Vůz ČSAD MHD Kladno #8801 (Irisbus Crossway 12M)
SPZ/RZ | 7S3 9336 2007-2021 | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo |
1377II
2016-2017
8801 2017-2021 |
|||||||||||||
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||
výrobce | Irisbus | |||||||||||||
typ |
Irisbus Crossway 12M
rozložení dveří:
2-2-0
|
|||||||||||||
výrobní číslo | 1881 | |||||||||||||
VIN | VNESFR1600M001881 | |||||||||||||
rok výroby | 2007 | |||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||
| ||||||||||||||
Sešrotován | 2021 | |||||||||||||
výbava | široké druhé dveře |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | do vyřazení | ČSAD Kladno, bílá s červeným pruhem |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
PÁ 18.06.2021 | 8801 | PID 350 | 5 | nahrazen vozem 8815 |
ČT 17.06.2021 | 8801 | PID 316 | 9 | přejezd na linku 356 |
ST 16.06.2021 | 8801 | PID 350 | 5 | přejezd na linku 622 |
ÚT 15.06.2021 | 8801 | PID 316 | 9 | přejezd na linku 356 |
PO 14.06.2021 | 8801 | PID 350 | 5 | přejezd na linku 622 |
Dokumentační fotky vozu
Kladno
Autobusové nádraží
3. 11. 2007
Autobusové nádraží
3. 11. 2007
Praha
Vypich
30. 5. 2011
Vypich
30. 5. 2011
Kladno
Autobusové nádraží
13. 7. 2013
Autobusové nádraží
13. 7. 2013
Praha
Dejvická
6. 4. 2015
Dejvická
6. 4. 2015
Praha
Nádraží Veleslavín
7. 4. 2015
Nádraží Veleslavín
7. 4. 2015
Praha
Nádraží Veleslavín
8. 5. 2015
Nádraží Veleslavín
8. 5. 2015
Praha
Nádraží Veleslavín
10. 6. 2016
Nádraží Veleslavín
10. 6. 2016
Praha
Nádraží Veleslavín
10. 6. 2016
Nádraží Veleslavín
10. 6. 2016
Hostivice
Průmyslová
25. 4. 2017
Průmyslová
25. 4. 2017
Hostivice
Průmyslová
25. 4. 2017
Průmyslová
25. 4. 2017
Hostivice
Československé armády
25. 4. 2017
Československé armády
25. 4. 2017
Praha
Nádraží Veleslavín
25. 8. 2017
Nádraží Veleslavín
25. 8. 2017
Lichoceves
Lichoceves
10. 7. 2018
Lichoceves
10. 7. 2018
Fotky vozu na autobusy.org
Fotky vozu na vhdfoto.cz
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
8. 2. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.