České dráhy: motorové lokomotivy

řazeno dle trakce a posledního ev. č.

předchozí 1 2 3 4 5 6 následující předchozí 1 2 3 4 5 6 následující celkem 537
SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  18166 SGP Floridsdorf T426.0 1961    ozubnicová lokomotiva (systém Abt dvoulamelový) 
nátěr: schéma T426.0 - červená se žlutými proužky *
fotka
ex Československé státní dráhy
pronajat ČSVTS Tanvald
715 001-4 T426.001
CZ-ČD 90 54 3 715 001-4
České dráhy (od 1.1.1993) CHV TAN*
pronajat ČSVTS Tanvald
pronajat VTS Tanvald
pronajat Železniční společnost Tanvald
  5107 ČKD Praha T435.0 1961     
nátěr: schéma T435.0 - modro-krémová *
fotka
ex Československé státní dráhy
720 111-4 T435.0111
CZ-ČD 92 54 2 720 111-4
CZ-ČD 90 54 3 720 111-4
České dráhy (od 1.1.1993) CHV TAN*
pronajat Železniční společnost Tanvald
  41-00074 Turčianské strojárne Martin T444.1 1965     
nátěr: schéma T444.1; cihlově červená s krémovými pruhy *
fotka
ex Československé státní dráhy
726 062-3 T444.162
CZ-ČD 92 54 2 726 062-3
CZ-ČD 90 54 3 726 062-3
České dráhy (od 1.1.1993) CHV LUR*
  44230007 Turčianské strojárne Martin T466.0 1973     
nátěr: schéma T466.0 - modrá, žlutý klín na čelech a proužek na bočnici, šedý rám *
ex Československé státní dráhy
735 007-7 T466.0007
CZ-ČD 90 54 3 735 007-7
České dráhy (od 1.1.1993) CHV OLO*
  44230130 Turčianské strojárne Martin T466.0 1977  2005    
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
735 130-7 T466.0130 České dráhy (1.1.1993 - 2004) PJ MB*
  44230289 Turčianské strojárne Martin T466.0 1979     
nátěr: ČSD, červená se šedou střechou *
fotka
ex Československé státní dráhy
735 286-7 T466.0286
CZ-ČD 90 54 3 735 286-7
České dráhy (od 1.1.1993) CHV LUR*
  6436 ČKD Praha T478.1 1964    1. prototyp 
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá
fotka
ex Československé státní dráhy
751 001-9 T478.1001
CZ-ČD 92 54 2 751 001-9
CZ-ČD 90 54 3 751 001-9
České dráhy (od 1.1.1993) CHV LUR*
  6437 ČKD Praha T478.1 1964    2. prototyp; vystaven na Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně roku 1965 
nátěr: modro-šedá s černým pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 002-7 T478.1002
CZ-ČD 92 54 2 751 002-7
CZ-ČD 90 54 3 751 002-7
České dráhy (od 1.1.1993) CHV LUR*
  7421 ČKD Praha T478.3 1968    1. prototyp 
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá *
fotka
ex ČKD Praha
ex Československé státní dráhy
753 001-7 T478.3001
CZ-ČD 92 54 2 753 001-7
CZ-ČD 90 54 3 753 001-7
České dráhy (od 1.1.1993) CHV LUR*
  8839 ČKD Praha T478.3 1973    vystaven na MSV Brno v roce 1973 
nátěr: ČSD, červená, žlutý výstražný pruh na čelech *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 101-5 T478.3101
CZ-ČD 92 54 2 753 101-5
CZ-ČD 90 54 3 753 101-5
České dráhy (od 1.1.1993) CHV LUR*
  10921 ČKD Praha T478.4 1980     
nátěr: ČSD, višňově červená *
fotka
ex Československé státní dráhy
754 067-7 T478.4067
CZ-ČD 92 54 2 754 067-7
České dráhy (od 1.1.1993) SÚ MAL*
  3426 VZOR Vorošilovgrad T679.1 1979     
nátěr: ČSD, červená se žlutými doplňky
fotka
ex Československé státní dráhy
781 600-2 T679.1600
CZ-ČD 90 54 3 781 600-2
Don Cecílio
České dráhy (od 1.1.1993) CHV LUR*
  ČKD Praha 704 1992    98 54 4 704 001-7 
nátěr: ČD, červeno-krémová
fotka
ex Československé státní dráhy
704 001 České dráhy (od 1993) SÚ MAL
  ČKD Praha 704 1992    98 54 4 704 010-8 
nátěr: ČD Najbrt 2 *
ex Československé státní dráhy
704 010 České dráhy (od 1993) SÚ BHM
  16825 ČKD Praha 704 1992    98 54 4 704 015-7 
nátěr: ČD, červeno-krémová
ex Československé státní dráhy
704 015 České dráhy (od 1993) SÚ ŠUM
  ČKD Praha 704 1992    98 54 4 704 020-7 
nátěr: ČD, červeno-krémová
ex Československé státní dráhy
704 020 České dráhy (od 1993) SÚ MAL
  10437 ČKD Praha T478.4 1978    CZ-ČD 92 54 2 754 006-5 
nátěr: ČD Najbrt 2 *
fotka
ex Československé státní dráhy
754 006-5 České dráhy (od 01/1993) SÚ PLZ*
  10438 ČKD Praha T478.4 1978     
nátěr: ČD Najbrt 2 *
fotka
ex Československé státní dráhy
754 007-3
CZ-ČD 92 54 2 754 007-3
James 007
České dráhy (od 1.1.1993) SÚ MAL*
  10439 ČKD Praha T478.4 1978     
nátěr: ČD Najbrt 2 *
fotka
ex Československé státní dráhy
754 008-1
CZ-ČD 92 54 2 754 008-1
České dráhy (od 01/1993) SÚ PVr*
  10891 ČKD Praha T478.4 1979     
nátěr: ČD Najbrt 2 *
ex Československé státní dráhy
754 037-0 České dráhy (od 01/1993) SÚ BHM*
pronajat PKP Intercity
  10895 ČKD Praha T478.4 1979     
nátěr: ČD Najbrt 2 *
fotka
ex Československé státní dráhy
754 041-2 České dráhy (od 01/1993) SÚ BHM*
pronajat PKP Intercity
  10900 ČKD Praha T478.4 1979     
nátěr: ČD Najbrt 1 *
ex Československé státní dráhy
754 046-1 České dráhy (od 01/1993) SÚ BHM*
pronajat PKP Intercity
  10094 ČKD Praha T478.4 1980     
nátěr: ČD Najbrt 2 *
fotka
ex Československé státní dráhy
754 050-3 České dráhy (od 1/1993) SÚ TRU*
  5 VIN CZ LOKO 799.0 1994    702 067-0 
nátěr: oranžová s modrým proužkem a střechou
799 004-7 České dráhy (od 1994) dT
  7 VIN CZ LOKO 799.0 1995    702 061-3 
799 006-2 České dráhy (od 1995) PJ MAL
  10 VIN CZ LOKO 799.0 1995    701 054-9 
799 009-6 České dráhy (od 1995) DKV Lou
  11 VIN CZ LOKO 799.0 1995    701 053-1 
799 010-4 České dráhy (od 1995) DKV ÚnL
  13 VIN CZ LOKO 799.0 1995    701 052-3 
799 012-0 České dráhy (od 1995) DKV OLO
  15 VIN CZ LOKO 799.0 1995    702 063-9 
799 014-6 České dráhy (od 1995) dJ
  17 VIN CZ LOKO 799.0 1995    702 040-7 
799 016-2 České dráhy (od 1995) dPpHB
  19 VIN CZ LOKO 799.0 1996    702 065-4 
799 017-9 České dráhy (od 1996) SÚ DCE*
  22 VIN CZ LOKO 799.0 1996    702 076-1 
799 018-7 České dráhy (od 1996) PJ TUR
  29 VIN CZ LOKO 799.0 1996    702 043-1 
799 021-1 České dráhy (od 1996) PJ BOH
  35 VIN CZ LOKO 799.0 1996    702 038-1 
799 024-5 České dráhy (od 1996) dP-V
  39 VIN CZ LOKO 799.0 1996    701 063-0 
799 027-8 České dráhy (od 1996) dP
  43 VIN CZ LOKO 799.0 1997    701 064-8 
799 028-6 České dráhy (od 1997) PJ Cho
  45 VIN CZ LOKO 799.0 1997    702 070-4 
799 029-4 České dráhy (od 1997) DKV OLO
  53 VIN CZ LOKO 799.0 1997    702 027-4 
799 034-4 České dráhy (od 1997) PJ TAB
  61 VIN CZ LOKO 799.0 1997    702 058-9 
799 038-5 České dráhy (od 1997) PJ MAL
  62 VIN CZ LOKO 799.0 1997    701 062-2 
799 039-3 České dráhy (od 1997) PJ KLA
  3956 ČKD Praha T47.0 1954    rozchod 760 mm 
nátěr: schéma T47.0, červená s bílým proužkem *
fotka
ex Československé státní dráhy
705 906-6 České dráhy (1.1.1993 - 27.2.1998) PJ JH*
poté Jindřichohradecké místní dráhy
  3955 ČKD Praha T47.0 » 705.9 M 1954    rozchod 760 mm 
nátěr: schéma T47.0, zelená s bílým proužkem *
fotka
ex Československé státní dráhy
705 905-8 České dráhy (1.1.1993 - 27.2.1998) PJ JH*
poté Jindřichohradecké místní dráhy
  4093 ČKD Praha T47.0 » 705.9 M 1958    rozchod 760 mm 
nátěr: schéma T47.0, červená s bílým proužkem *
fotka
ex Československé státní dráhy
705 913-2 CZ-ČD 92 54 2 705 913-2 České dráhy (od 1.1.1993) SÚ OSB*
  4094 ČKD Praha T47.0 » 705.9 M 1958    rozchod 760 mm 
nátěr: ČSD, červená se šedou střechou, žlutý výstražný pruh na čelech *
fotka
ex Československé státní dráhy
705 914-0 CZ-ČD 92 54 2 705 914-0 České dráhy (od 1.1.1993) SÚ OSB*
  4145 ČKD Praha T47.0 1958    rozchod 760 mm 
nátěr: schéma T47.0, červená s bílým proužkem *
fotka
ex Československé státní dráhy
705 917-3 CZ-ČD 92 54 2 705 917-3 České dráhy (1.1.1993 - 2019) SÚ OSB*
poté Národní technické muzeum
  4096 ČKD Praha T47.0 1958    rozchod 760 mm 
nátěr: schéma T47.0, červená s bílým proužkem *
fotka
ex Československé státní dráhy
750 916-5 CZ-ČD 92 54 2 705 916-5 České dráhy (od 1.1.1993) CHV LUR*
  4087 ČKD Praha T47.0 1958    do 1963: rozchod 750 mm; od 1963: rozchod 760 mm 
nátěr: schéma T47.0, modrá se žlutým proužkem *
fotka
ex Československé státní dráhy
705 907-4 České dráhy (1.1.1993 - 27.2.1998) PJ JH*
poté Jindřichohradecké místní dráhy
  4089 ČKD Praha T47.0 1958  1998   do 1961: rozchod 750 mm; od 1961: rozchod 760 mm 
nátěr: ČSD, červená se šedou střechou *
ex Československé státní dráhy
705 909-0 České dráhy (1.1.1993 - 1998) PJ JH*
  4092 ČKD Praha T47.0 1958  1998   rozchod 760 mm 
nátěr: ČSD, červená se šedou střechou *
ex Československé státní dráhy
705 912-4 České dráhy (1.1.1993 - 1998) PJ JH*
  4091 ČKD Praha T47.0 1958    rozchod 760 mm 
nátěr: schéma T47.0, červená se žlutým proužkem *
fotka
ex Československé státní dráhy
705 911-6 České dráhy (1.1.1993 - 27.2.1998) PJ JH*
poté Jindřichohradecké místní dráhy
  4095 ČKD Praha T47.0 » 705.9 M 1958    rozchod 760 mm 
nátěr: schéma T47.0, modrá s bílým proužkem *
fotka
ex Československé státní dráhy
705 915-7 České dráhy (1.1.1993 - 27.2.1998) PJ JH*
poté Jindřichohradecké místní dráhy
  4146 ČKD Praha T47.0 » 705.9 M 1958    rozchod 760 mm 
nátěr: schéma T47.0, červená s bílým proužkem *
fotka
ex Československé státní dráhy
705 918-1 České dráhy (1.1.1993 - 27.2.1998) PJ JH*
poté Jindřichohradecké místní dráhy
  4147 ČKD Praha T47.0 » 705.9 M 1958    rozchod 760 mm 
nátěr: schéma T47.0, fialová s bílým proužkem *
fotka
ex Československé státní dráhy
705 919-9 České dráhy (1.1.1993 - 27.2.1998) PJ JH*
poté Jindřichohradecké místní dráhy
  4148 ČKD Praha T47.0 1958    rozchod 760 mm 
nátěr: schéma T47.0, červená s bílým proužkem *
fotka
ex Československé státní dráhy
705 920-7 České dráhy (1.1.1993 - 27.2.1998) PJ JH*
poté Jindřichohradecké místní dráhy
  4149 ČKD Praha T47.0 1958    rozchod 760 mm 
nátěr: schéma T47.0, červená s bílým proužkem *
fotka
ex Československé státní dráhy
705 921-5 České dráhy (1.1.1993 - 27.2.1998) PJ JH*
poté Jindřichohradecké místní dráhy
poté Malaja Sverdlovskaja železnaja doroga imeni N. A. Ostrovskogo
  4363 ČKD Praha T435.0 1959     
nátěr: schéma T435.0 - modro-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
720 003-3 České dráhy (1.1.1993 - 1998) dPpL*
poté Posázavský Pacifik - doprava
  4650 ČKD Praha T211.0 1959     
nátěr: modrá *
ex Československé státní dráhy
700 628-1
700 060-7
České dráhy (1.1.1993 - 1996) tP
poté Pivovar Velké Popovice
poté Plzeňský Prazdroj
poté Puš
  4974 ČKD Praha T211.0 1960  1994   1994: rám použit na stavbu lokomotivy 799 003-9 
nátěr: ČSD, červená *
ex Československé státní dráhy
700 116-7 České dráhy (1.1.1993 - 1994) lP
  5088 ČKD Praha T435.0 1961     
nátěr: červená se šedou střechou *
fotka
ex Československé státní dráhy
720 099-1 České dráhy (1.1.1993 - 1997) dNpK*
poté Lučební závody Draslovka
poté Junior market
  5109 ČKD Praha T435.0 1961     
nátěr: ČSD, červená
ex Československé státní dráhy
720 113-0 České dráhy (1.1.1993 - 2001) LD VLM*
poté TSR Czech Republic
poté Ing. Jiří Kotas
  6521 ČKD Praha T458.1 1965     
nátěr: Regiojet, žlutá *
fotka
ex Československé státní dráhy
721 151-9 České dráhy (1.1.1993 - 2002) DKV ČT*
poté ?
poté RegioJet
  6541 ČKD Praha T458.1 1965     
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
721 171-7 České dráhy (1.1.1993 - 1993) lPvL
poté GJW Praha
  6543 ČKD Praha T458.1 1965     
nátěr: ČSD, červená se šedou střechou, žlutý výstražný pruh na čelech *
fotka
ex Československé státní dráhy
721 173-3 České dráhy (1.1.1993 - 2001) PJ PVr*
  6511 ČKD Praha T458.1 1965     
nátěr: schéma T435.0 - modro-krémová *
fotka
ex Československé státní dráhy
721 141-0 České dráhy (1.1.1993 - 2001) PJ Par*
poté Puš
  6711 ČKD Praha T478.1 » 749 1966     
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 006-8
749 006-3
CZ-ČD 92 54 2 749 006-3 České dráhy (1.1.1993 - 2/2017) PJ PVr*
poté KŽC Doprava
zapůjčen ARRIVA vlaky
  6682 ČKD Praha T334.0 1966     
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
710 090-2 CZ-ČD 92 54 2 710 090-2
CZ-ČD 90 54 3 710 090-2
České dráhy (od 1.1.1993) CHV LUR*
  41-00223 Turčianské strojárne Martin T444.02 1966     
nátěr: schéma T444.0; červená se žlutými pruhy *
fotka
ex Československé státní dráhy
725 255-4 České dráhy (1.1.1993 - 1994) lÚnL
poté Zubrnická museální železnice
  6712 ČKD Praha T478.1 1966    ověřovací série - první lokomotiva s prolisy na boku skříně 
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 007-6 CZ-ČD 92 54 2 751 007-6
CZ-ČD 90 54 3 751 007-6
České dráhy (1.1.1993 - 2/2015) DHV LUR*
poté RETROLOK
  7045 ČKD Praha T478.1 » 749 1967     
nátěr: AŽD Praha, modro-žlutá *
fotka
ex Československé státní dráhy
749 039-4 CZ-ČD 92 54 2 749 039-4 České dráhy (1.1.1993 - 2015) PJ PVr*
poté AŽD Praha
  7053 ČKD Praha T478.1 » T478.2 » 749 1967     
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 048-0
752 084-4
749 254-9
CZ-ČD 92 54 2 749 254-9 České dráhy (1.1.1993 - 4/2016) PJ PVr*
poté Ing. Jiří Kotas
  7422 ČKD Praha T478.3 1968  1998   2. prototyp 
nátěr: ČSD, višňově červená *
fotka
ex ČKD Praha
ex Československé státní dráhy
753 002-5 České dráhy (1.1.1993 - 1998) DKV OLO*
  7318 ČKD Praha T478.1 » 749 1968    1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 415 
nátěr: ČD červeno-modrá s bílými doplňky *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 121-5
749 121-0
CZ-ČD 92 54 2 749 121-0 České dráhy (od 1.1.1993) SÚ PHL*
  7304 ČKD Praha T478.1 » 749 1968    1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 415; 5/2016-2/2017: odstavena pro nepotřebnost; 3/2021: závada spalovacího motoru (čeká se na dokončení opravy) 
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 107-4
749 107-9
CZ-ČD 92 54 2 749 107-4 České dráhy (od 1.1.1993) SÚ PHL*
  7316 ČKD Praha T478.1 1968     
nátěr: červeno-modrá *
ex Československé státní dráhy
751 119-9 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ Šum*
poté ČD Cargo
poté Ing. Jiří Kotas
  44-0173 Turčianské strojárne Martin T212.0 1968  1995   1995: rám použit na stavbu lokomotivy 799 007-0 
nátěr: ČSD, červená *
ex Československé státní dráhy
702 036-5 České dráhy (1.1.1993 - 1995) DKV ČT*
  44-0157 Turčianské strojárne Martin T212.0 1968  1997   1997: rám použit na stavbu lokomotivy 799 037-7 
nátěr: ČSD, červená *
ex Československé státní dráhy
702 025-8 České dráhy (1.1.1993 - 1997) PJ NYM*
  0673 SMZ Dubnica T669.0 1968     
nátěr: schéma T669.0, zeleno-krémová *
fotka
ex Československé státní dráhy
770 069-3 CZ-ČD 90 54 3 770 069-2 České dráhy (1.1.1993 - 7/2021) CHV Chom*
pronajat Národní technické muzeum
poté Národní technické muzeum
  7359 ČKD Praha T478.1 » 749 1969    1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA 415 
nátěr: IDS Cargo, oranžovo-krémová *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 162-9
749 162-4
CZ-ČD 92 54 2 749 162-4 České dráhy (1.1.1993 - 2011) PJ PVr*
poté IDS Cargo
  7403 ČKD Praha T478.2 » 749 1969    1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) 
nátěr: ČD červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
752 036-4
749 250-7
CZ-ČD 92 54 3 749 250-7 České dráhy (od 1/1993) SÚ OLO*
  7402 ČKD Praha T478.2 1969     
nátěr: zelená s modrým pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
752 035-6
751 335-1
České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ Šum*
poté ČD Cargo
poté Moravská železniční
  7371 ČKD Praha T478.2 » T478.1 1969     
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 232-0 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ PVr*
poté ČD Cargo
poté Východočeská dráha
  7338 ČKD Praha T478.1 1969    od 5/2019: čeká na zahájení opravy 
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 141-3 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) DKV OLO*
poté ČD Cargo
poté Moravská železniční
  7346 ČKD Praha T478.1 1969     
nátěr: červená s bílým a modrým proužkem, modrý rám a střecha strojovny *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 149-6 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) DKV OVA*
poté ČD Cargo
poté Správa Ústecké dráhy
poté TRAK Rail
  7343 ČKD Praha T478.1 » 749 1969    1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 415 
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 146-2
749 146-7
CZ-ČD 92 54 2 749 146-7 České dráhy (1.1.1993 - 2016) PJ PVr*
poté RETROLOK
  44-0238 Turčianské strojárne Martin T212.0 1969  1994   1994: rám použit na stavbu lokomotivy 799 002-1 
nátěr: ČSD, červená *
ex Československé státní dráhy
702 068-8 České dráhy (1.1.1993 - 1994) LD NYM
  44-0204 Turčianské strojárne Martin T212.0 1969  1995   1995: rám použit na stavbu lokomotivy 799 005-4 
nátěr: ČSD, červená *
ex Československé státní dráhy
702 045-6 České dráhy (1.1.1993 - 1995) DKV BRN*
  44-0221 Turčianské strojárne Martin T212.0 1969  1999   1999: rám použit na stavbu lokomotivy 799 040-1 
nátěr: ČSD, červená *
ex Československé státní dráhy
702 052-2 České dráhy (1.1.1993 - 1999) PJ CBE*
  44-0222 Turčianské strojárne Martin T212.0 1969  2000   2000: rám použit na stavbu lokomotivy 799 041-9 
nátěr: ČSD, červená *
ex Československé státní dráhy
702 053-0 České dráhy (1.1.1993 - 2000) PJ TAB*
  44-0209 Turčianské strojárne Martin T212.0 1969  1997   1997: rám použit na stavbu lokomotivy 799 036-9 
nátěr: ČSD, červená *
ex Československé státní dráhy
702 047-2 České dráhy (1.1.1993 - 1997) DKV ČT*
  44-0213 Turčianské strojárne Martin T212.0 1969  1996   1996: rám použit na stavbu lokomotivy 799 019-5 
nátěr: ČSD, červená *
ex Československé státní dráhy
702 050-6 České dráhy (1.1.1993 - 1996) dHKpHK*
  7423 ČKD Praha T478.3 1970  1998    
nátěr: červená se žlutým lomeným pruhem *
ex Československé státní dráhy
753 003-3 České dráhy (1.1.1993 - 21.4.1998) PJ TUR*
  7426 ČKD Praha T478.3 1970  2018   rám a podvozky použity na stavbu lokomotivy 753 613-9 v CZ Loko; čelo lokomotivy se nachází na soukromé zahradě ve Skalici nad Svitavou 
nátěr: ČSD unifik 88, červená s krémovým pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 006-6 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ DCE*
poté ČD Cargo
  7425 ČKD Praha T478.3 1970  1998    
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
ex Československé státní dráhy
753 005-8 České dráhy (1.1.1993 - 1998) PJ ČLP*
  7673 ČKD Praha T478.1 » 749 1970    1995: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA 415 
nátěr: IDS Cargo, oranžovo-krémová *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 181-9
749 181-4
CZ-ČD 92 54 2 749 181-4 České dráhy (1.1.1993 - 2011) PJ PVr*
poté IDS Cargo
  7645 ČKD Praha T478.2 » 749 1970    1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) 
nátěr: modro-bílá *
fotka
ex Československé státní dráhy
752 065-3
749 259-8
CZ-ČD 92 54 2 749 259-8 České dráhy (1.1.1993 - 9/2013) PJ Šum*
poté KŽC Doprava
  7638 ČKD Praha T478.2 » 749 1970    1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) 
nátěr: zeleno-krémová *
fotka
ex Československé státní dráhy
752 058-8
749 264-8
CZ-ČD 92 54 2 749 264-8 České dráhy (od 1.1.1993) SÚ PVr*
  7661 ČKD Praha T478.2 » 749 1970     
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
752 081-0
749 247-3
České dráhy (1.1.1993 - 2008) PJ CBE*
poté ČD Cargo
poté Východočeská dráha
  7653 ČKD Praha T478.2 » 749 1970     
nátěr: červeno-modro-krémová *
fotka
ex Československé státní dráhy
752 073-7
749 251-5
České dráhy (1.1.1993 - 2008) PJ PVr*
poté ČD Cargo
poté Východočeská dráha
  7679 ČKD Praha T478.1 » 749 1970    1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA 415 
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 187-6
749 187-1
České dráhy (1.1.1993 - 2008) PJ PVr*
poté ČD Cargo
poté Junior market
  7646 ČKD Praha T478.2 » 749 1970    1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) 
nátěr: Autodoprava Hanzalík, dva odstíny modré se šedým šikmým pruhen *
ex Československé státní dráhy
752 066-1
749 262-2
CZ-ČD 92 54 2 749 262-2 České dráhy (1.1.1993 - 2011) PJ CBE*
poté Rail system
předchozí 1 2 3 4 5 6 následující předchozí 1 2 3 4 5 6 následující celkem 537
Vypsáno celkem 100 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 37 vozů
  • provozní: 28 vozů
  • sešrotován: 15 vozů
  • historický/muzejní: 11 vozů
  • zapůjčen jinému dopravci: 5 vozů
  • dočasně odstaven: 2 vozy
  • vyřazen: 1 vůz
  • v dílnách/v opravě: 1 vůz

Vypsané aktuálně provozované vozy (36) mají přibližný průměrný věk 38,7 let.

Počty vozů dle provozoven:

  • DKV České Budějovice, PJ Jindřichův Hradec: 11 vozů
  • DKV Praha, PJ Vršovice: 10 vozů
  • CHV Lužná u Rakovníka: 9 vozů
  • OCÚ Východ, SÚ Maloměřice: 4 vozy
  • OCÚ Východ, SÚ Bohumín: 4 vozy
  • DKV Olomouc: 4 vozy
  • OCÚ Východ, SÚ Osoblaha: 3 vozy
  • DKV Česká Třebová: 3 vozy
  • DKV Olomouc, PJ Šumperk: 3 vozy
  • CHV Lužná u Rakovníka, Tanvald: 2 vozy
  • OCÚ Střed, SÚ Praha Vršovice: 2 vozy
  • DKV Brno, PJ Maloměřice: 2 vozy
  • DKV České Budějovice, PJ Tábor: 2 vozy
  • OCÚ Střed, SÚ Praha Libeň: 2 vozy
  • DKV Plzeň, PJ České Budějovice: 2 vozy
  • CHV Lužná u Rakovníka, Olomouc: 1 vůz
  • DKV Liberec, PJ Mladá Boleslav: 1 vůz
  • OCÚ Východ, SÚ Šumperk: 1 vůz
  • OCÚ Západ, SÚ Plzeň: 1 vůz
  • OCÚ Střed, SÚ Trutnov: 1 vůz
  • DKV Trutnov: 1 vůz
  • DKV Louny: 1 vůz
  • DKV Ústí nad Labem: 1 vůz
  • DKV Jihlava: 1 vůz
  • DKV Pardubice; PJ Havlíčkův Brod: 1 vůz
  • OCÚ Západ, SÚ Děčín: 1 vůz
  • DKV Nymburk, PJ Turnov: 1 vůz
  • DKV Ostrava, PJ Bohumín: 1 vůz
  • DKV Plzeň - Východ: 1 vůz
  • DKV Přerov: 1 vůz
  • DKV Louny, PJ Chomutov: 1 vůz
  • DKV Plzeň, PJ Klatovy: 1 vůz
  • DKV Praha, PJ Libeň: 1 vůz
  • TD Plzeň: 1 vůz
  • LD Praha-jih: 1 vůz
  • DKV Nymburk, PJ Kolín: 1 vůz
  • LD Valašské Meziříčí: 1 vůz
  • LD Praha-sever, VS Libeň: 1 vůz
  • DKV Česká Třebová, PJ Pardubice: 1 vůz
  • LD Ústí nad Labem: 1 vůz
  • DHV Lužná u Rakovníka: 1 vůz
  • DKV Ústí nad Labem, PJ Nymburk: 1 vůz
  • CHV Lužná u Rakovníka, Chomutov: 1 vůz
  • OCÚ Východ, SÚ Olomouc: 1 vůz
  • DKV Ostrava: 1 vůz
  • LD Nymburk: 1 vůz
  • DKV Brno: 1 vůz
  • DKV České Budějovice, PJ České Budějovice: 1 vůz
  • DKV Hradec Králové, PJ Hradec Králové: 1 vůz
  • DKV Liberec, PJ Turnov: 1 vůz
  • DKV Ústí nad Labem, PJ Děčín: 1 vůz
  • DKV Liberec, PJ Česká Lípa: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: 8. 5. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání