ČKD Dopravní systémy: автопарк
НЗ | сер. № | тип | вип. | утил. | д. |
примітка | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
інв. № | перевізник (від, до) | фарбування | |||||||
156881 | ČKD Tatra T4D | 1967 |
prototyp,
1971-1997: cvičný vůz,
1998-1999: rekonstrukce,
od 1999: historický vůz (v provedení z přelomu 60./70. let 20. století) nátěr: červeno-krémová * |
» деталі |
![]() |
||||
- | ČKD Tatra (1967 - 1967) | ||||||||
пізніше
DVB Dresden |
|||||||||
166644 | ČKD Tatra KT4D | 1977 | ? |
|
» деталі | ||||
колишній
Erfurter Verkehrsbetriebe |
|||||||||
ČKD Tatra (1996 - ?) | |||||||||
166647 | ČKD Tatra KT4D | 1977 | ? |
|
» деталі | ||||
колишній
Erfurter Verkehrsbetriebe |
|||||||||
ČKD Tatra (1996 - ?) | |||||||||
167706 | ČKD Tatra KT4D | 1979 | ? |
|
» деталі | ||||
колишній
Erfurter Verkehrsbetriebe |
|||||||||
ČKD Tatra (1996 - ?) | |||||||||
167703 | ČKD Tatra KT4D | 1979 | ? |
|
» деталі | ||||
колишній
Erfurter Verkehrsbetriebe |
|||||||||
ČKD Tatra (1996 - ?) | |||||||||
167710 | ČKD Tatra KT4D | 1979 | ? |
|
» деталі | ||||
колишній
Erfurter Verkehrsbetriebe |
|||||||||
ČKD Tatra (1996 - ?) | |||||||||
180281 | ČKD DS T6C5 | 1998 |
prototyp,
27-28.6.1998: zkušební jízdy v Praze (Řepy - Anděl) - poté zpět do výrobního závodu (rozchod 1587,5 mm),
8-10/1998: přeprava z výrobního závodu přes přístavy Hamburk (D) a Mobile (USA) do New Orleans,
27.6.1999: zařazen do provozu,
2001: kvůli hospodářským potížím výrobce vrácen do Prahy,
2003: úpravy u výrobce (rozchod 1435 mm),
8-9.3.2003: zkušební jízdy v Praze (Motol - Řepy) poté prodej do Strausbergu nátěr: Strausberger Eisenbahn, červeno-bílo-modrá * |
» деталі |
![]() |
||||
ČKD Dopravní systémy (1998 - 3/2003) | |||||||||
🗘
RTA New Orleans пізніше Strausberger Eisenbahn |
|||||||||
ČKD Tatra T5A5 | 1976 | 1998 |
prototyp nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» деталі | |||||
8013 0013 |
ČKD Tatra (1976 - 1998) | ||||||||
171975 | ČKD Tatra KT4Dt » KT4DtM | 1982 |
prototyp; 1995: GO na KT4DtM; 2013-2015: odstaven; 2015-dosud: muzejní nátěr: BVG, žluto-bílá * |
» деталі |
![]() |
||||
0014 | ČKD Tatra (1982 - 1983) | ||||||||
пізніше
BVB Berlin пізніше BVG Berlin |
|||||||||
171974 | ČKD Tatra KT4Dt » KT4DtM | 1982 |
prototyp; 1995: GO na KT4DtM; 2013-2015: odstaven; 2015-dosud: muzejní nátěr: BVG, žluto-bílá * |
» деталі | |||||
0015 | ČKD Tatra (1982 - 1983) | ||||||||
пізніше
BVB Berlin пізніше BVG Berlin |
|||||||||
173365 | ČKD Tatra T6B5 | 1983 |
prototyp nátěr: červeno-krémová * |
» деталі |
![]() |
||||
0016 | ČKD Tatra (1983 - 11/1983) | ||||||||
пізніше
Mosgortrans |
|||||||||
173366 | ČKD Tatra T6B5 | 1983 |
prototyp; 2002: přestavba na nákladní vůz; od 2003: využíván jako sklad nátěr: městské schéma, žluto-bílá * |
» деталі |
![]() |
||||
0017 | ČKD Tatra (1983 - 1984) | ||||||||
пізніше
Mosgortrans |
|||||||||
173367 | ČKD Tatra KT8D5 | 1984 |
prototyp; zkušební provoz v síti DP hl. m. Prahy; nyní odstaven muzejní vůz v Moskvě nátěr: bílá s červenými pruhy a černou kolem oken * |
