Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #6601II (SOR NB 18)
SPZ/RZ | 1AJ 2484 od 2009 | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 6601II od 2009 | |||||||||||||||||||
aktuální stav | definitivně odstaven | |||||||||||||||||||
výrobce | SOR | |||||||||||||||||||
typ |
SOR NB 18
motor:
Iveco Cursor F2BE3681B; 243kW; Euro EEV
převodovka: ZF Ecomat 6HP 604C rozložení dveří: 2-2-2-2-2 |
|||||||||||||||||||
výrobní číslo | 13 | |||||||||||||||||||
VIN | TK9F8XXA89LSL5013 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 2009 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
výbava | osvěžovač vzduchu pracoviště řidiče Dirna Bycool |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | městské schéma, červeno-bílá |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
PÁ 05.04.2024 | 6601 | PID 911 | 52 | nahrazen vozem 6670 |
ČT 04.04.2024 | 6601 | PID 909 | 51 | přejezd na linky 107 a 125 |
ST 03.04.2024 | 6601 | PID 911 | 53 | odpolední a noční část |
ST 03.04.2024 | 6601 | PID 911 | 52 | ranní část |
ÚT 02.04.2024 | 6601 | PID 909 | 51 | přejezd na linky 107 a 125 |
Dokumentační fotky vozu
Praha
Želivského
12. 9. 2014
Želivského
12. 9. 2014
Praha
Počernická
19. 9. 2015
Počernická
19. 9. 2015
Praha
garáže Hostivař
24. 8. 2017
garáže Hostivař
24. 8. 2017
Praha
DOZ Hostivař
23. 1. 2019
DOZ Hostivař
23. 1. 2019
Praha
Roztyly
14. 5. 2020
Roztyly
14. 5. 2020
Praha
Roztyly
14. 5. 2020
Roztyly
14. 5. 2020
Praha
Litochlebské náměstí
18. 11. 2021
Litochlebské náměstí
18. 11. 2021
Praha
Florenc
27. 5. 2022
Florenc
27. 5. 2022
Praha
Komořany
9. 1. 2023
Komořany
9. 1. 2023
Praha
Kablo
14. 12. 2023
Kablo
14. 12. 2023
Praha
Plynární
24. 2. 2024
Plynární
24. 2. 2024
Praha
Bolevecká
5. 4. 2024
Bolevecká
5. 4. 2024
Praha
garáže Hostivař
12. 6. 2024
garáže Hostivař
12. 6. 2024
Fotky vozu na autobusy.org
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
12. 4. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.