Technické muzeum v Brně: parc de vehicule

precedentul 1 2 următorul precedentul 1 2 următorul total 147
SPZ nr. serie tip fabr. cas.
d.
notă    
nr. înm. operator (de la, până la) vopsitorie
  3037 Kraus&Co XVII 1894    parní tramvajová lokomotiva pro pouliční dráhu v Ostravě, jméno \"Witkovitz\", 1922: po vyřazení z provozu prodána, později sloužila na vlečce lihovaru v Györu v Maďarsku, poté byla po jednání s Dopravním muzeem Budapešť vyměněna za parní lokomotivu 400.2 a zařazena do sbírek TMB, 
ex B.L.E.G.
ex Lihovar Györ
ex Közlekedési Múzeum Budapest
 
3 Technické muzeum v Brně (din 1980) Líš
 
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 1876    dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED, 1929: vyřazen, skříň byla později použita jako chatka v Jundrově, 1975: renovace na historický vůz ev.č. 6, vůz je nejstarším kolejovým exponátem TMB 
fotografie
proprietar DPMB
 
6 Technické muzeum v Brně (din 1975) Líš
 
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 1876  1990   dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1900: převzat ED, opatřen nástřešní plošinou pro montáž trolejového vedení a označen ev.č. n28, 1906: vozová skříň nahrazena montážní kabinou s posuvnou střešní plošinou, 1974: po vyřazení předán TMB, 1975: podvozek vozu využit při renovaci vlečného vozu ev.č. 6 (vk2.L), skříň vozu byla sešrotována až v roce 1990 
proprietar DPMB
 
Technické muzeum v Brně (1974 - 1990) Líš
 
  Graz / Ödenburg K » vv0 1890    letní vůz PD, 1901: převzat ED, 1958: vyřazen, skříň byla využita v JZD Žerůtky, 1969: renovace na historický vůz ev.č. 25 s použitím podvozku ex 80/I, 1971: předán TMB, 6.6.2010: nehoda s K2P 1048 (najetí) ve smyčce Pisárky, poškozena náprava, zadní čelo vozu, 2011 - 2012: oprava v KOS Krnov, 20.3.2012: návrat opraveného vozu zpět do Brna 
fotografie
ex DPMB
 
25 Technické muzeum v Brně (din 1971) Líš
 
  Graz F » vv0 1884    zimní vůz PD, 1899: převzat ED, 1963: vyřazen a odstaven ve vozovně Pisárky, 1964: předán TMB, 1969: předán zpět DPMB, renovace v ÚD na historický vůz ev.č. 79, 1971: předán TMB 
fotografie
ex DPMB
proprietar Technické muzeum v Brně
proprietar DPMB
 
79 Technické muzeum v Brně (din 1971) Líš
 
  Graz M » vv0 1889    nákladní nízkostěnný vůz PD, 1901: převzat ED, 197x: převzat TMB, později renovován v ÚD DPMB 
fotografie
ex DPMB
 
1 Technické muzeum v Brně (din 197x) Líš
 
  Graz mv1 1899    1930: služební vůz, 1945?: reko - uzavření plošinových čel, 1971 renovován jako historický vůz ev. č. 10 TMB 
fotografie
ex DPMB
 
10 Technické muzeum v Brně (din 1971) Líš
 
  Graz vv1 1900    1956: vyřazen, 1983: TMB, 1984: renovace na historický vůz ev.č. 61 
fotografie
proprietar DPMB
 
61 Technické muzeum v Brně (din 1983) Líš
 
  Lederer & Porges mv2 1903    1930: služební vůz, 1940: zařazen zpět do os. dopravy s uzavřenými plošinami, 1946: služební vůz, 1963: vyřazen, 1964: předán TMB, 1969: předán zpět DPMB a opraven jako hist. vůz ev.č. 1, 1971: zařazen do sbírek TMB 
fotografie
ex DPMB
ex Technické muzeum v Brně
proprietar DPMB
 
1II Technické muzeum v Brně (din 1971) Líš
 
  KPS Brno mv3 1904    1930: služební vůz, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1954: vyřazen a vozová skříň prodána soukromníkovi, 1969: renovován jako hist. vůz ev.č. 6 za použití elektrické výzbroje a podvozku ze služ. vozu e.č. 502 (pův.č. 5/II), 1971: zařazen do sbírek TMB 
fotografie
ex DPMB
 
6 Technické muzeum v Brně (din 1971) Líš
 
  Graz mv4 1912    1964: služební vůz, 1967: vyřazen a vozová skříň prodána soukromníkovi do Přízřenic, 1973: TMB odkoupilo od soukromníka skříň vozu, renovace na hist. vůz ev.č. 52, pojezd ex. kropicí vůz č. 1 
fotografie
ex DPMB
 
