Vyhledávání vozů
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
7421 | ČKD Praha T478.3 | 1968 |
1. prototyp nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá * |
» detail | |||||
ex
ČKD Praha ex Československé státní dráhy |
|||||||||
753 001-7 |
T478.3001
CZ-ČD 92 54 2 753 001-7 CZ-ČD 90 54 3 753 001-7 |
České dráhy (od 1.1.1993) | CHV LUR* | ||||||
7422 | ČKD Praha T478.3 | 1968 | 1998 |
2. prototyp nátěr: ČSD, červená, žlutý výstražný pruh na čelech * |
» detail | ||||
ex
ČKD Praha ex Československé státní dráhy |
|||||||||
753 002-5 | České dráhy (1.1.1993 - 1998) | PJ OLO* | |||||||
6436 | ČKD Praha T478.1 | 1964 |
1. prototyp nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
751 001-9 |
T478.1001
CZ-ČD 92 54 2 751 001-9 CZ-ČD 90 54 3 751 001-9 |
České dráhy (od 1.1.1993) | CHV LUR* | ||||||
6437 | ČKD Praha T478.1 | 1964 |
2. prototyp;
vystaven na Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně roku 1965 nátěr: modro-šedá s černým pruhem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
751 002-7 |
T478.1002
CZ-ČD 92 54 2 751 002-7 CZ-ČD 90 54 3 751 002-7 |
České dráhy (od 1.1.1993) | CHV LUR* | ||||||
7423 | ČKD Praha T478.3 | 1970 | 1998 |
nátěr: červená se žlutým lomeným pruhem * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
753 003-3 | České dráhy (1.1.1993 - 21.4.1998) | PJ TUR* | |||||||
10359 | ČKD Praha T478.3 | 1977 | 1984 |
nátěr: ČSD, višňově červená |
» detail | ||||
T478.3396 | Československé státní dráhy (1977 - 1984) | LD LON | |||||||
9176 | ČKD Praha T478.3 | 1974 |
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
750 180-2 | České dráhy (1.1.1993 - 2007) | DKV ČT* | |||||||
7426 | ČKD Praha T478.3 | 1970 | 2018 |
rám a podvozky použity na stavbu lokomotivy 753 613-9 v CZ Loko;
čelo lokomotivy se nachází na soukromé zahradě ve Skalici nad Svitavou nátěr: ČSD unifik 88, červená s krémovým pruhem * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
753 006-6 | CZ-ČDC 92 54 2 753 006-6 | ČD Cargo (1.12.2007 - 2018) | SOKV UNL | ||||||
7425 | ČKD Praha T478.3 | 1970 | 1998 |
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
753 005-8 | České dráhy (1.1.1993 - 1998) | PJ ČLP* | |||||||
9151 | ČKD Praha T478.3 » 752 | 1974 |
nátěr: ČD, modrá s červenými kabinami * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
753 155-1 752 001-8 |
České dráhy (1.1.1993 - 9/2008) | PJ PVr* | |||||||
9168 | ČKD Praha T478.3 » 752 | 1974 |
1995: rekonstrukce na řadu 752;
2002: rám a podvozky použity na stavbu lokomotivy D 753 710 nátěr: ČSD unifik 88, červená s krémovým pruhem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
753 172-6 752 002-6 |
České dráhy (1.1.1993 - 12/2002) | PJ HKR* | |||||||
7972 | ČKD Praha T478.3 | 1972 | 1997 |
nátěr: ČSD, višňově červená * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
753 055-3 | Železnice Slovenskej republiky (1.1.1993 - 9/1997) | rZ | |||||||
9842 | ČKD Praha T478.4 » T478.42 | 1975 | 2011 |
1. prototyp nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
754 201-2 750 409-5 |
CZ-ČD 92 54 2 750 409-5 | České dráhy (1.1.1993 - 09/2011) | PJ DCE* | ||||||
9843 | ČKD Praha T478.4 » T478.42 | 1975 | 2011 |
2. prototyp nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
754 202-0 750 410-3 |
CZ-ČD 92 54 2 750 410-3 | České dráhy (1.1.1993 - 9/2011) | PJ DCE* | ||||||
10434 | ČKD Praha T478.4 | 1978 |
nátěr: ZSSK Blonski, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex Železnice Slovenskej republiky |
|||||||||
754 003-2 | SK-ZSSK 92 56 1 754 003-2 | Železničná spoločnosť Slovensko (od 1.1.2002) | oB* | ||||||
10435 | ČKD Praha T478.4 | 1978 |
nátěr: ZSSK Blonski, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex Železnice Slovenskej republiky |
|||||||||
754 004-0 | SK-ZSSK 92 56 1 754 004-0 | Železničná spoločnosť Slovensko (od 1.1.2002) | sK* | ||||||
10436 | ČKD Praha T478.4 | 1978 |
nátěr: ZSSK Blonski, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex Železnice Slovenskej republiky |
|||||||||
754 005-7 | SK-ZSSK 92 56 1 754 005-7 | Železničná spoločnosť Slovensko (od 1.1.2002) | oNZ* | ||||||
10437 | ČKD Praha T478.4 | 1978 |
nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
754 006-5 | CZ-ČD 92 54 2 754 006-5 | České dráhy (od 1.1.1993) | OZ PP PLZ* | ||||||
10438 | ČKD Praha T478.4 | 1978 |
nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
754 007-3 | CZ-ČD 92 54 2 754 007-3 James 007 | České dráhy (od 1.1.1993) | OS SS TRU* | ||||||
10439 | ČKD Praha T478.4 | 1978 |
nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
754 008-1 | CZ-ČD 92 54 2 754 008-1 | České dráhy (od 1.1.1993) | OS SS PVR* | ||||||
10440 | ČKD Praha T478.4 | 1978 |
nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
754 009-9 | CZ-ČD 92 54 2 754 009-9 | České dráhy (od 1.1.1993) | OZ PP CBE* | ||||||
10441 | ČKD Praha T478.4 | 1978 |
nátěr: ZSSK Blonski, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex Železnice Slovenskej republiky |
|||||||||
754 010-7 | SK-ZSSK 92 56 1 754 010-7 Michaela | Železničná spoločnosť Slovensko (od 1.1.2002) | oZ | ||||||
10446 | ČKD Praha T478.4 | 1979 |
5/2018: úpravy pro provoz v Polsku nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy majitel České dráhy |
|||||||||
754 015-6 | CZ-ČD 92 54 2 754 015-6 | PKP Intercity (pronajat od 5/2018) | Gdy | ||||||
10457 | ČKD Praha T478.4 | 1979 |
2014: úprava pro provoz v Polsku;
od 1.1.2023: záložní pro provoz v Polsku - využívána i u ČD na výkonech PP Bohumín nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy majitel České dráhy |
|||||||||
754 026-3 | CZ-ČD 92 54 2 754 026-3 | PKP Intercity (pronajat od 6.7.2014) | Kra* | ||||||
10891 | ČKD Praha T478.4 | 1979 |
2014: úpravy pro provoz v Polsku nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy majitel České dráhy pronajat PKP Intercity |
|||||||||
754 037-0 | CZ-ČD 92 54 2 754 037-0 | PKP Intercity (pronajat od 9/2023) | Gdy | ||||||
10895 | ČKD Praha T478.4 | 1979 |
nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy majitel České dráhy |
|||||||||
754 041-2 | CZ-ČD 92 54 2 754 041-2 | PKP Intercity (pronajat od 5/2018) | Gdy* | ||||||
10900 | ČKD Praha T478.4 | 1979 |
2014: úpravy pro provoz v Polsku nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy majitel České dráhy |
|||||||||
754 046-1 | CZ-ČD 92 54 2 754 046-1 | PKP Intercity (pronajat od 19.7.2014) | Kra* | ||||||
8870 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1973 |
1996: rekonstrukce vytápění vlaku parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 403;
2018: rám a podvozky použity na lokomotivu 753 611-3 nátěr: schéma T478.3 - modro-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex Železnice Slovenskej republiky ex Železničná spoločnosť Slovensko ex Železničná spoločnosť Cargo Slovakia |
|||||||||
750 132-3 | CZ-ODOS 92 54 2 750 132-3 | Ostravská dopravní společnost (2006 - 2018) | |||||||
7041 | ČKD Praha T478.1 | 1967 |
nátěr: schéma T478.1 - červená a dva odstíny šedé * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex Železnice Slovenskej republiky ex Železničná spoločnosť ex Železničná spoločnosť Cargo Slovakia pronajat ReViRail CZ |
|||||||||
751 036-5 | SK-RVR 92 56 1 751 036-5 | ReViRail CZ (od 2023) | |||||||
7665 | ČKD Praha T478.1 | 1970 |
nátěr: schéma T478.1 - červená a dva odstíny šedé * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex Železnice Slovenskej republiky ex Železničná spoločnosť majitel Železničná spoločnosť Cargo Slovakia |
|||||||||
751 173-6 | SK-ZSSKC 92 56 1 751 173-6 | Rabbit Rail (pronajat od 01/2021) | |||||||
7359 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1969 |
1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA 415 nátěr: IDS Cargo, oranžovo-krémová * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
749 162-4 | CZ-IDSC 92 54 2 749 162-4 | IDS Cargo (od 2011) | |||||||
7673 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1970 |
1995: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA 415 nátěr: IDS Cargo, oranžovo-krémová * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
749 181-4 | CZ-IDSC 92 54 2 749 181-4 | IDS Cargo (od 2011) | |||||||
10449 | ČKD Praha T478.4 | 1979 |
nátěr: schéma T478.3, černo-šedá se žlutým lomeným pruhem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
754 018-0 | CZ-ČD 92 54 2 754 018-0 Dominička | České dráhy (od 1.1.1993) | OV PP MAL* | ||||||
7707 | ČKD Praha T478.1 » T478.2 » 749 | 1971 |
1994: odebrán parní generátor PG500 (ŽOS Česká Třebová);
1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (DKV Veselí nad Moravou) nátěr: ČSD, červená se šedou střechou * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
749 253-1 |
T478.1215
CZ-KŽC 90 54 3 749 253-1 |
KŽC Doprava (od 2015) | Čak | ||||||
7645 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1970 |
1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) nátěr: modro-bílá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
749 259-8 |
T478.2065
CZ-KŽC 92 54 2 749 259-8 CZ-KŽC 90 54 2 749 259-8 |
KŽC Doprava (od 2013) | Čak | ||||||
10884 | ČKD Praha T478.4 | 1979 |
nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
754 030-5 | CZ-ČD 92 54 2 754 030-5 | České dráhy (od 1.1.1993) | OS SS TRU* | ||||||
10915 | ČKD Praha T478.4 | 1980 |
nátěr: schéma T478.3, červeno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
754 061-0 | CZ-ČD 91 54 2 754 061-0 | České dráhy (od 1.1.1993) | OS SS PVR* | ||||||
7318 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1968 |
1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 415 nátěr: ČD, červeno-modrá s bílým pruhem na čelech * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
751 121-5 749 121-0 |
CZ-ČD 92 54 2 749 121-0 | České dráhy (od 1.1.1993) | OS SS PHL* | ||||||
7403 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1969 |
1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) nátěr: ČD červeno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
752 036-4 749 250-7 |
CZ-ČD 92 54 3 749 250-7 | České dráhy (od 1/1993) | SÚ OLO* | ||||||
7638 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1970 |
1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) nátěr: zeleno-krémová * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
752 058-8 749 264-8 |
CZ-ČD 92 54 2 749 264-8 | České dráhy (od 1.1.1993) | SÚ PVr* | ||||||
10904 | ČKD Praha T478.4 | 1980 |
nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
754 050-3 | CZ-ČD 92 54 2 754 050-3 | České dráhy (od 1.1.1993) | OS SS TRU* | ||||||
6711 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1966 |
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
749 006-3 |
T478.1006
CZ-KŽC 92 54 2 749 006-3 CZ-KŽC 90 54 3 749 006-3 |
KŽC Doprava (od 2/2017) | Čak | ||||||
zapůjčen
ARRIVA vlaky |
|||||||||
10913 | ČKD Praha T478.4 | 1980 |
nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
754 059-4 | CZ-ČD 92 54 2 754 059-4 | České dráhy (od 1.1.1993) | OS SS TRU* | ||||||
7304 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1968 |
1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 415;
5/2016-2/2017: odstavena pro nepotřebnost;
3/2021: závada spalovacího motoru (čeká se na dokončení opravy) nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
751 107-4 749 107-9 |
CZ-ČD 92 54 2 749 107-4 | České dráhy (od 1.1.1993) | SÚ PHL* | ||||||
7402 | ČKD Praha T478.2 | 1969 |
nátěr: zelená s modrým pruhem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy ex ČD Cargo |
|||||||||
751 335-1 | CZ-MOZ 92 54 2 751 335-1 | Moravská železniční (od 4/2021) | KP | ||||||
7661 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1970 |
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy ex ČD Cargo |
|||||||||
749 247-3 | CZ-VDA 92 54 2 749 247-3 Barča | Východočeská dráha (od 2/2020) | |||||||
7653 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1970 |
nátěr: červeno-modro-krémová * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy ex ČD Cargo |
|||||||||
749 251-5 | CZ-VDA 92 54 2 749 251-5 Berta | Východočeská dráha (od 7/2020) | |||||||
7371 | ČKD Praha T478.2 » T478.1 | 1969 |
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy ex ČD Cargo |
|||||||||
751 232-0 | CZ-VDA 92 54 2 751 232-0 Brigitte | Východočeská dráha (od 2021) | |||||||
7976 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1972 |
nátěr: červená s černou střechou * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex Železnice Slovenskej republiky ex Železničná spoločnosť Slovensko ex Viamont ex Viamont Cargo ex PKP CARGO INTERNATIONAL |
|||||||||
750 059-8 | CZ-VDA 92 54 2 750 059-8 Jiřík | Východočeská dráha (od 2021) | |||||||
9195 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1974 |
nátěr: modrá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex Železnice Slovenskej republiky ex Železničná spoločnosť Slovensko ex Viamont ex Viamont Cargo ex PKP CARGO INTERNATIONAL |
|||||||||
750 199-2 | CZ-VDA 92 54 2 750 199-2 Jeník | Východočeská dráha (od 2021) | |||||||
7338 | ČKD Praha T478.1 | 1969 |
od 5/2019: čeká na zahájení opravy nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy ex ČD Cargo |
|||||||||
751 141-3 | CZ-MOZ 92 54 2 751 141-3 | Moravská železniční (od 5/2019) | KP | ||||||
7045 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1967 |
nátěr: AŽD, modro-žlutá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
749 039-4 | CZ-AŽD 92 54 2 749 039-4 | AŽD Praha (od 2015) | |||||||
7346 | ČKD Praha T478.1 | 1969 |
nátěr: červená s bílým a modrým proužkem, modrý rám a střecha strojovny * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy ex ČD Cargo ex Správa Ústecké dráhy |
|||||||||
751 149-6 | CZ-TRNY 92 52 2 751 149-6 | TRAK Rail (od 2022) | |||||||
10896 | ČKD Praha T478.4 | 1979 |
nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
754 042-0 | CZ-ČD 92 54 2 754 042-0 | České dráhy (od 1.1.1993) | OS SS PVR* | ||||||
9198 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1974 |
1995: rekonstrukce vytápění vlaku parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 403 nátěr: KDS, červeno-stříbrná s černým a oranžovým pruhem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex Železničná spoločnosť Slovensko ex Železničná spoločnosť Cargo Slovakia ex Ostravská dopravní společnost |
|||||||||
750 202-4 | CZ-KDS 92 54 2 750 202-4 | Kladenská dopravní a strojní (od 2017) | Kla | ||||||
7649 | ČKD Praha T478.2 | 1970 |
2017: hlavní oprava (CZ Loko) nátěr: ČSD, višňově červená se šedou střechou * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex Železničná spoločnosť Slovensko ex Železničná spoločnosť Cargo Slovakia |
|||||||||
752 069-5 |
T478.2069
SK-JUMA 92 56 1 752 069-5 |
Junior market (od 7/2015) | |||||||
7679 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1970 |
1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA 415 nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy ex ČD Cargo |
|||||||||
749 187-1 | CZ-JUMA 92 54 2 749 187-1 | Junior market (od 2020) | |||||||
8849 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1973 |
