Vůz ARRIVA STŘEDNÍ ČECHY #9830 (Iveco Crossway LINE 12M)
SPZ/RZ | 4SC 5137 od 2017 | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo |
9840
2017-11/2021
9830 od 11/2021 |
|||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | definitivně odstaven | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | Iveco | |||||||||||||||||||||||||
typ |
Iveco Crossway LINE 12M
rozložení dveří:
1-2-0
|
|||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 30435 | |||||||||||||||||||||||||
VIN | VNE6036N50M030435 | |||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2017 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
výbava | klimatizace |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | Arriva, tyrkysovo-krémová se žlutým pruhem |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|
PÁ 29.11.2024 | PID 395 | 59 | přejezd na linky 319 a 393 |
ČT 28.11.2024 | PID 395 | 59 | přejezd na linky 319 a 393 |
ST 27.11.2024 | PID 395 | 59 | přejezd na linky 319 a 393 |
ÚT 26.11.2024 | PID 395 | 59 | přejezd na linky 319 a 393 |
PO 25.11.2024 | PID 395 | 59 | přejezd na linky 319 a 393 |
Dokumentační fotky vozu

1
Dobříš
garáže
1. 9. 2017
garáže
1. 9. 2017

1
Příbram
Jiráskovy sady
22. 9. 2017
Jiráskovy sady
22. 9. 2017

Příbram
Jiráskovy sady
19. 1. 2018
Jiráskovy sady
19. 1. 2018

1
Dobříš
žel. st.
7. 3. 2018
žel. st.
7. 3. 2018

1
Dobříš
žel. st.
8. 3. 2018
žel. st.
8. 3. 2018

Dobříš
žel. st.
17. 4. 2018
žel. st.
17. 4. 2018

Praha
Smíchovské nádraží
30. 4. 2018
Smíchovské nádraží
30. 4. 2018

Olbramovice
Čapí hnízdo
21. 6. 2018
Čapí hnízdo
21. 6. 2018

Dobříš
Pražská
12. 3. 2020
Pražská
12. 3. 2020

Nečín
Nečín
26. 8. 2020
Nečín
26. 8. 2020

Ouběnice
Ostrov
18. 11. 2020
Ostrov
18. 11. 2020

Praha
Strakonická
30. 9. 2022
Strakonická
30. 9. 2022

1
Mníšek pod Brdy
Náměstí
3. 1. 2023
Náměstí
3. 1. 2023
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
1. 12. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.