Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #4537 (Ringhoffer pojízdná pokladna)
evidenční číslo |
2
1897-1921/1922
u
Městská elektrická dráha Královských Vinohrad a Dopravní podnik hl. m. Prahy
769 1921/1922-1932 u Dopravní podnik hl. m. Prahy 5037 1932-1952 u Dopravní podnik hl. m. Prahy 4537 od 1952 u Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | historický/muzejní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Ringhoffer | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Ringhoffer Křižík
»
Ringhoffer vv
»
Ringhoffer pojízdná pokladna
do 1921
motor:
Křižík, 500 V, 18,4 kW / 25 k
do 1921 napájecí soustava: 500 V DC do 1921 elektrická výzbroj: Křižík Ib |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 51705 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1897 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka |
1897-1932: uzavřený motorový vůz; 1910: rekonstrukce na dvounapravový volnoosý motorový vůz; 1919: vyřazen; 1921: přestavba na vlečný vůz; 1932: přestavba na pojízdnou pokladnu; 1975: odstaven ve smyčce Červený Vrch; od 1976: muzejní |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | červeno-krémová |
Poslední aktualizace vozu:
13. 11. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.