1994: rekonstrukce vytápění vlaku parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 403 nátěr: ODOS, modro-modrá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex Železničná spoločnosť Slovensko ex Železničná spoločnosť Cargo Slovakia ex Ostravská dopravní společnost majitel Transport line Cargo zapůjčen ARRIVA vlaky |
|||||||||
750 111-7 | CZ-TLC 92 54 2 750 111-7 | Cargo Motion (pronajat od 2021) | |||||||
9200 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1974 |
nátěr: schéma T478.3 - modro-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex Železnice Slovenskej republiky ex Železničná spoločnosť Slovensko ex Železničná spoločnosť Cargo Slovakia ex Ostravská dopravní společnost ex IDS Cargo |
|||||||||
750 204-0 | CZ-VDA 92 54 2 750 204-0 | Východočeská dráha (od 12/2023) | |||||||
10921 | ČKD Praha T478.4 | 1980 |
nátěr: ČSD, červená, žlutý výstražný pruh na čelech * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
754 067-7 |
T478.4067
CZ-ČD 92 54 2 754 067-7 |
České dráhy (od 1.1.1993) | OS SS TRU* | ||||||
9193 | ČKD Praha T478.3 | 1974 |
nátěr: KDS, zeleno-stříbrná s černým a hnědým pruhem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy ex Kladenská dopravní a strojní |
|||||||||
753 197-3 |
CZ-KDS 92 54 2 753 197-3 CZ-IDSLC 92 54 2 753 197-3 |
IDS LocoCare (od 8/2019) | Kla | ||||||
9555 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1976 |
1992: rekonstrukce vytápění vlaku parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 403 (LD Plzeň);
2012: GO v CZ LOKO - přeznačena na 750 096-0II nátěr: KDS, hnědo-stříbrná s černým a zeleným pruhem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
750 096-0II | CZ-KDS 92 54 2 750 096-0 | Kladenská dopravní a strojní (od 2012) | Kla | ||||||
8834 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1973 |
nátěr: schéma T478.3, modro-šedá, žlutý výstražný pruh na čelech * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex Železnice Slovenskej republiky ex Železničná spoločnosť Slovensko ex Kladenská dopravní a strojní |
|||||||||
750 312-1II | CZ-ČD 92 54 2 750 312-1 | České dráhy (2012 - 2012) | |||||||
7312 | ČKD Praha T478.1 | 1968 |
nátěr: KDS, zeleno-stříbrná * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex Železnice Slovenskej republiky ex Železničná spoločnosť Slovensko ex Železničná spoločnosť Cargo Slovakia ex Kladenská dopravní a strojní |
|||||||||
751 115-7 |
SK-KDS 92 56 1 751 115-7 SK-IDSLC 92 56 1 751 115-7 |
IDS LocoCare (od 8/2019) | Kla | ||||||
10899 | ČKD Praha T478.4 | 1979 |
nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
754 045-3 | CZ-ČD 92 54 2 754 045-3 | České dráhy (od 1.1.1993) | OS SS PVR* | ||||||
10903 | ČKD Praha T478.4 | 1980 |
nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
754 049-5 | CZ-ČD 92 54 2 754 049-5 | České dráhy (od 1.1.1993) | OS SS PVR* | ||||||
10930 | ČKD Praha T478.4 | 1980 |
vystavena na veletrhu Czech Raildays 2013 nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
754 076-8 | CZ-ČD 92 54 2 754 076-8 | České dráhy (od 1.1.1993) | OS SS PVR* | ||||||
7038 | ČKD Praha T478.1 | 1967 |
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex Železnice Slovenskej republiky ex Železničná spoločnosť ex Železničná spoločnosť Cargo Slovakia ex SLEZSKÁ DOPRAVNÍ A STROJNÍ |
|||||||||
751 033-2 |
T478.1033
CZ-KŽC 92 54 2 751 033-2 |
KŽC Doprava (od 8/2022) | Čak | ||||||
7646 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1970 |
1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) nátěr: Autodoprava Hanzalík, dva odstíny modré se šedým šikmým pruhen * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
749 262-2 | CZ-AHD 92 54 2 749 262-2 | Rail system (od 2011) | |||||||
7636 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1970 |
1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) nátěr: Autodoprava Hanzalík, dva odstíny modré se šedým šikmým pruhen * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
749 263-0 | CZ-AHD 92 54 2 749 263-0 | Rail system (od 2011) | |||||||
8839 | ČKD Praha T478.3 | 1973 |
vystaven na MSV Brno v roce 1973 nátěr: ČSD, červená, žlutý výstražný pruh na čelech * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
753 101-5 |
T478.3101
CZ-ČD 92 54 2 753 101-5 CZ-ČD 90 54 3 753 101-5 |
České dráhy (od 1.1.1993) | CHV LUR* | ||||||
9544 | ČKD Praha T478.3 | 1976 |
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá se žlutým lomeným pruhem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
753 301-1 | CZ-ČDC 92 54 2 753 301-1 | ČD Cargo (od 1.12.2007) | SOKV UNL | ||||||
9183 | ČKD Praha T478.3 | 1974 | 2020 |
nátěr: ČSD, višňově červená * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy ex ČD Cargo |
|||||||||
753 187-4 | CZ LOKO (2018 - 2020) | ZČT | |||||||
9225 | ČKD Praha T478.3 | 1975 | 2019 |
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy ex ČD Cargo |
|||||||||
753 229-4 | CZ LOKO (2018 - 2019) | ZČT | |||||||
7053 | ČKD Praha T478.1 » T478.2 » 749 | 1967 |
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
749 254-9 | CZ-JKS 92 54 2 749 254-9 | Ing. Jiří Kotas (od 30.6.2017) | BD | ||||||
9248 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1975 |
1994: změna výtápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
750 252-9 | CZ-ČDC 92 54 2 750 252-9 | ČD Cargo (od 1.12.2007) | SOKV UNL* | ||||||
9569 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1976 |
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
750 326-1 | CZ-ČDC 92 54 2 750 326-1 | ČD Cargo (od 1.12.2007) | SOKV UNL* | ||||||
9573 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1977 |
1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
750 330-3 | CZ-ČDC 92 54 2 750 330-3 | ČD Cargo (od 1.12.2007) | PJ NYM* | ||||||
8817 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1973 |
1994: změna výtápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
750 079-6 | CZ-ČDC 92 54 2 750 079-6 | ČD Cargo (od 1.12.2007) | PJ NYM* | ||||||
7424 | ČKD Praha T478.3 | 1970 | 2005 |
1978-1983: dlouhodobě odstavena;
1983-1984: oprava a dále vedena jako T478.3396II nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
753 396-1 | České dráhy (1.1.1993 - 2004) | DKV Lbc* | |||||||
9158 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1974 |
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
753 162-7 750 162-0 |
CZ-ČD 92 54 2 750 162-0 | České dráhy (1.1.1993 - 2011) | DKV ČT* | ||||||
7316 | ČKD Praha T478.1 | 1968 |
nátěr: červeno-modrá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy ex ČD Cargo |
|||||||||
751 119-9 | CZ-JKS 92 54 2 751 119-9 Terezka | Ing. Jiří Kotas (od 3.1.2019) | BD | ||||||
7668 | ČKD Praha T478.1 | 1970 |
nátěr: schéma T478.1 - červená a dva odstíny šedé * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy ex ČD Cargo |
|||||||||
751 176-9 | CZ-FRL 92 54 2 751 176-9 | Fan Rail (od 10/2021) | |||||||
10940 | ČKD Praha T478.4 | 1980 |
nátěr: ČD Najbrt 1.2 * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
754 086-7 | CZ-ČD 92 54 2 754 086-7 | České dráhy (od 1.1.1993) | OV PP BHM* | ||||||
7343 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1969 |
1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 415 nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
749 146-7 |
T478.1146
CZ-RLK 92 54 2 749 146-7 |
RETROLOK (od 2016) | DH | ||||||
6712 | ČKD Praha T478.1 | 1966 |
ověřovací série - první lokomotiva s prolisy na boku skříně nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
751 007-6 | CZ-RLK 90 54 3 751 007-6 | RETROLOK (od 2/2015) | DH | ||||||
6708 | ČKD Praha T478.1 | 1966 | 1981 |
ověřovací série nátěr: ČSD, červená se šedou střechou * |
» detail | ||||
T478.1003 | Československé státní dráhy (1966 - 1981) | LD PVr | |||||||
7635 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1970 |
1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů, dosazen inovovaný motor ČKD K 6 S 310 DR se zvýšeným výkonem na 1215 kW (ŽOS Česká Třebová) nátěr: červeno-modrá, bílý pruh na čelech * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
749 265-5 | CZ-MOZ 92 54 2 749 265-5 | Moravská železniční (od 2/2024) | KP | ||||||
10932 | ČKD Praha T478.4 | 1980 |
nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
754 078-4 | CZ-ČD 92 54 2 754 078-4 | České dráhy (od 1.1.1993) | OS SS PVR* | ||||||
10454 | ČKD Praha T478.4 | 1979 |
nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá se žlutým lomeným pruhem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
754 023-0 | CZ-ČD 92 54 2 754 023-0 | České dráhy (od 1.1.1993) | CHV LUR* | ||||||
10934 | ČKD Praha T478.4 | 1980 |
nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá, žlutý výstražný pruh na čelech * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
754 080-0 | CZ-ČD 92 54 2 754 080-0 | České dráhy (od 1.1.1993) | OV SS ŠUM* | ||||||
10885 | ČKD Praha T478.4 | 1979 |
nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
754 031-3 | CZ-ČD 92 54 2 754 031-3 | České dráhy (od 1.1.1993) | OS SS PVR* | ||||||
10919 | ČKD Praha T478.4 | 1980 |
nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
754 065-1 | CZ-ČD 92 54 2 754 065-1 | České dráhy (od 1.1.1993) | OV SS ŠUM* | ||||||
10881 | ČKD Praha T478.4 | 1979 |
nátěr: schéma T478.3, modro-bílá se žlutým lomeným pruhem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
754 027-1 | CZ-ČD 92 54 2 754 027-1 | České dráhy (od 1.1.1993) | OZ PP PLZ* | ||||||
10456 | ČKD Praha T478.4 | 1979 |
vystavena na veletrhu Czech Raildays 2005;
2014: úprava pro provoz v Polsku nátěr: ČD Najbrt 1.2 * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy majitel České dráhy |
|||||||||
754 025-5 | CZ-ČD 92 54 2 754 025-5 Nurek | PKP Intercity (pronajat od 15.6.2014) | Kra* | ||||||
10897 | ČKD Praha T478.4 | 1979 |
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem ve tvaru hokejek * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
754 043-8 | CZ-ČD 92 54 2 754 043-8 | České dráhy (od 1.1.1993) | OV PP MAL* | ||||||
10894 | ČKD Praha T478.4 | 1979 |
vystavena na veletrhu Czech Raildays 2016 a 2017 nátěr: ČD Najbrt 2 * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
754 040-4 | CZ-ČD 92 54 2 754 040-4 | České dráhy (od 1.1.1993) | OS SS TRU* | ||||||
7015 | ČKD Praha T478.1 | 1967 |
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
751 010-0 |
T478.1010
CZ-NTM 90 54 3 751 010-0 |
Národní technické muzeum (od 2007) | Cho | ||||||
pronajat
Výzkumný Ústav Železniční |
|||||||||
7688 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1970 |
1994: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) nátěr: schéma T478.1 - červená a dva odstíny šedé * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy ex Ing. Vladimír Kříž |
|||||||||
749 240-8 |
T478.2078
CZ-IVK 92 54 2 749 240-8 |
IVK Loko (od 23.7.2014) | DK | ||||||
8865 | ČKD Praha T478.3 | 1973 |
nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy ex Ing. Vladimír Kříž |
|||||||||
753 127-0 |
T478.3127
CZ-IVK 92 54 2 753 127-0 |
IVK Loko (od 23.7.2014) | DK | ||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- provozní: 61 vozů
- sešrotován: 12 vozů
- historický/muzejní: 10 vozů
- vyřazen: 6 vozů
- v dílnách/v opravě: 4 vozy
- dočasně odstaven: 3 vozy
- dosud nezařazen do provozu: 2 vozy
- dlouhodobě odstaven: 2 vozy
Vypsané aktuálně provozované vozy (68) mají přibližný průměrný věk 49,6 let.
Poslední aktualizace vozů:
20. 12. 2024.