» деталі | |||||
0018 | ČKD Tatra (1984 - 1989) | ||||||||
🗘
Dopravní podnik hl. m. Prahy 🗘 Mosgortrans пізніше Metroelektrotrans пізніше Mosgortrans |
|||||||||
173368 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1984 |
prototyp; zkušební provoz v síti DP hl. m. Prahy; 2003: modernizace na KT8D5R.N1; 9/2009: VP nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * |
» деталі |
![]() |
||||
0019 | ČKD Tatra (1984 - 1989) | ||||||||
🗘
Dopravní podnik hl. m. Prahy пізніше Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
175241 | ČKD Tatra T6A2D | 1985 |
prototyp,
1990-2000: vyhlídkový vůz,
2000-2002: rekonstrukce
od 2002: historický vůz (v provedení z 80. let 20. století) nátěr: červeno-krémová * {A+0021+0022} |
» деталі |
![]() |
||||
0020 | ČKD Tatra (1985 - 1986) | ||||||||
пізніше
DVB Dresden |
|||||||||
175240 | ČKD Tatra T6A2D | 1985 | 2002 |
prototyp,
1990-2000: vyhlídkový vůz nátěr: bílá se žlutým a šedým proužkem * {0020+B+0022} |
» деталі |
![]() |
|||
0021 | ČKD Tatra (1985 - 1986) | ||||||||
пізніше
DVB Dresden |
|||||||||
ČKD Tatra KT4SU | 1986 |
prototyp nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» деталі | ||||||
0023 | ČKD Tatra (1986 - 1986) | ||||||||
177217 | ČKD Tatra T7B5 | 1988 | 2002 |
prototyp, po ukončení zkoušek odstaven poté zdroj ND a sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» деталі | ||||
0024 | ČKD Dopravní systémy (1988 - 2002) | ||||||||
177218 | ČKD Tatra T7B5 | 1989 |
prototyp, po ukončení zkoušek oprava a prodej,
od 1995: vyhlídkový/párty vůz nátěr: světle modrá s bílým a modrým pruhem * |
» деталі | |||||
0025 | ČKD Tatra (1989 - 1991) | ||||||||
пізніше
Oslo Sporveier пізніше Västtrafik |
|||||||||
177219 | ČKD Tatra T7B5 | 1988 |
prototyp s podvozky o rozchodu 1524mm nátěr: žluto-červená * |
» деталі | |||||
0026 | ČKD Tatra (1988 - 1/1990) | ||||||||
пізніше
Mosgortrans |
|||||||||
179101 | ČKD Tatra T6A5 | 1991 |
1. prototyp T6A5 nátěr: červeno-krémová * |
» деталі |
![]() |
||||
0026II | ČKD Tatra (1991 - 1992) | ||||||||
пізніше
DP Bratislava |
|||||||||
177900 | ČKD Tatra T7B5 | 1989 |
prototyp s podvozky o rozchodu 1524mm, 3/2000: odstaven po zkratu motoru nátěr: žluto-bílá * |
» деталі | |||||
0027 | ČKD Tatra (1989 - 1990) | ||||||||
пізніше
Mosgortrans |
|||||||||
179102 | ČKD Tatra T6A5 | 1991 |
2. prototyp T6A5 nátěr: červeno-krémová * |
» деталі |
![]() |
||||
0027II | ČKD Tatra (1991 - 1992) | ||||||||
пізніше
DP Bratislava |
|||||||||
179621 | ČKD DS RT6N1 | 1993 | 4/2002 |
prototyp RT6N1,
5.-10.6.1993: vystaven na veletrhu Autotec Brno,
2/1994: TBZ,
2-9/1994: zkušební jízdy v Praze,
9/1994: předváděcí provoz v Brně (v době MSV),
9/1994-jaro/1995: zkušební jízdy v Praze,
3.-7.4.1995: vystaven na veletrhu Scima Praha,
1995: rekonstrukce, poté zkušební jízdy Praha,
22.-30.9.1995: vystaven na veletrhu Transport 95 v Lipsku, poté zkušební jízdy Praha,
