RegioJet: vozy 99 E1

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  8853 Škoda 99 E1 » 99 E2 » 98 E1 1991    lokomotiva původně určena pro ČSD; 1991-1995: odstavena ve výrobním závodě, 1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2), 2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h Poslední lokomotiva 162 u RJ s tabulkou na čelech 
nátěr: Regiojet, žlutá *
fotka
ex Škoda Plzeň
ex Ferrovie Nord Milano
162 112-7 112
CZ-RJ 91 54 7 162 112-7
RegioJet (od 2011) Pha Mal*
  8854 Škoda 99 E1 » 99 E2 » 98 E1 1991    lokomotiva původně určena pro ČSD; 1991-1995: odstavena ve výrobním závodě, 1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2), 2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h 
nátěr: Regiojet, žlutá *
fotka
ex Škoda Plzeň
ex Ferrovie Nord Milano
162 113-5 113
CZ-RJ 91 54 7 162 113-5
RegioJet (od 2011) Pha Mal*
  8855 Škoda 99 E1 » 99 E2 » 98 E1 1991    lokomotiva původně určena pro ČSD; 1991-1995: odstavena ve výrobním závodě, 1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2), 2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h 
nátěr: Regiojet, žlutá *
fotka
ex Škoda Plzeň
ex Ferrovie Nord Milano
162 114-3 114
CZ-RJ 91 54 7 162 114-3
RegioJet (od 2010) Pha Mal*
zapůjčen ARRIVA vlaky
  8856 Škoda 99 E1 » 99 E2 » 98 E1 1991    lokomotiva původně určena pro ČSD; 1991-1995: odstavena ve výrobním závodě, 1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2), 2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h 
nátěr: Regiojet, žlutá *
fotka
ex Škoda Plzeň
ex Ferrovie Nord Milano
162 115-0 115
CZ-RJ 91 54 7 162 115-0
RegioJet (od 2011) Pha Mal*
  8857 Škoda 99 E1 » 99 E2 » 98 E1 1991    lokomotiva původně určena pro ČSD; 1991-1995: odstavena ve výrobním závodě, 1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2), 2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h 
nátěr: Regiojet, žlutá *
fotka
ex Škoda Plzeň
ex Ferrovie Nord Milano
162 116-8 116
CZ-RJ 91 54 7 162 116-8
RegioJet (od 2011) Pha Mal*
  8858 Škoda 99 E1 » 99 E2 » 98 E1 1991    lokomotiva původně určena pro ČSD; 1991-1995: odstavena ve výrobním závodě, 1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2), 2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h 
nátěr: Regiojet, žlutá *
fotka
ex Škoda Plzeň
ex Ferrovie Nord Milano
162 117-6 117
CZ-RJ 91 54 7 162 117-6
RegioJet (od 2010) Pha Mal*
  8859 Škoda 99 E1 » 99 E2 » 98 E1 1991    lokomotiva původně určena pro ČSD; 1991-1995: odstavena ve výrobním závodě, 1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2), 2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h 
nátěr: Regiojet, žlutá *
fotka
ex Škoda Plzeň
ex Ferrovie Nord Milano
162 118-4 118
CZ-RJ 91 54 7 162 118-4
RegioJet (od 2011) Pha Mal*
  8860 Škoda 99 E1 » 99 E2 » 98 E1 1991    lokomotiva původně určena pro ČSD; 1991-1995: odstavena ve výrobním závodě, 1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2), 2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h 
nátěr: Regiojet, žlutá *
fotka
ex Škoda Plzeň
ex Ferrovie Nord Milano
162 119-2 119
CZ-RJ 91 54 7 162 119-2
RegioJet (od 2011) Pha Mal*
  8861 Škoda 99 E1 » 99 E2 » 98 E1 1991    lokomotiva původně určena pro ČSD 
nátěr: Regiojet, žlutá *
fotka
ex Škoda Plzeň
pronajat České dráhy
ex Ferrovie Nord Milano
162 120-0 120
CZ-RJ 91 54 7 162 120-0
RegioJet (od 2011) Pha Mal*
Vypsáno celkem 9 vozů, všechny ve stavu provozní.

Vypsané aktuálně provozované vozy (9) mají přibližný průměrný věk 33 let.

Všechny vozy jsou z provozovny Praha - Malešice.

Poslední aktualizace vozů: 3. 10. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání