Vůz ČSAD POLKOST #1835 (Irisbus Crossway 12M)
SPZ/RZ | 2SH 8489 od 2012 | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo |
1617II
2012-10/2015
1835 10/2015-2024 |
|||||||||||||
aktuální stav | služební | |||||||||||||
výrobce | Irisbus | |||||||||||||
typ |
Irisbus Crossway 12M
rozložení dveří:
1-2-0
|
|||||||||||||
výrobní číslo | 12473 | |||||||||||||
VIN | VNESFR1600M012473 | |||||||||||||
rok výroby | 2011 | |||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||
| ||||||||||||||
poznámka | 9/2021-10/2024: využíván také jako výcvikové vozidlo autoškoly, od 10/2024: výcvikové vozidlo autoškoly | |||||||||||||
doplňující informace | 7/2021: doplněny odnímatelné pedály instruktora | |||||||||||||
výbava | klimatizace, široké druhé dveře; od 8/2021: tažné zařízení |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | bílá |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
ST 09.10.2024 | 1835 | PID 659 | 26 | přejezd na linky 557 a 660 |
PO 09.09.2024 | 1835 | PID 381 | 12 | náhrada za vůz 1680, nahrazen opět 1680 |
PÁ 23.08.2024 | 1835 | PID 659 | 22 | přejezd na linky 492 a 660 |
ČT 22.08.2024 | 1835 | PID 435 | 52 | přejezd na linky 652 a 660 |
ČT 08.08.2024 | 1835 | PID 435 | 38 | přejezd na linky 659 a 660 |
Dokumentační fotky vozu
Fotky vozu na autobusy.org
Fotky vozu na vhdfoto.cz
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Uhlířské Janovice
14. 10. 2012
14. 10. 2012
Uhlířské Janovice
19. 4. 2013
19. 4. 2013
Uhlířské Janovice
19. 4. 2013
19. 4. 2013
Uhlířské Janovice
19. 4. 2013
19. 4. 2013
Uhlířské Janovice
19. 4. 2013
19. 4. 2013
Krkavec
24. 8. 2013
24. 8. 2013
Krkavec
24. 8. 2013
24. 8. 2013
Uhlířské Janovice
24. 8. 2013
24. 8. 2013
Plzeň
Pod Vinicemi
24. 8. 2013
Pod Vinicemi
24. 8. 2013
Plzeň
Pod Vinicemi
24. 8. 2013
Pod Vinicemi
24. 8. 2013
Plzeň
Pod Vinicemi
24. 8. 2013
Pod Vinicemi
24. 8. 2013
Plzeň
Pod Vinicemi
24. 8. 2013
Pod Vinicemi
24. 8. 2013
24. 8. 2013
24. 8. 2013
Poslední aktualizace vozu:
9. 11. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.