Vehicul Technické muzeum v Brně nr. de înmatriculare necunoscut (Hernalser Waggon Fabrik vv0)
număr de evidență |
2
1876-1903
la
DPMB
n28 1903-1969 la DPMB 4539 1969-1974 la DPMB |
|||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
stare actuală | casat | |||||||||||||||||||||||||
producător | Hernalser Waggon Fabrik | |||||||||||||||||||||||||
tip | Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » Hernalser Waggon Fabrik B » Hernalser Waggon Fabrik vv0 | |||||||||||||||||||||||||
an fabricație | 1876 | |||||||||||||||||||||||||
operator |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
Casat | 1990 | |||||||||||||||||||||||||
notă | dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1900: převzat ED, opatřen nástřešní plošinou pro montáž trolejového vedení a označen ev.č. n28, 1906: vozová skříň nahrazena montážní kabinou s posuvnou střešní plošinou, 1974: po vyřazení předán TMB, 1975: podvozek vozu využit při renovaci vlečného vozu ev.č. 6 (vk2.L), skříň vozu byla sešrotována až v roce 1990 |
Ultimele actualizări ale vehiculului:
4. 3. 2012.