Vůz České dráhy 750 276-8 (ČKD Praha 750)
SPZ/RZ |
T478 3276
1975-1988
u
Československé státní dráhy
753 276-5 1988-1992 u Československé státní dráhy 750 276-8 1992-2009 u Československé státní dráhy a České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | ČKD Praha | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
ČKD Praha T478.3
»
ČKD Praha 750
podvozek:
Bo' Bo'
motor: ČKD (K 12 V 230 DR; 1325 kW) elektrická výzbroj: ČKD DC/DC |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 9512 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1975 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | 2009 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace |
1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403; 9/2009: fyzická likvidace ve firmě Trojek Bohumín-Vrbice |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | schéma T478.3, zeleno-šedá |
? | ? | ČSD, červená |
? | ? | červená se žlutým lomeným pruhem |
? | do vyřazení | schéma T478.3, hnědo-béžová se žlutým lomeným stínovaným pruhem |
Dokumentační fotky vozu
Poslední aktualizace vozu:
25. 9. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.