1996: rekonstrukce, změna laku, poté předváděcí provoz s cestujícími Liberec, Most-Litvínov (vůz v provozu vykolejil a musel být odeslán zpět), Praha (2x), Poznaň (testován v provozu s cestujícími v rámci veletrhu) a Krakow,
9/1998-11/1999: zapůjčen do Liberce
4/2002: likvidace (prodán kovošrotu v Kralupech nad Vltavou) nátěr: schéma RT6N, červeno-bílá * |
» деталі |
![]() |
|||
0028 | ČKD Dopravní systémy (12/1993 - 4/2002) | ||||||||
🗘
DPMB 🗘 DP Liberec 🗘 DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova 🗘 Dopravní podnik hl. m. Prahy 🗘 MPK Poznań 🗘 Dopravní podnik hl. m. Prahy 🗘 MPK Kraków 🗘 DP Liberec |
|||||||||
179198 | ČKD DS RT8D5M | 1995 | 1998 |
zkušební vůz tramvají pro hlavní město Filipín Manilu; 11/1998: crash test v ÚD Hostivař, poté odstaven a zlikvidován nátěr: modro-žluto-bílá |
» деталі |
![]() |
|||
0029 | ČKD Dopravní systémy (1995 - 1998) | ||||||||
180247 | ČKD DS T6A5 | 1997 |
prototyp s výzbrojí TV14;
1997-?: zkušební provoz bez cestujících v Praze,
od ?: odstaven,
2006: GO (Pars Nova Šumperk) nátěr: CVR Ferrero Rocher * |
» деталі |
![]() |
||||
0030 | ČKD Dopravní systémy (1997 - 2002) | ||||||||
пізніше
DP Bratislava |
|||||||||
180151 | ČKD DS RT6S | 1996 |
prototyp,
9/1996: vystaven na MSV Brno,
1997-1998: zkušební provoz v Praze,
10/1998: prodán DP Liberec,
• 12/1998-11/2003: střídavě v provozu nebo odstaven,
• od 11/2003: dočasně odstaven (započata oprava),
• 2004: trvale odstaven,
12/2013: prodej firmě EFA EDGE FOR ALL s.r.o.,
• 2013-2019: využíván jako poutač pro skiareál v Herlíkovicích
• 2019: odvezen z Herlíkovic (majetkové poměry neznámé) nátěr: schéma RT6, zeleno-bílo-žlutá * |
» деталі |
![]() |
||||
0031 | ČKD Dopravní systémy (1997 - 1998) | ||||||||
пізніше
DP Liberec пізніше EFA EDGE FOR ALL |
|||||||||
180248 | ČKD DS T6A5 | 1997 |
prototyp s výzbrojí TV30;
1997-?: zkušební provoz bez cestujících v Praze,
od ?: odstaven,
2006: GO (Pars Nova Šumperk) nátěr: CVR Ferrero - Mon Cheri a Pocket Coffee Espresso * |
» деталі |
![]() |
||||
0032 | ČKD Dopravní systémy (1997 - 2002) | ||||||||
пізніше
DP Bratislava |
|||||||||
167705 | ČKD Tatra KT4D | 1979 | 2002 |
tzv. Twisttram, zkušební vůz pro zkoušky nuceného natáčené skříní |
» деталі | ||||
колишній
Erfurter Verkehrsbetriebe |
|||||||||
438 | ČKD Dopravní systémy (1996 - 2002) | ||||||||
155652 | ČKD Tatra K1 » KT4 | 1964 | 1977 |
1969: funkční vzorek typu KT4 nátěr: červeno-krémová |
» деталі | ||||
колишній
ČKD Tatra 🗘 Dopravní podnik hl. m. Prahy колишній Dopravní podnik města Ostravy |
|||||||||
7000III 8004 |
ČKD Tatra (10/1968 - 1977) | ||||||||
155653 | ČKD Tatra K1 | 1964 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» деталі | ||||
колишній
ČKD Tatra 🗘 Dopravní podnik hl. m. Prahy колишній Dopravní podnik města Ostravy |
|||||||||
ČKD Tatra (? - ?) | |||||||||
161500 | ČKD Tatra T5 | 1972 | 1986 |
prototyp nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» деталі | ||||
8000 | ČKD Tatra (1972 - 1986) | ||||||||
