Vyhledávání vozů
vynechat vlaky a letadla
výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
Ringhoffer vv2.ringh | 1926 | 1967 |
|
» detail | |||||
211 | DPMB (od 1926) | ? | |||||||
Ringhoffer vv2.ringh | 1926 | 1968 |
skříň vozu byla po vyřazení předána JZD Žerůtky jako náhrada za skříň vozu 191 (dnešní historický vůz č. 25) |
» detail | |||||
212 | DPMB (od 1926) | ? | |||||||
Ringhoffer vv2.ringh | 1926 | 1973 |
1945: požár, opraven jako služební vůz n7 |
» detail | |||||
213 n7 4506 |
DPMB (od 1926) | ? | |||||||
Ringhoffer vv2.ringh | 1926 |
1969: renovace na historický vůz ev.č. 214, 1971: TMB |
» detail | ||||||
majitel
DPMB |
|||||||||
214 | Technické muzeum v Brně (od 1971) | Líš | |||||||
Ringhoffer vv2.ringh | 1926 |
1969: renovace na historický vůz ev.č. 215, 1971: TMB, 1989: vrácen zpět do DPMB pro soupravu 107+215, 3/2016 - 2/2017: GO - celková renovace vozu, tryskání a oprava skříně, revize pojezdu, nové brzdové kotouče a nápravová ložiska, zcela nové veškeré dřevěné součástky |
» detail | ||||||
215 | DPMB (1926 - 1969) | ? | |||||||
Ringhoffer vv2.ringh | 1926 | 1967 |
|
» detail | |||||
216 | DPMB (od 1926) | ? | |||||||
Ringhoffer vv2.ringh | 1926 | 1972 |
|
» detail | |||||
217 | DPMB (od 1926) | H* | |||||||
Ringhoffer vv2.ringh | 1926 | 1969 |
|
» detail | |||||
218 | DPMB (od 1926) | ? | |||||||
Ringhoffer vv2.ringh | 1926 | 1972 |
|
» detail | |||||
219 | DPMB (od 1926) | H* | |||||||
Ringhoffer vv2.ringh | 1926 | 1976 |
1970: prodán do Prahy na filmování, zrušen 1976 |
» detail | |||||
220 | DPMB (1926 - 1970) | H* | |||||||
Ringhoffer vv2.ringh | 1926 | ? |
1972: služební vůz |
» detail | |||||
221 4540 |
DPMB (1926 - 1972) | H* | |||||||
Ringhoffer vv2.ringh | 1926 | 1969 |
|
» detail | |||||
222 | DPMB (od 1926) | ? | |||||||
Ringhoffer vv2.ringh | 1926 | 1967 |
|
» detail | |||||
223 | DPMB (od 1926) | ? | |||||||
Ringhoffer vv2.ringh | 1926 | ? |
1969: služební vůz |
» detail | |||||
224 4514 |
DPMB (1926 - 1969) | ? | |||||||
Ringhoffer vv2.ringh | 1926 | 1972 |
|
» detail | |||||
225 | DPMB (od 1926) | H* | |||||||
Ringhoffer vv2.ringh | 1926 | 1972 |
|
» detail | |||||
226 | DPMB (od 1926) | H* | |||||||
Ringhoffer vv2.ringh | 1926 | 1969 |
|
» detail | |||||
227 | DPMB (od 1926) | ? | |||||||
Ringhoffer vv2.ringh | 1926 | 1967 |
|
» detail | |||||
228 | DPMB (od 1926) | ? | |||||||
Ringhoffer vv2.ringh | 1926 | 1967 |
|
» detail | |||||
229 | DPMB (od 1926) | ? | |||||||
Ringhoffer vv2.ringh | 1926 | 1967 |
|
» detail | |||||
230 | DPMB (od 1926) | ? | |||||||
Ringhoffer L » vv0 | 1896 | 1945 |
zimní vůz PD, 1900: převzat ED, 1903: po rekonstrukci zařazen do provozu, 1929: upraven jako sněhový pluh, 1945: vyřazen po požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
30 99 199 |
DPMB (1896 - 1945) | ||||||||
Ringhoffer L » vv0 | 1896 | 1945 |
zimní vůz PD, 1900: převzat ED, 1903: po rekonstrukci zařazen do provozu, 1929: upraven jako sněhový pluh, 1945: vyřazen po požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
31 100 200 |
DPMB (1896 - 1945) | ||||||||
124012 | Ringhoffer jb.vv.c | 1932 |
2009-2015: rekonstrukce na historický vůz reprezentující provedení konce 40. let 20. století nátěr: zeleno-krémová * |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou ex DP Liberec majitel Technické muzeum v Brně 🗘 Boveraclub |
|||||||||
44 | DP Liberec (pronajat od 7/2015) | 1000 | |||||||
125358 | Ringhoffer vv | 1933 |
1971-72: renovace v DP Praha |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
1404 | Technické muzeum v Brně (od 1972) | Líš | |||||||
Ringhoffer ul.vv.a | 1911 | 1969 |
|
» detail | |||||
I 31 26II |
DP města Ústí nad Labem (1912 - 1969) | Pře* | |||||||
Ringhoffer ul.vv.a | 1911 | 1968 |
|
» detail | |||||
II 32 27II |
DP města Ústí nad Labem (1912 - 1968) | Pře* | |||||||
Ringhoffer ul.vv.a | 1911 | 1969 |
|
» detail | |||||
III 33 28II |
DP města Ústí nad Labem (1912 - 1969) | Pře* | |||||||
Ringhoffer ul.vv.a | 1911 | 1967 |
|
» detail | |||||
IV 34 29II |
DP města Ústí nad Labem (1912 - 1967) | Pře* | |||||||
Ringhoffer ul.mv.b1 » ul.vv.d2 | 1909 | 196x |
od 1960: vlečný vůz |
» detail | |||||
22 72II 31III |
DP města Ústí nad Labem (1910 - 1968) | Pře* | |||||||
Ringhoffer cb.vv.a | 1910 | 1950 |
|
» detail | |||||
21 | Jihočeské elektrárny (1910 - 1950) | Ele | |||||||
Ringhoffer cb.vv.a | 1910 | 1950 |
|
» detail | |||||
22 | Jihočeské elektrárny (1910 - 1950) | Ele | |||||||
51692 | Ringhoffer kvv » vv | 1898 | ? |
1898: uzavřený koněspřežný vůz s otevřenými plošinami;
1898: rekonstrukce na vlečný vůz elektrické dráhy;
po 1915: dosazení elektrické brzdy
1921: vyztužení vozové skříně, prodloužen rozvor, 6 menších oken nahrazeno 3 velkými a příčné lavice nahrazeny podélnými nátěr: DP Praha, červeno-bílá * |
» detail | ||||
ex
Société anonyme des Tramways de Prague ex Elektrické podniky hl. města Prahy |
|||||||||
40 | Dopravní podniky města Plzně (1929 - 20.9.1947) | Slo* | |||||||
51695 | Ringhoffer kvv » vv | 1898 | ? |
1898: uzavřený koněspřežný vůz s otevřenými plošinami;
1898: rekonstrukce na vlečný vůz elektrické dráhy;
po 1915: dosazení elektrické brzdy nátěr: DP Praha, červeno-bílá * |
» detail | ||||
ex
Société anonyme des Tramways de Prague ex Elektrické podniky hl. města Prahy |
|||||||||
41 | Elektrické podniky města Plzně (1929 - 1934) | Cuk | |||||||
51697 | Ringhoffer kvv » vv | 1898 | ? |
1898: uzavřený koněspřežný vůz s otevřenými plošinami;
1898: rekonstrukce na vlečný vůz elektrické dráhy;
po 1915: dosazení elektrické brzdy
1921: vyztužení vozové skříně, prodloužen rozvor, 6 menších oken nahrazeno 3 velkými a příčné lavice nahrazeny podélnými nátěr: DP Praha, červeno-bílá * |
» detail | ||||
ex
Société anonyme des Tramways de Prague ex Elektrické podniky hl. města Prahy |
|||||||||
42 | Dopravní podniky města Plzně (1929 - 20.9.1947) | Slo* | |||||||
51701 | Ringhoffer kvv » vv | 1898 | ? |
1898: zavřený koněspřežný vůz s otevřenými plošinami;
po 1915: dosazení elektrické brzdy;
1921: vyztužení vozové skříně, prodloužen rozvor, 6 menších oken nahrazeno 3 velkými a příčné lavice nahrazeny podélnými nátěr: DP Praha, červeno-bílá * |
» detail | ||||
ex
Société anonyme des Tramways de Prague ex Elektrické podniky hl. města Prahy |
|||||||||
43 | Dopravní podniky města Plzně (1929 - 20.9.1947) | Slo* | |||||||
53356 | Ringhoffer vv | 1897 | ? |
původně letní vlečný vůz, 1943: přestavba skříně nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Elektrické podniky hl. města Prahy |
|||||||||
44 | Dopravní podniky města Plzně (1929 - 1958) | Slo* | |||||||
Ringhoffer kvv » vv | 1896 | ? |
1896-1898: koněspřežný vůz;
1.7.1898: prodán v rámci celkového prodeje koňky elektrickým podnikům;
1943: přestavba skříně nátěr: DP Praha, červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
Société anonyme des Tramways de Prague ex Elektrické podniky hl. města Prahy |
|||||||||
45 | Dopravní podniky města Plzně (1929 - 1958) | Slo* | |||||||
Ringhoffer jb.vv.c | 1932 | 1973 |
|
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou ex DP Liberec ex DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
46II | DP Liberec (1970 - 1973) | Mrš | |||||||
Ringhoffer jb.vv.c | 1932 | 1973 |
|
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
43II | DP Liberec (1970 - 1973) | Mrš | |||||||
Ringhoffer jb.vv.c | 1932 | 1973 |
|
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
44 | DP Liberec (1970 - 1973) | Mrš | |||||||
Ringhoffer jb.nvv.G » jb.svv.tv | 1899 |
z výroby jako skříňový nákladní vlečný vůz, po 1920: rekonstrukce na montážní vůz trolejového vedení nátěr: zelená * |
» detail | ||||||
ex
DP Jablonec nad Nisou majitel DP Liberec |
|||||||||
105 | Boveraclub (pronajat od 2013) | TML* | |||||||
Ringhoffer tp.mv.c » hlz.vv | 1913 |
výzbroj: AEG/Ganz, 1955-?: vlečný vůz |
» detail | ||||||
ex
DP města Teplic |
|||||||||
Čiernohronská lesná železnica (? - ?) | |||||||||
Ringhoffer tp.mv.c » hlz.vv | 1913 |
výzbroj: AEG/Ganz, 1955-?: vlečný vůz |
» detail | ||||||
ex
DP města Teplic |
|||||||||
Čiernohronská lesná železnica (? - ?) | |||||||||
Ringhoffer tp.mv.c » hlz.vv | 1913 |
výzbroj: AEG/Ganz, 1955-?: vlečný vůz |
» detail | ||||||
ex
DP města Teplic |
|||||||||
Čiernohronská lesná železnica (? - ?) | |||||||||
125267 | Ringhoffer vv | 1932 |
1969: odprodán soukromé osobě, využíván jako chata v obci Petříkov; 2017: darován do sbírky zlíchovské výtopny, započata renovace; 12/2024: zakoupen do Plzně s výhledem na blízkou rekonstrukci a uvedení mezi historické vozy nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex soukromá osoba (nepojízdný vrak) ex Výtopna Zlíchov |
|||||||||
? | PMDP (od 30.12.2024) | Slo | |||||||
Ringhoffer vv | 1937 |
2000?-25.4.2024: kavárna na Václavském náměstí
od 4/2024: statický exponát v Zooparku Zelčín nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex ? ex soukromá osoba |
|||||||||
1429 | soukromá osoba (od 4/2024) | ||||||||
127972 | Ringhoffer vv | 1940 |
1964: rekonstrukce na jednosměrný s využitím dílů z tramvají T1 nátěr: červeno-bílá {3083+1583} |
» detail | |||||
1515 1583 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1940) | Stře* | |||||||
122086 | Ringhoffer vv » nvv | 1926 | 2020 |
od 1966: plošinový nákladní vůz;
od 1993: vyřazen, zdroj náhradních dílů pro historické vozy;
2020: sešrotován během rekonstrukce vozovny Hloubětín nátěr: červená * |
» detail | ||||
956 4542 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (1926 - 1993) | ||||||||
Ringhoffer vv | 1946 |
nátěr: červeno-bílá {3063+1580} |
» detail | ||||||
1580 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1946) | Stře | |||||||
129776 | Ringhoffer vv | 1942 |
nátěr: červeno-bílá {2239+1523} |
» detail | |||||
1523 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1942) | Stře | |||||||
72616 | Ringhoffer vv | 1908 |
nátěr: červeno-bílá {2294+608} |
» detail | |||||
608 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1908) | Stře | |||||||
129783 | Ringhoffer vv | 1942 |
od ?: historický vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
1530 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1942) | Stř | |||||||
120422 | Ringhoffer vv | 1925 |
od ?: historický vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
855 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1925) | Stř | |||||||
122363 | Ringhoffer vv | 1927 | 2018 |
|
» detail | ||||
1057 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1927 - 2018) | ? | |||||||
76684 | Ringhoffer vv | 1909 |
1964-1996: odstaven z provozu,
od 1978: historický vůz,
1992-1996: rekonstrukce do provozního stavu z konce 40. let 20. století nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
638 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1909) | Stře* | |||||||
107010 | Ringhoffer vv | 1920 |
od ?: historický vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
723 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1920) | Stř* | |||||||
125373 | Ringhoffer vv | 1933 |
od 1972: historický vůz nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem * |
» detail | |||||
1419 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1933) | Stř* | |||||||
129775 | Ringhoffer vv | 1942 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
1522 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1942) | Stř | |||||||
76674 | Ringhoffer vv | 1909 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
628 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1909) | Stře* | |||||||
Ringhoffer kvv » vv » pojízdná pokladna » vv | 1896 |
1896-1899: koněspřežný vůz;
1.7.1898: prodán v rámci celkového prodeje koňky elektrickým podnikům;
1899: rekonstrukce na vlečný vůz elektrické dráhy (dosazení spřáhel a dřevěného ochranného rámu pod vozem);
19xx: dosazení elektrické brzdy
1928: rekonstrukce na pojízdnou prodejnu jízdenek;
2000-2001: renovace v KOS Krnov na historický otevřený vlečný vůz;
od 2001: historický vůz nátěr: DP Praha, červená * {109+526} |
» detail | ||||||
ex
Société anonyme des Tramways de Prague |
|||||||||
116 226 526 5035 4535 526 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1.7.1898) | Stře* | |||||||
123873 | Ringhoffer vv | 1930 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
1304 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1930) | Stř | |||||||
124691 | Ringhoffer vv | 1931 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
1314 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1931) | Stře | |||||||
119047 | Ringhoffer vv | 1924 |
1965-2014: včelín v blízkosti Loděnic u Berouna, od 2014: zázemí občerstvení ve skanzenu Solvayovy lomy nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy ex soukromá osoba |
|||||||||
Společnost Barbora (od 2014) | SL | ||||||||
119048 | Ringhoffer vv | 1924 | 1964 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
816 | Dopravní podnik hl. města Prahy (1924 - 1964) | ||||||||
119049 | Ringhoffer vv | 1924 | 2007 |
1964-2007: myslivecký posed u obce Hlasivo nátěr: zelená * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy |
|||||||||
soukromá osoba (1964 - 2007) | |||||||||
119050 | Ringhoffer vv | 1924 | 1967 |
od 1965: služební vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
818 4540 |
Dopravní podnik hl. města Prahy (1924 - 1967) | ||||||||
119060 | Ringhoffer vv | 1924 | 2007 |
1964-2007: umístěn poblíž cesty v obci Řemíčov nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy |
|||||||||
soukromá osoba (1964 - 2007) | |||||||||
122120 | Ringhoffer vv | 1926 | 1994 |
1966-1994: zázemí správce sadů Svatopluka Čecha nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
990 | Dopravní podnik hl. města Prahy (1926 - 1966) | ||||||||
76697 | Ringhoffer vv | 1909 |
1963-?: umístěn na zahradě v Praze na Zeleném pruhu nátěr: DP Praha, červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy |
|||||||||
soukromá osoba (od 1963) | |||||||||
125372 | Ringhoffer vv | 1933 |
1967: skříň bez pojezdu prodána pro soukromé účely;
202x: skříň bez pojezdu umístěna v areálu Skanzenu Solvayovy lomy nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy ex soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
1418 | Společnost Barbora (od 202x) | SL | |||||||
129815 | Ringhoffer vv | 1946 |
od ?: historický vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
1562 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1946) | Stř | |||||||
Ringhoffer ? » ? | 1897 |
vůz nízké stavby; centrální spřáhlo |
» detail | ||||||
16 57 |
B.L.E.G. (1897 - ?) | M. nádr. | |||||||
Ringhoffer ? » ? | 1897 |
vůz nízké stavby; centrální spřáhlo |
» detail | ||||||
17 58 |
B.L.E.G. (1897 - ?) | M. nádr. | |||||||
Ringhoffer ? » ? | 1897 |
vůz nízké stavby; centrální spřáhlo |
» detail | ||||||
18 59 |
B.L.E.G. (1897 - ?) | M. nádr. | |||||||
Ringhoffer ? » ? | 1897 |
vůz nízké stavby; centrální spřáhlo |
» detail | ||||||
19 60 |
B.L.E.G. (1897 - ?) | M. nádr. | |||||||
Ringhoffer ? » ? | 1899 |
vůz nízké stavby; centrální spřáhlo |
» detail | ||||||
20 61 |
B.L.E.G. (1899 - ?) | M. nádr. | |||||||
Ringhoffer ? » ? | 1899 |
vůz nízké stavby; centrální spřáhlo |
» detail | ||||||
21 62 |
B.L.E.G. (1899 - ?) | M. nádr. | |||||||
Ringhoffer ? » ? | 1899 |
vůz nízké stavby; centrální spřáhlo |
» detail | ||||||
22 63 |
B.L.E.G. (1899 - ?) | M. nádr. | |||||||
Ringhoffer ? » ? | 1899 |
vůz nízké stavby; centrální spřáhlo |
» detail | ||||||
23 64 |
B.L.E.G. (1899 - ?) | M. nádr. | |||||||
122390 | Ringhoffer vv » nvv | 1927 |
od 1966: plošinový nákladní vůz;
1993: vyřazen, zdroj náhradních dílů pro historické vozy nátěr: červená * |
» detail | |||||
1084 4544 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (1927 - 1993) | ||||||||
123855 | Ringhoffer vv » nvv | 1929 |
od 1976: plošinový nákladní vůz;
1993: vyřazen, zdroj náhradních dílů pro historické vozy nátěr: červená * |
» detail | |||||
1174 4549 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (1929 - 1993) | ||||||||
98343 | Ringhoffer nvv | 1917 |
nákladní vůz k přepravě sypkých materiálů nátěr: hnědá |
» detail | |||||
1028 5028 4528 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1917) | Vok | |||||||
123600 | Ringhoffer vv | 1928 |
1972: zařazen do sbírky historických vozidel nátěr: červeno-bílá {2222+1111+1219} |
» detail | |||||
1111 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1928) | Stře* | |||||||
76670 | Ringhoffer vv | 1909 |
1964: vyřazen z běžného provozu;
od 1976: zařazen do sbírky historických vozidel nátěr: červeno-bílá {275+624} |
» detail | |||||
624 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1909) | Stře* | |||||||
107015 | Ringhoffer vv | 1920 |
od 1977: muzejní nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem |
» detail | |||||
728 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1920) | Stře | |||||||
122129 | Ringhoffer vv | 1926 |
od 1966: muzejní nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem |
» detail | |||||
999 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1926) | Stře | |||||||
98340 | Ringhoffer nvv | 1917 |
nákladní vůz pro přepravu uhlí;
od 1976: muzejní nátěr: hnědá |
» detail | |||||
1025 5025 4525 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1917) | Stře* | |||||||
Ringhoffer nvv | 1926 |
nákladní vůz na přepravu sypkých materiálů;
od 1976: muzejní nátěr: zeleno-šedá |
» detail | ||||||
3032 5032 4532 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1926) | Stře* | |||||||
Ringhoffer nvv | 1898 |
nákladní plošinový vůz;
od 1976: muzejní nátěr: šedá |
» detail | ||||||
1001 5001 4501 5001 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1898) | Stře* | |||||||
Ringhoffer nvv | 1909 |
nákladní vůz;
od 1976: muzejní nátěr: hnědá |
» detail | ||||||
1007 5007 4507 5007 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1909) | Stře* | |||||||
Ringhoffer kvv » vv » pojízdná pokladna | 1889 |
1883-1901: otevřený koněspřežný vůz;
1901: rekonstrukce na vlečný vůz elektrické dráhy neznámého ev.č. (dosazení spřáhel a elektrického osvětlení, rekonstrukce brzd);
po 1915: dosazena elektrická brzda
od 1928: pojízdná pokladna;
1974-1975: vykolejena ve smyčce Spořilov;
od 1976: muzejní nátěr: DP Praha, červeno-krémová * |
» detail | ||||||
ex
Société anonyme des Tramways de Prague |
|||||||||
110 251 551 5034 4534 5034 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1.7.1898) | Stře* | |||||||
31799 | Ringhoffer kvv » vv | 1886 |
1886-1905: koněspřežný vůz;
1.7.1898: prodán v rámci celkového prodeje koňky elektrickým podnikům;
1905: rekonstrukce na vlečný vůz elektrické dráhy (dosazení spřáhel a elektrického osvětlení, rekonstrukce brzd);
1925: částečná renovace na koněspřežný vůz k příležitosti oslav 50. let tramvajové dopravy v Praze;
192x: renovace dřevěného zábradlí
1977: renovace původního závěsného zařízení;
1990: dokončena renovace nátěr: tmavě zelená * |
» detail | |||||
ex
Société anonyme des Tramways de Prague ex Elektrické podniky hl. města Prahy ex Národní technické muzeum |
|||||||||
15IV 86II 90 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1945) | Stře | |||||||
Ringhoffer nvv | 1917 |
reklamní plošinový vůz pro komerční využití;
v současnosti se nepoužívá a je uložen v depozitáři nátěr: hnědá |
» detail | ||||||
1023 5023 4523 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1917) | Stř | |||||||
123848 | Ringhoffer vv | 1929 |
odstaven jako rezerva pro možné budoucí využití nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
1167 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1929) | Stř | |||||||
123856 | Ringhoffer vv | 1929 |
odstaven jako rezerva pro možné budoucí využití nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
1175 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1929) | Stř* | |||||||
127959 | Ringhoffer vv | 1940 |
dojezdil jako poslední na pravidelné lince v soupravě 2172+1502;
odstaven jako rezerva pro možné budoucí využití nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
1502 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1940) | Stř | |||||||
129795 | Ringhoffer vv | 1942 |
sklad vozovny Motol;
odstaven jako rezerva pro možné budoucí využití nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
1542 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1942) | Stř* | |||||||
51705 | Ringhoffer Křižík » vv » pojízdná pokladna | 1897 |
1897-1932: uzavřený čtyřnápravový motorový vůz;
1910: rekonstrukce na dvounapravový volnoosý motorový vůz;
1919: vyřazen;
1921: rekonstrukce na uzavřený vlečný vůz;
1932: rekonstrukce na pojízdnou pokladnu;
1975: odstaven ve smyčce Červený Vrch;
od 1976: muzejní nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
Městská elektrická dráha Královských Vinohrad |
|||||||||
2III 769 5037 4537 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1898) | Stře* | |||||||
98307 | Ringhoffer nvv | 1917 |
od ?: odstaven ve vozovně Strašnice jako sklad železného šrotu nátěr: hnědá |
» detail | |||||
1022 5022 4522 4508 4522 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (1917 - 1968) | Str* | |||||||
Ringhoffer kvv | 1876 |
zavřený koněspřežný vůz s otevřenými plošinami;
1876: dodán do Prahy, během provozu proběhla změna ev.č., které není dodnes známé, později prodán do Grazu |
» detail | ||||||
ex
Société anonyme des Tramways de Prague |
|||||||||
? (A) (? - ?) | |||||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- sešrotován: 43 vozů
- historický/muzejní: 31 vozů
- vyřazen: 8 vozů
- dlouhodobě odstaven: 5 vozů
- neznámý: 4 vozy
- definitivně odstaven: 2 vozy
- dočasně odstaven: 2 vozy
- vyřazen (existuje vrak): 2 vozy
- služební: 2 vozy
- v dílnách/v opravě: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (3) mají přibližný průměrný věk 93,7 let.
Poslední aktualizace vozů:
2. 1. 2025.