
nátěr: unifik * {A+1629*}
fotka
 
1628 DPMB (od 1.3.1988) P*
 
  176899 ČKD Tatra T3SUCS » T3P 1987    2004: T3P, hliníkové dveře Pars Komponenty, 2010: VP, 2017: GO - tryskání skříně, ALTRO 
nátěr: unifik * {1628+B}
fotka
 
1629 DPMB (od 1.3.1988) P*
 
  176901 ČKD Tatra T3SUCS » T3G 1987    1999: GO - T3G, POD, 2006: VP, 2011: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, STM, IGE, ESP, ALTRO, brzdový odporník přesunut na střechu, 2018: VP 
nátěr: unifik * {1634+B*}
fotka
 
1631 DPMB (od 1.3.1988) P*
 
  178421 ČKD Tatra T3SUCS » T3G 1989    1994: VP - T3G, 2009: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, Trav-l-Cool, STM, IGE, ALTRO, ESP, brzdový odporník přesunut na střechu, 2019: VP - klimatizace kabiny řidiče Dometic 
nátěr: unifik * {A+1640*}
fotka
 
1639 DPMB (od 19.12.1989) P
 
  178422 ČKD Tatra T3SUCS » T3G 1989    1994: VP - T3G, 2009: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, STM, IGE, ALTRO, ESP, brzdový odporník přesunut na střechu, 2019: VP 
nátěr: unifik * {1639+B*}
fotka
 
1640 DPMB (od 22.12.1989) P
 
  178433 ČKD Tatra T3SUCS » T3G 1989    1996: T3G, 2004: GO - BS120, POD, topení v bočnicích, 2008: VP, 2014: VP - klimatizace Waeco CA RT880, STM 
nátěr: 155 let MHD v Brně, barevná na bílém podkladě s šedou střechou * {A+1652*}
fotka
 
1651 DPMB (od 16.12.1989) P
 
  178434 ČKD Tatra T3SUCS » T3G 1989    1996: T3G, 2004: GO - BS120, POD, topení v bočnicích, 2008: VP, 2014: VP - STM 
nátěr: 155 let MHD v Brně, barevná na bílém podkladě s šedou střechou * {1651+B*}
fotka
 
1652 DPMB (od 21.12.1989) P
 
  175235 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1986    vůz z desetikusové ověřovací série KT8D5, 1999: VP - BS120, ESP, IGE, 2004: GO - KT8D5R.N2, 2008: VP, 2013: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2019-2023: GO - kompletní LED osvětlení, elektrický odpojovač trolej-zem (na střeše středního článku), nové pulty řidiče s kolébkovými tlačítky, kompresorová sedadla řidiče s vyhříváním, nerezová madla, nové světelné kanály a schrány dveřních pohonů, mechanické plošiny, nová sklopná sedadla, plastové dveře SKD 
nátěr: unifik *
fotka
 
1701 DPMB (od 1.9.1986) M
 
  178295 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: GO - KT8D5R.N2, 2011/2012: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2017: VP - kamerový systém se záznamem vč. kolizní kamery 
nátěr: unifik *
fotka
 
1703 DPMB (od 13.1.1990) M
 
  178296 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    1993: převíjecí transparent Meisler Electronics, 2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: GO - KT8D5R.N2, 2012: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2017: VP - prezentační tramvaj DPMB ke 150. výročí MHD v Brně: podlaha ALTRO a tapety bočnic v imitaci dřeva, madla ve vínové barvě, strop s tapetou časové osy s důležitými milníky v historii MHD v Brně, vnitřní kamerový systém vč. kolizní kamery, 2022: SP - odstranění prezentačních polepů, zůstala pouze podlaha ALTRO v dřevěném dekoru a vínová madla 
nátěr: bílá *
fotka
 
