Vůz České dráhy #22-44 128-5 (VEB Waggonbau Bautzen Bdmtee275)
evidenční číslo | 22-44 128-5 od 1990 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
50 54 22-44 128-5 Bymee
1990-2001
u
Československé státní dráhy a České dráhy
50 54 22-44 128-5 Bdmtee 2001-2009 u České dráhy CZ-ČD 50 54 22-44 128-5 Bdmtee275 od 2009 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | v dílnách/v opravě | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | VEB Waggonbau Bautzen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
VEB Waggonbau Bautzen Bymee
»
VEB Waggonbau Bautzen Bdmtee
»
VEB Waggonbau Bautzen Bdmtee275
podvozek:
GP 200 S
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1990 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace |
?: doplnění služebního oddílu, výměna oken ve střední části za stahovací, přečalounění sedadel pouze ve středním oddílu; od 2021: modernizace na typ Bdmtee267 (TRATEC-CS) s novým EVN CZ-ČD 50 54 20-82 002-7 Bdmtee267; Vmax 160 km/h; do ?: papírově 8 míst na kola; od ?: papírově 4 místa na kola |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | potah sedadel hnědá koženka, 2. třída: (3 oddíly) 96 + 3 míst k sezení; od ?: potah sedadel látka, vzor Najbrt 1.1 |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 3/2009 | ČSD, tmavě zelená |
3/2009 | dosud | ČD, zeleno-bílá |
Dokumentační fotky vozu
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
26. 12. 2021.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.