České dráhy: vozy T478

předchozí 1 2 následující předchozí 1 2 následující celkem 144
SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  6711 ČKD Praha T478.1 » 749 1966     
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 006-8
749 006-3
CZ-ČD 92 54 2 749 006-3 České dráhy (1.1.1993 - 2/2017) PJ PVr*
poté KŽC Doprava
zapůjčen ARRIVA vlaky
  7024 ČKD Praha T478.1 » 749 1967     
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
ex Československé státní dráhy
751 018-3
749 018-8
České dráhy (1.1.1993 - 2008) PJ CBE*
poté ČD Cargo
pronajat ČD Cargo Slovakia
  7045 ČKD Praha T478.1 » 749 1967     
nátěr: AŽD Praha, modro-žlutá *
fotka
ex Československé státní dráhy
749 039-4 CZ-ČD 92 54 2 749 039-4 České dráhy (1.1.1993 - 2015) PJ PVr*
poté AŽD Praha
  7304 ČKD Praha T478.1 » 749 1968    1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 415; 5/2016-2/2017: odstavena pro nepotřebnost; 3/2021: závada spalovacího motoru (čeká se na dokončení opravy) 
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 107-4
749 107-9
CZ-ČD 92 54 2 749 107-4 České dráhy (od 1.1.1993) SÚ PHL*
  7318 ČKD Praha T478.1 » 749 1968    1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 415 
nátěr: ČD, červeno-modrá s bílým pruhem na čelech *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 121-5
749 121-0
CZ-ČD 92 54 2 749 121-0 České dráhy (od 1.1.1993) OS SS PHL*
  7332 ČKD Praha T478.1 » 749 1969  2006   1995: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 415 
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 135-4
749 135-0
České dráhy (1.1.1993 - 2006) PJ PVr*
  7343 ČKD Praha T478.1 » 749 1969    1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 415 
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 146-2
749 146-7
CZ-ČD 92 54 2 749 146-7 České dráhy (1.1.1993 - 2016) PJ PVr*
poté RETROLOK
  7359 ČKD Praha T478.1 » 749 1969    1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA 415 
nátěr: IDS Cargo, oranžovo-krémová *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 162-9
749 162-4
CZ-ČD 92 54 2 749 162-4 České dráhy (1.1.1993 - 2011) PJ PVr*
poté IDS Cargo
  7673 ČKD Praha T478.1 » 749 1970    1995: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA 415 
nátěr: IDS Cargo, oranžovo-krémová *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 181-9
749 181-4
CZ-ČD 92 54 2 749 181-4 České dráhy (1.1.1993 - 2011) PJ PVr*
poté IDS Cargo
  7674 ČKD Praha T478.1 » 749 1970  2012   1995: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA 415 
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 182-7
749 182-2
CZ-ČD 92 54 2 749 182-2 České dráhy (1.1.1993 - 2012) PJ ČTŘ*
  7679 ČKD Praha T478.1 » 749 1970    1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA 415 
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 187-6
749 187-1
České dráhy (1.1.1993 - 2008) PJ PVr*
poté ČD Cargo
poté Junior market
  7710 ČKD Praha T478.1 » 749 1971  2012   1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 415 
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 218-2
749 218-4
CZ-ČD 91 54 2 749 218-4 České dráhy (1.1.1993 - 2012) PJ PVr*
  7688 ČKD Praha T478.2 » 749 1970    1994: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) 
nátěr: schéma T478.1 - červená a dva odstíny šedé *
fotka
ex Československé státní dráhy
752 078-6
749 240-8
CZ-ČD 92 54 2 749 240-8 České dráhy (1.1.1993 - 4.10.2011) PJ PVr*
poté Ing. Vladimír Kříž
poté IVK Loko
  7661 ČKD Praha T478.2 » 749 1970     
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
752 081-0
749 247-3
České dráhy (1.1.1993 - 2008) PJ CBE*
poté ČD Cargo
poté Východočeská dráha
  7403 ČKD Praha T478.2 » 749 1969    1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) 
nátěr: ČD červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
752 036-4
749 250-7
CZ-ČD 92 54 3 749 250-7 České dráhy (od 1/1993) SÚ OLO*
  7653 ČKD Praha T478.2 » 749 1970     
nátěr: červeno-modro-krémová *
fotka
ex Československé státní dráhy
752 073-7
749 251-5
České dráhy (1.1.1993 - 2008) PJ PVr*
poté ČD Cargo
poté Východočeská dráha
  7707 ČKD Praha T478.1 » T478.2 » 749 1971    1994: odebrán parní generátor PG500 (ŽOS Česká Třebová); 1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (DKV Veselí nad Moravou) 
nátěr: ČSD, červená se šedou střechou *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 215-5
752 083-6
749 253-1
CZ-ČD 92 54 2 749 253-1 České dráhy (1.1.1993 - 2015) PJ PVr*
poté KŽC Doprava
  7053 ČKD Praha T478.1 » T478.2 » 749 1967     
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 048-0
752 084-4
749 254-9
CZ-ČD 92 54 2 749 254-9 České dráhy (1.1.1993 - 4/2016) PJ PVr*
poté Ing. Jiří Kotas
  7645 ČKD Praha T478.2 » 749 1970    1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) 
nátěr: modro-bílá *
fotka
ex Československé státní dráhy
752 065-3
749 259-8
CZ-ČD 92 54 2 749 259-8 České dráhy (1.1.1993 - 9/2013) PJ Šum*
poté KŽC Doprava
  7646 ČKD Praha T478.2 » 749 1970    1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) 
nátěr: Autodoprava Hanzalík, dva odstíny modré se šedým šikmým pruhen *
ex Československé státní dráhy
752 066-1
749 262-2
CZ-ČD 92 54 2 749 262-2 České dráhy (1.1.1993 - 2011) PJ CBE*
poté Rail system
  7636 ČKD Praha T478.2 » 749 1970    1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) 
nátěr: Autodoprava Hanzalík, dva odstíny modré se šedým šikmým pruhen *
fotka
ex Československé státní dráhy
752 056-2
749 263-0
CZ-ČD 92 54 2 749 263-0 České dráhy (1.1.1993 - 2011) PJ CBE*
poté Rail system
  7638 ČKD Praha T478.2 » 749 1970    1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) 
nátěr: zeleno-krémová *
fotka
ex Československé státní dráhy
752 058-8
749 264-8
CZ-ČD 92 54 2 749 264-8 České dráhy (od 1.1.1993) SÚ PVr*
  7635 ČKD Praha T478.2 » 749 1970    1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů, dosazen inovovaný motor ČKD K 6 S 310 DR se zvýšeným výkonem na 1215 kW (ŽOS Česká Třebová) 
nátěr: červeno-modrá, bílý pruh na čelech *
fotka
ex Československé státní dráhy
752 055-4
749 265-5
CZ-ČD 92 54 2 749 265-5 České dráhy (1.1.1993 - 2/2024) CHV Šum*
poté Moravská železniční
  8817 ČKD Praha T478.3 » 750 1973    1994: změna výtápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 079-3
750 079-6
České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) DKV ÚnL*
poté ČD Cargo
  8841 ČKD Praha T478.3 » 750 1973    5/1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
ex Československé státní dráhy
750 103-4 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ MAL*
poté ČD Cargo
  8859 ČKD Praha T478.3 » 750 1973  2011   1/1994: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403; 2011: použita na stavbu lokomotivy 750 702-3 
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 121-3
750 121-6
CZ-ČD 92 54 2 750 143-0 České dráhy (1.1.1993 - 2010) PJ BHM*
  9139 ČKD Praha T478.3 » 750 1974  2011    
