ŠKODA TRANSPORTATION: vozový park
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
24 | Škoda Astra 03T0 | 1997 | 2008 |
1. prototyp; vystaven na MSV Brno 1997; 18.1.2006: nehoda s KT8D5 ev. č. 298 na Borech, poté odstaven; 2007-2008: zdroj ND; 22.5.2008: odvezen na šrotaci nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | ||||
ŠKODA DOPRAVNÍ TECHNIKA (11/1997 - 1998) | |||||||||
zapůjčen
Dopravní podnik Ostrava poté PMDP |
|||||||||
Škoda 10T0 | 2001 |
1.-27.3.2001: zkušební jízdy na tratích PMDP nátěr: světle modrá * |
» detail | ||||||
ŠKODA DOPRAVNÍ TECHNIKA (2001 - 2001) | |||||||||
zapůjčen
PMDP poté Portland Streetcar |
|||||||||
9270 | Škoda Vektra 05T | 2003 | 11/2009 |
25.6.-12.10.2004: ZJ s cestujícími nátěr: modro-bílá s polepem Škoda |
» detail | ||||
ŠKODA TRANSPORTATION (12/2003 - 11/2009) | |||||||||
zapůjčen
PMDP |
|||||||||
9404 | Škoda 14T | 2005 |
prototyp; 8/2014-6/2020: odstaven nátěr: stříbrno-červeno-černá * |
» detail | |||||
ŠKODA TRANSPORTATION (2005 - 10.12.2005) | |||||||||
zapůjčen
PMDP poté Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
9680 | Škoda 15T0 | 2008 | 2010 |
9/2008: vystaven na veletrhu InnoTrans v Berlíně,
3-6/2009: zkušební jízdy v Plzni,
7-12/2009: zkušební jízdy v Praze,
9/2009: vystaven na Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně,
2010: rozebrán ve Škodě Transportation – zjištění rozsahu opotřebení a případných poškození v rámci zkušebního provozu nátěr: stříbrno-červená |
» detail | ||||
ŠKODA TRANSPORTATION (2008 - 2010) | |||||||||
zapůjčen
PMDP zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
Škoda 19T | 2010 |
23.11.-3.12.2010: zkušební jízdy bez cestujících na tratích PMDP nátěr: stříbrno-modrá |
» detail | ||||||
ŠKODA TRANSPORTATION (2010 - 12/2010) | |||||||||
zapůjčen
PMDP poté MPK Wrocław |
|||||||||
9959 | Škoda 26T | 2013 |
14.5.-7.7.2013: ZJ v PMDP nátěr: bílo-černo-zelená |
» detail | |||||
ŠKODA TRANSPORTATION (2013 - 8/2013) | |||||||||
zapůjčen
PMDP poté Miskolc Városi Közlekedési |
|||||||||
Škoda 28T | 2015 |
1.4.-15.6.2015: ZJ v PMDP (bez cestujících) nátěr: stříbrný s modro-bílou grafikou |
» detail | ||||||
ŠKODA TRANSPORTATION (2015 - 2015) | |||||||||
zapůjčen
PMDP poté Konya Büyükşehir Belediyesi |
|||||||||
25 | Škoda 3 Tr3 | 1947 |
1957: reko karosérie, 1967: úředně sešrotován, poté Lípa u Uněšova, od jara 1996: Zruč, od 16.5.1997: muzeum Škoda, 22.12.2010: převezen do Žamberku na renovaci, 6/2012: přivezen zpět do Techmanie nátěr: zeleno-krémová * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky města Plzně ex soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
ŠKODA TRANSPORTATION (od 1997) | TSC | ||||||||
213 | Škoda 8 Tr1 | 1956 | 2000 |
1956-1957: majetek Škoda Plzeň (výstavní prototyp), vystaven v Káhiře (?), 1957: porovnávací jízdy v Praze, po vyřazení Bor u Tachova, od 2. pol. 80. let: Racov nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
Závody V. I. Lenina Plzeň (1956 - 1957) | |||||||||
poté
DP Mariánské Lázně poté Dopravní podniky města Plzně poté soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
2129 | Mytiščinský strojírenský závod 81-717.1 | 1978 | 2011 |
2000: poslán do Škody DOPRAVNÍ TECHNIKA, kde došlo k instalaci pantografu - využíván pro napájení zkoušených modernizovaných souprav; 2011: po odzkoušení poslední modernizované soupravy odstaven a následně sešrotován nátěr: schéma metra 81-71, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
2129 | ŠKODA TRANSPORTATION (2000 - 2011) | ||||||||
8853 | Škoda 99 E1 » 99 E2 » 98 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD;
1991-1995: odstavena ve výrobním závodě,
1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2),
2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h
Poslední lokomotiva 162 u RJ s tabulkou na čelech nátěr: Regiojet, žlutá * |
» detail | |||||
163 112-6 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
Ferrovie Nord Milano poté RegioJet |
|||||||||
8854 | Škoda 99 E1 » 99 E2 » 98 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD;
1991-1995: odstavena ve výrobním závodě,
1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2),
2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h nátěr: Regiojet, žlutá * |
» detail | |||||
163 113-4 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
Ferrovie Nord Milano poté RegioJet |
|||||||||
8855 | Škoda 99 E1 » 99 E2 » 98 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD;
1991-1995: odstavena ve výrobním závodě,
1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2),
2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h nátěr: Regiojet, žlutá * |
» detail | |||||
163 114-2 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
Ferrovie Nord Milano poté RegioJet zapůjčen ARRIVA vlaky |
|||||||||
8856 | Škoda 99 E1 » 99 E2 » 98 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD;
1991-1995: odstavena ve výrobním závodě,
1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2),
2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h nátěr: Regiojet, žlutá * |
» detail | |||||
163 115-9 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
Ferrovie Nord Milano poté RegioJet |
|||||||||
8857 | Škoda 99 E1 » 99 E2 » 98 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD;
1991-1995: odstavena ve výrobním závodě,
1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2),
2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h nátěr: Regiojet, žlutá * |
» detail | |||||
163 116-7 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
Ferrovie Nord Milano poté RegioJet |
|||||||||
8858 | Škoda 99 E1 » 99 E2 » 98 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD;
1991-1995: odstavena ve výrobním závodě,
1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2),
2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h nátěr: Regiojet, žlutá * |
» detail | |||||
163 117-5 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
Ferrovie Nord Milano poté RegioJet |
|||||||||
8859 | Škoda 99 E1 » 99 E2 » 98 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD;
1991-1995: odstavena ve výrobním závodě,
1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2),
2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h nátěr: Regiojet, žlutá * |
» detail | |||||
163 118-3 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
Ferrovie Nord Milano poté RegioJet |
|||||||||
8860 | Škoda 99 E1 » 99 E2 » 98 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD;
1991-1995: odstavena ve výrobním závodě,
1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2),
2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h nátěr: Regiojet, žlutá * |
» detail | |||||
163 119-1 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
Ferrovie Nord Milano poté RegioJet |
|||||||||
8861 | Škoda 99 E1 » 99 E2 » 98 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: Regiojet, žlutá * |
» detail | |||||
163 120-9 | Škoda Plzeň (1993 - 1994) | ||||||||
pronajat
České dráhy poté Ferrovie Nord Milano poté RegioJet |
|||||||||
7936 | Škoda 85 E0 | 1987 |
prototyp nátěr: červená s modrým proužkem v bílém pruhu |
» detail | |||||
ex
Škoda Plzeň pronajat Československé státní dráhy pronajat České dráhy ex ČMKS holding pronajat České dráhy |
|||||||||
169 001-5 | Škoda Plzeň (2003 - 2020) | ||||||||
poté
Českomoravská železniční opravna |
|||||||||
Škoda 90 E0 | 1996 |
prototyp;
v roce 2015 rekonstrukce na hybridní posunovadlo s provozem na dálkové ovládání, bez kabiny strojvedoucího nátěr: SD-KD, zeleno-černo-bílá * |
» detail | ||||||
90E 001 | ŠKODA DOPRAVNÍ TECHNIKA (1996 - 1999) | ||||||||
poté
Severočeské doly poté SD - Kolejová doprava |
|||||||||
