Pojazd MARTIN UHER bus #1123II (Iveco Crossway LE LINE 12M)
SPZ/RZ | 4SR 5333 od 2019 | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
numer taborowy | 1123II od 2019 | |||||||||||||||||||
aktualny stan | w eksploatacji | |||||||||||||||||||
producent | Iveco | |||||||||||||||||||
typ |
Iveco Crossway LE LINE 12M
silnik:
Iveco Cursor 9, 265 kW (EURO VI)
skrzynia biegów: automatická 6°, ZF Ecolife |
|||||||||||||||||||
numer seryjny | 39657 | |||||||||||||||||||
VIN | VNE5246P60M039657 | |||||||||||||||||||
rok produkcji | 2019 | |||||||||||||||||||
przewoźnik |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
wyposażenie | klimatyzacja, ładowarki USB |
Wykaz malowań
od | do | malowanie |
---|---|---|
od výroby | 1/2024 | schéma PID, červeno-bílo-modrá |
1/2024 | dosud | schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
Zadania pojazdu
datum | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|
PÁ 21.03.2025 | PID 688 | 44 | přejezd na linku 517 |
ČT 20.03.2025 | PID 688 | 44 | přejezd na linku 517 |
ST 19.03.2025 | PID 688 | 44 | přejezd na linku 517 |
ÚT 18.03.2025 | PID 688 | 44 | náhrada za vůz 1130 |
PO 17.03.2025 | PID 338 | 10 |
Dokumentacyjne zdjęcia pojazdu

2
Praha
Nádražní
25. 2. 2022
Nádražní
25. 2. 2022

1
Praha
Elišky Přemyslovny
27. 4. 2022
Elišky Přemyslovny
27. 4. 2022

1
Praha
Malá Chuchle
25. 10. 2022
Malá Chuchle
25. 10. 2022

1
Praha
Nádražní
5. 9. 2023
Nádražní
5. 9. 2023

1
Řitka
Všenorská
5. 9. 2023
Všenorská
5. 9. 2023

2
Řitka
Všenorská
5. 9. 2023
Všenorská
5. 9. 2023

2
Praha
Smíchovské nádraží
30. 1. 2024
Smíchovské nádraží
30. 1. 2024

3
Praha
Smíchovské nádraží
30. 1. 2024
Smíchovské nádraží
30. 1. 2024

2
Jesenice
Jesenice
14. 3. 2024
Jesenice
14. 3. 2024

6
Jeneč
Karlovarská
30. 6. 2024
Karlovarská
30. 6. 2024

9
Praha
Vlastina
30. 6. 2024
Vlastina
30. 6. 2024

4
Praha
Nádraží Veleslavín
2. 7. 2024
Nádraží Veleslavín
2. 7. 2024

3
Kladno
Americká
4. 7. 2024
Americká
4. 7. 2024
Ostatnia aktualizacja pojazdu:
1. 12. 2024.
Znalazłeś błąd lub masz jakieś uzupełnienie? Napisz do nas na e-mail lub na forum dyskusyjne.