Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #2070 (Solaris Urbino 8,9 LE)
SPZ/RZ | 5AA 3408 od 2015 | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 2070 od 2015 | |||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||
výrobce | Solaris | |||||||||||||||||||
typ |
Solaris Urbino 8,9 LE
motor:
Cummins ISB.7E6250B; 180,5kW (Euro VI)
převodovka: ZF Ecolife 6AP1000B rozložení dveří: 1-2 |
|||||||||||||||||||
výrobní číslo | 15300 | |||||||||||||||||||
VIN | SUU206U03FB015300 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 2015 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
výbava | klimatizace Konvekta |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | městské schéma, červeno-bílá |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|
PO 31.03.2025 | PID 246 | 5 | přejezd na linky 130, 249 a 274 |
NE 30.03.2025 | PID 121 | 4 | přejezd na linku 104 |
NE 30.03.2025 | PID 121 | 3 | přejezd na linku 104 |
SO 29.03.2025 | PID 245 | 1 | přejezd na linku 248 |
PÁ 28.03.2025 | PID 247 | 18 | přejezd na linku 246 |
Dokumentační fotky vozu

2
Praha
garáže Vršovice
3. 11. 2015
garáže Vršovice
3. 11. 2015

Praha
U Nemocnice
5. 9. 2016
U Nemocnice
5. 9. 2016

Plzeň
Edvarda Beneše
28. 3. 2019
Edvarda Beneše
28. 3. 2019

Plzeň
Tyršův most
28. 3. 2019
Tyršův most
28. 3. 2019

Plzeň
Prosincová
28. 3. 2019
Prosincová
28. 3. 2019

1
Plzeň
Prosincová
28. 3. 2019
Prosincová
28. 3. 2019

Plzeň
Prosincová
28. 3. 2019
Prosincová
28. 3. 2019

1
Praha
Apolinářská
25. 2. 2021
Apolinářská
25. 2. 2021

1
Praha
Zličín
9. 5. 2021
Zličín
9. 5. 2021

4
Praha
Karlovo náměstí
15. 12. 2021
Karlovo náměstí
15. 12. 2021

2
Praha
I. P. Pavlova
17. 11. 2023
I. P. Pavlova
17. 11. 2023

10
Praha
Smíchovské nádraží
18. 8. 2024
Smíchovské nádraží
18. 8. 2024

8
Praha
Zličín
9. 3. 2025
Zličín
9. 3. 2025
Fotky vozu na autobusy.org
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
22. 4. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.