1704 DPMB (od 13.2.1990) M
 
  178297 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    1994: VP, 1998: VP - POD, 2002: VP - BS120, IGE, ESP, 2006: GO - KT8D5R.N2, 2010: VP, 2018: VP - klimatizace kabin řidiče Waeco CA RT880, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, kamerový systém se záznamem, 17.12.2024: poškozen po nehodě se 1719 a 1908 na Moravském náměstí 
nátěr: unifik *
fotka
 
1705 DPMB (od 19.1.1990) M
 
  178300 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    1993: VP, 2001: VP - BS120, ESP, IGE, 28.1.2003: nehoda s 1635+1636 na Kníničské, 2006: VP - POD, 2011: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2016: VP 
nátěr: unifik *
fotka
 
1708 DPMB (od 13.1.1990) M
 
  178301 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    1993-1995: odstaven po nehodě, 1999: VP - BS120, ESP, IGE, 2004: VP - POD, 2009: GO - KT8D5R.N2, 2014: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, klimatizace Janoza CoolAir A-80, 2021: VP 
nátěr: unifik *
fotka
 
1709 DPMB (od 12.1.1990) M
 
  178302 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    1999: VP - BS120, ESP, IGE, 2004: VP - POD, 2009: GO - KT8D5R.N2, 2014: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, klimatizace kabin řidiče Janoza CoolAir A-80, 2020: VP 
nátěr: unifik *
fotka
 
1710 DPMB (od 24.1.1990) M
 
  178303 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    1994: VP, 1998: VP, 2003: GO - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 10.4.2008: nehoda se 1724 s vykolejením pod vozovnou Medlánky, vážně poškozen B článek, 7/2009: B a C články na opravě v KOS Krnov, 2009-2010: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do stropu za kabinu řidiče (dle vozů T6A5), 2015: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny, 2022: VP 
nátěr: Direct, zelená *
fotka
 
1711 DPMB (od 13.1.1990) M
 
  178336 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    1993-1994: VP, 1999: VP, 2004: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2008: GO - KT8D5R.N2, 2014: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, klimatizace kabin řidiče Janoza CoolAir A-80, 2022-2024: GO - kompletní LED osvětlení, elektrický odpojovač trolej-zem (na střeše středního článku), nové pulty řidiče s kolébkovými tlačítky, kompresorová sedadla řidiče s vyhříváním, nerezová madla, nové schrány dveřních pohonů, mechanické plošiny, nová sklopná sedadla, plastové dveře SKD 
nátěr: unifik *
fotka
 
1714 DPMB (od 19.4.1990) M
 
  178337 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    1993-1994: VP, 1999: VP, 2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2008: GO - KT8D5R.N2, 2012: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2017: VP - vnitřní kamerový systém se záznamem 
nátěr: unifik *
fotka
 
1715 DPMB (od 26.3.1990) M
 
  178338 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    2000: VP - BS120, ESP, IGE, 2005: VP - POD, 2009: GO - KT8D5R.N2, 2016: VP - klimatizace kabin řidiče Waeco CA RT880, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2023-2024: GO 
nátěr: unifik *
fotka
 
1716 DPMB (od 26.3.1990) M
 
  178342 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    1995: VP, 2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 2012: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2018: VP - vnitřní kamerový systém se záznamem 
nátěr: unifik *
fotka
 
1720 DPMB (od 19.4.1990) M
 
  178344 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    1994: VP, 1997: VP - BS120, POD, 2001: VP - ESP, IGE, 19.7.2004: vážná nehoda s 1097 v Bohunicích, 2005: opraven, 15.12.2006: nehoda s 1702 ve Starém Lískovci, odstaven, 2007: VP, 2012: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2019: VP 
nátěr: unifik *
fotka
 
1722 DPMB (od 16.5.1990) M
 
  178345 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    1998: VP, 2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: GO - KT8D5R.N2, 2011: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2016: VP 
nátěr: unifik *
fotka
 
1723 DPMB (od 21.5.1990) M
 
  179612 ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 1993    2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 10.4.2008: najetí do 1711 pod vozovnou Medlánky, 2014: GO - KT8D5R.N2, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 5/2014: klimatizace Janoza CoolAir A-80, 2021: VP 
nátěr: unifik *
fotka
 
1724 DPMB (od 24.8.1993) M
 
  179613 ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 1993    2002: VP - BS212, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 2012: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2017: VP - kamerový systém se záznamem vč. kolizní kamery 
nátěr: unifik *
fotka
 
1725 DPMB (od 24.8.1993) M
 
  179614 ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 1993    2000: VP - BS120, ESP, IGE, 2005: VP - POD, 2010: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do stropu za kabinu řidiče (dle vozů T6A5), 2015: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny, plastové dveře SKD, 2023: VP 
nátěr: unifik *
fotka
 
1726 DPMB (od 1.9.1993) M
 
  179615 ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 1993    1997: VP - BS120, POD, 2002: VP - ESP, IGE, 2006: VP, 2011: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2016: VP - reparační fólie, 2023: VP 
nátěr: unifik *
fotka
 
1727 DPMB (od 1.9.1993) M
 
  179616 ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 1993    2000: VP - BS120, ESP, IGE, 2005: VP, 2010: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do stropu za kabinu řidiče (dle vozů T6A5), 2015: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny, 2022: VP 
nátěr: unifik *
fotka
 
1728 DPMB (od 24.8.1993) M
 
  180358 ČKD Tatra KT8D5N 1998    2005: VP, 2009: VP, 2016: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Konvekta KL 20E (facelift), mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém 
nátěr: unifik *
fotka
 
1729 DPMB (od 20.5.1999) M
 
  180359 ČKD Tatra KT8D5N 1998    2006: VP, 2011: VP, 2019: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Konvekta KL 20E (facelift), mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, kamerový systém se záznamem 
nátěr: unifik *
fotka
 
1730 DPMB (od 18.6.1999) M
 
  180360 ČKD Tatra KT8D5N 1998    2005: VP, 2009: VP, 2016: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Konvekta KL 20E (facelift), mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém vč. kolizních kamer 
nátěr: unifik *
fotka
 
1731 DPMB (od 23.7.1999) M
 
  180361 ČKD Tatra KT8D5N 1998    2005: VP, 2010: VP, 2019: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Dometic CoolAir RTX 2000, mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém 
nátěr: unifik *
fotka
 
1732 DPMB (od 18.6.1999) M
 
  180362 ČKD Tatra KT8D5N 1998    2004: VP, 2010: VP, 2019-2020: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Dometic CoolAir RTX 2000, mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém 
nátěr: unifik
fotka
 
1733 DPMB (od 21.7.1999) M
 
  180363 ČKD Tatra KT8D5N 1999    2005: VP, 2010: VP - mimořádně náhrada klimatizací Brema klimatizacemi Janoza CZ CoolAir A-80, 2016: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Konvekta KL 20E (facelift), mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, kamerový systém se záznamem vč. kolizních kamer 
nátěr: unifik *
fotka
 
1734 DPMB (od 14.1.2000) M
 
  180364 ČKD Tatra KT8D5N 1999    2008: VP, 2012: VP, 2020: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Dometic CoolAir RTX 2000, mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém 
nátěr: unifik *
fotka
 
1735 DPMB (od 25.3.2000) M
 
  178352 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    2002: GO (KOS Krnov), 2008: VP, 2013: GO - modernizace na typ KT8D5R.N2, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 10/2013: klimatizace kabin řidiče Janoza CoolAir A-80, 2019: VP 
nátěr: unifik *
fotka
ex Dopravný podnik mesta Košice
 
1736 DPMB (od 22.8.2002) M
 
  178353 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    2002: GO - KT8D5R.N2, reko KOS Krnov, 2008: VP, 2012: VP - klimatizace Janoza CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2018: GO - výměna původních odporníků za odporníky v kleci z perforovaného plechu, plastové dveře SKD" 
nátěr: unifik *
fotka
ex Dopravný podnik mesta Košice
 
1737 DPMB (od 17.2.2003) M
 
  178243 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    2003: GO - KT8D5R.N2, reko KOS Krnov (rekonstrukce původně pro Volgograd), 2009: VP, 2014: VP (rozšířená) - výměna kabeláže, výměna střešních odporníků (nově bez nucené ventilace), klimatizace kabin řidiče Janoza CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2021: VP 
nátěr: unifik *
fotka
ex Dopravný podnik mesta Košice
 
1738 DPMB (od 9/2003) M
 
  162558 ČKD Tatra T3 1974    11/2007: VP (DP Ostrava); v pravidelném provozu naposledy 4.11.2012; doklady využity na vůz VarioLFR.S ev. č. 353; jaro 2019: dokompletován; od 6/2019: veden jako historický 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {sólo*}
fotka
 
187 PMDP (od 22.2.1974) Slo
 
  172050 ČKD Tatra T3SU » T3R.P 1982    2002: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 7/2002 zpět v provozu; 5-8/2007: VP (ÚD) - od 12/2007 zpět v provozu; 2012: VP (ÚD); 6/2016-8/2016: VP; od 1/2021 do 2/2022 odstaven pro nadbytečnost; naposledy vypraven na pravidelnou linku 17.7.2023 na JŘ 2/23 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
ex PMDP
 
208 Kharkivelektroavtotrans (od 28.10.2024) Sal
 
  172057 ČKD Tatra T3SU » T3M.03 1982    1996: T3M.03 (Škoda DT, v. č. 008); 2005: VP; 2010: VP (ÚD) 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
ex PMDP
 
1116 Mykolayivelektrotrans (od ?)
 
  172058 ČKD Tatra T3SU » T3M.03 1982    1996: T3M.03 (Škoda DT, v. č. 006); 2005: VP; 2010: VP (ÚD) 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
ex PMDP
 
1117 Mykolayivelektrotrans (od ?)
 
  172063 ČKD Tatra T3SU » T3M.05 1982    1996: T3M.05 (Škoda DT, v. č. 020); 2005: VP; 2008: VP (ÚD) 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
ex PMDP
 
1118 Mykolayivelektrotrans (od 2014)
 
  172064 ČKD Tatra T3SU » T3M.05 1982    1996: T3M.05 (Škoda DT, v. č. 021); 2005: VP; 2008: VP (ÚD) 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
ex PMDP
 
1122 Mykolayivelektrotrans (od 26.12.2015) V1
 
  172065 ČKD Tatra T3SU » T3M.03 1982    1996: T3M.03 (Škoda DT, v. č. 007); 2005: VP; 2010: VP (DP Most); 31.12.2014 vypraven na svou poslední jízdu v soupravě s vozem 228, ovšem kolem poledne po DN odstaven 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
ex PMDP
 
1119 Mykolayivelektrotrans (od 2015)
 
  172067 ČKD Tatra T3SU » T3M.05 1982    1997: T3M.05 (Škoda DT, v. č. 031); 2006: VP; 2010: VP (ÚD) 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
ex PMDP
 
1112 Mykolayivelektrotrans (od 10/2015)
 
  172068 ČKD Tatra T3SU » T3M.05 1982    1997: T3M.05 (Škoda DT, v. č. 032); 2006: VP; 2010: VP (ÚD) 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
ex PMDP
 
1120 Mykolayivelektrotrans (od ?)
 
  172069 ČKD Tatra T3SU » T3M.05 1982    1996: T3M.05 (Škoda DT, v. č. 022); 2004: VP; 2008: VP (ÚD) 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
ex PMDP
 
1113 Mykolayivelektrotrans (od 10/2015)
 
  172070 ČKD Tatra T3SU » T3M.05 1982    1996: T3M.05 (Škoda DT, v. č. 023); 2004: VP; 2008: VP (ÚD) 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
ex PMDP
 
1115 Mykolayivelektrotrans (od 10/2015)
 
  173171 ČKD Tatra T3SUCS » T3M.03 1983    1996: T3M.03 (Škoda DT, v. č. 003); 2006: VP; 19.11.2007: nehoda (Sady pětatřicátníků) - od 2008 zpět v provozu; 2010: VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
ex PMDP
 
1121 Mykolayivelektrotrans (od 2015)
 
  173172 ČKD Tatra T3SUCS » T3M.03 1983    1996: T3M.03 (Škoda DT, v. č. 004); 2005: VP; 8.8.2005: nehoda (Lidická X Karlovarská) - od 3/2006 zpět v provozu; 2010: VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
ex PMDP
 
1111 Mykolayivelektrotrans (od 10/2015)
 
  175106 ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P 1985    1999: VP, 2005: modernizace - T3R-P s digitálním regulátorem (DPO Inekon) - od 3/2005 zpět v provozu; 2009: VP (ÚD); 9-12/2013: VP; 8-9/2017: montáž ručního řadiče; 10/2019-3/2020: VP; 6-11/2021: odstaven pro nadbytečnost 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {320+B*}
fotka
 
256 PMDP (od 1/1986) Slo
 
  175107 ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P 1985    1999: VP; 2005: modernizace - T3R-P s digitálním regulátorem (DPO Inekon) - od 3/2005 zpět v provozu; 2009: VP (ÚD); 2013: VP (ÚD); 8-9/2017: montáž ručního řadiče; 10/2019-2/2020: VP; 2.2.2021: nehoda s 288, požkozena zadní část; 6-11/2021: odstaven pro nadbytečnost 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {331+B*}
fotka
 
257 PMDP (od 1/1986) Slo
 
  175110 ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P 1985    2005: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 12/2005 zpět v provozu; 2009: VP (ÚD); ?/2014-?/2014: VP; 11/2018-5/2019: VP; 31.3.2023: DN na Borech, zpět v provozu po 4 měsících 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {317+B*}
fotka
 
260 PMDP (od 1/1986) Slo
 
  175111 ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P 1985    2003: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 9/2003 zpět v provozu; 10-12/2007: VP (DP Most) - od 4/2008 zpět v provozu; 2011: VP; 9-12/2016: VP; odstaven pro nadbytek 1-11/2021; naposledy vypraven na pravidelnou linku 27.6.2023 na JŘ 4/11; od 4.12.2024: vánoční tramvaj 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
ex PMDP
 
261 Kharkivelektroavtotrans (od 19.8.2024) Sal
 
  175112 ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P 1985    2002: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 7/2002 zpět v provozu; 2-7/2007: VP (ÚD) - od 11/2007 zpět v provozu; 2012: VP; 8/2017-1/2018: VP; 11/2022-5/2023: odstaven; naposledy vypraven na pravidelnou linku 24.5.2023 na JŘ 4/28 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
ex PMDP
 
262 Kharkivelektroavtotrans (od 13.10.2024) Sal
 
  175113 ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P 1985    2002: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 7/2002 zpět v provozu; 2-7/2007: VP (ÚD) - od 11/2007 zpět v provozu; 2012: VP; 1-5/2018: VP; naposledy vypraven na pravidelnou linku 27.6.2023 na JŘ 4/28; 30.6.2023 se zúčastnil rozlučky se soupravami T3R-P; od 12/2024: vánoční tramvaj 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
ex PMDP
 
263 Kharkivelektroavtotrans (od 19.8.2024) Sal
 
  175115 ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P 1985    2005: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 12/2005 zpět v provozu; 2009: VP (ÚD); 2-6/2014: VP (ÚD); 11/2018-3/2019: VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {315+B*}
fotka
 
265 PMDP (od 1/1986) Slo
 
  176253 ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P 1987    2002: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 7/2002 zpět v provozu; 6-8/2007: VP (DP Most) - od 11/2007 zpět v provozu; 2011: VP; dne 7.4.2014 nehoda s vozem č. 329, zpět v provozu 26.8.2014; 11/2016-3/2017: VP; naposledy vypraven na pravidelnou linku 13.7.2023 na JŘ 4/22; od 4.12.2024: vánoční tramvaj 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
ex PMDP
 
277 Kharkivelektroavtotrans (od 4.12.2024) Sal
 
  178306 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2002: VP - od 4/2002 zpět v provozu; 11/2008-2/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 3/2009 zpět v provozu; 2012: VP (Datatechnik); 1-5/2016: VP (ÚD); 30.11.2019: historicky první tramvaj na nové trati v Kaplířově ulici (zatěžkávací zkouška mostu přes dálniční přivaděč); 1.12.2019: Mikulášská tramvaj; 12/2019-5/2020: VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
 
288 PMDP (od 5/1990) Slo
 
  178307 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2000: VP (DP Most?) - přivezen 6/2000 - od 10/2000 zpět v provozu; 2006-1/2007: VP (Datatechnik); 10-12/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 3/2010 zpět v provozu; 4-8/2014: VP (ÚD) - poslední VP v Cukrovarské; 5-10/2018: VP; 1/2022-8/2022: VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
 
289 PMDP (od 5/1990) Slo
 
  178308 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2002: VP - zpět v provozu 9/2002; 2006-2007: VP (DP Most) - zpět v provozu 2/2007; 2-6/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - zpět v provozu 8/2009; 6-9/2013: VP (Datatechnik) - zpět v provozu 10/2013; 4-9/2017: VP; 10/2020-8/2021: VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
 
290 PMDP (od 5/1990) Slo
 
  178309 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2002: VP - od 7/2002 zpět v provozu; 2007-2008: VP (Datatechnik) - od 2/2008 zpět v provozu; 8-10/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 10/2009 zpět v provozu; ?-12/2013: VP - od 4.1.2014 zpět v provozu; 9/2017-6/2018: VP; 8/2021-2/2022: VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
 
291 PMDP (od 5/1990) Slo
 
  178310 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2000: VP (DP Most) - od 12/2000 zpět v provozu; 2007-2/2008: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 3/2008 zpět v provozu; 2012: VP (Datatechnik); 8/2015-3/2016: VP; 2.12.2018: Mikulášská tramvaj; 3-9/2019: VP; 11/2023-9/2024: VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
 
292 PMDP (od 5/1990) Slo
 
  178311 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2001-2002: VP - od 2/2002 zpět v provozu; 6?-10/2007: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 10/2007 zpět v provozu; 25.2.2009: vykolejení na nám. Milady Horákové; 2011: VP (Datatechnik); 10/2015-7/2016: VP; 6/2019-1/2020: VP; od 1/2024: VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
 
293 PMDP (od 5/1990) Slo
 
  178312 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2001: VP - od 8/2001 zpět v provozu; 4-8/2007: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 9/2007 zpět v provozu; 2011: VP (Datatechnik); 12/2014-4/2015: VP (Karlov); 5/2018-7/2019: VP; 4/2023-5/2024: VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
 
294 PMDP (od 5/1990) Slo
 
  178313 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2000/2001: VP - od 6/2001 zpět v provozu; 2007: VP (Datatechnik) - od 8/2007 zpět v provozu; 7-10/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 10/2009 zpět v provozu; 3-6/2013: VP (Datatechnik) - od 8/2013 zpět v provozu; po nehodě na Borech 16.11.2016 - odstaven do VP; 12/2016-7/2017: VP; 6/2020-12/2020: VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
 
