Vůz Železniční společnost Tanvald #T426.003 (SGP Floridsdorf T426.0)
SPZ/RZ |
T426.003
1961-1988
u
Československé státní dráhy
715 003-0 od 1988 u Československé státní dráhy, ČSVTS Tanvald, VTS Tanvald, Železniční společnost Tanvald a Zubačka |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | T426.003 od 1989 u ČSVTS Tanvald, VTS Tanvald, Železniční společnost Tanvald a Zubačka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EVN | CZ-ZST 90 54 3 715 003-0 od 2008 u VTS Tanvald, Železniční společnost Tanvald a Zubačka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | historický/muzejní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | SGP Floridsdorf | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
SGP Floridsdorf T426.0
podvozek:
D z
motor: SGP T 12b - 810 kW |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 18168 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1961 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | ozubnicová lokomotiva (systém Abt dvoulamelový) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace |
maximální rychlost na adhezní trati 50 km/h, na ozubnicové trati 20 km/h; vytápění osobních vozů - parní generátor Clayton; 1989-2001: dlouhodobě odstavena; 2001-2002: oprava do provozuschopného stavu |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 197x | schéma T426.0 - červená s krémovými proužky |
197x | 2002 | schéma T426.0 - červená se žlutými proužky |
2002 | dosud | schéma T426.0 - červená s krémovými proužky |
Dokumentační fotky vozu

6
Kořenov
žst. Kořenov
6. 7. 1992
žst. Kořenov
6. 7. 1992

1
Kořenov
žst. Kořenov
29. 6. 2002
žst. Kořenov
29. 6. 2002

Kořenov
žst. Kořenov
29. 6. 2002
žst. Kořenov
29. 6. 2002

2
Tanvald
žst. Tanvald
29. 6. 2002
žst. Tanvald
29. 6. 2002

2
Tanvald
žst. Tanvald
29. 6. 2002
žst. Tanvald
29. 6. 2002

Tanvald
depo Tanvald
7. 10. 2002
depo Tanvald
7. 10. 2002

Tanvald
depo Tanvald
7. 10. 2002
depo Tanvald
7. 10. 2002

Liberec
žst. Liberec
23. 9. 2006
žst. Liberec
23. 9. 2006

23. 9. 2006

23. 9. 2006

1
Tanvald
depo Tanvald
7. 5. 2008
depo Tanvald
7. 5. 2008

Tanvald
depo Tanvald
7. 5. 2008
depo Tanvald
7. 5. 2008

Kořenov
žst. Kořenov
2. 8. 2014
žst. Kořenov
2. 8. 2014

6
Kořenov
žst. Kořenov
2. 6. 2023
žst. Kořenov
2. 6. 2023

13
Desná
Dolní Polubný
2. 7. 2023
Dolní Polubný
2. 7. 2023
Poslední aktualizace vozu:
7. 2. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.