Vypravenost (PID) dne 29. 11. 2019
předchozí
1
2
.
.
.
15
16
17
18
19
20
následující
předchozí
1
.
.
16
17
18
.
20
následující
celkem 960
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
PÁ 29.11.2019 | 1997 | 383 | 44 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 29.11.2019 | 8089 | 379 | 44 | přejezd na linky 367, 666, 669 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2019 | 8125 | 370 | 44 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2019 | 8196 | 370 | 44 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2019 | 8822 | 628 | 44 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 29.11.2019 | 8834 | 614 | 44 | přejezd na linky 603 a 606 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2019 | 9119 | 240 | 44 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 29.11.2019 | 9464 | 332 | 44 | přejezd na linky 339, 341, 444 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2019 | 9862 | 395 | 44 | přejezd na linku 393 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2019 | 8110 | 370 | 45 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2019 | 8167 | 370 | 45 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2019 | 8184 | 379 | 45 | přejezd na linky 669, 670, 671 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2019 | 8765 | 616 | 45 | přejezd na linky 601 a 606 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2019 | 9333 | 240 | 45 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 29.11.2019 | 9445 | 383 | 45 | přejezd na linky 465 a 653 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2019 | 9658 | 395 | 45 | přejezd na linku 393 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2019 | 8034 | 370 | 46 | přejezd na linky 372 a 663 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2019 | 8191 | 379 | 46 | přejezd na linky 666, 669, 670 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2019 | 9286 | 240 | 46 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 29.11.2019 | 9415 | 383 | 46 | přejezd na linky 328, 469, 489, 490 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2019 | 9840 | 395 | 46 | přejezd na linku 393 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2019 | 8174 | 379 | 47 | přejezd na linky 669 a 281121 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2019 | 8186 | 370 | 47 | přejezd na linky 372 a 470 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2019 | 9250 | 240 | 47 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 29.11.2019 | 9880 | 395 | 47 | linka 393 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2019 | 8040 | 379 | 48 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2019 | 8128 | 379 | 48 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2019 | 8188 | 370 | 48 | přejezd na linku 373 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2019 | 9864 | 395 | 48 | přejezd na linky 392 a 393 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2019 | 8092 | 370 | 49 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 29.11.2019 | 9864 | 395 | 49 | přejezd na linku 393 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2019 | 8076 | 370 | 50 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 29.11.2019 | 9879 | 395 | 50 | přejezd na linku 393 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2019 | 3748 | 906 | 51 | Přejezd na linku 170 | mhdfoto/Vypecky |
PÁ 29.11.2019 | 4014 | 908 | 51 | Přejezdy na linky 133 a 207 | mhdfoto/Vypecky |
PÁ 29.11.2019 | 7662 | 595 | 51 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2019 | 8088 | 370 | 51 | přejezd na linku 373 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2019 | 8896 | 624 | 51 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 29.11.2019 | 9112 | 490 | 51 | přejezd na linky 494, 495, 653 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2019 | 9481 | 163 | 51 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 29.11.2019 | 9630 | 313 | 51 | linky 664, 665, 951 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2019 | 9699 | 395 | 51 | přejezd na linky 392 a 393 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2019 | 3746 | 901 | 52 | Přejezd na linku 175 | mhdfoto/Vypecky |
PÁ 29.11.2019 | 6370 | 905 | 52 | přejezd na linku 152 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2019 | 7706 | 595 | 52 | přejezd na linky 388, 590, 593, 596, 597 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2019 | 8190 | 370 | 52 | přejezd na linku 373 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2019 | 8849 | 624 | 52 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 29.11.2019 | 9468 | 163 | 52 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 29.11.2019 | 9470 | 490 | 52 | přejezd na linky 383, 489, 653 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2019 | 9489 | 339 | 52 | přejezd na linky 332, 335, 444 | mhdfoto/tram-bus.cz |
předchozí
1
2
.
.
.
15
16
17
18
19
20
následující
předchozí
1
.
.
16
17
18
.
20
následující
celkem 960