52 Technické muzeum v Brně (din 1973) Líš
 
  Graz mv5 1921    1963: služební vůz 512, 1969: renovace na hist. vůz 72, 1971: TMB 
fotografie
proprietar DPMB
 
72 Technické muzeum v Brně (din 1971) Líš
 
  Vagónka Studénka m 1920    1966: vyřazen, prodán do JZD Kobylnice, 1973: renovace na historický vůz ev.č. 205 (s použitím podvozku ex 175 Ostrava), TMB 
fotografie
proprietar DPMB
 
205 Technické muzeum v Brně (din 1973) Líš
 
  Vagónka Studénka CMg 1912    ex LWP ev. č. 1603, 1964: služební vůz, 1967: vyřazen, 1969: renovace na historický vůz ev.č. 57, 1971: TMB 
fotografie
ex Místní dráha Vídeň - Bratislava
ex DPMB
 
57 Technické muzeum v Brně (din 1971) Líš
 
  Ringhoffer vv2.ringh 1926    1969: renovace na historický vůz ev.č. 214, 1971: TMB 
fotografie
proprietar DPMB
 
214 Technické muzeum v Brně (din 1971) Líš
 
  KPS Brno vv3.1 1939    1970: vyřazen, 1973: renovace na historický vůz ev.č. 263, TMB 
fotografie
proprietar DPMB
 
263 Technické muzeum v Brně (din 1973) Líš
 
  KPS Brno vv3.2 1947    1969: renovace na historický vůz ev.č. 296, 1971: TMB 
fotografie
proprietar DPMB
 
296 Technické muzeum v Brně (din 1971) Líš
 
  KPS Brno mv6.1 1926    1968: vyřazen, 1969: renovace na historický vůz ev.č. 81, 1971: TMB 
fotografie
proprietar DPMB
 
81 Technické muzeum v Brně (din 1971) Líš
 
  KPS Brno + SBEPD mv6.2 1941    podvozek vyroben v dílnách DP, 1970: odeslán do Prahy na filmování, 1976: vrácen TMB, po úpravě sloužil jako služební vůz TMB, 2006: renovace do historického stavu v KOS Krnov, dlouhodobě zapůjčen DPMB k příležitostnému provozu 
fotografie
proprietar DPMB
 
99 Technické muzeum v Brně (din 1976) Med*
 
  KPS Brno mv6.3 1943    1972: předán TMB, 1989: zpět do DPMB pro soupravu 107+215, 2006: celková renovace v KOS Krnov za účelem provozu na historické lince v centru Brna, 5/2017: nové kolové obruče, 2017-5/2018: renovace ovládacích kontroléru ve firmě Alfa Union Praha, 9/2019: výměna rozjezdového a brzdového odporníku za nový (nově poskládaný), 2020: celková oprava v ÚD - oprava motorů, podvozku, zpevnění dřevěné vozové skříně, dosazení nových peřejek atd. 
fotografie
proprietar DPMB
 
107III Technické muzeum v Brně (1972 - 1989) Líš
ulterior DPMB
 
  KPS Brno mv6.4 1946    1969: renovace na historický vůz ev.č. 405, 1971: TMB 
fotografie
proprietar DPMB
 
405 Technické muzeum v Brně (din 1971) Líš
 
  28049 KPS Brno 4MT1 1950  1985   1976: TMB, na náhradní díly, 1985: zrušen 
fotografie
proprietar DPMB
 
1120 Technické muzeum v Brně (1976 - 1985) Líš
 
  28055 KPS Brno 4MT1 1950    1974: TMB, 1982-83: renovace na historický vůz ev.č. 126 
fotografie
proprietar DPMB
 
126 Technické muzeum v Brně (din 1974) Líš
 
  28058 KPS Brno 4MT1 1950  1985   1974: služební vůz VS 4049 (nákladní, polopantograf), 1975: TMB (používán jako služební vůz), 1985: zrušen 
fotografie
ex DPMB
 
Technické muzeum v Brně (1975 - 1985) Líš
 
  28063 KPS Brno 4MT2 1950    1974: služební vůz VS 4051, 1976: TMB, na náhradní díly, vrak existuje, 19.4.2017: převoz vraku vozu silničním návěsem do DPMB k renovaci na historickou tramvaj 4MT 134, 10/2017 - 7/2019: renovace do stavu v prvním provozním období 
nátěr: schéma 4MT, červeno-perlovo-šedá
fotografie
ex DPMB
 
1134 Technické muzeum v Brně (1976 - 2017) Líš
ulterior DPMB
 
  28070 KPS Brno 4MT3 1951  1978   1974: služební vůz 4056 (odtahy vadných tramvají - Kr. Pole), 1976: TMB, na náhradní díly, 1978: zrušen 
ex DPMB
 
Technické muzeum v Brně (1976 - 1978) Líš
 
  KPS Brno vv4 1950    1974: TMB, 1985-86: renovace na historický vůz ev.č. 301 
fotografie
proprietar DPMB
 
