PMDP: vozy KT8D5
vynechat vlaky a letadla
výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
178306 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2002: VP - od 4/2002 zpět v provozu; 11/2008-2/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 3/2009 zpět v provozu; 2012: VP (Datatechnik); 1-5/2016: VP (ÚD); 30.11.2019: historicky první tramvaj na nové trati v Kaplířově ulici (zatěžkávací zkouška mostu přes dálniční přivaděč); 1.12.2019: Mikulášská tramvaj; 12/2019-5/2020: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
288 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178307 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2000: VP (DP Most?) - přivezen 6/2000 - od 10/2000 zpět v provozu; 2006-1/2007: VP (Datatechnik); 10-12/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 3/2010 zpět v provozu; 4-8/2014: VP (ÚD) - poslední VP v Cukrovarské; 5-10/2018: VP; 1/2022-8/2022: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
289 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178308 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2002: VP - zpět v provozu 9/2002; 2006-2007: VP (DP Most) - zpět v provozu 2/2007; 2-6/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - zpět v provozu 8/2009; 6-9/2013: VP (Datatechnik) - zpět v provozu 10/2013; 4-9/2017: VP; 10/2020-8/2021: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
290 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178309 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2002: VP - od 7/2002 zpět v provozu; 2007-2008: VP (Datatechnik) - od 2/2008 zpět v provozu; 8-10/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 10/2009 zpět v provozu; ?-12/2013: VP - od 4.1.2014 zpět v provozu; 9/2017-6/2018: VP; 8/2021-2/2022: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
291 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178310 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2000: VP (DP Most) - od 12/2000 zpět v provozu; 2007-2/2008: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 3/2008 zpět v provozu; 2012: VP (Datatechnik); 8/2015-3/2016: VP; 2.12.2018: Mikulášská tramvaj; 3-9/2019: VP; 11/2023-9/2024: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
292 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178311 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2001-2002: VP - od 2/2002 zpět v provozu; 6?-10/2007: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 10/2007 zpět v provozu; 25.2.2009: vykolejení na nám. Milady Horákové; 2011: VP (Datatechnik); 10/2015-7/2016: VP; 6/2019-1/2020: VP; od 1/2024: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
293 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178312 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2001: VP - od 8/2001 zpět v provozu; 4-8/2007: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 9/2007 zpět v provozu; 2011: VP (Datatechnik); 12/2014-4/2015: VP (Karlov); 5/2018-7/2019: VP; 4/2023-5/2024: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
294 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178313 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2000/2001: VP - od 6/2001 zpět v provozu; 2007: VP (Datatechnik) - od 8/2007 zpět v provozu; 7-10/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 10/2009 zpět v provozu; 3-6/2013: VP (Datatechnik) - od 8/2013 zpět v provozu; po nehodě na Borech 16.11.2016 - odstaven do VP; 12/2016-7/2017: VP; 6/2020-12/2020: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
295 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178314 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2001: VP - od 10/2001 zpět v provozu; 18.6.2002: nehoda (Rondel); 12.2.2007: vykolejení (Plzeňka); 2007: VP (Datatechnik) - od 10/2007 zpět v provozu; 9-11/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 5/2010 zpět v provozu; 1-4/2014: VP; 7-12/2018: VP; 3-7/2022: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
296 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178315 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2001: VP - od 3/2001 zpět v provozu; 10/2006-4/2007: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 6/2007 zpět v provozu; 11.5.2009: požár; 5-8/2009: VP - oprava po požáru (Datatechnik) - od 8/2009 zpět v provozu; 1-4/2013: VP (Datatechnik); 7/2017-1/2018: VP; 6/2021-6/2023: odstaven; 6-12/2023: VP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
297 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178316 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2000: VP - od 10/2000 zpět v provozu; 2006: VP (Datatechnik) - od 10/2006 zpět v provozu; 1-4/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 5/2009 zpět v provozu; 2012: VP (Datatechnik); 6-12/2016: VP; 30.11.2019: historicky druhá tramvaj na nové trati v Kaplířově ulici, zatěžkávací zkouška mostu přes dálniční přivaděč; 12/2019-10/2020: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
298 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178317 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2002/2003: VP - zpět v provozu 1/2003; 2-6/2008: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - od 7/2008 zpět v provozu; 3-5/2012: VP (Datatechnik) - od 31.5.2012 zpět v provozu; 18.9.2013 vážná dopravní nehoda (Rondel) - od 3/2014 zpět v provozu; 11/2016-4/2017: VP; 1/2021-6/2021: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
299 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
Vypsáno celkem 12 vozů,
z toho:
- provozní: 10 vozů
- dočasně odstaven: 1 vůz
- v dílnách/v opravě: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (12) mají přibližný průměrný věk 35 let.
Všechny vozy jsou z provozovny vozovna Slovany.
Poslední aktualizace vozů:
1. 12. 2024.