Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #3559II (SOR NB 12)
SPZ/RZ | 1AI 0801 2009-2023 | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 3559II 2009-2023 | |||||||||||||||||||
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||
výrobce | SOR | |||||||||||||||||||
typ |
SOR NB 12
motor:
Iveco Tector F4AE3682E; Euro EEV
převodovka: ZF Ecomat 6HP 504C rozložení dveří: 2-2-2-2 |
|||||||||||||||||||
výrobní číslo | 51 | |||||||||||||||||||
VIN | TK9F2XX979LSL5051 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 2009 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
Sešrotován | 2023 | |||||||||||||||||||
výbava | osvěžovač vzduchu pracoviště řidiče Dirna Bycool |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | do vyřazení | městské schéma, červeno-bílá |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|
PO 11.07.2022 | PID 133 | 4 | |
NE 10.07.2022 | PID 133 | 2 | |
PÁ 08.07.2022 | PID X10 | 4 | NAD za tramvaje v trase Palmovka – Ohrada |
PO 04.07.2022 | PID 175 | 1 | |
SO 02.07.2022 | PID 124 | 3 | náhrada za vůz 3569 |
Dokumentační fotky vozu

Praha
Ke Štvanici
8. 10. 2014
Ke Štvanici
8. 10. 2014

Praha
Želivského
22. 8. 2016
Želivského
22. 8. 2016

Praha
Želivského
22. 8. 2016
Želivského
22. 8. 2016

Praha
Křižíkova
7. 7. 2017
Křižíkova
7. 7. 2017

Praha
Černý Most
10. 7. 2018
Černý Most
10. 7. 2018

Praha
Ocelkova
18. 9. 2019
Ocelkova
18. 9. 2019

Praha
odstavná plocha Černý Most
16. 2. 2022
odstavná plocha Černý Most
16. 2. 2022

Praha
U Včely
25. 3. 2022
U Včely
25. 3. 2022

Praha
obratiště Chodov
1. 6. 2022
obratiště Chodov
1. 6. 2022

1
Beroun
Kovošrot
19. 2. 2023
Kovošrot
19. 2. 2023

1
Beroun
Kovošrot
20. 2. 2023
Kovošrot
20. 2. 2023
Fotky vozu na autobusy.org
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
1. 3. 2023.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.