ČKD Dopravní systémy: vozový park

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  156881 ČKD Tatra T4D 1967    prototyp, 1971-1997: cvičný vůz, 1998-1999: rekonstrukce, od 1999: historický vůz (v provedení z přelomu 60./70. let 20. století) 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
- ČKD Tatra (1967 - 1967)
poté DVB Dresden
  166644 ČKD Tatra KT4D 1977  ?    
ex Erfurter Verkehrsbetriebe
ČKD Tatra (1996 - ?)
  166647 ČKD Tatra KT4D 1977  ?    
ex Erfurter Verkehrsbetriebe
ČKD Tatra (1996 - ?)
  167706 ČKD Tatra KT4D 1979  ?    
ex Erfurter Verkehrsbetriebe
ČKD Tatra (1996 - ?)
  167703 ČKD Tatra KT4D 1979  ?    
ex Erfurter Verkehrsbetriebe
ČKD Tatra (1996 - ?)
  167710 ČKD Tatra KT4D 1979  ?    
ex Erfurter Verkehrsbetriebe
ČKD Tatra (1996 - ?)
  180281 ČKD DS T6C5 1998    prototyp, 27-28.6.1998: zkušební jízdy v Praze (Řepy - Anděl) - poté zpět do výrobního závodu (rozchod 1587,5 mm), 8-10/1998: přeprava z výrobního závodu přes přístavy Hamburk (D) a Mobile (USA) do New Orleans, 27.6.1999: zařazen do provozu, 2001: kvůli hospodářským potížím výrobce vrácen do Prahy, 2003: úpravy u výrobce (rozchod 1435 mm), 8-9.3.2003: zkušební jízdy v Praze (Motol - Řepy) poté prodej do Strausbergu 
nátěr: Strausberger Eisenbahn, červeno-bílo-modrá *
fotka
ČKD Dopravní systémy (1998 - 3/2003)
zapůjčen RTA New Orleans
poté Strausberger Eisenbahn
  ČKD Tatra T5A5 1976  1998   prototyp 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
8013
0013
ČKD Tatra (1976 - 1998)
  171975 ČKD Tatra KT4Dt » KT4DtM 1982    prototyp, 1995: GO na KT4DtM 
nátěr: BVG, žluto-bílá *
fotka
0014 ČKD Tatra (1982 - 1983)
poté BVB Berlin
poté BVG Berlin
  171974 ČKD Tatra KT4Dt » KT4DtM 1982    prototyp, 1995: GO na KT4DtM 
nátěr: BVG, žluto-bílá *
0015 ČKD Tatra (1982 - 1983)
poté BVB Berlin
poté BVG Berlin
  173365 ČKD Tatra T6B5 1983    prototyp 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
0016 ČKD Tatra (1983 - 11/1983)
poté Mosgortrans
  173366 ČKD Tatra T6B5 1983    prototyp; 2002: přestavba na nákladní vůz; od 2003: využíván jako sklad 
nátěr: městské schéma, žluto-bílá *
fotka
0017 ČKD Tatra (1983 - 1984)
poté Mosgortrans
  173367 ČKD Tatra KT8D5 1984    prototyp; zkušební provoz v síti DP hl. m. Prahy; nyní odstaven muzejní vůz v Moskvě 
nátěr: bílá s červenými pruhy a černou kolem oken *
0018 ČKD Tatra (1984 - 1989)
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
zapůjčen Mosgortrans
poté Metroelektrotrans
poté Mosgortrans
  173368 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 1984    prototyp; zkušební provoz v síti DP hl. m. Prahy; 2003: modernizace na KT8D5R.N1; 9/2009: VP 
nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá *
fotka
0019 ČKD Tatra (1984 - 1989)
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
poté Dopravní podnik Ostrava
  175241 ČKD Tatra T6A2D 1985    prototyp, 1990-2000: vyhlídkový vůz, 2000-2002: rekonstrukce od 2002: historický vůz (v provedení z 80. let 20. století) 
