Vůz DP Liberec #84 (ČKD DS RT6N1)

evidenční číslo 0028 1993 - 1994 u ČKD Tatra
9051 10/1996 - 1997 u DP Praha a MPK Kraków
84 1998 - 1999 u DP Liberec
aktuální stav sešrotován
výrobce ČKD DS
typ RT6N1
výrobní číslo 179621
rok výroby 1993
dopravce
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. ČKD Tatra dodán: 1993 zařazen: 1993 odstaven: 2002 vyřazen: 2002
zapůjčen DPMB dodán: 1994 zařazen: 8.9.1994 odstaven: 22.9.1994 vyřazen: 1994
vozovna Pisárky 1994 - 1994
zapůjčen DP Liberec dodán: 1996 zařazen: 21.5.1996 odstaven: 23.5.1996 vyřazen: 1996
zapůjčen DP Mostu a Litvínova dodán: 1996 zařazen: 24.5.1996 odstaven: 28.5.1996 vyřazen: 1996
zapůjčen DP Praha dodán: 1996 zařazen: 29.5.1996 odstaven: 31.5.1996 vyřazen: 1996
zapůjčen MPK Poznań dodán: 1996 zařazen: 1996 odstaven: 1996 vyřazen: 1996
zapůjčen DP Praha dodán: 1996 zařazen: 15.10.1996 odstaven: 11/1996 vyřazen: 1996
zapůjčen MPK Kraków dodán: 1996 zařazen: 1996 odstaven: 25.6.1997 vyřazen: 1997
pronajat DP Liberec dodán: 1998 zařazen: 11/1998 odstaven: 5/1999 vyřazen: 1999
Mrštíkova - 1435 mm 1998 - 1999
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. ČKD Tatra dodán: 1993 zařazen: 1993 odstaven: 2002 vyřazen: 2002
zapůjčen DPMB dodán: 1994 zařazen: 8.9.1994 odstaven: 22.9.1994 vyřazen: 1994
vozovna Pisárky 1994 - 1994
zapůjčen DP Liberec dodán: 1996 zařazen: 21.5.1996 odstaven: 23.5.1996 vyřazen: 1996
zapůjčen DP Mostu a Litvínova dodán: 1996 zařazen: 24.5.1996 odstaven: 28.5.1996 vyřazen: 1996
zapůjčen DP Praha dodán: 1996 zařazen: 29.5.1996 odstaven: 31.5.1996 vyřazen: 1996
zapůjčen MPK Poznań dodán: 1996 zařazen: 1996 odstaven: 1996 vyřazen: 1996
zapůjčen DP Praha dodán: 1996 zařazen: 15.10.1996 odstaven: 11/1996 vyřazen: 1996
zapůjčen MPK Kraków dodán: 1996 zařazen: 1996 odstaven: 25.6.1997 vyřazen: 1997
pronajat DP Liberec dodán: 1998 zařazen: 11/1998 odstaven: 5/1999 vyřazen: 1999
Mrštíkova - 1435 mm 1998 - 1999
Sešrotován 2002
poznámka prototyp RT6N1, 5.6.-10.6.1993: vystaven na veletrhu Autotec Brno, 2/1994: TBZ, 2/1994-9/1994: zkušební jízdy v Praze, 9/1994: předváděcí provoz v Brně (v době MSV), 9/1994-jaro/1995: zkušební jízdy v Praze, 3.4.-7.4.1995: vystaven na veletrhu Scima Praha, 1995: rekonstrukce, poté zkušební jízdy Praha, 22.9-30.9.1995: vystaven na veletrhu Transport v Lipsku, poté zkušební jízdy Praha, 1996: rekonstrukce, změna laku, poté předváděcí provoz s cestujícími Liberec, Most-Litvínov, Praha (2x), Poznaň, Krakow, 1998-1999: zapůjčen do Liberce, 2002: likvidace (prodán kovošrotu v Kralupech nad Vltavou)
doplňující informace ?: nabídnuta DP Praha k odkupu jako historické vozidlo, ale pro nedostatek financí a místa ve Střešovickém muzeu DP Praha nebyl záměr uskutečněn
Přehled nátěrů
od do nátěr
od výroby 1996 schéma RT6N, zeleno-bílá
1996 do vyřazení schéma RT6N, červeno-bílá
Poslední aktualizace vozu: 17. 1. 2016.

Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.

Rychlé vyhledávání