Vůz ČKD Tatra #8012 (ČKD Tatra T5C5K2)
evidenční číslo |
8012
1978-1/1979
u
ČKD Tatra
4001 od 1979 u Budapesti Közlekedési Vállalat |
|||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | ČKD Tatra | |||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
ČKD Tatra T5C5
»
ČKD Tatra T5C5K
»
ČKD Tatra T5C5K2
podvozek:
Bo' Bo'
motor: TE 023, 4x45 kW rozložení dveří: 2-2-2/2-2-2 napájecí soustava: 600 V DC (- pól v troleji) do 10/2003 elektrická výzbroj: ČKD UB22-P od 20.11.2003 elektrická výzbroj: Ganz |
|||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 167603 | |||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1978 | |||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka |
2. prototyp, 1978-1/1979: zkušební jízdy v Praze, koncová světla ФП 140-БЛ (Lada 2101), před dodáním koncová světla Autopal (Tatra 815), 1979-1980: cvičný vůz |
|||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace | interní označení 90 55 0384 001-9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | 115 při 8 os./m2 míst k stání; do 10/2003: 28 míst k sezení; od 20.11.2003: 26 míst k sezení, POD; 20.11.2003-26.9.2020: vnější informační panely FOK-GYEM (DOT-LED, zelená) - čelní; od 30.9.2010: vnější informační panely FOK-GYEM (LED, oranžová) - boční; od 26.9.2020: vnější informační panely FOK-GYEM (LED, oranžová) - čelní |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | BKV, žluto-bílá |
Historie řazení
od | do | řazení | |
---|---|---|---|
1979 | 1.9.1984 | sólo, T5C5+T5C5 | u Budapesti Közlekedési Vállalat |
1.9.1984 | 10/2003 | sólo, T5C5+T5C5, T5C5+T5C5+T5C5 | u Budapesti Közlekedési Vállalat |
20.11.2003 | 8/2010 | sólo, T5C5K+T5C5K, T5C5K+T5C5K+T5C5K | u Budapesti Közlekedési Vállalat |
30.9.2010 | dosud | T5C5K2+T5C5K2, T5C5K2+T5C5K2+T5C5K2 | u Budapesti Közlekedési Vállalat |
Poslední aktualizace vozu:
6. 6. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.