Vůz RegioJet #120 (Škoda 98 E1)
SPZ/RZ |
163 120-9
1991-1994
u
Škoda Plzeň a České dráhy
E 630-09FM 1994-2010 u Ferrovie Nord Milano 162 120-0 od 2010 u RegioJet |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 120 od 2010 u RegioJet | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EVN | CZ-RJ 91 54 7 162 120-0 od 2011 u RegioJet | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Škoda | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Škoda 99 E1
»
Škoda 99 E2
»
Škoda 98 E1
podvozek:
Bo' Bo'
napájecí soustava: 3 kV DC |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 8861 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1991 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | lokomotiva původně určena pro ČSD | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace |
1991-1993: odstavena ve výrobním závodě, 1994: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2), 2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 1995 | ČSD unifik 88, zelená se žlutým pruhem |
1995 | 2011 | Ferrovie Nord Milano, zeleno-bílá s modrými pruhy |
2011 | dosud | Regiojet, žlutá |
Dokumentační fotky vozu
Poslední aktualizace vozu:
3. 10. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.