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
750 143-0 CZ-ČD 92 54 2 750 143-0 České dráhy (1.1.1993 - 2011) PJ MAL*
  9140 ČKD Praha T478.3 » 750 1974  2011   1/1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403; 2011: použita na stavbu lokomotivy 750 706-4 
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
750 144-8 CZ-ČD 92 54 2 750 144-8 České dráhy (1.1.1993 - 1.12.2010) PJ HVB*
  9158 ČKD Praha T478.3 » 750 1974     
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 162-7
750 162-0
CZ-ČD 92 54 2 750 162-0 České dráhy (1.1.1993 - 2011) DKV ČT*
  9176 ČKD Praha T478.3 1974     
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
ex Československé státní dráhy
750 180-2 České dráhy (1.1.1993 - 2007) DKV ČT*
  9209 ČKD Praha T478.3 » 750 1974     
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
ex Československé státní dráhy
750 213-1 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ PLZ*
poté ČD Cargo
  9210 ČKD Praha T478.3 » 750 1974     
nátěr: ČSD, červená, žlutý výstražný pruh na čelech *
ex Československé státní dráhy
750 214-9 České dráhy (1.1.1993 - 2008) PJ ČTŘ*
  9218 ČKD Praha T478.3 » 750 1975     
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 222-9
750 222-2
České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ LBC*
poté ČD Cargo
  9230 ČKD Praha T478.3 » 750 1975     
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 234-4
750 234-7
České dráhy (1.1.1993 - 2008) PJ PLZ*
  9231 ČKD Praha T478.3 » 750 1975     
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
ex Československé státní dráhy
750 235-4 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ LBC*
poté ČD Cargo
  9248 ČKD Praha T478.3 » 750 1975    1994: změna výtápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 252-6
750 252-9
České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ KLA*
poté ČD Cargo
  9512 ČKD Praha T478.3 » 750 1975  2009    
nátěr: schéma T478.3, hnědo-béžová se žlutým lomeným stínovaným pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
750 276-8 České dráhy (1.1.1993 - 2009) PJ ČTŘ*
  9513 ČKD Praha T478.3 » 750 1975    1991: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 
nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
750 277-6 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ MAL*
poté ČD Cargo
  9521 ČKD Praha T478.3 » 750 1975  2011   8/1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403; 2011: použita na stavbu lokomotivy 750 710-6 
nátěr: červená s černou střechou, rámem a dveřmi do kabiny *
fotka
ex Československé státní dráhy
750 285-9 CZ-ČD 92 54 2 750 285-9 České dráhy (1.1.1993 - 2011) PJ TRU*
  9551 ČKD Praha T478.3 » 750 1976    1991: rekonstrukce vytápění vlaku parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 403 (ŽOS Zvolen) 
nátěr: červená se žlutým lomeným pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
750 308-9 CZ-ČD 92 54 2 750 308-9 České dráhy (1.1.1993 - 2014) PJ ČTŘ*
poté Spolek pro ochranu železnic - třistaosmička
pronajat PARI CZ Servis
  9555 ČKD Praha T478.3 » 750 1976    1992: rekonstrukce vytápění vlaku parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 403 (LD Plzeň); 2012: GO v CZ LOKO - přeznačena na 750 096-0II 
nátěr: KDS, hnědo-stříbrná s černým a zeleným pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
750 312-1 CZ-ČD 92 54 2 750 312-1 České dráhy (1.1.1993 - 2012) PJ TRU*
poté Kladenská dopravní a strojní
