Vůz ČKD Tatra #8011 (ČKD Tatra T5C5)

evidenční číslo 8011 1978-1/1979 u ČKD Tatra
4000 od 1979 u Budapesti Közlekedési Vállalat
aktuální stav provozní
výrobce ČKD Tatra
typ ČKD Tatra T5C5
podvozek: Bo' Bo'
motor: TE 023, 4x45 kW
rozložení dveří: 2-2-2/2-2-2
napájecí soustava: 600 V DC (- pól v troleji)
elektrická výzbroj: ČKD UB22-P
výrobní číslo 167602
rok výroby 1978
dopravce
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. ČKD Tatra dodán: 1978 nezařazen do provozu vyřazen: 1/1979
vozovna Hloubětín (DP Praha) 1978-1/1979
2. Budapesti Közlekedési Vállalat dodán: 5.1.1979 zařazen: 19.6.1979
Szépilona 5.1.1979-2003
Budafok 2003-2008
Baross 2008-dosud
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. ČKD Tatra dodán: 1978 nezařazen do provozu vyřazen: 1/1979
vozovna Hloubětín (DP Praha) 1978-1/1979
2. Budapesti Közlekedési Vállalat dodán: 5.1.1979 zařazen: 19.6.1979
Szépilona 5.1.1979-2003
Budafok 2003-2008
Baross 2008-dosud
poznámka 1. prototyp,
1978-1/1979: zkušební jízdy v Praze, koncová světla ФП 140-БЛ (Lada 2101),
před dodáním koncová světla Autopal (Tatra 815),
1979-1980: cvičný vůz,
od 30.12.2016: retro vůz
doplňující informace interní označení 90 55 0384 000-1
výbava 115 při 8 os./m2 míst k stání; do ?: 28 míst k sezení; od ?: 26 míst k sezení; od 2013/2014: vnější informační panely FOK-GYEM (LED, oranžová)
Přehled nátěrů
od do nátěr
od výroby dosud BKV, žluto-bílá
Historie řazení
od do řazení
5.1.1979 1.9.1984 sólo, T5C5+T5C5 u Budapesti Közlekedési Vállalat
1.9.1984 30.12.2016 sólo, T5C5+T5C5, T5C5+T5C5+T5C5 u Budapesti Közlekedési Vállalat
30.12.2016 dosud 4000+4171, 4000+T5C5+4171 u Budapesti Közlekedési Vállalat
Poslední aktualizace vozu: 6. 6. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.

Rychlé vyhledávání