301 Technické muzeum v Brně (din 1974) Líš
 
  KPS Brno vv4 1950  1978   1974: převoz do TMB jako zdroj náhradních dílů, později sešrotován 
proprietar DPMB
 
Technické muzeum v Brně (1974 - 1978) Líš
 
  28087 KPS Brno vv4 1950    1974: použit jako obytný vůz stavebního vlaku v areálu TMB v Líšni, 2014: darován DPMB pro zamýšlenou renovaci, 11.6.2014: převezen pomocí silničního návěsu do vozovny Medlánky, 9/2017 - 8/2019: renovace do prvního provozního období 
nátěr: schéma 4MT, červeno-perlovo-šedá
fotografie
proprietar DPMB
 
SV1-1313 Technické muzeum v Brně (1974 - 11.6.2014) Líš
ulterior DPMB
 
  KPS Brno vv4 1951    1974: použit jako nářaďový vůz stavebního vlaku v areálu TMB v Líšni, po ukončení dobrovolnických činností v TMB v 90. letech odstaven na venkovním prostranství a chátral, 4.11.2021: prodán soukromé osobě, odvezen do obce Holštejn 
fotografie
ex DPMB
 
SV2-1321 Technické muzeum v Brně (1974 - 2021) Líš
ulterior soukromá osoba
 
  KPS Brno vv4 1951  ?   1974: použit jako nářaďový vůz stavebního vlaku v areálu TMB v Líšni, později sešrotován 
proprietar DPMB
 
SV3-1322 Technické muzeum v Brně (1974 - 1990) Líš
 
  KPS Brno vv4 1951  ?   1974: převoz do TMB jako zdroj náhradních dílů, později sešrotován 
proprietar DPMB
 
1324 Technické muzeum v Brně (1974 - 19xx) Líš
 
  KPS Brno vv4 1951  ?   1974: převoz do TMB jako zdroj náhradních dílů, později sešrotován 
proprietar DPMB
 
1325 Technické muzeum v Brně (1974 - 19xx) Líš
 
  151140 Tatra T2 » T2 služební 1961    12/1971: GO, 1985: SV 4110, 24.2.1988: TMB, vůz ve stavu před renovací 
fotografie
ex DPMB
 
1473 Technické muzeum v Brně (din 1988) Líš
 
  156220 ČKD Tatra T3 1966    1997: TMB, vůz ve stavu před renovací 
fotografie
proprietar DPMB
 
Technické muzeum v Brně (din 1997) Líš
 
  153269 ČKD Tatra T3 » T3 služební 1964    1977: SV 4101 cvičná tramvaj, 198?: odstaven, 1993-1994: chátrající vůz opraven a zprovozněn, 2007: odstaven, 7/2008: předán do TMB 
nátěr: žlutá *
fotografie
proprietar DPMB
 
4101 Technické muzeum v Brně (din 7/2008) Líš
 
  166556 ČKD Tatra K2 » K2MM 1977    1989: K2MM, 4/2004: odstaven, 2005: historický vůz TMB (21.7.2005 převezen na trajleru do Líšně) 
fotografie
proprietar DPMB
 
1095 Technické muzeum v Brně (din 2005) Líš
 
  145347 Tatra 400/III.A 1953    1972-1973: renovace v DP Ostrava 
nátěr: červeno-krémová s klínem
fotografie
ex Dopravní podnik města Ostravy
 
19 Technické muzeum v Brně (din 1974) Řeč*
 
  Tatra 401 1958    prototyp 1959-1960: zkušební provoz v DP Praha, 1962: předán p. Vladimíru Popelářovi (hlavní konstruktér n.p. Tatra), později předán Technickému muzeu Tatra Kopřivnice, 1972: předán TMB, 1975-1985: renovace v DP Ostrava, 1985: převezen do Líšně, z důvodu atypičnosti řady dílů a nedostatku financí nebyla renovace dosud dokončena 
nátěr: červeno-krémová s červeným pruhem
fotografie
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
ex Technické muzeum Tatra Kopřivnice
 
461 Technické muzeum v Brně (din 1972) Řeč*
 
  1001 Škoda 3 Tr1 1941    prodán Stavebnímu bytovému družstvu Plzeň-Letná, 1972: předán TMB, 1989: zahájena renovace, později byla renovace přerušena, vůz je v současné době odstrojen 
nátěr: červeno-krémová *
fotografie
ex Dopravní podniky města Plzně
ex SBP Plzeň-Letná
 
101 Technické muzeum v Brně (din 1972) Líš
 
  56 Škoda 6 Tr2 1949    z Plzně předán do TMB Brno, 1972-73: renovován do tzv. názorného řezu jako statický exponát (některé díly karoserie byly sejmuty nebo nahrazeny plexisklem), 1998-2003: renovace do provozního stavu ve vozovně Komín 
nátěr: tyrkysovo-krémová s oranžovým pruhem *
fotografie
ex Dopravní podniky města Plzně
 
