Vůz České dráhy #T478.4067 (ČKD Praha T478.4)
SPZ/RZ |
T478.4067
1980-1988
u
Československé státní dráhy
754 067-7 od 1988 u Československé státní dráhy a České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | T478.4067 od 2024 u České dráhy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EVN | CZ-ČD 92 54 2 754 067-7 od 2008 u České dráhy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | ČKD Praha | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
ČKD Praha T478.4
podvozek:
Bo' Bo'
motor: ČKD (K 12 V 230 DR; 1325 kW) elektrická výzbroj: ČKD DC/DC |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 10921 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1980 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace |
1997-1998: odstavena pro poruchu spalovacího motoru; 2001: rekonstrukce uložení skříně na pryžokovové sloupky |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr | poznámka |
---|---|---|---|
od výroby | 1990 | ČSD, višňově červená | oranžový výstražný pruh na čelech |
1990 | 1994 | ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem | |
1994 | 2010 | ČSD unifik 88, modrá se žlutým pruhem | |
2010 | 8/2021 | ČD Najbrt 1 | |
8/2021 | dosud | ČSD, višňově červená | žlutý výstražný pruh na čelech |
Dokumentační fotky vozu
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
8. 5. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.