8802 | Škoda 99 E1 » 98 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
163 061-5 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8803 | Škoda 99 E1 » 98 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
163 062-3 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8804 | Škoda 99 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
163 063-1 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8805 | Škoda 99 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré * |
» detail | |||||
163 064-9 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy poté ČD Cargo |
|||||||||
8806 | Škoda 99 E1 » 98 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: Najbrt 2 * |
» detail | |||||
163 065-6 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8807 | Škoda 99 E1 » 98 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
163 066-4 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8808 | Škoda 99 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
163 067-2 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8809 | Škoda 99 E1 » 98 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
163 068-0 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8810 | Škoda 99 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
163 069-8 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8811 | Škoda 99 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
163 070-6 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy poté ČD Cargo |
|||||||||
8812 | Škoda 99 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré * |
» detail | |||||
163 071-4 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy poté ČD Cargo |
|||||||||
8813 | Škoda 99 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
163 072-2 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8814 | Škoda 99 E1 » 98 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
163 073-0 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8815 | Škoda 99 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
163 074-8 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8816 | Škoda 99 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
163 075-5 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8817 | Škoda 99 E1 » 69 E5 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré * |
» detail | |||||
163 076-3 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy poté ČD Cargo |
|||||||||
8818 | Škoda 99 E1 » 98 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
163 077-1 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8819 | Škoda 99 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
163 078-9 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8820 | Škoda 99 E1 » 98 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
163 079-7 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8821 | Škoda 99 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
163 080-5 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy poté ČD Cargo |
|||||||||
8822 | Škoda 99 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
163 081-3 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8823 | Škoda 99 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
163 082-1 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy poté ČD Cargo |
|||||||||
8824 | Škoda 99 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: Najbrt 2 * |
» detail | |||||
163 083-9 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy poté ČD Cargo |
|||||||||
8825 | Škoda 99 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: Najbrt 2 * |
» detail | |||||
163 084-7 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8826 | Škoda 99 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
163 085-4 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8827 | Škoda 99 E1 » 98 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
163 086-2 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8828 | Škoda 99 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
163 087-0 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8829 | Škoda 99 E1 » 98 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
163 088-8 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8830 | Škoda 99 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré * |
» detail | |||||
163 089-6 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy poté ČD Cargo |
|||||||||
8831 | Škoda 99 E1 | 1991 |
nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
163 090-4 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8832 | Škoda 99 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
163 091-2 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8833 | Škoda 99 E1 » 98 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
163 092-0 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8834 | Škoda 99 E1 » 98 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
163 093-8 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8835 | Škoda 99 E1 » 98 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
163 094-6 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8836 | Škoda 99 E1 | 1991 |
nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
163 095-3 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8837 | Škoda 99 E1 » 98 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
163 096-1 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8838 | Škoda 99 E1 » 98 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
163 097-9 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8839 | Škoda 99 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
163 098-7 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8840 | Škoda 99 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČSD unifik 88, zelená se žlutým pruhem |
» detail | |||||
163 099-5 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8841 | Škoda 99 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: ČD Najbrt 1 * |
» detail | |||||
163 100-1 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8842 | Škoda 99E1 | 1991 |
nátěr: ČSD, zelená se žlutým pruhem |
» detail | |||||
163 101-9 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
Železničná spoločnosť Slovensko |
|||||||||
8843 | Škoda 99E1 » 99Em | 1991 |
nátěr: ČSD, zelená se žlutým pruhem |
» detail | |||||
163 102-7 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
Železničná spoločnosť Slovensko |
|||||||||
8844 | Škoda 99E1 » 99Em | 1991 |
nátěr: ČSD, zelená se žlutým pruhem |
» detail | |||||
163 103-5 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
Železničná spoločnosť Slovensko |
|||||||||
8845 | Škoda 99E1 | 1991 |
nátěr: ČSD, zelená se žlutým pruhem |
» detail | |||||
163 104-3 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
Železničná spoločnosť Slovensko |
|||||||||
8846 | Škoda 99E1 | 1991 |
nátěr: ČSD, zelená se žlutým pruhem |
» detail | |||||
163 105-0 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
Železničná spoločnosť Slovensko |
|||||||||
8847 | Škoda 99E1 | 1991 |
nátěr: ČSD, zelená se žlutým pruhem |
» detail | |||||
163 106-8 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
Železničná spoločnosť Slovensko |
|||||||||
8848 | Škoda 99E1 | 1991 |
nátěr: ČSD, zelená se žlutým pruhem |
» detail | |||||
163 107-6 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
Železničná spoločnosť Slovensko |
|||||||||
8849 | Škoda 99E1 | 1991 |
nátěr: ČSD, zelená se žlutým pruhem |
» detail | |||||
163 108-4 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
Železničná spoločnosť Slovensko |
|||||||||
8850 | Škoda 99E1 | 1991 |
nátěr: ČSD, zelená se žlutým pruhem |
» detail | |||||
163 109-2 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
Železničná spoločnosť Slovensko |
|||||||||
8851 | Škoda 99E1 | 1991 |
nátěr: ČSD, zelená se žlutým pruhem |
» detail | |||||
163 110-0 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
Železničná spoločnosť Slovensko |
|||||||||
8852 | Škoda 99E1 | 1991 |
nátěr: ČSD, zelená se žlutým pruhem |
» detail | |||||
163 111-8 | Škoda Plzeň (1991 - 1995) | ||||||||
poté
Železničná spoločnosť Slovensko |
|||||||||
7633 | Škoda 70 E0 | 1984 |
1. prototyp;
1984-1985: prototypové zkoušky nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
S499.2001 | Škoda Plzeň (1984 - 1985) | ||||||||
poté
Československé státní dráhy poté České dráhy |
|||||||||
7634 | Škoda 70 E0 | 1984 |
2. prototyp nátěr: vodorovné pruhy v pořadí cihlově červená, krémová a tmavě červená * |
» detail | |||||
S499.2002 | Škoda Plzeň (1984 - 1985) | ||||||||
poté
Československé státní dráhy poté České dráhy |
|||||||||
4804 | Škoda 32E0 » 32Em | 1963 |
vystaven na MSV Brno 1965;
1981: po požáru strojovny lokomotiva odstavena,
1991-1999: odstavena v depu Brno-Maloměřice,
2010: rekonstukce do vystavovatelného /neprovozního/ stavu nátěr: ČSD ř. S699.0, červeno - krémová s černým pruhem |
» detail | |||||
ex
Závody V. I. Lenina Plzeň ex Výzkumný Ústav Železniční |
|||||||||
S699.001 | ŠKODA TRANSPORTATION (2010 - 2021) | TSC | |||||||
poté
Národní technické muzeum |
|||||||||
00751 | Škoda Vagonka 19 Ev/HV12 | 2021 |
nátěr: schéma IDS JMK, bílá-černá-červená {550 001+551 001} |
» detail | |||||
550 001-2 | CZ-JMK 94 54 1 550 001-2 | ŠKODA TRANSPORTATION (10/2021 - 9/2022) | |||||||
poté
Jihomoravský kraj pronajat České dráhy |
|||||||||
00752 | Škoda Vagonka 19 Ev/HV10 | 2021 |
nátěr: schéma IDS JMK, bílá-černá-červená {550 001+551 001} |
» detail | |||||
551 001-1 | CZ-JMK 94 54 1 551 001-1 | ŠKODA TRANSPORTATION (10/2021 - 9/2022) | |||||||
poté
Jihomoravský kraj pronajat České dráhy |
|||||||||
Škoda 6Mt | 2003 |
2-3/2005: testován na zkušební trati depa Kačerov;
3/2005-2010?: využíván k napájení vozů metra na zkušební trati Škody Plzeň, následně odstaven;
2019-2021: GO, upravena el. výzbroj a odstraněna většina sedaček;
od 12/2021: využíván k napájení vozů metra Škoda Varsovia na okruhu ve Velimi nátěr: stříbrná * |
» detail | ||||||
ŠKODA TRANSPORTATION (od 2003) | |||||||||
zapůjčen
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
8862 | Škoda 93 E0 » 93 E1 | 1994 |
1. prototyp
12/2018: dokončení modernizace a opravy nátěr: SD-KD, zeleno-černo-bílá * |
» detail | |||||
93E 001 | Škoda Plzeň (1995 - 1996) | ||||||||
poté
Severočeské doly poté SD - Kolejová doprava |
|||||||||
8863 | Škoda 93 E0 » 93 E1 | 1994 |
2. prototyp
6/2018: dokončení modernizace a opravy nátěr: SD-KD, zeleno-černo-bílá * |
» detail | |||||
93E 002 | Škoda Plzeň (1995 - 1996) | ||||||||
poté
Severočeské doly poté SD - Kolejová doprava |
|||||||||
Škoda 30 | 1950 |
traktor nátěr: zelená |
» detail | ||||||
? PM 00-79 |
ŠKODA DOPRAVNÍ TECHNIKA (1950 - 2000) | ||||||||
poté
Muzeum Škoda poté ŠKODA-BUS klub Plzeň |
|||||||||
10862 | Škoda 41T | 2022 |
10/2022-2/2023: zkušební jízdy v síti PMDP nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ŠKODA TRANSPORTATION (10/2022 - 2/2023) | |||||||||
zapůjčen
PMDP poté Stadtwerke Bonn |
|||||||||
9560 | ČKD Praha T448.0 | 1976 |
nátěr: bílo-modrá s červeným proužkem * |
» detail | |||||
T448.0548 | Škoda Plzeň (2/1976 - ?) | ŠČB | |||||||
poté
CZ LOKO poté SD - Kolejová doprava |
|||||||||
00763 | Škoda Vagonka 18 Ev/HV13 | 2021 |
nátěr: schéma IDS JMK, bílá-černá-červená {530 001+533 001+532 001+531 001} |
» detail | |||||
530 001-7 | CZ-JMK 94 54 1 530 001-7 | ŠKODA TRANSPORTATION (1/2022 - 9/2022) | |||||||
poté
Jihomoravský kraj pronajat České dráhy |
|||||||||
00764 | Škoda Vagonka 18 Ev/HV11 | 2021 |
nátěr: schéma IDS JMK, bílá-černá-červená {530 001+533 001+532 001+531 001} |
» detail | |||||
531 001-6 | CZ-JMK 94 54 1 531 001-6 | ŠKODA TRANSPORTATION (1/2022 - 9/2022) | |||||||
poté
Jihomoravský kraj pronajat České dráhy |
|||||||||
00765 | Škoda Vagonka 18 Ev/VV12 | 2021 |
nátěr: schéma IDS JMK, bílá-černá-červená {530 001+533 001+532 001+531 001} |
» detail | |||||
532 001-5 | CZ-JMK 94 54 1 532 001-5 | ŠKODA TRANSPORTATION (1/2022 - 9/2022) | |||||||
poté
Jihomoravský kraj pronajat České dráhy |
|||||||||
00766 | Škoda Vagonka 18 Ev/VV11 | 2021 |
nátěr: schéma IDS JMK, bílá-černá-červená {530 001+533 001+532 001+531 001} |
» detail | |||||
533 001-4 | CZ-JMK 94 54 1 533 001-4 | ŠKODA TRANSPORTATION (1/2022 - 9/2022) | |||||||
poté
Jihomoravský kraj pronajat České dráhy |
|||||||||
00626 | Škoda Vagonka 15 Ev/HV14 | 2020 |
nátěr: IDPK, modro-bílá s grafikou Plzeňského kraje {650 201+651 201} |
» detail | |||||
650 201-7 | CZ-ČD 94 54 1 650 201-7 | ŠKODA TRANSPORTATION (2020 - 5/2021) | |||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
00628 | Škoda Vagonka 15 Ev/HV14 | 2020 |
nátěr: IDPK, modro-bílá s grafikou Plzeňského kraje {650 202+651 202} |
» detail | |||||
650 202-5 | CZ-ČD 94 54 1 650 202-5 | ŠKODA TRANSPORTATION (2020 - 5/2021) | |||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
00625 | Škoda Vagonka 15 Ev/HV15 | 2020 |
nátěr: IDPK, modro-bílá s grafikou Plzeňského kraje {650 201+651} |
» detail | |||||
651 201-6 | CZ-ČD 94 54 1 651 201-6 | ŠKODA TRANSPORTATION (2020 - 5/2021) | |||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
00627 | Škoda Vagonka 15 Ev/HV15 | 2020 |
nátěr: IDPK, modro-bílá s grafikou Plzeňského kraje {650 202+651 202} |
» detail | |||||
651 202-4 | CZ-ČD 94 54 1 651 202-4 | ŠKODA TRANSPORTATION (2020 - 5/2021) | |||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
00917 | Škoda Vagonka 15Ev3/HV18 | 2024 |
prototyp nátěr: ČD, modrá-zelená-bílá * {690 247+691 247} |
» detail | |||||
690 247-2 | CZ-ČD 94 54 1 690 247-2 | ŠKODA TRANSPORTATION (od 3/2024) | |||||||
00919 | Škoda Vagonka 15Ev3/HV18 | 2024 |
vystavena na veletrhu Rail Business Days 2024 nátěr: ČD, modrá-zelená-bílá {690 248+691 248} |
» detail | |||||
690 248-0 | CZ-ČD 94 54 1 690 248-0 | ŠKODA TRANSPORTATION (od 5/2024) | |||||||
00918 | Škoda Vagonka 15Ev3/HV19 | 2024 |
prototyp nátěr: ČD, modrá-zelená-bílá * {690 247+691 247} |
» detail | |||||
691 247-1 | CZ-ČD 94 54 1 691 247-1 | ŠKODA TRANSPORTATION (od 3/2024) | |||||||
00920 | Škoda Vagonka 15Ev3/HV19 | 2024 |
vystavena na veletrhu Rail Business Days 2024 nátěr: ČD, modrá-zelená-bílá {690 248+691 248} |
» detail | |||||
691 248-9 | CZ-ČD 94 54 1 691 248-9 | ŠKODA TRANSPORTATION (od 5/2024) | |||||||
8879 | ČKD Praha T448.0 | 1974 |
nátěr: OKD Doprava, žlutá s modrým pruhem * |
» detail | |||||
T448.0517 | Škoda Plzeň (1974 - ?) | ||||||||
poté
Viamont poté Viamont Cargo poté PKP CARGO INTERNATIONAL |
|||||||||
9545 | ČKD Praha T448.0 | 1975 |
nátěr: AWT, šedo-oranžová * |
» detail | |||||
T448.0534 | Škoda Plzeň (1975 - ?) | ||||||||
poté
Viamont poté Viamont Cargo poté PKP CARGO INTERNATIONAL |
|||||||||
11256 | ČKD Praha T448.0 » 741.5 | 1979 |
nátěr: Viamont, žluto-černá * |
» detail | |||||
T448.0669 | Škoda Plzeň (1979 - ?) | ||||||||
poté
Viamont poté Viamont Cargo poté PKP CARGO INTERNATIONAL |
|||||||||
01054 | Škoda Vagonka 20 Ev/HV16 | 2022 |
prototyp nátěr: ČD Najbrt 2 {640 201+642 201+641 201} |
» detail | |||||
640 201-0 | CZ-ČD 94 54 1 640 201-0 | ŠKODA TRANSPORTATION (7/2022 - 6/2023) | |||||||
poté
České dráhy |
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 91 vozů
- dosud nezařazen do provozu: 4 vozy
- sešrotován: 3 vozy
- historický/muzejní: 1 vůz
- služební: 1 vůz
Počty vozů dle provozoven:
- Techmania Science Center: 2 vozy
- Škoda České Budějovice: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
dnes.