Vehicul Železniční společnost Tanvald #T426.003 (SGP Floridsdorf T426.0)
SPZ/RZ |
T426.003
1961-1988
la
Československé státní dráhy
715 003-0 din 1988 la Československé státní dráhy, ČSVTS Tanvald, VTS Tanvald, Železniční společnost Tanvald și Zubačka |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
număr de evidență | T426.003 din 1989 la ČSVTS Tanvald, VTS Tanvald, Železniční společnost Tanvald și Zubačka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EVN | CZ-ZST 90 54 3 715 003-0 din 2008 la VTS Tanvald, Železniční společnost Tanvald și Zubačka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
stare actuală | istoric/muzeal | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
producător | SGP Floridsdorf | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tip |
SGP Floridsdorf T426.0
șasiu:
D z
motor: SGP T 12b - 810 kW |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
număr de serie | 18168 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
an fabricație | 1961 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
operator |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
notă | ozubnicová lokomotiva (systém Abt dvoulamelový) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
informații suplimentare |
maximální rychlost na adhezní trati 50 km/h, na ozubnicové trati 20 km/h; vytápění osobních vozů - parní generátor Clayton; 1989-2001: dlouhodobě odstavena; 2001-2002: oprava do provozuschopného stavu |
Prezentare generală a vopselelor
din | până la | vopsea |
---|---|---|
od výroby | 197x | schéma T426.0 - červená s krémovými proužky |
197x | 2002 | schéma T426.0 - červená se žlutými proužky |
2002 | dosud | schéma T426.0 - červená s krémovými proužky |
Fotografii documentare ale vehiculului

6
Kořenov
žst. Kořenov
6. 7. 1992
žst. Kořenov
6. 7. 1992

1
Kořenov
žst. Kořenov
29. 6. 2002
žst. Kořenov
29. 6. 2002

Kořenov
žst. Kořenov
29. 6. 2002
žst. Kořenov
29. 6. 2002

2
Tanvald
žst. Tanvald
29. 6. 2002
žst. Tanvald
29. 6. 2002

2
Tanvald
žst. Tanvald
29. 6. 2002
žst. Tanvald
29. 6. 2002

Tanvald
depo Tanvald
7. 10. 2002
depo Tanvald
7. 10. 2002

Tanvald
depo Tanvald
7. 10. 2002
depo Tanvald
7. 10. 2002

Liberec
žst. Liberec
23. 9. 2006
žst. Liberec
23. 9. 2006

23. 9. 2006

23. 9. 2006

1
Tanvald
depo Tanvald
7. 5. 2008
depo Tanvald
7. 5. 2008

Tanvald
depo Tanvald
7. 5. 2008
depo Tanvald
7. 5. 2008

Kořenov
žst. Kořenov
2. 8. 2014
žst. Kořenov
2. 8. 2014

6
Kořenov
žst. Kořenov
2. 6. 2023
žst. Kořenov
2. 6. 2023

13
Desná
Dolní Polubný
2. 7. 2023
Dolní Polubný
2. 7. 2023
Ultimele actualizări ale vehiculului:
7. 2. 2024.