Martin Uher: vozový park
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
23869 | Karosa C 734.40 | 1988 |
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | |||||
ex
Safina Jesenice u Prahy |
|||||||||
PZA 36-68 | 1100 | Martin Uher (1993 - 2000) | |||||||
Karosa C 834.1340 | 1998 |
od 2015: zachován jako muzejní nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy * |
» detail | ||||||
PZA 36-68II ? |
1100II | Martin Uher (od 2000) | |||||||
7276 | Karosa C 734.00 | 1984 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
ex
Federální ministerstvo vnitra ČSSR |
|||||||||
PZA 36-69 | 1101 | Martin Uher (1993 - 4/2001) | |||||||
VIN | STRATOS AUTO Iveco Stratos L 37 Tour | 2008 |
6-8/2017: provoz na lince X208, 8-11/2017: provoz na lince 456 nátěr: červená |
» detail | |||||
9S3 4266 |
1152 1101X |
Martin Uher (od 1/2009) | |||||||
zapůjčen
STENBUS |
|||||||||
20119 | Karosa B 732.20 | 1987 |
2004-2016?: vůz sloužil jako zahradní chatka v Praze-Radotíně u soukromého vlastníka nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
PZA 48-57 | 1102 | Martin Uher (6/1995 - 2004) | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
403106 VIN | Mercedes-Benz Sprinter City 65 | 2008 |
2/2022-1/2023, 1-8/2023: odstaven pro nepotřebnost nátěr: červená |
» detail | |||||
9S3 4775 |
1153 1102III |
Martin Uher (1/2009 - 2/2024) | |||||||
poté
ITER-TRANS |
|||||||||
15438 | Karosa B 732.00 | 1986 |
2002: přestavba na filmařský vůz nátěr: bílo-šedá * |
» detail | |||||
ex
DP města České Budějovice ex Milan Koch, Praha |
|||||||||
PZA 36-70 | 1103 | Martin Uher (1993 - 2/2001) | |||||||
poté
Stanislav Jirásek - STENBUS poté Vladimír Levý |
|||||||||
VIN | SKD Iveco Stratos LE 37 | 2014 |
9-11/2017: provoz na lince 456 nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
3SH 1114 |
1109II 1103III |
Martin Uher (od 10/2014) | |||||||
11710 | Karosa B 731.04 | 1985 |
nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy |
» detail | |||||
ex
DP města České Budějovice |
|||||||||
PZA 32-26 | 1104 | Martin Uher (1992 - ?) | |||||||
77244 VIN | SKD Iveco Stratos LE 37 | 2016 |
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
3SV 1626 | 1104III | Martin Uher (od 6/2016) | |||||||
20413 | Karosa B 732.20 | 1987 | 2004 |
nátěr: žluto-šedá * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
PZA 45-39 | 1105 | Martin Uher (6/1995 - 2004) | |||||||
100294 VIN | Mercedes-Benz Sprinter II City 35 | 2017 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
4SC 8893 | 1105IV | Martin Uher (od 7/2017) | |||||||
20350 | Karosa B 732.20 | 1987 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
PZA 45-38 | 1106 | Martin Uher (6/1995 - 8/2003) | |||||||
VIN | Dekstra LF 38 | 2019 |
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
4SV 6411 | 1106III | Martin Uher (od 7/2019) | |||||||
VIN | Irisbus Vehixel Cytios 4 | 2012 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
ex
Autocars Planche |
|||||||||
4SZ 1099 | 1107III | Martin Uher (od 2/2020) | |||||||
22139 | Karosa B 732.20 | 1988 | 2003? |
?: přestavba na cyklobus nátěr: bílá * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
PZA 48-17 | 1108 | Martin Uher (1996 - 2003?) | |||||||
VIN | Dekstra LF 38 | 2020 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
5SH 6166 | 1108III | Martin Uher (od 8/2020) | |||||||
20139 | Karosa B 732.20 | 1987 | 2007 |
nátěr: bílá * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
PZA 45-36 PZA 73-90 |
1109 | Martin Uher (6/1995 - ?) | |||||||
