Vůz RegioJet #112 (Škoda 98 E1)
SPZ/RZ |
163 112-6
1991-1995
u
Škoda Plzeň
E 630-01FM 1995-2010 u Ferrovie Nord Milano 162 112-7 od 2010 u RegioJet |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 112 od 2010 u RegioJet | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EVN | CZ-RJ 91 54 7 162 112-7 od 2011 u RegioJet | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | v dílnách/v opravě | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Škoda | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Škoda 99 E1
»
Škoda 99 E2
»
Škoda 98 E1
podvozek:
Bo' Bo'
napájecí soustava: 3 kV DC |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 8853 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1991 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | lokomotiva původně určena pro ČSD | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace |
1991-1995: odstavena ve výrobním závodě; 1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99 E2); 2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h; od 1/2025: rekonstrukce na řadu 362 a dosazení ETCS L2 BL3 (ČMŽO Přerov) |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 1995 | ČSD unifik 88, zelená se žlutým pruhem |
1995 | 2012 | Ferrovie Nord Milano, zeleno-bílá s modrými pruhy |
2012 | dosud | Regiojet, žlutá |
Dokumentační fotky vozu
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
23. 2. 2025.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.