Vůz Železniční společnost Tanvald #T426.003 (SGP Floridsdorf T426.0)
SPZ/RZ |
T426.003
1961-1988
u
Československé státní dráhy
715 003-0 od 1988 u Československé státní dráhy, ČSVTS Tanvald, VTS Tanvald, Železniční společnost Tanvald a Zubačka |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | T426.003 od 1989 u ČSVTS Tanvald, VTS Tanvald, Železniční společnost Tanvald a Zubačka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EVN | CZ-ZST 90 54 3 715 003-0 od 2008 u VTS Tanvald, Železniční společnost Tanvald a Zubačka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | historický/muzejní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | SGP Floridsdorf | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
SGP Floridsdorf T426.0
podvozek:
D z
motor: SGP T 12b - 810 kW |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 18168 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1961 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | ozubnicová lokomotiva (systém Abt dvoulamelový) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace |
maximální rychlost na adhezní trati 50 km/h, na ozubnicové trati 20 km/h; vytápění osobních vozů - parní generátor Clayton; 1989-2001: dlouhodobě odstavena; 2001-2002: oprava do provozuschopného stavu |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 197x | schéma T426.0 - červená s krémovými proužky |
197x | 2002 | schéma T426.0 - červená se žlutými proužky |
2002 | dosud | schéma T426.0 - červená s krémovými proužky |
Dokumentační fotky vozu
![](https://foto.bmhd.cz/f/385/3842//n/384146.jpg)
Kořenov
žst. Kořenov
6. 7. 1992
žst. Kořenov
6. 7. 1992
![](https://foto.bmhd.cz/f/385/3842//n/384166.jpg)
Kořenov
žst. Kořenov
29. 6. 2002
žst. Kořenov
29. 6. 2002
![](https://foto.bmhd.cz/f/385/3842//n/384167.jpg)
Kořenov
žst. Kořenov
29. 6. 2002
žst. Kořenov
29. 6. 2002
![](https://foto.bmhd.cz/f/385/3842//n/384165.jpg)
Tanvald
žst. Tanvald
29. 6. 2002
žst. Tanvald
29. 6. 2002
![](https://foto.bmhd.cz/f/385/3842//n/384164.jpg)
Tanvald
žst. Tanvald
29. 6. 2002
žst. Tanvald
29. 6. 2002
![](https://foto.bmhd.cz/f/385/3842//n/384168.jpg)
Tanvald
depo Tanvald
7. 10. 2002
depo Tanvald
7. 10. 2002
![](https://foto.bmhd.cz/f/385/3842//n/384169.jpg)
Tanvald
depo Tanvald
7. 10. 2002
depo Tanvald
7. 10. 2002
![](https://foto.bmhd.cz/f/385/3842//n/384171.jpg)
Liberec
žst. Liberec
23. 9. 2006
žst. Liberec
23. 9. 2006
![](https://foto.bmhd.cz/f/385/3842//n/384172.jpg)
23. 9. 2006
![](https://foto.bmhd.cz/f/385/3842//n/384170.jpg)
23. 9. 2006
![](https://foto.bmhd.cz/f/385/3842//n/384174.jpg)
Tanvald
depo Tanvald
7. 5. 2008
depo Tanvald
7. 5. 2008
![](https://foto.bmhd.cz/f/385/3842//n/384173.jpg)
Tanvald
depo Tanvald
7. 5. 2008
depo Tanvald
7. 5. 2008
![](https://foto-busy.eu-central-1.linodeobjects.com/349544n.jpg)
Kořenov
žst. Kořenov
2. 8. 2014
žst. Kořenov
2. 8. 2014
![](https://foto.bmhd.cz/f/391/3902//n/390167.jpg)
Kořenov
žst. Kořenov
2. 6. 2023
žst. Kořenov
2. 6. 2023
![](https://foto.bmhd.cz/f/391/3902//n/390165.jpg)
Desná
Dolní Polubný
2. 7. 2023
Dolní Polubný
2. 7. 2023
Poslední aktualizace vozu:
7. 2. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.