Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #6900II (SOR NB 18)
SPZ/RZ | 4AR 7512 od 2015 | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 6900II od 2015 | |||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||
výrobce | SOR | |||||||||||||||||||
typ |
SOR NB 18
motor:
Iveco Cursor F2CFE612C; 243kW; Euro VI
převodovka: ZF Ecolife 6AP1400B rozložení dveří: 2-2-2-2-2 |
|||||||||||||||||||
výrobní číslo | 536 | |||||||||||||||||||
VIN | TK9F8XXNPFLSL5536 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 2015 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
výbava | osvěžovač vzduchu pracoviště řidiče Dirna Bycool |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | městské schéma, červeno-bílá |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
ST 06.11.2024 | 6900 | PID 180 | 9 | nahrazen vozem 6999 |
PO 04.11.2024 | 6900 | PID 143 | 6 | ranní část |
NE 03.11.2024 | 6900 | PID 904 | 57 | přejezd na linku 184 |
SO 02.11.2024 | 6900 | PID 910 | 52 | nahrazen vozem 5047 |
PÁ 01.11.2024 | 6900 | PID 180 | 8 |
Dokumentační fotky vozu
Praha
Terminál 2
3. 2. 2016
Terminál 2
3. 2. 2016
Praha
Terminál 2
3. 2. 2016
Terminál 2
3. 2. 2016
Praha
Veleslavínská
27. 8. 2017
Veleslavínská
27. 8. 2017
Praha
Nádraží Veleslavín
19. 9. 2017
Nádraží Veleslavín
19. 9. 2017
Praha
Divoká Šárka
20. 1. 2018
Divoká Šárka
20. 1. 2018
Praha
Letiště
1. 5. 2018
Letiště
1. 5. 2018
Praha
Nádraží Veleslavín
3. 5. 2018
Nádraží Veleslavín
3. 5. 2018
Praha
Zličín
8. 2. 2020
Zličín
8. 2. 2020
Praha
Na Knížecí
2. 3. 2020
Na Knížecí
2. 3. 2020
Praha
Na Knížecí
13. 8. 2020
Na Knížecí
13. 8. 2020
Praha
Na Knížecí
27. 8. 2020
Na Knížecí
27. 8. 2020
Praha
Kukulova
6. 3. 2021
Kukulova
6. 3. 2021
Praha
Opatov
24. 10. 2021
Opatov
24. 10. 2021
Fotky vozu na autobusy.org
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
20. 1. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.