Vůz Rail system 749 262-2 (ČKD Praha 749)
SPZ/RZ |
T478.2066
1970-1988
u
Československé státní dráhy
752 066-1 1988-1995 u Československé státní dráhy a České dráhy 749 262-2 od 1995 u České dráhy a Rail system |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
CZ-ČD 92 54 2 749 262-2
2008-2011
u
České dráhy
CZ-AHD 92 54 2 749 262-2 od 2011 u Rail system |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | ČKD Praha | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
ČKD Praha T478.2
»
ČKD Praha 749
podvozek:
Bo' Bo'
motor: ČKD (K 6 S 310 DR; 1103 kW) elektrická výzbroj: ČKD DC/DC |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 7646 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1970 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | 1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | schéma T478.1 - červeno-šedá |
? | ? | ČSD, červená se šedou střechou |
? | 2011 | schéma T478.1 - červeno-šedá |
2011 | dosud | Autodoprava Hanzalík, dva odstíny modré se šedým šikmým pruhen |
Poslední aktualizace vozu:
7. 2. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.