Vypravenost (PID) dne 20. 10. 2020
předchozí
1
2
.
.
.
8
9
10
11
12
13
14
následující
předchozí
1
.
.
9
10
11
.
.
14
následující
celkem 684
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ÚT 20.10.2020 | 9904 | 223 | 28 | linka 220 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 20.10.2020 | 1841 | 435 | 29 | přejezd na linky 491, 492, 660 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 20.10.2020 | 8003 | 457 | 29 | přejezd na linku 458 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 20.10.2020 | 8018 | 478 | 29 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 20.10.2020 | 8143 | 478 | 29 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 20.10.2020 | 9032 | 341 | 29 | přejezd na linky 441, 444, X332 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 20.10.2020 | 9124 | 326 | 29 | přejezd na linky 327, 332, 397 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 20.10.2020 | 9908 | 223 | 29 | linka 220 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 20.10.2020 | 1742 | 500 | 30 | přejezd na linku 568 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 20.10.2020 | 1848 | 426 | 30 | přejezd na linky 435, 659, 660 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 20.10.2020 | 8013 | 457 | 30 | přejezd na linku 458 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 20.10.2020 | 8175 | 466 | 30 | přejezd na linky 349, 464, 475 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 20.10.2020 | 8759 | 386 | 30 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 20.10.2020 | 8894 | 612 | 30 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 20.10.2020 | 9907 | 223 | 30 | linka 220 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 20.10.2020 | 9952 | 326 | 30 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 20.10.2020 | 1736 | 500 | 31 | přejezd na linky 567 a 568 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 20.10.2020 | 1857 | 492 | 31 | přejezd na linky 387, 435, 659, 660 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 20.10.2020 | 7684 | 580 | 31 | přejezd na linku 589 | mhdfoto/B952E |
ÚT 20.10.2020 | 8023 | 368 | 31 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 20.10.2020 | 8040 | 368 | 31 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 20.10.2020 | 8107 | 466 | 31 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 20.10.2020 | 8845 | 386 | 31 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 20.10.2020 | 8893 | 612 | 31 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 20.10.2020 | 9925 | 326 | 31 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 20.10.2020 | 1852 | 381 | 32 | přejezd na linky 325, 382, 387, G39 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 20.10.2020 | 7691 | 580 | 32 | nahrazen vozem 7711 | mhdfoto/B952E |
ÚT 20.10.2020 | 7711 | 580 | 32 | náhrada za vůz 7691 | mhdfoto/B952E |
ÚT 20.10.2020 | 8146 | 368 | 32 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 20.10.2020 | 9465 | 326 | 32 | přejezd na linky 327 a 328 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 20.10.2020 | 1802 | 325 | 33 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 20.10.2020 | 8043 | 368 | 33 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 20.10.2020 | 8059 | 466 | 33 | přejezd na linky 464 a 475 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 20.10.2020 | 8716 | 612 | 33 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 20.10.2020 | 8804 | 386 | 33 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 20.10.2020 | 9120 | 326 | 33 | přejezd na linky 327 a 328 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 20.10.2020 | 9315 | 211 | 33 | přejezd na linky 391 a 484 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 20.10.2020 | 1858 | 227 | 34 | přejezd na linku 226 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 20.10.2020 | 8005 | 466 | 34 | přejezd na linky 464, 475, 696 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 20.10.2020 | 8044 | 368 | 34 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 20.10.2020 | 8830 | 386 | 34 | přejezd na linku 319 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 20.10.2020 | 9101 | 211 | 34 | přejezd na linky 391 a 484 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 20.10.2020 | 1859 | 227 | 35 | přejezd na linku 226 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 20.10.2020 | 7687 | 588 | 35 | přejezd na linky 586, 588, 589 a 590 | mhdfoto/B952E |
ÚT 20.10.2020 | 8109 | 466 | 35 | přejezd na linky 464 a 475 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 20.10.2020 | 8816 | 386 | 35 | přejezd na linky 319, 365, 555 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 20.10.2020 | 9414 | 211 | 35 | přejezd na linky 391 a 484 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 20.10.2020 | 9724 | 326 | 35 | přejezd na linky 327, 328, 397 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 20.10.2020 | 1849 | 227 | 36 | přejezd na linku 226 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 20.10.2020 | 8744 | 319 | 36 | přejezd na linky 386 a 555 | mhdfoto/tram-bus.cz |
předchozí
1
2
.
.
.
8
9
10
11
12
13
14
následující
předchozí
1
.
.
9
10
11
.
.
14
následující
celkem 684