  8834 ČKD Praha T478.3 » 750 1973     
nátěr: schéma T478.3, modro-šedá, žlutý výstražný pruh na čelech *
ex Československé státní dráhy
ex Železnice Slovenskej republiky
ex Železničná spoločnosť Slovensko
ex Kladenská dopravní a strojní
750 312-1II CZ-ČD 92 54 2 750 312-1 České dráhy (2012 - 2012)
  9569 ČKD Praha T478.3 » 750 1976     
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 326-8
750 326-1
České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ LBC*
poté ČD Cargo
  9573 ČKD Praha T478.3 » 750 1977    1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
ex Československé státní dráhy
750 330-3 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ PLZ*
poté ČD Cargo
  9576 ČKD Praha T478.3 » 750 1976    1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 
nátěr: schéma T478.3, modro-bílá se žlutým lomeným pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
750 333-7 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) DKV ČT*
poté ČD Cargo
  10364 ČKD Praha T478.3 » 750 1977  2010   12/1994: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403; 2010: použita na stavbu lokomotivy 753 776-4 
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá *
ex Československé státní dráhy
753 401-9
753 368-3II
750 368-3
České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ DCE*
poté ČD Cargo
  10271 ČKD Praha T478.3 » 750 1977  2011    
nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá *
ex Československé státní dráhy
753 368-3
750 401-2
České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ ČTŘ*
poté ČD Cargo
  9842 ČKD Praha T478.4 » T478.42 1975  2011   1. prototyp 
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
754 201-2
750 409-5
CZ-ČD 92 54 2 750 409-5 České dráhy (1.1.1993 - 09/2011) PJ DCE*
  9843 ČKD Praha T478.4 » T478.42 1975  2011   2. prototyp 
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
754 202-0
750 410-3
CZ-ČD 92 54 2 750 410-3 České dráhy (1.1.1993 - 9/2011) PJ DCE*
  10-0443 CZ LOKO 750.7 2010     
nátěr: ČD Najbrt 1.2
fotka
750 701-5 CZ-ČD 92 54 2 750 701-5 Markéta České dráhy (od 11/2010) OV SS ŠUM*
  10-0444 CZ LOKO 750.7 2010    postavena na rámu z lokomotivy 750 121-6 
nátěr: ČD Najbrt 1.2
fotka
750 702-3 CZ-ČD 92 54 2 750 702-3 Melounek České dráhy (od 12/2010) OV SS ŠUM*
  10-0445 CZ LOKO 750.7 2010     
nátěr: ČD Najbrt 1.2
fotka
750 703-1 CZ-ČD 92 54 2 750 703-1 Percy České dráhy (od 2011) OV PP BHM*
  10-0446 CZ LOKO 750.7 2010     
nátěr: ČD Najbrt 1.2
fotka
750 704-9 CZ-ČD 92 54 2 750 704-9 Giulietta České dráhy (od 02/2011) SÚ BHM*
  10-0447 CZ LOKO 750.7 2010     
nátěr: ČD Najbrt 1.2
fotka
750 705-6 CZ-ČD 92 54 2 750 705-6 Gordon České dráhy (od 03/2011) OS SS PHL*
  10-0448 CZ LOKO 750.7 2010    postavena na rámu z lokomotivy 750 144-8 
nátěr: ČD Najbrt 1.2
fotka
750 706-4 CZ-ČD 92 54 2 750 706-4 Spencer České dráhy (od 4/2011) OS SS PHL*
  10-0449 CZ LOKO 750.7 2011     
nátěr: ČD Najbrt 2 *
fotka
750 707-2 CZ-ČD 92 54 2 750 707-2 České dráhy (od 05/2011) OS SS PHL*
  10-0450 CZ LOKO 750.7 2010    postavena na rámu z lokomotivy 750 143-0 
nátěr: ČD Najbrt 1.2
fotka
750 708-0 CZ-ČD 92 54 2 750 707-2 Emily České dráhy (od 6/2011) OS SS PHL*
  10-0451 CZ LOKO 750.7 2010     
nátěr: ČD Najbrt 1.2
fotka
750 709-8 CZ-ČD 92 54 2 750 709-8 Xena České dráhy (od 07/2011) SÚ MAL*
  10-0452 CZ LOKO 750.7 2011    postavena na rámu z lokomotivy 750 285-9 
nátěr: ČD Najbrt 1.2
fotka
750 710-6 CZ-ČD 92 54 2 750 710-6 Míša České dráhy (od 8/2011) OV PP MAL*
  10-0453 CZ LOKO 750.7 2011     
nátěr: ČD Najbrt 1.2
fotka
750 711-4 CZ-ČD 92 54 2 750 711-4 Adélka České dráhy (od 09/2011) SÚ MAL*
  10-0454 CZ LOKO 750.7 2011     
nátěr: ČD Najbrt 2
fotka
750 712-2 CZ-ČD 92 54 2 750 712-2 České dráhy (od 10/2011) SÚ BHM*
  10-0455 CZ LOKO 750.7 2011    postavena na rámu z lokomoitvy 750 162-0 
nátěr: ČD Najbrt 2
fotka
750 713-0 CZ-ČD 92 54 2 750 713-0 Vlaďka České dráhy (od 11/2011) OV PP MAL*
  10-0456 CZ LOKO 750.7 2011     
nátěr: ČD Najbrt 2
fotka
750 714-8 CZ-ČD 92 54 2 750 714-8 Henry České dráhy (od 12/2011) SÚ BHM*
  10-0457 CZ LOKO 750.7 2012     
nátěr: ČD Najbrt 2
fotka
750 715-5 CZ-ČD 92 54 2 750 715-5 České dráhy (od 01/2012) SÚ BHM*
  10-0458 CZ LOKO 750.7 2012     
nátěr: ČD Najbrt 2
fotka
750 716-3 CZ-ČD 92 54 2 750 716-3 České dráhy (od 01/2012) SÚ BHM*
  10-0459 CZ LOKO 750.7 2012     
nátěr: ČD Najbrt 2
fotka
750 717-1 CZ-ČD 92 54 2 750 717-1 České dráhy (od 02/2012) SÚ BHM*
  10-0460 CZ LOKO 750.7 2012     
nátěr: ČD Najbrt 2
fotka
750 718-9 CZ-ČD 92 54 2 750 718-9 České dráhy (od 04/2012) SÚ BHM*
  10-0461 CZ LOKO 750.7 2012     
nátěr: ČD Najbrt 2
fotka
750 719-7 CZ-ČD 92 54 2 750 719-7 České dráhy (od 04/2012) OV PP BHM*
  6436 ČKD Praha T478.1 1964    1. prototyp 
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá
fotka
ex Československé státní dráhy
751 001-9 T478.1001
CZ-ČD 92 54 2 751 001-9
CZ-ČD 90 54 3 751 001-9
České dráhy (od 1.1.1993) CHV LUR*
  6437 ČKD Praha T478.1 1964    2. prototyp; vystaven na Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně roku 1965 
nátěr: modro-šedá s černým pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 002-7 T478.1002
CZ-ČD 92 54 2 751 002-7
CZ-ČD 90 54 3 751 002-7
České dráhy (od 1.1.1993) CHV LUR*
  6712 ČKD Praha T478.1 1966    ověřovací série - první lokomotiva s prolisy na boku skříně 
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 007-6 CZ-ČD 92 54 2 751 007-6
CZ-ČD 90 54 3 751 007-6
České dráhy (1.1.1993 - 2/2015) DHV LUR*
poté RETROLOK
  7015 ČKD Praha T478.1 1967     
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 010-0 České dráhy (1.1.1993 - 2007) PJ LBC*
poté Národní technické muzeum
pronajat Výzkumný Ústav Železniční
  7316 ČKD Praha T478.1 1968     
nátěr: červeno-modrá *
ex Československé státní dráhy
751 119-9 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ Šum*
poté ČD Cargo
poté Ing. Jiří Kotas
  7338 ČKD Praha T478.1 1969    od 5/2019: čeká na zahájení opravy 
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 141-3 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) DKV OLO*
poté ČD Cargo
poté Moravská železniční
  7346 ČKD Praha T478.1 1969     
nátěr: červená s bílým a modrým proužkem, modrý rám a střecha strojovny *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 149-6 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) DKV OVA*
poté ČD Cargo
poté Správa Ústecké dráhy
poté TRAK Rail
  7362 ČKD Praha T478.1 1969     
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 165-2 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) dPpKnV*
poté ČD Cargo
  7668 ČKD Praha T478.1 1970     
nátěr: schéma T478.1 - červená a dva odstíny šedé *
ex Československé státní dráhy
751 176-9 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) DKV ČT*
poté ČD Cargo
poté Fan Rail
  7371 ČKD Praha T478.2 » T478.1 1969     
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 232-0 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ PVr*
poté ČD Cargo
poté Východočeská dráha
  7402 ČKD Praha T478.2 1969     
nátěr: zelená s modrým pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
752 035-6
751 335-1
České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ Šum*
poté ČD Cargo
poté Moravská železniční
  9151 ČKD Praha T478.3 » 752 1974     
nátěr: ČD, modrá s červenými kabinami *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 155-1
752 001-8
České dráhy (1.1.1993 - 9/2008) PJ PVr*
  9168 ČKD Praha T478.3 » 752 1974    1995: rekonstrukce na řadu 752; 2002: rám a podvozky použity na stavbu lokomotivy D 753 710 
nátěr: ČSD unifik 88, červená s krémovým pruhem *
ex Československé státní dráhy
753 172-6
752 002-6
České dráhy (1.1.1993 - 12/2002) PJ HKR*
  7421 ČKD Praha T478.3 1968    1. prototyp 
nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá *
fotka
ex ČKD Praha
ex Československé státní dráhy
753 001-7 T478.3001
CZ-ČD 92 54 2 753 001-7
CZ-ČD 90 54 3 753 001-7
České dráhy (od 1.1.1993) CHV LUR*
  7422 ČKD Praha T478.3 1968  1998   2. prototyp 
nátěr: ČSD, červená, žlutý výstražný pruh na čelech *
fotka
ex ČKD Praha
ex Československé státní dráhy
753 002-5 České dráhy (1.1.1993 - 1998) PJ OLO*
  7423 ČKD Praha T478.3 1970  1998    
nátěr: červená se žlutým lomeným pruhem *
ex Československé státní dráhy
753 003-3 České dráhy (1.1.1993 - 21.4.1998) PJ TUR*
  7425 ČKD Praha T478.3 1970  1998    
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
ex Československé státní dráhy
753 005-8 České dráhy (1.1.1993 - 1998) PJ ČLP*
  7426 ČKD Praha T478.3 1970  2018   rám a podvozky použity na stavbu lokomotivy 753 613-9 v CZ Loko; čelo lokomotivy se nachází na soukromé zahradě ve Skalici nad Svitavou 
nátěr: ČSD unifik 88, červená s krémovým pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 006-6 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ DCE*
poté ČD Cargo
  8839 ČKD Praha T478.3 1973    vystaven na MSV Brno v roce 1973 
nátěr: ČSD, červená, žlutý výstražný pruh na čelech *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 101-5 T478.3101
CZ-ČD 92 54 2 753 101-5
CZ-ČD 90 54 3 753 101-5
České dráhy (od 1.1.1993) CHV LUR*
  8865 ČKD Praha T478.3 1973     
nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 127-0 CZ-ČD 92 54 2 753 127-0 České dráhy (1.1.1993 - 31.5.2010) PJ ČTŘ*
poté Ing. Vladimír Kříž
poté IVK Loko
  9137 ČKD Praha T478.3 1974     
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým zalomeným pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 141-1 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ LBC*
poté ČD Cargo
  9183 ČKD Praha T478.3 1974  2020    
nátěr: ČSD, višňově červená *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 187-4 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ LBC*
poté ČD Cargo
poté CZ LOKO
  9193 ČKD Praha T478.3 1974     
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
ex Československé státní dráhy
753 192-4 CZ-ČD 92 54 2 753 192-4 České dráhy (1.1.1993 - 2010) PJ LBC*
  9193 ČKD Praha T478.3 1974     
nátěr: KDS, zeleno-stříbrná s černým a hnědým pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 197-3 České dráhy (1.1.1993 - 2001) PJ Cho*
poté Kladenská dopravní a strojní
poté IDS LocoCare
  9207 ČKD Praha T478.3 1974     
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým zalomeným pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 211-2 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ LBC*
