Vypravenost (PID) dne 2. 10. 2020
předchozí
1
2
.
.
.
10
11
12
13
14
.
.
.
20
21
následující
předchozí
1
.
.
11
12
13
.
.
21
následující
celkem 1048
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
PÁ 02.10.2020 | 9490 | 658 | 16 | přejezd na linku 473 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.10.2020 | 9780 | 395 | 16 | linky 393, 512, D33, D43 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.10.2020 | 1124 | 317 | 17 | linky 318 a 449 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.10.2020 | 1783 | 354 | 17 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.10.2020 | 1828 | 491 | 17 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.10.2020 | 3751 | 213 | 17 | mhdfoto/Vypecky | |
PÁ 02.10.2020 | 3875 | 201 | 17 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.10.2020 | 6790 | 136 | 17 | mhdfoto/Vypecky | |
PÁ 02.10.2020 | 6803 | 177 | 17 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.10.2020 | 8124 | 349 | 17 | přejezd na linky 369 a 475 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.10.2020 | 8177 | 669 | 17 | přejezd na linky 379, 667, 670, 671 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.10.2020 | 8342 | 304 | 17 | přejezd na linku 404 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.10.2020 | 8773 | 324 | 17 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.10.2020 | 8828 | 605 | 17 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.10.2020 | 8934 | 365 | 17 | přejezd na linku 618 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.10.2020 | 9102 | 428 | 17 | přejezd na linky 385, 461, 489, X332 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.10.2020 | 9679 | 395 | 17 | přejezd na linky 393 a D93 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.10.2020 | 9687 | 380 | 17 | linky 308, 310, 358 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.10.2020 | 1156 | 317 | 18 | přejezd na linky 314, 318, 320, 448 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.10.2020 | 1782 | 354 | 18 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.10.2020 | 1839 | 382 | 18 | přejezd na linky 387 a 654 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.10.2020 | 8052 | 669 | 18 | přejezd na linky 666 a 667 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.10.2020 | 8082 | 349 | 18 | přejezd na linku 466 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.10.2020 | 8319 | 585 | 18 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.10.2020 | 8771 | 324 | 18 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.10.2020 | 8788 | 605 | 18 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.10.2020 | 9279 | 428 | 18 | přejezd na linky 326, 328, 489 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.10.2020 | 9787 | 395 | 18 | přejezd na linky 393, D24, D28, D32, D93 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.10.2020 | 9847 | 531 | 18 | přejezd na linky C16, C33, C38, C50, D18 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.10.2020 | 9974 | 380 | 18 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.10.2020 | 1119 | 317 | 19 | linky 318, 321, 334, 449 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.10.2020 | 1732 | 354 | 19 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.10.2020 | 1818 | 654 | 19 | přejezd na linky 652 a 659 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.10.2020 | 5074 | 177 | 19 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.10.2020 | 6676 | 136 | 19 | mhdfoto/Vypecky | |
PÁ 02.10.2020 | 8056 | 349 | 19 | přejezd na linku 369 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.10.2020 | 8181 | 669 | 19 | přejezd na linky 670 a 671 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.10.2020 | 8392 | 304 | 19 | přejezd na linky 404, 575, 576 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.10.2020 | 8738 | 605 | 19 | náhrada za vůz 8870 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.10.2020 | 8870 | 605 | 19 | nahrazen vozem 8738 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.10.2020 | 9348 | 380 | 19 | linky 308, 309, 310, 313, 103121 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.10.2020 | 9492 | 428 | 19 | přejezd na linky 328, 385, 397, 461, 489 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.10.2020 | 9677 | 395 | 19 | linky 393, D31, D33 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.10.2020 | 1122 | 317 | 20 | linky 314, 318, 320, 321, 447, 448, 449 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.10.2020 | 1481 | X332 | 20 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.10.2020 | 1486 | X332 | 20 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.10.2020 | 1746 | 354 | 20 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.10.2020 | 1803 | 652 | 20 | přejezd na linky 654 a 659 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.10.2020 | 8101 | 655 | 20 | přejezd na linky 667 a X655 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 02.10.2020 | 8735 | 605 | 20 | mhdfoto/tram-bus.cz |
předchozí
1
2
.
.
.
10
11
12
13
14
.
.
.
20
21
následující
předchozí
1
.
.
11
12
13
.
.
21
následující
celkem 1048