Vůz České dráhy 750 276-8 (ČKD Praha 750)

SPZ/RZ T478 3276 1975-1988 u Československé státní dráhy
753 276-5 1988-1992 u Československé státní dráhy
750 276-8 1992-2009 u Československé státní dráhy a České dráhy
aktuální stav sešrotován
výrobce ČKD Praha
typ ČKD Praha T478.3 » ČKD Praha 750
podvozek: Bo' Bo'
motor: ČKD (K 12 V 230 DR; 1325 kW)
elektrická výzbroj: ČKD DC/DC
výrobní číslo 9512
rok výroby 1975
dopravce
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. Československé státní dráhy dodán: 29.10.1975 zařazen: 11/1975 odstaven: 31.12.1992 vyřazen: 31.12.1992
LD Brno-dolní 1975-1992
2. České dráhy dodán: 1.1.1993 zařazen: 1.1.1993 odstaven: 2002 vyřazen: 2009
LD Brno dolní 1993-31.12.1994
DKV Brno, PJ Brno-dolní 1.1.1995-1998
DKV Brno, PJ Maloměřice 1998-8.5.2004
DKV Česká Třebová, PJ Česká Třebová 8.5.2004-2009
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. Československé státní dráhy dodán: 29.10.1975 zařazen: 11/1975 odstaven: 31.12.1992 vyřazen: 31.12.1992
LD Brno-dolní 1975-1992
2. České dráhy dodán: 1.1.1993 zařazen: 1.1.1993 odstaven: 2002 vyřazen: 2009
LD Brno dolní 1993-31.12.1994
DKV Brno, PJ Brno-dolní 1.1.1995-1998
DKV Brno, PJ Maloměřice 1998-8.5.2004
DKV Česká Třebová, PJ Česká Třebová 8.5.2004-2009
Sešrotován 2009
doplňující informace 1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403;
9/2009: fyzická likvidace ve firmě Trojek Bohumín-Vrbice
Přehled nátěrů
od do nátěr
od výroby ? schéma T478.3, zeleno-šedá
? ? ČSD, červená
? ? červená se žlutým lomeným pruhem
? do vyřazení schéma T478.3, hnědo-béžová se žlutým lomeným stínovaným pruhem
Poslední aktualizace vozu: 25. 9. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.

Rychlé vyhledávání