Vůz ARRIVA STŘEDNÍ ČECHY #9862 (Setra S 419 UL)
SPZ/RZ | 4SV 3014 od 2019 | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 9862 od 2019 | |||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | Setra | |||||||||||||||||||||||||
typ | Setra S 419 UL | |||||||||||||||||||||||||
VIN | WKK63334013127480 | |||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2019 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
výbava | klimatizace, USB nabíječky |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 5/2023 | schéma PID, červeno-bílo-modrá |
5/2023 | dosud | schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
9/2024 | dosud | celolep zádi - Národní muzeum, černá s grafikou |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|
PÁ 21.03.2025 | PID 395 | 71 | přejezd na linky 393, 512 a 521 |
ČT 20.03.2025 | PID 395 | 71 | přejezd na linky 393, 512 a 521 |
ST 19.03.2025 | PID 395 | 71 | přejezd na linky 393, 512 a 521 |
ÚT 18.03.2025 | PID 395 | 71 | přejezd na linky 393, 512 a 521 |
PO 17.03.2025 | PID 395 | 71 | přejezd na linky 393, 512 a 521 |
Dokumentační fotky vozu

Dubno
Restaurace
15. 5. 2020
Restaurace
15. 5. 2020

Příbram
Školní kruhový objezd
9. 6. 2020
Školní kruhový objezd
9. 6. 2020

Příbram
Školní kruhový objezd
9. 6. 2020
Školní kruhový objezd
9. 6. 2020

Příbram
Školní kruhový objezd
9. 6. 2020
Školní kruhový objezd
9. 6. 2020

Praha
Smíchovské nádraží
29. 4. 2021
Smíchovské nádraží
29. 4. 2021

Praha
Nádražní
28. 6. 2021
Nádražní
28. 6. 2021

Dobříš
Průmyslová zóna
7. 9. 2021
Průmyslová zóna
7. 9. 2021

5
Praha
Smíchovské nádraží
25. 9. 2023
Smíchovské nádraží
25. 9. 2023

5
Příbram
Náměstí 17. listopadu
17. 12. 2024
Náměstí 17. listopadu
17. 12. 2024

7
Bohutín
Vysoká Pec, zahrádky
19. 3. 2025
Vysoká Pec, zahrádky
19. 3. 2025
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
10. 10. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.