poté
HOTLINER |
|||||||||
VIN | Dekstra LF 38 | 2022 |
poslední vyrobená Dekstra nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
» detail | |||||
6SA 2694 | 1109III | Martin Uher (od 3.8.2022) | |||||||
20348 | Karosa B 732.20 | 1987 | ? |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
PZA 49-02 | 1110 | Martin Uher (6/1995 - ?) | |||||||
702378 VIN | CMS Auto Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI | 2024 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
» detail | |||||
6SU 2043 | 1110V | Martin Uher (od 17.10.2024) | |||||||
20099 | Karosa B 732.20 | 1987 | 2000 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
PZA 45-40 | 1111 | Martin Uher (6/1995 - 2000) | |||||||
20155 | Karosa B 732.20 | 1987 |
?: přestavba na cyklobus nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
PZA 51-61 | 1112 | Martin Uher (9/1995 - ?) | |||||||
Karosa C 734 | ? |
2003: GO nátěr: Connex, bílá s červeným pruhem * |
» detail | ||||||
PZA 49-34II | 1113II | Martin Uher (? - 7/2006) | |||||||
poté
Stanislav Jirásek - STENBUS zapůjčen HOTLINER zapůjčen HOTLINER poté Veolia Transport Praha |
|||||||||
7201 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2009 |
prototyp VM 30 nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
ex
Iveco Czech Republic |
|||||||||
2SV 3444 |
1103II 1113III |
Martin Uher (od 10/2013) | |||||||
30062 | Karosa C 734.1340 | 1990 |
1990-1995: Make-Up bus |
» detail | |||||
ex
Lubomír Dopita - DOP-CAR |
|||||||||
PZA 48-48 | 1114 | Martin Uher (1995 - 1999) | |||||||
Karosa C 834.1340 | 1998 |
5.12.2014: zničen požárem v garážích dopravce, následně vyřazen nátěr: bílá |
» detail | ||||||
PZA 48-48II | 1114II | Martin Uher (1999 - 12/2014) | |||||||
1558 | Karosa C 734.00 | 1982 |
nátěr: žluto-šedá s černou kolem oken |
» detail | |||||
ex
Agro Jesenice |
|||||||||
PZA 36-66 | 1115 | Martin Uher (1993 - 7/2001) | |||||||
14632 VIN | Irisbus Crossway 12M | 2012 |
verze Rusko; 8.9.2014: nehoda na rychlostní silnici R4 u Jíloviště nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
2SY 0900 |
1105III 1115II |
Martin Uher (od 1/2014) | |||||||
2924 | Karosa C 734.00 | 1982 |
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | |||||
ex
Armabeton |
|||||||||
PZA 36-65 | 1116 | Martin Uher (1993 - 1999) | |||||||
Karosa C 834.1340 | 1998 |
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | ||||||
PZA 36-65II | 1116II | Martin Uher (1999 - 2013) | |||||||
15561 VIN | Irisbus Crossway 12M | 2012 |
verze Rusko nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
3SD 2800 |
1106II 1116III |
Martin Uher (od 4/2014) | |||||||
17675 | Karosa C 734.22 | 1987 |
1997: GO (Czech Camion Servis Milevsko) nátěr: žluto-šedá |
» detail | |||||
ex
ČSAD Blansko ex Josef Matoušek - SHR, CZECH CAMION SERVIS |
|||||||||
PZA 65-16 | 1117 | Martin Uher (1997 - ?) | |||||||
18593 | Karosa C 734.23 | 1987 | 2010 |
2003: GO nátěr: Connex, bílá s červeným pruhem * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
PZA 49-34 PZA 45-39II PZA 65-16II |
1113 1105II 1117II |
Martin Uher (3/1996 - 2006) | |||||||
poté
Stanislav Jirásek - STENBUS zapůjčen HOTLINER poté Veolia Transport Praha |
|||||||||
18576 | Karosa C 734.23 | 1987 |
12/1988-1995: autoškola DP Praha nátěr: žluto-šedá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex TJ Sokol Zvole |
|||||||||
PZA 44-04 | 1118 | Martin Uher (1997 - 5/2001) | |||||||
23282 VIN | Iveco Crossway LE LINE 12M | 2015 |
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
3SL 6989 | 1118II | Martin Uher (od 6/2015) | |||||||
25988 | Karosa C 734.40 | 1989 |
1997: GO (Czech Camion Servis Milevsko) nátěr: bílá s červeným čelem * |
» detail | |||||
ex
ČSAD Praha Vršovice ex Josef Matoušek - SHR, CZECH CAMION SERVIS |
|||||||||
PZA 67-18 | 1119 | Martin Uher (1997 - 2004) | |||||||
poté
Libor Valenta, Mezouň |
|||||||||
Karosa C 734 | ? |
2004: GO; 1/2008-4/2009: subdodávka v rámci PID nátěr: bílá |
» detail | ||||||
PZA 67-18II | 1119II | Martin Uher (2004 - 1/2007) | |||||||
pronajat
HOTLINER poté STENBUS poté I & V Flat |
|||||||||
24763 VIN | Iveco Crossway LINE 12M | 2015 |
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
3SP 0366 | 1119III | Martin Uher (od 11/2015) | |||||||
17458 | Karosa C 734.23 | 1987 |
nátěr: bílo-černá s vínovo-červeno-oranžovou grafikou |
» detail | |||||
ex
Federální ministerstvo vnitra ČSSR |
|||||||||
PZA 67-35 | 1120 | Martin Uher (1997 - 2002) | |||||||
Karosa C 734 | ? |
2002: GO (ZLINER); 2008-4/2009: subdodávka v rámci PID nátěr: bílá |
» detail | ||||||
PZA 67-35II | 1120II | Martin Uher (2002 - 8/2007) | |||||||
poté
STENBUS poté I & V Flat |
|||||||||
28746 VIN | Iveco Crossway LE LINE 12M | 2016 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
3SX 3900 | 1120IV | Martin Uher (od 11/2016) | |||||||
18660 | Karosa C 734.22 | 1987 |
nátěr: klasické schéma ČSAD, zelené pruhy |
» detail | |||||
ex
Federální ministerstvo vnitra ČSSR |
|||||||||
PZA 68-98 | 1121 | Martin Uher (1998 - ?) | |||||||
Karosa C 734 | ? |
2002: GO, od ?: pojízdná dílna nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy * |
» detail | ||||||
PZA 71-70 | 1121II | Martin Uher (od ?) | |||||||
32371 VIN | Iveco Crossway LE LINE 12M | 2017 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
4SH 3424 | 1121III | Martin Uher (od 10/2017) | |||||||
1056 | Karosa C 934.1351 | 1998 |
2011: SO nátěr: Valenta, bílá s modrou grafikou * |
» detail | |||||
PZA 68-58 | 1122 | Martin Uher (6/1998 - 4/2015) | |||||||
poté
Libor Valenta, Mezouň |
|||||||||
35405 VIN | Iveco Crossway LE LINE 12M | 2018 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
4SM 5505 | 1122II | Martin Uher (od 7/2018) | |||||||
1075 | Karosa C 934.1351 | 1998 |
nátěr: žluto-šedá |
» detail | |||||
PZA 70-24 | 1123 | Martin Uher (7/1998 - 11/2014) | |||||||
poté
Alexandr Bastl - ABAS |
|||||||||
39657 VIN | Iveco Crossway LE LINE 12M | 2019 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
4SR 5333 | 1123II | Martin Uher (od 6/2019) | |||||||
1707 VIN | Karosa C 934E.1351 | 1999 |
?: SO nátěr: TJ Sokol Daleké Dušníky, bílá s modrým a žlutým pruhem * |
» detail | |||||
PZA 63-72 | 1124 | Martin Uher (3/1999 - 9/2013) | |||||||
poté
TJ Sokol Daleké Dušníky |
|||||||||
39659 VIN | Iveco Crossway LE LINE 12M | 2019 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
4SR 5200 | 1124II | Martin Uher (od 7/2019) | |||||||
2057 | Karosa B 932E.1690 | 1999 |
2013: nabízen k prodeji na náhradní díly nátěr: bílá * |
» detail | |||||
PZA 79-70 | 1125 | Martin Uher (1999 - 1/2007) | |||||||
poté
HOTLINER |
|||||||||
44865 VIN | Iveco Crossway LE LINE 12M | 2020 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
5SI 1411 | 1125II | Martin Uher (od 9/2020) | |||||||
2640 | Karosa C 934E.1351 | 2000 |
nátěr: Valenta, bílá s modrou grafikou * |
» detail | |||||
PZA 83-00 PZA 86-47 |
1126 | Martin Uher (5/2000 - 9/2014) | |||||||
poté
Libor Valenta, Mezouň |
|||||||||
46823 VIN | Iveco Crossway LE LINE 12M | 2020 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
5SJ 1373 | 1126II | Martin Uher (od 1/2021) | |||||||
2657 VIN | Karosa C 934E.1351 | 2000 |
4/2018-1/2020: subdodávka v rámci PID; 8-10/2020: volební autobus České pirátské strany; 9-10/2021: volební autobus České pirátské strany a Starostů nátěr: Piráti a Starostové, bílá s žluto-zeleno-černou grafikou * |
» detail | |||||
PZA 83-01 | 1127 | Martin Uher (5/2000 - 4/2018) | |||||||
zapůjčen
Kateřina Kulhánková - EXPRESCAR poté Jan Kukla - Kukabus poté CDAP zapůjčen M express zapůjčen Robick services zapůjčen M express pronajat Česká pirátská strana pronajat Česká pirátská strana |
|||||||||
51169 VIN | Iveco Crossway LE LINE 12M | 2021 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
» detail | |||||
5SP 8100 | 1127II | Martin Uher (od 10.1.2022) | |||||||
15124 | Karosa B 731.04 | 1986 | 2001 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex Milan Bado, Praha |
|||||||||
AU 55-21 | 1128 | Martin Uher (? - 2001) | |||||||
290 VIN | Karosa C 744.24 | 1991 |
2001: GO (ZLINER); 2013-2014: pojízdná prodejna náhrobních doplňků nátěr: AMV Slovakia, bílá s červenou grafikou * |
» detail | |||||
ex
BORS Břeclav |
|||||||||
PZA 74-77 | 1128II | Martin Uher (2001 - 8/2007) | |||||||
poté
STENBUS poté ? pronajat AMV Slovakia poté Podkarpatský dopravný spolok |
|||||||||
52387 VIN | Iveco Crossway LE LINE 12M | 2022 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
» detail | |||||
5ST 3155 | 1128III | Martin Uher (od 21.4.2022) | |||||||
330 | Karosa C 943.1944 | 2001 |
od 2015: zachován jako muzejní nátěr: bílá |
» detail | |||||
PZL 22-79 | 1129 | Martin Uher (od 5/2001) | |||||||
54210 VIN | Iveco Crossway LE LINE 12M | 2022 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
» detail | |||||
6SA 2732 | 1129II | Martin Uher (od 29.8.2022) | |||||||
2892 VIN | Karosa C 934E.1351 | 2000 | 2020 |
nátěr: Kukabus, bílá s modrými lomenými pruhy * |
» detail | ||||
ex
BOSÁK pronajat Martin Uher |
|||||||||
3S8 1878 | 1130 | Martin Uher (8/2004 - 2/2014) | |||||||
poté
Jan Kukla - Kukabus poté RAIL BUS |
|||||||||
54175 VIN | Iveco Crossway LE LINE 12M | 2022 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
» detail | |||||
6SA 2733 | 1130II | Martin Uher (od 29.8.2022) | |||||||
4982 | Karosa C 954.1360 | 2002 |
nátěr: bílá s černou kolem oken |
» detail | |||||
PZL 89-20 | 1131 | Martin Uher (2/2002 - 9/2017) | |||||||
poté
Libor Valenta, Mezouň |
|||||||||
22035 VIN | Karosa C 734.20 | 1988 |
1995: GO, znovu 2002: GO (Czech Camion Servis Milevsko) nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
ČSAD Písek ex ČSAD České Budějovice ex Josef Matoušek - SHR, CZECH CAMION SERVIS |
|||||||||
1S6 6364 | 1132 | Martin Uher (5/2002 - 2009) | |||||||
Karosa C 734 | ? |
2008: GO (ZLINER) - čela z řady 950 nátěr: Kukabus, bílá s modrými lomenými pruhy * |
» detail | ||||||
1S6 6364II | 1132II | Martin Uher (1/2009 - 11/2011) | |||||||
poté
Jan Kukla - Kukabus poté Roman Švikruha, Praha poté Jan Kukla - Kukabus poté ? |
|||||||||
6103 | Karosa C 954.1360 | 2002 | 2023 |
nátěr: bílá s černou kolem oken |
» detail | ||||
2S2 2340 | 1133 | Martin Uher (1/2003 - 2/2023) | |||||||
6223 VIN | Karosa C 954.1360 | 2003 |
4-12/2018: subdodávka v rámci PID nátěr: bílá s černou kolem oken |
» detail | |||||
2S6 2161 | 1134 | Martin Uher (1/2003 - 4/2018) | |||||||
zapůjčen
Kateřina Kulhánková - EXPRESCAR poté Otakar Hrneček, Březová-Oleško |
|||||||||
6224 VIN | Karosa C 954.1360 | 2003 |