poté ČD Cargo
  9225 ČKD Praha T478.3 1975  2019    
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 229-4 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) DKV ÚnL*
poté ČD Cargo
poté CZ LOKO
  9544 ČKD Praha T478.3 1976     
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá se žlutým lomeným pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 301-1 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ LBC*
poté ČD Cargo
  7424 ČKD Praha T478.3 1970  2005   1978-1983: dlouhodobě odstavena; 1983-1984: oprava a dále vedena jako T478.3396II 
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 396-1 České dráhy (1.1.1993 - 2004) DKV Lbc*
  10437 ČKD Praha T478.4 1978     
nátěr: ČD Najbrt 2 *
fotka
ex Československé státní dráhy
754 006-5 CZ-ČD 92 54 2 754 006-5 České dráhy (od 1.1.1993) OZ PP PLZ*
  10438 ČKD Praha T478.4 1978     
nátěr: ČD Najbrt 2 *
fotka
ex Československé státní dráhy
754 007-3 CZ-ČD 92 54 2 754 007-3 James 007 České dráhy (od 1.1.1993) OS SS TRU*
  10439 ČKD Praha T478.4 1978     
nátěr: ČD Najbrt 2 *
fotka
ex Československé státní dráhy
754 008-1 CZ-ČD 92 54 2 754 008-1 České dráhy (od 1.1.1993) OS SS PVR*
  10440 ČKD Praha T478.4 1978     
nátěr: ČD Najbrt 2 *
fotka
ex Československé státní dráhy
754 009-9 CZ-ČD 92 54 2 754 009-9 České dráhy (od 1.1.1993) OZ PP CBE*
předchozí 1 2 následující předchozí 1 2 následující celkem 144
Vypsáno celkem 100 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 47 vozů
  • provozní: 22 vozů
  • sešrotován: 14 vozů
  • vyřazen: 8 vozů
  • historický/muzejní: 5 vozů
  • dočasně odstaven: 3 vozy
  • v dílnách/v opravě: 1 vůz

Vypsané aktuálně provozované vozy (26) mají přibližný průměrný věk 23,1 let.

Počty vozů dle provozoven:

  • DKV Praha, PJ Vršovice: 14 vozů
  • DKV Ústí nad Labem, PJ Liberec: 8 vozů
  • OCÚ Východ, SÚ Bohumín: 7 vozů
  • DKV Česká Třebová, PJ Česká Třebová: 6 vozů
  • OŘOD Střed, SS Praha-Libeň: 5 vozů
  • DKV Plzeň, PJ České Budějovice: 4 vozy
  • DKV Česká Třebová: 4 vozy
  • CHV Lužná u Rakovníka: 4 vozy
  • DKV Olomouc, PJ Šumperk: 3 vozy
  • DKV Brno, PJ Maloměřice: 3 vozy
  • DKV Plzeň, PJ Plzeň: 3 vozy
  • DKV Ústí nad Labem: 2 vozy
  • DKV Česká Třebová, PJ Trutnov: 2 vozy
  • DKV Ústí nad Labem, PJ Děčín: 2 vozy
  • DKV Praha, PJ Děčín: 2 vozy
  • OŘOD Východ, SS Šumperk: 2 vozy
  • OŘOD Východ, PP Bohumín: 2 vozy
  • OCÚ Východ, SÚ Maloměřice: 2 vozy
  • OŘOD Východ, PP Brno-Maloměřice: 2 vozy
  • OCÚ Střed, SÚ Praha Libeň: 1 vůz
  • OCÚ Východ, SÚ Olomouc: 1 vůz
  • OCÚ Střed, SÚ Praha Vršovice: 1 vůz
  • CHV Lužná u Rakovníka, Šumperk: 1 vůz
  • DKV Olomouc, PJ Bohumín: 1 vůz
  • DKV Brno, PJ Havlíčkův Brod: 1 vůz
  • DKV Plzeň, PJ Klatovy: 1 vůz
  • DHV Lužná u Rakovníka: 1 vůz
  • DKV Olomouc: 1 vůz
  • DKV Ostrava: 1 vůz
  • DKV Praha, PJ Kralupy nad Vltavou: 1 vůz
  • DKV Česká Třebová, PJ Hradec Králové: 1 vůz
  • DKV Olomouc, PJ Olomouc: 1 vůz
  • DKV Liberec, PJ Turnov: 1 vůz
  • DKV Liberec, PJ Česká Lípa: 1 vůz
  • DKV Česká Třebová, PJ Liberec: 1 vůz
  • DKV Louny, PJ Chomutov: 1 vůz
  • DKV Liberec: 1 vůz
  • OŘOD Západ, PP Plzeň: 1 vůz
  • OŘOD Střed, SS Trutnov: 1 vůz
  • OŘOD Střed, SS Praha-Vršovice: 1 vůz
  • OŘOD Západ, PP České Budějovice: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: 14. 11. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání