Vypravenost (PID) dne 7. 11. 2022
předchozí
1
2
.
.
.
53
54
55
56
57
.
.
60
61
následující
předchozí
1
.
.
54
55
56
.
.
61
následující
celkem 3033
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
PO 07.11.2022 | 9429 | 715 | 56 | přejezd na linky 345, 714, 717, 718, 722 a 739 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 9472 | 163 | 56 | přejezd na linku 208 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 9756 | 395 | 56 | přejezd na linku 393 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 6740 | 911 | 57 | přejezd na linky 140 a 915 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 6745 | 905 | 57 | přejezd na linku 136 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 6923 | 910 | 57 | přejezd na linku 118 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 8117 | 370 | 57 | přejezd na linky 372 a 663 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 8350 | 561 | 57 | přejezd na linky 560 a 760 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 8414 | 98 | 57 | přejezd na linku 19 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 8458 | 97 | 57 | přejezd na linku 25 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 8580 | 398 | 57 | náhrada za vůz 8591 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 8591 | 398 | 57 | nahrazen vozem 8580 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 9147 | 339 | 57 | přejezd na linky 332, 335, 362 a 444 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 9326 | 461 | 57 | nahrazen vozem 9396 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 9396 | 461 | 57 | náhrada za vůz 9326 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 9508 | 715 | 57 | přejezd na linky 717, 727 a 733 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 9690 | 395 | 57 | linky 392 a 393 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 6601 | 911 | 58 | přejezd na linku 136 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 8067 | 370 | 58 | odpolední část | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 8084 | 370 | 58 | ranní část | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 8365 | 561 | 58 | přejezd na linky 560, 585 a 760 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 8459 | 98 | 58 | přejezd na linky 18 a 19 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 8578 | 398 | 58 | linky 493, 497 a 676 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 9086 | 716 | 58 | tram-bus.cz | |
PO 07.11.2022 | 9136 | 339 | 58 | přejezd na linky 332, 335 a 444 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 9448 | 461 | 58 | linky 465, 490 a 653 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 7730 | 595 | 59 | přejezd na linky 586, 590, 591, 593, 594 a 596 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 8054 | 370 | 59 | přejezd na linku 373 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 8367 | 561 | 59 | přejezd na linky 581 a 760 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 8650 | 398 | 59 | linky 430, 432, 434, 436, 480 a 497 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 9428 | 715 | 59 | přejezd na linky 716, 717 a 738 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 9830 | 395 | 59 | přejezd na linku 393 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 8198 | 370 | 60 | přejezd na linky 372 a 373 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 8369 | 560 | 60 | přejezd na linky 576, 581 a 760 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 8447 | 97 | 60 | přejezd na linky 13 a 15 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 8488 | 90 | 60 | náhrada za vlak 8563 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 8542 | 398 | 60 | linky 430, 432 a 434 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 8563 | 90 | 60 | nahrazen vlakem 8488 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 8794 | 629 | 60 | přejezd na linky 555 a 625 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 9374 | 461 | 60 | přejezd na linky 489, 494 a 685 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 9419 | 715 | 60 | linky 716, 717, 727, 733 a 734 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 9577 | 392 | 60 | přejezd na linku 420 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 1103 | 445 | 61 | nahrazen vozem 1107 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 1107 | 445 | 61 | náhrada za vůz 1103 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 1492 | 669 | 61 | přejezd na linky 666 a 670 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 3707 | OZ | 61 | operativní záloha DP – Hostivař | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 7722 | 592 | 61 | tram-bus.cz | |
PO 07.11.2022 | 8035 | 370 | 61 | přejezd na linky 373 a 958 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 8185 | 696 | 61 | přejezd na linky 475 a 695 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 8335 | 561 | 61 | přejezd na linky 560, 562 a 581 | tram-bus.cz |
Autorem všech záznamů je tram-bus.cz
předchozí
1
2
.
.
.
53
54
55
56
57
.
.
60
61
následující
předchozí
1
.
.
54
55
56
.
.
61
následující
celkem 3033