nátěr: bílá s černou kolem oken & grafika ČSAD Autobusy Plzeň (zelená slza tří odstínů) * |
» detail | |||||
2S6 2162 | 1135 | Martin Uher (1/2003 - 8/2018) | |||||||
zapůjčen
Kateřina Kulhánková - EXPRESCAR poté ZLINER pronajat CDS Náchod pronajat Destinační agentura České středohoří poté ČSAD autobusy Plzeň |
|||||||||
136 VIN | Karosa C 744.24 | 1990 |
2002: GO (Czech Camion Servis Milevsko) nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
BORS Břeclav |
|||||||||
1S6 6434 | 1136 | Martin Uher (2/2003 - 3/2006) | |||||||
poté
HOTLINER poté Veolia Transport Praha |
|||||||||
20411 | Karosa B 732.20 | 1987 |
1999: GO; 2006: přestavba na cyklobus; od 8/2020: zachován jako muzejní nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
PZA 45-35 PZA 48-17II |
1107 1108II 1136II |
Martin Uher (od 6/1995) | |||||||
3931 VIN | Karosa B 951.1715 | 2001 |
prototyp; 2010: přestavba na cyklobus; od 8/2020: zachován jako muzejní nátěr: bílá |
» detail | |||||
ex
KAROSA |
|||||||||
3S0 3080 | 1137 | Martin Uher (od 11/2003) | |||||||
zapůjčen
HOTLINER |
|||||||||
7506 | Karosa C 954E.1360 | 2003 |
nátěr: Valenta, bílá s modrou grafikou * |
» detail | |||||
3S1 3536 | 1138 | Martin Uher (4/2004 - 10/2017) | |||||||
zapůjčen
Kateřina Kulhánková - EXPRESCAR poté Libor Valenta, Mezouň |
|||||||||
7642 | Karosa C 954E.1360 | 2004 | 2021 |
8/2019-2/2021: subdodávka v rámci PID nátěr: bílá |
» detail | ||||
3S1 3635 | 1139 | Martin Uher (4/2004 - 4/2019) | |||||||
zapůjčen
Vlastimil Slezák, Libčice nad Vltavou poté Jan Kukla - Kukabus poté CDAP zapůjčen M express poté Baronetto |
|||||||||
10282 VIN | Karosa C 954E.1360 | 2005 |
od 11/2021: zachován jako muzejní nátěr: bílá |
» detail | |||||
5S3 9737 | 1142 | Martin Uher (od 12/2005) | |||||||
10305 VIN | Karosa C 954E.1360 | 2005 | 12/2022 |
nátěr: bílá |
» detail | ||||
5S4 0663 | 1143 | Martin Uher (12/2005 - 12/2022) | |||||||
110698 VIN | Mercedes-Benz Citaro O 530 MÜ | 2006 | 8/2021 |
1-6/2019: subdodávka v rámci PID; od 2019: zdroj ND nátěr: červená |
» detail | ||||
5S8 6979 | 1145 | Martin Uher (7/2006 - 12/2018) | |||||||
poté
Baronetto |
|||||||||
110699 VIN | Mercedes-Benz Citaro O 530 MÜ | 2006 |
11/2020-12/2021: subdodávka v rámci PID nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá * |
» detail | |||||
5S8 6686 | 1146 | Martin Uher (7/2006 - 10/2020) | |||||||
poté
Jan Kukla - Kukabus poté Jaromír Šimon, Liberec poté ER-Bus Prague |
|||||||||
512 VIN | Karosa B 961E.1970 | 2006 |
poslední vyrobená kloubová Karosa řady 900; 4/2022: prasklý most zadní nápravy, 11.5.2022: zpět v provozu; 12/2023-3/2024: odstaven pro nepotřebnost nátěr: červená |
» detail | |||||
6S8 0908 | 1147 | Martin Uher (1/2007 - 5/2016) | |||||||
poté
STENBUS |
|||||||||
298005 VIN | Mercedes-Benz Noge Sprinter 616 CDI | 2001 |
nátěr: OVG Bollmeyer, zeleno-modrá |
» detail | |||||
ex
OVG Bollmeyer Bünde |
|||||||||
6S8 1823 | 1148 | Martin Uher (2/2007 - 2/2015) | |||||||
poté
M-Bus |
|||||||||
1204 VIN | Irisbus Crossway 12,8M | 2007 |
nátěr: červená |
» detail | |||||
7S5 6292 | 1149 | Martin Uher (od 7/2007) | |||||||
pronajat
soukromá osoba |
|||||||||
891 VIN | Irisbus Crossway 12M | 2007 |
původně předváděcí vůz nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá * |
» detail | |||||
ex
ZLINER |
|||||||||
7S8 7779 2SR 6820 |
1150 | Martin Uher (9/2007 - 7/2022) | |||||||
2798 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2007 |
nátěr: červená |
» detail | |||||
8S2 2660 | 1151 | Martin Uher (2/2008 - 2023) | |||||||
239629 VIN | Mercedes-Benz Conecto Ü | 2005 |
původně předváděcí vůz; 11/2008-4/2009: subdodávka v rámci PID; 5/2021-2022: neprovozován v rámci PID;
od 2022: zachován jako muzejní nátěr: bílá s šedo-modrou grafikou |
» detail | |||||
ex
EvoBus Bohemia zapůjčen Connex Praha zapůjčen TREDOS ex STENBUS |
|||||||||
9S9 7870 | 1155 | Martin Uher (od 8/2009) | |||||||
8483 VIN | Irisbus Crossway 12M | 2009 |
nátěr: červená |
» detail | |||||
1SF 3828 | 1156 | Martin Uher (od 2/2010) | |||||||
8461 VIN | Solaris Urbino 18 III | 2010 |
5.12.2014: odstaven po požáru v garážích dopravce, následně vyřazen nátěr: červená |
» detail | |||||
1SF 5646 | 1157 | Martin Uher (5/2010 - 12/2014) | |||||||
8964 VIN | Irisbus Crossway 12M | 2010 |
od 11/2022: subdodávka v rámci PID nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá * |
» detail | |||||
1SI 3222 | 1158 | Martin Uher (3/2011 - 11/2022) | |||||||
poté
Otakar Hrneček, Březová-Oleško |
|||||||||
5331 VIN | Irisbus Crossway 12M | 2008 |
verze Rusko; 11/2011: první registrace vozidla, od 10/2022: subdodávka v rámci PID; od 12/2023: přední čelo dle typu Iveco Crossway Euro 6 nátěr: bílá * |
» detail | |||||
1ST 3343 |
1160 1159II |
Martin Uher (11/2011 - 10/2022) | |||||||
poté
Jan Kukla - Kukabus |
|||||||||
25933 VIN | Solaris Urbino 18 IV | 2022 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
» detail | |||||
6SA 2971 | 1161 | Martin Uher (od 17.10.2022) | |||||||
105456 VIN | Mercedes-Benz Citaro O 530 L | 2004 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
3S9 6909 |
1140 1162 |
Martin Uher (7/2004 - 12/2017) | |||||||
466 VIN | Karosa B 961E.1970 | 2005 |
6/2018-3/2019: neprovozován v rámci PID;
od 3/2019: zachován jako muzejní nátěr: bílá |
» detail | |||||
4S6 1911 |
1141 1163 |
Martin Uher (od 5/2005) | |||||||
479 VIN | Karosa B 961E.1970 | 2006 | 2/2023 |
nátěr: bílá |
» detail | ||||
5S6 6474 |
1144 1164 |
Martin Uher (5/2006 - 2/2023) | |||||||
zapůjčen
Kateřina Kulhánková - EXPRESCAR |
|||||||||
7067 VIN | Solaris Urbino 18 III | 2009 |
nátěr: červená |
» detail | |||||
9S3 7414 |
1154 1166 |
Martin Uher (3/2009 - 25.3.2024) | |||||||
9496 VIN | Solaris Urbino 18 III | 2011 |
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
1ST 4546 |
1159 1167 |
Martin Uher (od 4/2011) | |||||||
10497 VIN | Solaris Urbino 18 III | 2012 |
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
2SB 3233 |
1100III 1168 |
Martin Uher (od 3/2012) | |||||||
10979 VIN | Solaris Urbino 18 III | 2012 |
vystaven na veletrhu CzechBus 2012 nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
2SH 5111 |
1101IX 1169 |
Martin Uher (od 6/2012) | |||||||
11756 VIN | Solaris Urbino 18 III | 2013 |
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
2SM 4222 |
1102II 1170 |
Martin Uher (od 4/2013) | |||||||
12746 VIN | Solaris Urbino 18 III | 2013 |
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
2SY 0300 |
1104II 1171 |
Martin Uher (od 12/2013) | |||||||
13395 VIN | Solaris Urbino 18 III | 2014 |
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
3SF 8959 |
1107II 1172 |
Martin Uher (od 8/2014) | |||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- provozní: 33 vozů
- prodán/předán jinému dopravci: 30 vozů
- vyřazen: 16 vozů
- sešrotován: 8 vozů
- historický/muzejní: 7 vozů
- definitivně odstaven: 4 vozy
- služební: 1 vůz
- zapůjčen jinému dopravci: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (34) mají přibližný průměrný věk 8 let.
Poslední aktualizace vozů:
20. 11. 2024.