RegioJet: vozy 99 E1
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
8853 | Škoda 99 E1 » 99 E2 » 98 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD;
1991-1995: odstavena ve výrobním závodě,
1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2),
2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h
Poslední lokomotiva 162 u RJ s tabulkou na čelech nátěr: Regiojet, žlutá * |
» detail | |||||
ex
Škoda Plzeň ex Ferrovie Nord Milano |
|||||||||
162 112-7 |
112
CZ-RJ 91 54 7 162 112-7 |
RegioJet (od 2011) | Pha Mal* | ||||||
8854 | Škoda 99 E1 » 99 E2 » 98 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD;
1991-1995: odstavena ve výrobním závodě,
1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2),
2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h nátěr: Regiojet, žlutá * |
» detail | |||||
ex
Škoda Plzeň ex Ferrovie Nord Milano |
|||||||||
162 113-5 |
113
CZ-RJ 91 54 7 162 113-5 |
RegioJet (od 2011) | Pha Mal* | ||||||
8855 | Škoda 99 E1 » 99 E2 » 98 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD;
1991-1995: odstavena ve výrobním závodě,
1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2),
2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h nátěr: Regiojet, žlutá * |
» detail | |||||
ex
Škoda Plzeň ex Ferrovie Nord Milano |
|||||||||
162 114-3 |
114
CZ-RJ 91 54 7 162 114-3 |
RegioJet (od 2010) | Pha Mal* | ||||||
zapůjčen
ARRIVA vlaky |
|||||||||
8856 | Škoda 99 E1 » 99 E2 » 98 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD;
1991-1995: odstavena ve výrobním závodě,
1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2),
2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h nátěr: Regiojet, žlutá * |
» detail | |||||
ex
Škoda Plzeň ex Ferrovie Nord Milano |
|||||||||
162 115-0 |
115
CZ-RJ 91 54 7 162 115-0 |
RegioJet (od 2011) | Pha Mal* | ||||||
8857 | Škoda 99 E1 » 99 E2 » 98 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD;
1991-1995: odstavena ve výrobním závodě,
1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2),
2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h nátěr: Regiojet, žlutá * |
» detail | |||||
ex
Škoda Plzeň ex Ferrovie Nord Milano |
|||||||||
162 116-8 |
116
CZ-RJ 91 54 7 162 116-8 |
RegioJet (od 2011) | Pha Mal* | ||||||
8858 | Škoda 99 E1 » 99 E2 » 98 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD;
1991-1995: odstavena ve výrobním závodě,
1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2),
2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h nátěr: Regiojet, žlutá * |
» detail | |||||
ex
Škoda Plzeň ex Ferrovie Nord Milano |
|||||||||
162 117-6 |
117
CZ-RJ 91 54 7 162 117-6 |
RegioJet (od 2010) | Pha Mal* | ||||||
8859 | Škoda 99 E1 » 99 E2 » 98 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD;
1991-1995: odstavena ve výrobním závodě,
1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2),
2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h nátěr: Regiojet, žlutá * |
» detail | |||||
ex
Škoda Plzeň ex Ferrovie Nord Milano |
|||||||||
162 118-4 |
118
CZ-RJ 91 54 7 162 118-4 |
RegioJet (od 2011) | Pha Mal* | ||||||
8860 | Škoda 99 E1 » 99 E2 » 98 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD;
1991-1995: odstavena ve výrobním závodě,
1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2),
2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h nátěr: Regiojet, žlutá * |
» detail | |||||
ex
Škoda Plzeň ex Ferrovie Nord Milano |
|||||||||
162 119-2 |
119
CZ-RJ 91 54 7 162 119-2 |
RegioJet (od 2011) | Pha Mal* | ||||||
8861 | Škoda 99 E1 » 99 E2 » 98 E1 | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD nátěr: Regiojet, žlutá * |
» detail | |||||
ex
Škoda Plzeň pronajat České dráhy ex Ferrovie Nord Milano |
|||||||||
162 120-0 |
120
CZ-RJ 91 54 7 162 120-0 |
RegioJet (od 2011) | Pha Mal* | ||||||
Vypsáno celkem 9 vozů,
všechny ve stavu
provozní.
Vypsané aktuálně provozované vozy (9) mají přibližný průměrný věk 33 let.
Všechny vozy jsou z provozovny Praha - Malešice.
Poslední aktualizace vozů:
3. 10. 2024.