nátěr: červeno-krémová * {A+0021+0022}
fotka
0020 ČKD Tatra (1985 - 1986)
poté DVB Dresden
  175240 ČKD Tatra T6A2D 1985  2002   prototyp, 1990-2000: vyhlídkový vůz 
nátěr: bílá se žlutým a šedým proužkem * {0020+B+0022}
fotka
0021 ČKD Tatra (1985 - 1986)
poté DVB Dresden
  ČKD Tatra KT4SU 1986    prototyp 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
0023 ČKD Tatra (1986 - 1986)
  177217 ČKD Tatra T7B5 1988  2002   prototyp, po ukončení zkoušek odstaven poté zdroj ND a sešrotován 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
0024 ČKD Dopravní systémy (1988 - 2002)
  177218 ČKD Tatra T7B5 1989    prototyp, po ukončení zkoušek oprava a prodej, od 1995: vyhlídkový/párty vůz 
nátěr: světle modrá s bílým a modrým pruhem *
0025 ČKD Tatra (1989 - 1991)
poté Oslo Sporveier
poté Västtrafik
  177219 ČKD Tatra T7B5 1988    prototyp s podvozky o rozchodu 1524mm 
nátěr: žluto-červená *
0026 ČKD Tatra (1988 - 1/1990)
poté Mosgortrans
  179101 ČKD Tatra T6A5 1991    1. prototyp T6A5 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
0026II ČKD Tatra (1991 - 1992)
poté DP Bratislava
  177900 ČKD Tatra T7B5 1989    prototyp s podvozky o rozchodu 1524mm, 3/2000: odstaven po zkratu motoru 
nátěr: žluto-bílá *
0027 ČKD Tatra (1989 - 1990)
poté Mosgortrans
  179102 ČKD Tatra T6A5 1991    2. prototyp T6A5 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
0027II ČKD Tatra (1991 - 1992)
poté DP Bratislava
  179621 ČKD DS RT6N1 1993  4/2002   prototyp RT6N1, 5.-10.6.1993: vystaven na veletrhu Autotec Brno, 2/1994: TBZ, 2-9/1994: zkušební jízdy v Praze, 9/1994: předváděcí provoz v Brně (v době MSV), 9/1994-jaro/1995: zkušební jízdy v Praze, 3.-7.4.1995: vystaven na veletrhu Scima Praha, 1995: rekonstrukce, poté zkušební jízdy Praha, 22.-30.9.1995: vystaven na veletrhu Transport 95 v Lipsku, poté zkušební jízdy Praha, 1996: rekonstrukce, změna laku, poté předváděcí provoz s cestujícími Liberec, Most-Litvínov (vůz v provozu vykolejil a musel být odeslán zpět), Praha (2x), Poznaň (testován v provozu s cestujícími v rámci veletrhu) a Krakow, 9/1998-11/1999: zapůjčen do Liberce 4/2002: likvidace (prodán kovošrotu v Kralupech nad Vltavou) 
nátěr: schéma RT6N, červeno-bílá *
fotka
0028 ČKD Dopravní systémy (12/1993 - 4/2002)
zapůjčen DPMB
zapůjčen DP Liberec
zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
zapůjčen MPK Poznań
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
zapůjčen MPK Kraków
pronajat DP Liberec
  179198 ČKD DS RT8D5M 1995  1998   zkušební vůz tramvají pro hlavní město Filipín Manilu; 11/1998: crash test v ÚD Hostivař, poté odstaven a zlikvidován 
nátěr: modro-žluto-bílá
fotka
0029 ČKD Dopravní systémy (1995 - 1998)
  180247 ČKD DS T6A5 1997    prototyp s výzbrojí TV14; 1997-?: zkušební provoz bez cestujících v Praze, od ?: odstaven, 2006: GO (Pars Nova Šumperk) 
nátěr: CVR Ferrero Rocher *
fotka
0030 ČKD Dopravní systémy (1997 - 2002)