🗘
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
161502 | ČKD Tatra KT4D | 1973 |
prototyp nátěr: červeno-krémová |
» деталі |
![]() |
||||
8001 | ČKD Tatra (1973 - 1974) | ||||||||
пізніше
ViP Potsdam |
|||||||||
161503 | ČKD Tatra KT4D | 1973 | 1991 |
prototyp nátěr: červeno-krémová |
» деталі | ||||
8002 | ČKD Tatra (1973 - 1974) | ||||||||
пізніше
ViP Potsdam |
|||||||||
166442 | ČKD Tatra T5B6 | 1976 | 1990 |
prototyp nátěr: červeno-krémová {sólo} |
» деталі |
![]() |
|||
8009 | ČKD Tatra (1976 - 1979) | ||||||||
🗘
TTU Kalinin пізніше Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
166441 | ČKD Tatra T5B6 | 1976 |
prototyp, 1993: po odstavení z běžného provozu zařazen jako historický vůz, 2001: SP nátěr: červeno-krémová {sólo} |
» деталі |
![]() |
||||
8010 | ČKD Tatra (1976 - 1979) | ||||||||
🗘
TTU Kalinin пізніше DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
175242 | ČKD Tatra B6A2 | 1985 | 2002 |
prototyp,
1990-2000: vyhlídkový vůz nátěr: bílá se žlutým a šedým proužkem * {0020+0021+C} |
» деталі | ||||
0022 | ČKD Tatra (1985 - 1986) | ||||||||
пізніше
DVB Dresden |
|||||||||
158 290 b + 159 291 | ČKD Tatra R1 » R2 | 1970 |
Prototyp jednotky pro pražské metro, 1971-7x: zkušební jízdy, poté odstavena, 1977: prodána TMB, odstavena na ŽZO Cerhenice, 1980-81: přeprava do Brna s vykolejením v Havlíčkově Brodě, 1981-1986: odstavení na různých místech v Brně, 1986: fyzická likvidace nátěr: červeno-bílá |
» деталі |
![]() |
||||
ČKD Tatra (1970-71 - 197x) | |||||||||
пізніше
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
160454 | ČKD Tatra T3 » T3M | 1971 | 11/2014 |
11/1975-8/1977: převeden do vlastnictví ČKD - dosazena a testována výzbroj TV1 (prototyp tramvaje typu T3M);
6/2014: využit při hasičském cvičení nátěr: červeno-krémová |
» деталі |
![]() |
|||
колишній
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
8005 | ČKD Tatra (3.5.1977 - 10/1977) | Hlo | |||||||
пізніше
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
160457 | ČKD Tatra T3 » T3M | 1971 | 5/2011 |
11/1975-8/1977: převeden do vlastnictví ČKD - dosazena a testována výzbroj TV1 (prototyp tramvaje typu T3M) nátěr: červeno-krémová |
» деталі |
![]() |
|||
колишній
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
8006 | ČKD Tatra (29.9.1976 - 10/1977) | Hlo | |||||||
пізніше
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
160529 | ČKD Tatra T3M | 1971 | 2005 |
1971-1980: zkušební vůz ČKD Tatra, 1980-1992: odstaven ve vozovně Hloubětín nátěr: červeno-krémová * |
» деталі | ||||
6000 8003 |
ČKD Tatra (6/1971 - 1992) | Hlo | |||||||
🗘
Dopravní podniky hl. města Prahy пізніше Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
155438 | ČKD Tatra K2 | 1966 | 12.1.1988 |
prototyp; 9/1966: vystaven na Mezinárodním veletrhu Brno, konec 1966: zapůjčen do Mostu pro dokončení prototypových zkoušek nátěr: červeno-krémová |
» деталі |
![]() |
|||
7001 7000II |
ČKD Tatra (1966 - 1968) | ||||||||
🗘
Dopravní podnik hl. m. Prahy 🗘 Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova пізніше DPMB |
|||||||||
180408 | ČKD DS T3RF | 1999 |
původně určen pro Samaru, 1999-2000: zapůjčen do Moskvy, 2002: odkoupen do Brna, úpravy pro provoz v Brně provedl DPmML, 2003: přední automatické spřáhlo zaměněno za běžné, 2011: VP - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80 nátěr: unifik |
» деталі |
![]() |
||||
ČKD Dopravní systémy (1999 - 2002) | |||||||||
🗘
Mosgortrans пізніше DPMB |
|||||||||
180407 | ČKD DS T3RF | 1999 |
původně určen pro Samaru, 2002: odkoupen do Brna, úpravy pro provoz v Brně provedl DPmML, 2003: zadní automatické spřáhlo zaměněno za běžné, 2011: VP nátěr: unifik |
» деталі |
![]() |
||||
ČKD Dopravní systémy (1999 - 2002) | |||||||||
пізніше
DPMB |
|||||||||
140942 | Tatra 400/I.A | 1948 |
?: prodán neznámému subjektu do obce Mezouň, vrak existoval ještě v roce 2006 nátěr: DP Praha, červeno-krémová s klínem na čele vozu |
» деталі | |||||
колишній
Dopravní podnik hl. města Prahy |
|||||||||
ČKD Tatra (31.12.1964 - ?) | |||||||||
пізніше
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
155419 | ČKD Tatra T3 | 1965 | 1997 |
nátěr: červeno-krémová |
» деталі |
![]() |
|||
колишній
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
ČKD Tatra (1995 - 1997) | |||||||||
156880 | ČKD Tatra T4YU | 1967 |
1967-1969: zkušební provoz v Bělehradě;
1969: úprava na vyhlídkový vůz – zaslepení posledních dveří, uspořádání sedadel ve tvaru 1+2 nátěr: schéma vyhlídkového vozu, modro-krémová * |
» деталі |
![]() |
||||
ČKD Tatra (1967 - 1969) | |||||||||
🗘
GSP Beograd пізніше Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
314101 | Siemens M1A.1 | 1998 |
zab. zař. pro trasu C: Matra PA-135 nátěr: schéma metra M1, šedo-černá s červeným pruhem & polep 25 let vozů M1 1998–2023 * {4101+4201+4202+4203+4102} |
» деталі |
![]() |
||||
ČKD Dopravní systémy (1998 - 2000) | |||||||||
пізніше
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
314102 | Siemens M1A.1 | 1998 |
zab. zař. pro trasu C: Matra PA-135 nátěr: schéma metra M1, šedo-černá s červeným pruhem & polep 25 let vozů M1 1998–2023 * {4101+4201+4202+4203+4102} |
» деталі |
![]() |
||||
ČKD Dopravní systémy (1998 - 2000) | |||||||||
пізніше
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
314201 | Siemens M1A.2 | 1998 |
zab. zař. pro trasu C: Matra PA-135 nátěr: schéma metra M1, šedo-černá s červeným pruhem {4101+4201+4202+4203+4102} |
» деталі |
![]() |
||||
ČKD Dopravní systémy (1998 - 2000) | |||||||||
пізніше
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
314203 | Siemens M1A.2 | 1998 |
zab. zař. pro trasu C: Matra PA-135 nátěr: schéma metra M1, šedo-černá s červeným pruhem {4101+4201+4202+4203+4102} |
» деталі |
![]() |
||||
ČKD Dopravní systémy (1998 - 2000) | |||||||||
пізніше
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
314202 | Siemens M1A.3 | 1998 |
zab. zař. pro trasu C: Matra PA-135 nátěr: schéma metra M1, šedo-černá s červeným pruhem {4101+4201+4202+4203+4102} |
» деталі |
![]() |
||||
ČKD Dopravní systémy (1998 - 2000) | |||||||||
пізніше
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
164465 | ČKD Tatra KT4SU | 1976 |
prototyp |
» деталі | |||||
8007 | ČKD Tatra (1976 - 1976) | ||||||||
пізніше
Lvivelektrotrans |
|||||||||
164466 | ČKD Tatra KT4SU | 1976 | 2002 |
prototyp |
» деталі | ||||
8008 | ČKD Tatra (1976 - 1976) | ||||||||
пізніше
Lvivelektrotrans |
|||||||||
153193 | ČKD Tatra T3 | 1963 |
v Tatra Smíchov v roce 1969 montáž komponentů tyristorové výzbroje, po zkouškách jejich demontáž |
» деталі | |||||
колишній
Dopravný podnik mesta Košíc |
|||||||||
? | ČKD Tatra (орендовано: 1969 - 1969?) | ||||||||
62663 | Ringhoffer č. 200 | 1900 |
1900-1922: uzavřený čtyřnápravový motorový salonní vůz;
15.4.1900-12.11.1900: vystaven na Světové výstavě v Praze;
1900: darován El. drahám kr. hl. m. Prahy;
1901-1951: komerční vůz;
1922: rekonstrukce na dvounápravový volnoosý motorový vůz;
1951: rekonstrukce na vůz pro mateřské školky (odstraněné stolky a křesla, dosazeny podélné lavice na vyvýšené podstavy včetně nočníků), příležitostně využíván pro natáčení filmů;
1972: dosazení kolejnicových brzd a pantografu Stemann;
1979: zařazen do sbírky historických vozidel, postupná renovace do původního stavu nátěr: tyrkysovo-bílá |
» деталі |
![]() |
||||
200 | Ringhofferovy závody (1900 - 1900) | ||||||||
пізніше
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
162163 | ČKD Tatra K2 | 1974 | 2023 |
1991: přední článek z vozu 7014, 1996: GO v ČKD, následně bylo vozidlo darované jako humanitární pomoc do Bosny nátěr: DP Sarajevo, žlutá s modrými pruhy * |
» деталі | ||||
колишній
DP Bratislava |
|||||||||
ČKD Tatra (1994? - 1996) | |||||||||
пізніше
KJKP GRAS Sarajevo |
|||||||||
162167 | ČKD Tatra K2 | 1974 | 2016 |
1996: GO v ČKD, následně bylo vozidlo darované jako humanitární pomoc do Bosny nátěr: DP Sarajevo, žlutá s modrými pruhy * |
» деталі |
![]() |
|||
колишній
DP Bratislava |
|||||||||
ČKD Tatra (1994 - 1996) | |||||||||
пізніше
KJKP GRAS Sarajevo |
|||||||||
16921 | ČKD Praha 714.2 | 1996 |
postavena na rámu z lokomotivy 735 226-3; nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» деталі |
![]() |
||||
714 230-0 | ČKD Dopravní systémy (1997 - 2003) | LL | |||||||
пізніше
České dráhy |
|||||||||
123563 | Ringhoffer série 2001-2317 | 1929 |
1974-1992: služební vůz, ?-1992: renovace, od 1992: umístěn ve vstupní hale administrativní budovy ČKD Praha-Zličín nátěr: červeno-bílá |
» деталі |
![]() |
||||
колишній
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
2130 | ČKD Dopravní systémy (від 1992) | ||||||||
16856 | ČKD Praha A219.0 | 1992 |
prototyp, akumulátorová lokomotiva;
vystavena na veletrhu Autotec 1993 nátěr: bílá se zeleným proužkem |
» деталі |
![]() |
||||
A219.0001 | ČKD Dopravní systémy (1992 - 18.5.2002) | ||||||||
пізніше
MAX cargo пізніше CZ LOKO 🗘 CZ Logistics |
|||||||||
16922 | ČKD Praha 714.2 | 1996 |
postavena na rámu z lokomotivy 735 027-5; nátěr: ČD, červeno-modrá, bílý pruh do V na čelech |
» деталі |
![]() |
||||
714 231-8 | ČKD Dopravní systémy (1997 - 2003) | LL | |||||||
пізніше
České dráhy |
|||||||||
167602 | ČKD Tatra T5C5 | 1978 |
1. prototyp,
1978-1/1979: zkušební jízdy v Praze, koncová světla ФП 140-БЛ (Lada 2101),
před dodáním koncová světla Autopal (Tatra 815),
1979-1980: cvičný vůz,
od 30.12.2016: retro vůz nátěr: BKV, žluto-bílá |
» деталі | |||||
8011 | ČKD Tatra (1978 - 1/1979) | Hlo | |||||||
пізніше
Budapesti Közlekedési Vállalat |
|||||||||
167603 | ČKD Tatra T5C5 » T5C5K » T5C5K2 | 1978 |
2. prototyp,
1978-1/1979: zkušební jízdy v Praze, koncová světla ФП 140-БЛ (Lada 2101),
před dodáním koncová světla Autopal (Tatra 815),
1979-1980: cvičný vůz nátěr: BKV, žluto-bílá |
» деталі | |||||
8012 | ČKD Tatra (1978 - 1/1979) | Hlo | |||||||
пізніше
Budapesti Közlekedési Vállalat |
|||||||||
16789 | ČKD Praha 708 » 708.7 | 1995 |
1. prototyp nátěr: ČD Cargo, světle modrá kapota, tmavě modrá kabina * |
» деталі |
![]() |
||||
708 001-3 | ČKD Dopravní systémy (9/1995 - 16.10.1995) | LL | |||||||
пізніше
České dráhy пізніше ČD Cargo |
|||||||||
16937 | ČKD Praha 708 | 1997 |
nátěr: ČD, červeno-modrá, bílý pruh do V na čelech |
» деталі | |||||
708 013-8 | ČKD Dopravní systémy (1997 - 25.1.2020) | LL | |||||||
пізніше
České dráhy пізніше ČD Cargo |
|||||||||
16938 | ČKD Praha 708 | 1997 |
nátěr: ČD, červeno-modrá, bílý pruh do V na čelech |
» деталі | |||||
708 014-6 | ČKD Dopravní systémy (1997 - 2020) | LL | |||||||
пізніше
ČEPRO 🗘 STENO |
|||||||||
16952 | ČKD Praha T239.2 | 1998 |
prototyp;
poslední vyrobená lokomotiva v ČKD;
vystavena na Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně 1998 nátěr: schéma T239.1 - oranžová se zelenými pruhy |
» деталі |
![]() |
||||
709 601-9 | ČKD Dopravní systémy (1999 - 6/2000) | čZ | |||||||
пізніше
Siemens Kolejová vozidla 🗘 Deutsche Bahn пізніше soukromá osoba 🗘 CZ Logistics |
Перераховано всього 68 транспорту,
з них:
- продано/передано іншому перевізнику: 52 транспорти
- утилізовано: 14 транспортів
- невідомий: 1 транспорт
- історичний/музейний: 1 транспорт
Кількість транспорту за депо:
- Vozovna Hloubětín (DP Praha): 5 транспортів
- Lokomotivka Libeň: 5 транспортів
- ČKD Zličín: 1 транспорт
Останні оновлення транспорту:
19. 3. 2025.
Сортувати список за:
за замовчуванням сортування
за замовчуванням сортування
серійний номер
ID автомобіля
рік виробництва та серійний номер
VIN
перший номерний знак
останній номерний знак
дата введення в експлуатацію
тяговий засіб та перший реєстраційний номер
тяговий засіб та останній реєстраційний номер
перевізник та останній реєстраційний номер
серійний номер
ID автомобіля
рік виробництва та серійний номер
VIN
перший номерний знак
останній номерний знак
дата введення в експлуатацію
тяговий засіб та перший реєстраційний номер
тяговий засіб та останній реєстраційний номер
перевізник та останній реєстраційний номер