135 Technické muzeum v Brně (din 2003) Řeč*
 
  Škoda 7 Tr4 1954    1972: exponát Technického muzea Brno, 1972-73: renovace (DPMB) 
nátěr: modro-krémová s červeným pruhem
fotografie
ex DPMB
 
31 Technické muzeum v Brně (din 1974) Řeč*
 
  278/334 Škoda 8 Tr5 1958    1975-1976: renovace v DP Bratislava 
fotografie
ex DP mesta Bratislavy
 
141 Technické muzeum v Brně (din 1976) Řeč*
 
  4247 Škoda 9 Tr17 1971    1986: exponát Technického muzea Brno, 2022: repase trakčního motoru 
fotografie
ex DPMB
 
3076 Technické muzeum v Brně (din 1986) Řeč*
 
  7869 Škoda 9 TrHT28 1981  1995   po vyřazení odtažen do areálu Technického muzea jako poutač, 1997: sešrotován 
fotografie
proprietar DPMB
 
Technické muzeum v Brně (199x - 1997)
 
  5008 Škoda T11/0 1967    vůz nulté výrobní série typu Škoda T11, 1968: zkušební provoz v Kyjevě (Ukrajina), na meziměstské trati Simferopol - Jalta (Ukrajina) a v Brně, ještě v roce 1968 vrácen výrobci; 1980: vyřazen, rekonstrukce v DP Ostrava, předán TMB 
nátěr: prototypový nátěr, černo-červeno-béžová
fotografie
ex Škoda Ostrov
🗘 Kyivpastrans
🗘 Krymtrolejbus
🗘 DPMB
ex Dopravní podniky města Plzně
 
248 Technické muzeum v Brně (din 1980) Řeč*
 
  8478 Škoda 14 Tr01 1983    6/2000-10/2001: renovace do stavu po roce 1986, 11/2001: exponát Technického muzea Brno 
nátěr: klasické schéma, červeno-krémovo-karmínová
fotografie
ex DPMB
 
3173 Technické muzeum v Brně (din ?) Řeč
 
  9960 Škoda 17 Tr 1988    původně funkční vzorek trolejbusu 17Tr; původně zkušební vůz; 2000: celková oprava v DPO (dosazena el. výzbroj typu 14Tr) 
nátěr: DPO, modro-bílá se žlutými dveřmi *
fotografie
ex Škoda Ostrov
ex Dopravní podnik Ostrava
 
3903 Technické muzeum v Brně (din 11.6.2007) Řeč
 
  8430 Škoda 200 Tr Sanos 1982    2. prototyp 200Tr Sanos, 1982: vystaven na MSV, dodán do Zlína (tehdy Gottwaldova), zahájen zkušební provoz 
nátěr: červeno-krémová
fotografie
ex DP Zlín
 
301
70
Technické muzeum v Brně (din 1994) Řeč*
 
  11747 Škoda 22 TrG 1993    1. prototyp 22 Tr (první nízkopodlažní trolejbus v ČR); 1994-1995: zkušební provoz na zkušební trati Ostrov – Jáchymov a v Ústí nad Labem, později odstaven; 2004: částečně rozebraný vůz odkoupen ZHTA Jihlava, deponován v Brně ve vozovně Komín, později v depozitáři TMB v Řečkovicích; 2012: Rozebrán na ND 
nátěr: prototypový nátěr, modro-šedo-žluto-bílá
fotografie
ex Škoda Ostrov
🗘 DP města Ústí nad Labem
ex OS ZHTA
 
Technické muzeum v Brně (2010? - ?) Řeč
 
  174 Sodomka RPA 1942  2008   po vyřazení sloužil do konce 60. let jako šatna, 1990: objeven na hřišti v Ivanovicích a předán TMB, 1999: přepraven do KOS Krnov, z důvodu rozsáhlého poškození a nedostatku financí však oprava nebyla zahájena, 2008: vyřazen ze sbírek 
fotografie
ex DPMB
 
103 Technické muzeum v Brně (1990 - 2008) Líš
 
  378 Letňanské strojírny B40 1959    1989: získan darem od ČSAD Telnice, kde sloužil jako pojízdný sklad náhradních dílů, 1994: zahájení renovace ve vozovně Slatina, 1995-2000: renovace v dílnách Grmelova 
nátěr: červeno-krémová
fotografie
 
V 4481 48 Technické muzeum v Brně (din 2000) Řeč*
 
  5364 Karosa D4 1950    dodán PMDP v rozmezí let 1950-1952; vyřazen v rozmezí let 1955-1973, 1990: získán TMB od Železničního stavitelství Praha, vůz je v nálezovém stavu 
nátěr: zelená s rezavou střechou *
fotografie
ex Dopravní podniky města Plzně
ex Železniční stavitelství Praha
 
- Technické muzeum v Brně (din 10/1990) Řeč*
 
  65515 Praga NDO 1948  1980   zájezdový autokar, 1964: prodán JZD Kobylnice, 1972: odkoupen do TMB, 1980: zrušen z důvodu problematické možnosti oprav a celkově špatného stavu 
ex DPMB
 
72 Technické muzeum v Brně (1972 - 1980) Líš
 
  70219 Praga RND 1949    1988: odkoupen od soukromé osoby, 1989: nový nátěr, v 90. letech byla v dílnách Grmelova provedena GO motoru 
nátěr: červeno-krémová
fotografie
 
V 4462 53 Technické muzeum v Brně (din 1989?) Řeč*
 
  381448 Škoda 706 RO 1947    3.12.1974: převezen do Líšně, avšak nezařazen do sbírek, 1984: po neúspěšném zajištění renovace v externí firmě byla oprava zahájena svépomocí v Líšni, 1985: zařazen do sbírek, 1988: dokončení opravy, 1992: oprava motoru v dílnách Grmelova, 2007: GO motoru v Medlánkách 
nátěr: červeno-krémová
fotografie
ex DP města Jihlavy
 
JI 02-47
V 4482
22 Technické muzeum v Brně (din 1985) Řeč*
 
  Škoda 706 RTO MTZ 1967  1979   1978: předán TMB, odeslán na opravu do ČSAO Gottwaldov, 1979: po odstrojení shledán neopravitelným a zrušen (náhradou byl předán vůz 2202) 
ex DPMB
 
2187 Technické muzeum v Brně (1978 - 1979) Líš
 
  Škoda 706 RTO MTZ 1967    1979: předán TMB, GO v ČSAO Gottwaldov, 1995: oprava nátěru v dílnách Grmelova 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
fotografie
ex DPMB
 
B 14-57
V 4479
202 Technické muzeum v Brně (din 1979) Řeč*
 
  500-365-110 (6474) Karosa-Tatra 500 HB 1956    1999: získán jako vrak od soukromé osoby výměnou za Tatru 111, 2001: zahájení renovace ve vozovně Slatina (podvozek) a DP Zlín (karoserie), 2004: pokračování renovace ve firmě Olpas Moravia, 2014: po dokončení opravy v provozu 
nátěr: béžovo-krémová s oranžovým pruhem
fotografie
ex soukromá osoba (nepojízdný vrak)
 
B 8546
02V 0702
Technické muzeum v Brně (din 2014) Řeč*
 
  23354 Karosa ŠM 11.1630MOC 1980    1986: předán TMB, 1988: GO v dílnách Grmelova, 10/2018-5/2020: oprava karoserie a laku v DSZO 
nátěr: klasické schéma ŠM, červeno-krémová
fotografie
ex DPMB
 
V 4624 2834 Technické muzeum v Brně (din 1986) Řeč*
 
  1658 Karosa ŠL 11.1305 1971    2004-7/2009: renovace 
nátěr: klasické schéma ŠL, modro-krémová *
fotografie
ex Státní statek Klíčany
ex SOU zemědělské Opava
ex ZD se sídlem v Oseku nad Bečvou
ex ZD PODZÁMČÍ
ex soukromá osoba
 
-
02V 0517
Technické muzeum v Brně (din 2004) Řeč*
 
  22567 VIN Karosa B 732.20 1988    1999: předán do TMB (dlouhodobý pronájem), 3/2010: odkoupen TMB 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotografie
ex DPMB
 
BSB 51-56 7216 Technické muzeum v Brně (din 1999) Řeč*
 
  1 VIN Karosa B 732.1670 1993    prototyp B 19, vystaven na veletrhu AUTOTEC 1993 
nátěr: bílá s barevnými pruhy
fotografie
ex KAROSA
🗘 DP města Ústí nad Labem
🗘 Dopravní podnik hl. m. Prahy
 
BSC 82-13
02V 2203
Technické muzeum v Brně (din 8/1995) Řeč*
🗘 Letiště Brno
 
  Karosa B 831 1989  2004   prototyp "B3U" autobusu B831, 1995: předán TMB (společně s B2U), po zhodnocení technického stavu byla skříň vozu později prodána DP Ostrava na náhradní díly (k trolejbusům 17Tr) 
nátěr: bílo-červená
fotografie
ex KAROSA
 
Technické muzeum v Brně (9/1995 - 7/1997) Líš
ulterior Dopravní podnik Ostrava
 
  309-831.00.02-88 Karosa B 831 1989    funkční vzorek "B2U" autobusu B831; 1988-1990: využíván k provádění zkoušek a jako předváděcí vůz (mj. v roce 1989 byl představen v Brně), 1990-1995: dílenský vůz Karosy k provádění garančních oprav u zákazníků, 1995: předán TMB; do 2019: vůz odstaven (nebyl homologován a pro veteránské RZ nedosáhl věku 30 let); od 2019: historický vůz 
nátěr: červeno-šedo-bílá
fotografie
ex KAROSA
 
02V 1529 Technické muzeum v Brně (din 9/1995) Řeč*
 
  Ikarus 630   vůz v nálezovém stavu; od 2022: zdroj ND 
nátěr: klasické schéma ČSAD, krémová se zelenými pruhy
fotografie
 
- Technické muzeum v Brně (? - 9/2021) Líš
ulterior Dopravní podnik hl. m. Prahy
 
  979 Ikarus 280.08A 1989    1995: po nehodě GO v DP Praha (jako poslední GO tohoto typu v Brně), 2001: předán TMB, 2005: částečná renovace, vůz je v posledním provozním stavu 
nátěr: městské schéma, vínovo-krémová
fotografie
ex DPMB
 
B 14-05
B 8208
02V 1531
2090 Technické muzeum v Brně (din 2001) Řeč*
 
  20001 VIN Škoda 21 Ab 1995    prototyp; původně předváděcí vůz 
nátěr: DPKV, bílá s pruhy (MHD) *
fotografie
ex Škoda Ostrov
🗘 Dopravní podnik hl. m. Prahy
🗘 DPMB
ex DP Karlovy Vary
 
2B2 3396 362 Technické muzeum v Brně (din 25.6.2006) Řeč
 
  Ganz Budapest / AEG Ganz 1895 VV » Ganz 1895 MV 1895  1977   původně vlečný vůz ze série 6 - 9, 1896: přestavba na motorový vůz, 1929: po vyřazení z osobní dopravy sloužil jako sklad, 1942-43: přestavba na pracovní vůz (nová skříň), 1975: po vyřazení předán TMB, později pro špatný stav sešrotován 
fotografie
ex DP mesta Bratislavy
 
150 Technické muzeum v Brně (1975 - 1977) Líš
 
  Ganz Budapest / AEG Ganz 1895 VV » Ganz 1895 MV 1895  1978   původně vlečný vůz ze série 6 - 9, 1896: přestavba na motorový vůz, 1975: jako vyřazený předán TMB, později pro špatný stav sešrotován 
ex Dopravné závody hl. m. Bratislavy
 
151 Technické muzeum v Brně (1975 - 1978) Líš
 
  69100 Simmering Graz - Pauker vv 1943    1980-1986: renovace provedena brigádnicky v areálu TMB Líšeň 
proprietar DP mesta Bratislavy
 
101 Technické muzeum v Brně (din 1974) Líš
 
  25638 Vagónka Studénka vv 1930    v 60. letech upraven na pracovní vůz pro práci s odmetačem sněhu, 197x: předán TMB, na voze provedena částečná renovace 
proprietar DP mesta Bratislavy
 
203 Technické muzeum v Brně (din 197x) Líš
 
  Vagónka Studénka vv 1930  19xx   vůz sloužil jako zdroj náhradních dílů pro renovaci vozu č. 203 téhož typu, poté zrušen 
proprietar DP mesta Bratislavy
 
205 Technické muzeum v Brně (197x - 19xx) Líš
 
  BEÚS / Siemens BEÚS 1935 1937    1972: po vyřazení z osobní dopravy používán v soupravě se sněhovým pluhem, 1974: předán TMB, 2002: vrácen zpět do Bratislavy, 2002-2005: renovace v DP Bratislava 
fotografie
proprietar DP mesta Bratislavy
 
18 Technické muzeum v Brně (1974 - 2002) Líš
ulterior DP Bratislava
 
  BEÚS / Siemens BEÚS 1938 1938    po vyřazení z osobní dopravy používán jako pracovní vůz, 1974: předán TMB, 2002: vrácen zpět do Bratislavy, 2006-2009: renovace v DP Bratislava 
fotografie
proprietar DP mesta Bratislavy
 
31 Technické muzeum v Brně (1974 - 2002) Líš
ulterior DP Bratislava
 
  DP Bratislava mv 1958    motorový vůz vlastní výroby, 1973: po vyřazení z osobní dopravy používán jako cvičný vůz, 1974: předán TMB, 1986: vrácen zpět do Bratislavy, 1989-1991: renovace v DP Bratislava 
fotografie
ex DP mesta Bratislavy
 
38 Technické muzeum v Brně (1974 - 1986) Líš
ulterior DP Bratislava
 
  Tatra Česká Lípa 6MT 1953  1980   1974: předán TMB, 1980: pro špatný stav vyřazen ze sbírek a sešrotován 
ex DP mesta Bratislavy
 
71 Technické muzeum v Brně (1974 - 1980) Líš
 
  18367 MWG ke.mv.a1 1913    motorový vůz košické elektrické dráhy, 1944: odvlečen ustupujícími německými vojsky do Magdeburgu, 1951: z Německa předán do Maďarska, později opraven v Budapešti a předán do Miskolce, 1977: převezen do Košic, 1983: převezen do Brna, 2004: vrácen do Košic, vůz je dosud v nerenovovaném stavu 
fotografie
ex Kassai városi közúti vasút - Košické mestské pouličné železnice
ex Magdeburger Verkehrsbetriebe
ex Miskolc Városi Közlekedési
ex Dopravný podnik mesta Košíc
 
1 Technické muzeum v Brně (1983 - 2004) Líš
ulterior Dopravný podnik mesta Košice
 
  Tatra Česká Lípa 6MT 1953    2001-2011: rekonstrukce na historický vůz 
nátěr: červeno-bílá
fotografie
ex DP Jablonec nad Nisou
ex DP Liberec
 
117 Technické muzeum v Brně (din 1979) Líš
🗘 Boveraclub
🗘 DP Liberec
🗘 Boveraclub
 
  124012 Ringhoffer jb.vv.c 1932    2009-2015: rekonstrukce na historický vůz reprezentující provedení konce 40. let 20. století 
nátěr: zeleno-krémová *
fotografie
ex DP Jablonec nad Nisou
ex DP Liberec
 
44 Technické muzeum v Brně (din 1979) Líš
🗘 Boveraclub
🗘 DP Liberec
 
  3237 Škoda 16E1 1954    elektrická dvounápravová lokomotiva pro dopravu nákladních vlaků po tramvajové síti, 1972: po vyřazení z provozu provedena renovace v DP Ostrava 
proprietar Dopravní podnik města Ostravy
 
107 Technické muzeum v Brně (din 1972) Líš
 
  Machold a Navrátil / SMMD nmv 1929    nákladní motorový vůz, bez renovace v posledním provozním stavu po vyřazení 
fotografie
proprietar Dopravní podnik Ostrava
 
103 Technické muzeum v Brně (din 1989) Líš
 
  KPS Brno vv 1942    od 1986: historický vůz, ve stavu po vyřazení 
ex Dopravní podnik Ostrava
 
184 Technické muzeum v Brně (din 1986) Líš
 
  28927 KPS Brno MV 1951    vůz ve stavu po vyřazení 
fotografie
ex Dopravní podnik města Ostravy
 
56 Technické muzeum v Brně (din 1986) Líš
 
  Machold a Navrátil / SMMD VV 1928    po vyřazení provedena renovace v DP Ostrava 
proprietar Dopravní podniky města Ostravy
 
177 Technické muzeum v Brně (din 1984) Líš
 
  SMMD MV 1923    v posledním provozním stavu 
fotografie
ex Dopravní podnik města Ostravy
 
26 Technické muzeum v Brně (din 1973) Líš
 
  Vagónka Kopřivnice MV 1927    1970: rekonstrukce na služební vůz pro provoz s odmetačem sněhu, 1997: odstaven z provozu, 2000: zařazen do sbírek TMB, vůz je v posledním provozním stavu 
ex Dopravní podnik Ostrava
 
8033 Technické muzeum v Brně (din 2001) Líš
 
  26067 Vagónka Kopřivnice VV 1914    1965: po vyřazení z osobní dopravy sloužil jako lakovna ve vozovně Křivá, 198x: renovace v ŽOS Krnov 
nátěr: tmavě zelená s hnědými doplňky
fotografie
proprietar Dopravní podniky města Ostravy
 
65 Technické muzeum v Brně (din 1971) Líš
 
  22282 Tatra Česká Lípa mv 1954    čtyřnápravový motorový vůz pro úzkorozchodné tratě DP Ostrava, 1978: renovace DP Ostrava (vozovna Poruba), poté převezen do TMB 
fotografie
ex Dopravní podnik města Ostravy
 
31 Technické muzeum v Brně (din 1978) Líš
 
  ? SZD.svv.p 1948    sněhový pluh na dvounápravovém podvozku pro Slezské zemské dráhy, 2002: vrácen do DP Ostrava 
ex SZD - Slezské zemské dráhy
 
502 Technické muzeum v Brně (? - 2002) Líš
ulterior Dopravní podnik Ostrava
 
  1551 Vítkovické železárny VV 1953    vlečný vůz původně pro Vítkovickou závodní dráhu, po vyrobení převzat přímo DP Ostrava, 1976: předán TMB, 1988: vrácen zpět do DP Ostrava, kde je zařazen v parku historických vozidel 
nátěr: Červeno-bílá
fotografie
ex Dopravní podnik města Ostravy
 
269 Technické muzeum v Brně (1976 - 1988) Líš
ulterior Dopravní podnik Ostrava
 
  1100 Vítkovické železárny VV » VV 1931    vlečný vůz Vítkovické závodní dráhy, 1934: úprava pro elektrický provoz, 1953: převzat DP Ostrava, 1974: předán TMB 
nátěr: červeno-bílá {3+104}
fotografie
ex VÍTKOVICE
ex Dopravní podnik města Ostravy
 
104 Technické muzeum v Brně (din 1974) Líš
 
  23848 Vagónka Kopřivnice mv S-A 1912    čtyřnápravový motorový vůz pro Slezské zemské dráhy, 1938-45: po odstoupení pohraničí zůstal na polském, později německém území, 1945: převzat nástupnickou organizací Zemské dráhy, 1949: začleněn do DP Ostrava, 1967: vyřazen z osobní dopravy a přestavěn na služební vůz, 1973: odstaven z provozu a převezen do vozovny Poruba, 1979: renovace ve vozovně Poruba (DP Ostrava), následně převezen do TMB 
ex Teschnerer Kreisbahn
ex Zemské dráhy
ex Dopravní podnik města Ostravy
 
5 Technické muzeum v Brně (din 1979) Líš
 
  23868 Vagónka Kopřivnice vv s-a 1913    dvounápravový vlečný vůz pro Slezské zemské dráhy, 1938-45: po odstoupení pohraničí zůstal na polském, později německém území, 1945: převzat nástupnickou organizací Zemské dráhy, 1949: začleněn do DP Ostrava, 1956: předán na lesní železnici do Vígľaše (SK), 1977: převzat TMB a převezen do vozovny Poruba, 1987: renovace v ŽOS Krnov, poté převezen do TMB 
fotografie
ex Teschnerer Kreisbahn
ex Zemské dráhy
ex Dopravní podnik města Ostravy
ex Lesná železnica Vígľaš
 
112 Technické muzeum v Brně (din 1.6.1987) Líš
 
  Graz SZD.svv.tv 1912    dvounápravový montážní vůz trolejového vedení pro Slezské zemské dráhy, 1949: převzat DP Ostrava, 1973: převezen do TMB, čeká na renovaci 
ex SZD - Slezské zemské dráhy
ex Dopravní podnik města Ostravy
 
452 Technické muzeum v Brně (din 1973) Líš
 
  Graz K-L 1908    elektrická lokomotiva pro Místní dráhu Ostrava - Karviná, 1949: převzata DP Ostrava, v provozu do roku 1969, 1972: renovace ve vozovně Bohumín, poté převezena do TMB 
fotografie
proprietar MDOK - Místní dráha Ostrava - Karviná
proprietar Dopravní podnik města Ostravy
 
1 Technické muzeum v Brně (din 1976) Líš
 
  40687 Vagónka Kopřivnice mv K-C 1920    elektrický motorový vůz pro Místní dráhu Ostrava - Karviná, 1973: renovace ve vozovně Bohumín, poté převezena do TMB 
fotografie
ex MDOK - Místní dráha Ostrava - Karviná
ex Dopravní podnik Ostrava
 
7 Technické muzeum v Brně (din 1976) Líš
 
  46665 Vagónka Studénka vv k-c 1948    čtyřnápravový vlečný vůz pro Místní dráhu Ostrava - Karviná, 1975: renovace DP Ostrava (vozovna Poruba), poté převezen do TMB 
fotografie
proprietar MDOK - Místní dráha Ostrava - Karviná
proprietar Dopravní podnik Ostrava
 
117 Technické muzeum v Brně (din 1975) Líš
 
  148056 Tatra T1 1955    1987-1991: renovace do stavu odpovídajícímu období 50. let (DPP) 
nátěr: červeno-krémová
fotografie
ex Dopravní podniky hl. města Prahy
 
5064 Technické muzeum v Brně (din 1978) Líš
 
  125358 Ringhoffer série 1391–1420 1933    1971-72: renovace v DP Praha 
fotografie
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
 
1404 Technické muzeum v Brně (din 1972) Líš
 
precedentul 1 2 următorul precedentul 1 2 următorul total 147
În total, 100 vehicule afișate, din acestea:
  • istoric/muzeal: 64 vehiculelor
  • casat: 16 vehicule
  • vândut/transferat altui operator: 12 vehicule
  • în ateliere/la reparație: 3 vehicule
  • scos din operare pe termen lung: 2 vehicule
  • împrumutat altui operator: 2 vehicule
  • retras: 1 vehicul

Vehiculele afișate aflate în funcțiune (5) au o vârstă medie de aproximativ 74,0 ani.

Numărul de vehicule pe unități:

  • Depozitář Líšeň: 74 vehiculelor
  • Depozitář Řečkovice: 24 vehiculelor
  • Vozovna Medlánky: 1 vehicul
Ultimele actualizări ale vehiculelor: 23. 3. 2025.
filtre | legendă | căutare rapidă
Culoarea vehiculului indică starea sa actuală:
operațional în ateliere/la reparație scos temporar din operare împrumutat altui operator încă neintrodus în operare de serviciu istoric/muzeal scos din operare pe termen lung scos definitiv din operare retras casat retras (există epava) vândut/transferat altui operator necunoscut

Căutare rapidă