295 PMDP (od 5/1990) Slo
 
  178314 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2001: VP - od 10/2001 zpět v provozu; 18.6.2002: nehoda (Rondel); 12.2.2007: vykolejení (Plzeňka); 2007: VP (Datatechnik) - od 10/2007 zpět v provozu; 9-11/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 5/2010 zpět v provozu; 1-4/2014: VP; 7-12/2018: VP; 3-7/2022: VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
 
296 PMDP (od 5/1990) Slo
 
  178315 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2001: VP - od 3/2001 zpět v provozu; 10/2006-4/2007: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 6/2007 zpět v provozu; 11.5.2009: požár; 5-8/2009: VP - oprava po požáru (Datatechnik) - od 8/2009 zpět v provozu; 1-4/2013: VP (Datatechnik); 7/2017-1/2018: VP; 6/2021-6/2023: odstaven; 6-12/2023: VP 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
 
297 PMDP (od 5/1990) Slo
 
  178316 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2000: VP - od 10/2000 zpět v provozu; 2006: VP (Datatechnik) - od 10/2006 zpět v provozu; 1-4/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 5/2009 zpět v provozu; 2012: VP (Datatechnik); 6-12/2016: VP; 30.11.2019: historicky druhá tramvaj na nové trati v Kaplířově ulici, zatěžkávací zkouška mostu přes dálniční přivaděč; 12/2019-10/2020: VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
 
298 PMDP (od 5/1990) Slo
 
  178317 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2002/2003: VP - zpět v provozu 1/2003; 2-6/2008: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 7/2008 zpět v provozu; 3-5/2012: VP (Datatechnik) - od 31.5.2012 zpět v provozu; 18.9.2013 vážná dopravní nehoda (Rondel) - od 3/2014 zpět v provozu; 11/2016-4/2017: VP; 1/2021-6/2021: VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
 
299 PMDP (od 5/1990) Slo
 
  164498 ČKD Tatra T3 1975     
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
ex PMDP
 
195 ŠKODA-BUS klub Plzeň (od 3.1.2013) Stra
 
  173368 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 1984    prototyp; zkušební provoz v síti DP hl. m. Prahy; 2003: modernizace na KT8D5R.N1; 9/2009: VP 
nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá *
fotka
ex ČKD Tatra
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
 
1500 Dopravní podnik Ostrava (od 1/1989) TO
 
  178280 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 1989    2007: GO - KT8D5R.N1 
nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá *
fotka
 
1501 Dopravní podnik Ostrava (od 1/1990) TO
 
  178277 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 1989    2004: GO - KT8D5R.N1; vystaven na veletrhu Czech Raildays 2004 
nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá *
fotka
 
1502 Dopravní podnik Ostrava (od 1/1990) TO
 
  170709 ČKD Tatra T3SU » T3R.P 1980    2004: T3R.P 
nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * {1015+B*}
fotka
 
732II
1008II
Dopravní podnik Ostrava (od 3/1981) TO*
 
  155480 ČKD Tatra K2 » K2R.P 1966    2004: GO - K2R.P; 11/2018 - 01/2024: dočasně odstaven jako budoucí komerční vozidlo; 01/2024: historické vozidlo (zachován místo vozu 803, lepší celkový stav vozu) 
nátěr: DPO, modro-bílá se žlutými dveřmi *
fotka
 
802
8210
802II
Dopravní podnik Ostrava (od 02/1967) KP*
 
předchozí 1 2 3 . . . 20 21 následující předchozí 1 2 . . 21 následující celkem 2004
Vypsáno celkem 100 vozů, z toho:
  • provozní: 87 vozů
  • historický/muzejní: 9 vozů
  • dočasně odstaven: 2 vozy
  • v dílnách/v opravě: 2 vozy

Vypsané aktuálně provozované vozy (91) mají přibližný průměrný věk 37,5 let.

Poslední aktualizace vozů: 21. 12. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání