Vypravenost (PID) dne 28. 9. 2018
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
PÁ 28.09.2018 | 3522 | 124 | 2 | mhdfoto/Vypecky | |
PÁ 28.09.2018 | 3417 | 227 | 2 | mhdfoto/6363 | |
PÁ 28.09.2018 | 3359 | 183 | 2 | mhdfoto/6363 | |
PÁ 28.09.2018 | 2070 | 138 | 2 | mhdfoto/6363 | |
PÁ 28.09.2018 | 2067 | 117 | 2 | mhdfoto/6363 | |
PÁ 28.09.2018 | 2059 | 229 | 2 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 28.09.2018 | 6989 | 196 | 1 | mhdfoto/6363 | |
PÁ 28.09.2018 | 6983 | 139 | 1 | mhdfoto/Vypecky | |
PÁ 28.09.2018 | 6981 | XC | 1 | Nahradní autobusová doprava za metro C v úseku Kačerov- Pražského povstání | mhdfoto/6363 |
PÁ 28.09.2018 | 6908 | 125 | 1 | mhdfoto/6363 | |
PÁ 28.09.2018 | 6896 | X9 | 1 | NAD za tramvaje v úseku Na Knížecí - Anděl - Sídliště Řepy | mhdfoto/pid |
PÁ 28.09.2018 | 6851 | 215 | 1 | mhdfoto/6363 | |
PÁ 28.09.2018 | 6831 | 150 | 1 | mhdfoto/6363 | |
PÁ 28.09.2018 | 6796 | 200 | 1 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 28.09.2018 | 6730 | 190 | 1 | mhdfoto/pid | |
PÁ 28.09.2018 | 6729 | 197 | 1 | mhdfoto/6363 | |
PÁ 28.09.2018 | 3745 | 213 | 1 | mhdfoto/Vypecky | |
PÁ 28.09.2018 | 3729 | 188 | 1 | mhdfoto/Vypecky | |
PÁ 28.09.2018 | 3395 | 106 | 1 | mhdfoto/6363 | |
PÁ 28.09.2018 | 3219 | 170 | 1 | mhdfoto/6363 | |
PÁ 28.09.2018 | 2068 | 172 | 1 | mhdfoto/pid | |
PÁ 28.09.2018 | 2063 | 172 | 1 | mhdfoto/6363 | |
PÁ 28.09.2018 | 2048 | 101 | 1 | mhdfoto/Vypecky | |
PÁ 28.09.2018 | 2046 | 117 | 1 | mhdfoto/6363 | |
PÁ 28.09.2018 | 2041 | 103 | 1 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 28.09.2018 | 2005 | 138 | 1 | mhdfoto/6363 | |
PÁ 28.09.2018 | 9217 | 333 | mhdfoto/6363 | ||
PÁ 28.09.2018 | 8072 | 369 | mhdfoto/74na2 | ||
PÁ 28.09.2018 | 6913 | 197 | mhdfoto/6363 | ||
PÁ 28.09.2018 | 6911 | 118 | mhdfoto/pid | ||
PÁ 28.09.2018 | 6819 | 190 | mhdfoto/pid | ||
PÁ 28.09.2018 | 6807 | 150 | mhdfoto/Vypecky | ||
PÁ 28.09.2018 | 6627 | 139 | mhdfoto/6363 | ||
PÁ 28.09.2018 | 3619 | 176 | mhdfoto/pid | ||
PÁ 28.09.2018 | 3592 | 174 | mhdfoto/pid | ||
PÁ 28.09.2018 | 1167 | 318 | mhdfoto/6363 |