Vůz PMDP #300 (Škoda Astra 03T0)
evidenční číslo |
1201
4/1998-9/1998
u
Dopravní podnik Ostrava
300 1998-2008 u PMDP |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Škoda | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Škoda Astra 03T0
do vyřazení
podvozek:
Bo' Bo'
do vyřazení motor: 4x90kW do vyřazení rozložení dveří: 1-2-2-1 do vyřazení napájecí soustava: 600 V DC do vyřazení elektrická výzbroj: Elin |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 24 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1997 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | 2008 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka |
1. prototyp, vystaven na MSV Brno 1997; 18.1.2006: nehoda s KT8D5 ev. č. 298 na Borech, poté odstaven 2007-2008: zdroj ND 22.5.2008: odvezen na šrotaci |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | do vyřazení: klimatizace pracoviště řidiče Brema, vnější informační panely BUSE (DOT; zelená), sedadla Air Čenkov (látkový potah), potah sedadel vzor "FIURI", 42 míst k sezení, 180 míst k stání, plošina pro ZTP, POD |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr | poznámka |
---|---|---|---|
od výroby | 1/2001 | modro-bílá s tyrkysovým pruhem | |
1/2001 | 2004 | CVR Živnostenská banka, modro-žluto-bílá | |
2004 | 9/2005 | PMDP, žluto-šedo-bílá | |
9/2005 | 1/2006 | CVR Hannah, barevná grafika | |
2006 | do vyřazení | PMDP, žluto-šedo-bílá | po nehodě CVR zrušena, vůz již takto nikdy do pravidelného provozu nezasáhl |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz |
---|---|---|---|
ST 30.11.2005 | 300 | Plzeň 1 | 5 |
PÁ 29.04.2005 | 300 | Plzeň 2 | 5 |
ČT 17.03.2005 | 300 | Plzeň 1 | 1 |
Fotky vozu na BMHD.cz
Dokumentační fotky vozu
Poslední aktualizace vozu:
28. 9. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.