Vůz MARTIN UHER bus #1123II (Iveco Crossway LE LINE 12M)
SPZ/RZ | 4SR 5333 od 2019 | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 1123II od 2019 | |||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||
výrobce | Iveco | |||||||||||||||||||
typ |
Iveco Crossway LE LINE 12M
motor:
Iveco Cursor 9, 265 kW (EURO VI)
převodovka: automatická 6°, ZF Ecolife |
|||||||||||||||||||
výrobní číslo | 39657 | |||||||||||||||||||
VIN | VNE5246P60M039657 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 2019 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
výbava | klimatizace, USB nabíječky |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 1/2024 | schéma PID, červeno-bílo-modrá |
1/2024 | dosud | schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|
PO 24.03.2025 | PID 688 | 44 | přejezd na linku 517 |
PÁ 21.03.2025 | PID 688 | 44 | přejezd na linku 517 |
ČT 20.03.2025 | PID 688 | 44 | přejezd na linku 517 |
ST 19.03.2025 | PID 688 | 44 | přejezd na linku 517 |
ÚT 18.03.2025 | PID 688 | 44 | náhrada za vůz 1130 |
Dokumentační fotky vozu

2
Praha
Nádražní
25. 2. 2022
Nádražní
25. 2. 2022

1
Praha
Elišky Přemyslovny
27. 4. 2022
Elišky Přemyslovny
27. 4. 2022

1
Praha
Malá Chuchle
25. 10. 2022
Malá Chuchle
25. 10. 2022

1
Praha
Nádražní
5. 9. 2023
Nádražní
5. 9. 2023

1
Řitka
Všenorská
5. 9. 2023
Všenorská
5. 9. 2023

2
Řitka
Všenorská
5. 9. 2023
Všenorská
5. 9. 2023

2
Praha
Smíchovské nádraží
30. 1. 2024
Smíchovské nádraží
30. 1. 2024

3
Praha
Smíchovské nádraží
30. 1. 2024
Smíchovské nádraží
30. 1. 2024

2
Jesenice
Jesenice
14. 3. 2024
Jesenice
14. 3. 2024

6
Jeneč
Karlovarská
30. 6. 2024
Karlovarská
30. 6. 2024

9
Praha
Vlastina
30. 6. 2024
Vlastina
30. 6. 2024

4
Praha
Nádraží Veleslavín
2. 7. 2024
Nádraží Veleslavín
2. 7. 2024

3
Kladno
Americká
4. 7. 2024
Americká
4. 7. 2024
Poslední aktualizace vozu:
1. 12. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.