Vůz ČKD Tatra #8011 (ČKD Tatra T5C5)
evidenční číslo |
8011
1978-1/1979
u
ČKD Tatra
4000 od 1979 u Budapesti Közlekedési Vállalat |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | ČKD Tatra | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
ČKD Tatra T5C5
podvozek:
Bo' Bo'
motor: TE 023, 4x45 kW rozložení dveří: 2-2-2/2-2-2 napájecí soustava: 600 V DC (- pól v troleji) elektrická výzbroj: ČKD UB22-P |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 167602 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1978 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka |
1. prototyp, 1978-1/1979: zkušební jízdy v Praze, koncová světla ФП 140-БЛ (Lada 2101), před dodáním koncová světla Autopal (Tatra 815), 1979-1980: cvičný vůz, od 30.12.2016: retro vůz |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace | interní označení 90 55 0384 000-1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | 115 při 8 os./m2 míst k stání; do ?: 28 míst k sezení; od ?: 26 míst k sezení; od 2013/2014: vnější informační panely FOK-GYEM (LED, oranžová) |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | BKV, žluto-bílá |
Historie řazení
od | do | řazení | |
---|---|---|---|
5.1.1979 | 1.9.1984 | sólo, T5C5+T5C5 | u Budapesti Közlekedési Vállalat |
1.9.1984 | 30.12.2016 | sólo, T5C5+T5C5, T5C5+T5C5+T5C5 | u Budapesti Közlekedési Vállalat |
30.12.2016 | dosud | 4000+4171, 4000+T5C5+4171 | u Budapesti Közlekedési Vállalat |
Poslední aktualizace vozu:
6. 6. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.