poté DP Bratislava
  180151 ČKD DS RT6S 1996    prototyp, 9/1996: vystaven na MSV Brno, 1997-1998: zkušební provoz v Praze, 10/1998: prodán DP Liberec, • 12/1998-11/2003: střídavě v provozu nebo odstaven, • od 11/2003: dočasně odstaven (započata oprava), • 2004: trvale odstaven, 12/2013: prodej firmě EFA EDGE FOR ALL s.r.o., • 2013-2019: využíván jako poutač pro skiareál v Herlíkovicích • 2019: odvezen z Herlíkovic (majetkové poměry neznámé) 
nátěr: schéma RT6, zeleno-bílo-žlutá *
fotka
0031 ČKD Dopravní systémy (1997 - 1998)
poté DP Liberec
poté EFA EDGE FOR ALL
  180248 ČKD DS T6A5 1997    prototyp s výzbrojí TV30; 1997-?: zkušební provoz bez cestujících v Praze, od ?: odstaven, 2006: GO (Pars Nova Šumperk) 
nátěr: CVR Ferrero - Mon Cheri a Pocket Coffee Espresso *
fotka
0032 ČKD Dopravní systémy (1997 - 2002)
poté DP Bratislava
  167705 ČKD Tatra KT4D 1979  2002   tzv. Twisttram, zkušební vůz pro zkoušky nuceného natáčené skříní 
ex Erfurter Verkehrsbetriebe
438 ČKD Dopravní systémy (1996 - 2002)
  155652 ČKD Tatra K1 » KT4 1964  1977   1969: funkční vzorek typu KT4 
nátěr: červeno-krémová
ex ČKD Tatra
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
ex Dopravní podnik města Ostravy
7000III
8004
ČKD Tatra (10/1968 - 1977)
  155653 ČKD Tatra K1 1964  ?    
nátěr: červeno-krémová
ex ČKD Tatra
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
ex Dopravní podnik města Ostravy
ČKD Tatra (? - ?)
  161500 ČKD Tatra T5 1972  1986   prototyp 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
8000 ČKD Tatra (1972 - 1986)
zapůjčen Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova
  161502 ČKD Tatra KT4D 1973    prototyp 
nátěr: červeno-krémová
fotka
8001 ČKD Tatra (1973 - 1974)
poté ViP Potsdam
  161503 ČKD Tatra KT4D 1973  1991   prototyp 
nátěr: červeno-krémová
8002 ČKD Tatra (1973 - 1974)
poté ViP Potsdam
  166442 ČKD Tatra T5B6 1976  1990   prototyp 
nátěr: červeno-krémová {sólo}
fotka
8009 ČKD Tatra (1976 - 1979)
zapůjčen TTU Kalinin
poté Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova
  166441 ČKD Tatra T5B6 1976    prototyp, 1993: po odstavení z běžného provozu zařazen jako historický vůz, 2001: SP 
nátěr: červeno-krémová {sólo}
fotka
8010 ČKD Tatra (1976 - 1979)
zapůjčen TTU Kalinin
poté DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova
  175242 ČKD Tatra B6A2 1985  2002   prototyp, 1990-2000: vyhlídkový vůz 
nátěr: bílá se žlutým a šedým proužkem * {0020+0021+C}
0022 ČKD Tatra (1985 - 1986)
poté DVB Dresden
  158 290 b + 159 291 ČKD Tatra R1 » R2 1970    Prototyp jednotky pro pražské metro, 1971-7x: zkušební jízdy, poté odstavena, 1977: prodána TMB, odstavena na ŽZO Cerhenice, 1980-81: přeprava do Brna s vykolejením v Havlíčkově Brodě, 1981-1986: odstavení na různých místech v Brně, 1986: fyzická likvidace 
nátěr: červeno-bílá
fotka
ČKD Tatra (1970-71 - 197x)
poté Technické muzeum v Brně
  160454 ČKD Tatra T3 » T3M 1971  11/2014   11/1975-8/1977: převeden do vlastnictví ČKD - dosazena a testována výzbroj TV1 (prototyp tramvaje typu T3M); 6/2014: využit při hasičském cvičení 
nátěr: červeno-krémová
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
8005 ČKD Tatra (3.5.1977 - 10/1977) Hlo
poté Dopravní podnik hl. m. Prahy
  160457 ČKD Tatra T3 » T3M 1971  5/2011   11/1975-8/1977: převeden do vlastnictví ČKD - dosazena a testována výzbroj TV1 (prototyp tramvaje typu T3M) 
nátěr: červeno-krémová
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
8006 ČKD Tatra (29.9.1976 - 10/1977) Hlo
poté Dopravní podnik hl. m. Prahy
  160529 ČKD Tatra T3M 1971  2005   1971-1980: zkušební vůz ČKD Tatra, 1980-1992: odstaven ve vozovně Hloubětín 
nátěr: červeno-krémová *
6000
8003
ČKD Tatra (6/1971 - 1992) Hlo
zapůjčen Dopravní podniky hl. města Prahy
poté Dopravní podnik hl. m. Prahy
  155438 ČKD Tatra K2 1966  12.1.1988   prototyp; 9/1966: vystaven na Mezinárodním veletrhu Brno, konec 1966: zapůjčen do Mostu pro dokončení prototypových zkoušek 
nátěr: červeno-krémová
fotka
7001
7000II
ČKD Tatra (1966 - 1968)
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
zapůjčen Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova
poté DPMB
  180408 ČKD DS T3RF 1999    původně určen pro Samaru, 1999-2000: zapůjčen do Moskvy, 2002: odkoupen do Brna, úpravy pro provoz v Brně provedl DPmML, 2003: přední automatické spřáhlo zaměněno za běžné, 2011: VP - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80 
nátěr: unifik
fotka
ČKD Dopravní systémy (1999 - 2002)
zapůjčen Mosgortrans
poté DPMB
  180407 ČKD DS T3RF 1999    původně určen pro Samaru, 2002: odkoupen do Brna, úpravy pro provoz v Brně provedl DPmML, 2003: zadní automatické spřáhlo zaměněno za běžné, 2011: VP 
nátěr: unifik
fotka
ČKD Dopravní systémy (1999 - 2002)
poté DPMB
  140942 Tatra 400/I.A 1948    ?: prodán neznámému subjektu do obce Mezouň, vrak existoval ještě v roce 2006 
nátěr: DP Praha, červeno-krémová s klínem na čele vozu
ex Dopravní podnik hl. města Prahy
ČKD Tatra (31.12.1964 - ?)
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
  155419 ČKD Tatra T3 1965  1997    
nátěr: červeno-krémová
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
ČKD Tatra (1995 - 1997)
  156880 ČKD Tatra T4YU 1967    1967-1969: zkušební provoz v Bělehradě; 1969: úprava na vyhlídkový vůz – zaslepení posledních dveří, uspořádání sedadel ve tvaru 1+2 
nátěr: schéma vyhlídkového vozu, modro-krémová *
fotka
ČKD Tatra (1967 - 1969)
zapůjčen GSP Beograd
poté Dopravní podnik hl. m. Prahy
  164465 ČKD Tatra KT4SU 1976    prototyp 
8007 ČKD Tatra (1976 - 1976)
poté Lvivelektrotrans
  164466 ČKD Tatra KT4SU 1976  2002   prototyp 
8008 ČKD Tatra (1976 - 1976)
poté Lvivelektrotrans
  153193 ČKD Tatra T3 1963    v Tatra Smíchov v roce 1969 montáž komponentů tyristorové výzbroje, po zkouškách jejich demontáž 
ex Dopravný podnik mesta Košíc
? ČKD Tatra (pronajat: 1969 - 1969?)
  162163 ČKD Tatra K2 1974  2023   1991: přední článek z vozu 7014, 1996: GO v ČKD, následně bylo vozidlo darované jako humanitární pomoc do Bosny 
nátěr: DP Sarajevo, žlutá s modrými pruhy *
ex DP Bratislava
ČKD Tatra (1994? - 1996)
poté KJKP GRAS Sarajevo
  162167 ČKD Tatra K2 1974  2016   1996: GO v ČKD, následně bylo vozidlo darované jako humanitární pomoc do Bosny 
nátěr: DP Sarajevo, žlutá s modrými pruhy *
fotka
ex DP Bratislava
ČKD Tatra (1994 - 1996)
poté KJKP GRAS Sarajevo
  16921 ČKD Praha 714.2 1996    postavena na rámu z lokomotivy 735 226-3
nátěr: ČD Najbrt 2 *
fotka
714 230-0 ČKD Dopravní systémy (1997 - 2003) LL
poté České dráhy
  123563 Ringhoffer ČKD 1929    1974-1992: služební vůz, ?-1992: renovace, od 1992: umístěn ve vstupní hale administrativní budovy ČKD Praha-Zličín 
nátěr: červeno-bílá
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
2130 ČKD Dopravní systémy (od 1992)
  16856 ČKD Praha A219.0 1992    prototyp, akumulátorová lokomotiva; vystavena na veletrhu Autotec 1993 
nátěr: bílá se zeleným proužkem
fotka
A219.0001 ČKD Dopravní systémy (1992 - 18.5.2002)
poté MAX cargo
poté CZ LOKO
  16922 ČKD Praha 714.2 1996    postavena na rámu z lokomotivy 735 027-5
nátěr: ČD, červeno-modrá, bílý pruh do V na čelech
fotka
714 231-8 ČKD Dopravní systémy (1997 - 2003) LL
poté České dráhy
  167602 ČKD Tatra T5C5 1978    1. prototyp, 1978-1/1979: zkušební jízdy v Praze, koncová světla ФП 140-БЛ (Lada 2101), před dodáním koncová světla Autopal (Tatra 815), 1979-1980: cvičný vůz, od 30.12.2016: retro vůz 
nátěr: BKV, žluto-bílá
8011 ČKD Tatra (1978 - 1/1979) Hlo
poté Budapesti Közlekedési Vállalat
  167603 ČKD Tatra T5C5 » T5C5K » T5C5K2 1978    2. prototyp, 1978-1/1979: zkušební jízdy v Praze, koncová světla ФП 140-БЛ (Lada 2101), před dodáním koncová světla Autopal (Tatra 815), 1979-1980: cvičný vůz 
nátěr: BKV, žluto-bílá
8012 ČKD Tatra (1978 - 1/1979) Hlo
poté Budapesti Közlekedési Vállalat
  16789 ČKD Praha 708 » 708.7 1995    1. prototyp 
nátěr: ČD Cargo, světle modrá kapota, tmavě modrá kabina *
fotka
708 001-3 ČKD Dopravní systémy (9/1995 - 16.10.1995) LL
poté České dráhy
poté ČD Cargo
  16937 ČKD Praha 708 1997     
nátěr: ČD, červeno-modrá, bílý pruh do V na čelech
708 013-8 ČKD Dopravní systémy (1997 - 25.1.2020) LL
poté České dráhy
poté ČD Cargo
  16938 ČKD Praha 708 1997     
nátěr: ČD, červeno-modrá, bílý pruh do V na čelech
708 014-6 ČKD Dopravní systémy (1997 - 2020) LL
poté ČEPRO
pronajat STENO
Vypsáno celkem 61 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 45 vozů
  • sešrotován: 14 vozů
  • neznámý: 1 vůz
  • historický/muzejní: 1 vůz

Počty vozů dle provozoven:

  • Vozovna Hloubětín (DP Praha): 5 vozů
  • Lokomotivka Libeň: 5 vozů
Poslední aktualizace vozů: 18. 11. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání