Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #6831II (SOR NB 18)
SPZ/RZ |
3AT 3719
2013-8/2018
7AC 3178 od 8/2018 |
|||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 6831II od 2013 | |||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||
výrobce | SOR | |||||||||||||||||||
typ |
SOR NB 18
motor:
Iveco Cursor F2BE3681B; 243kW; Euro EEV
převodovka: ZF Ecomat 6HP 604C rozložení dveří: 2-2-2-2-2 |
|||||||||||||||||||
výrobní číslo | 363 | |||||||||||||||||||
VIN | TK9F8XXA8DLSL5363 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 2013 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
výbava | osvěžovač vzduchu pracoviště řidiče Dirna Bycool |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 11/2023 | městské schéma, červeno-bílá |
11/2023 | 1/2025 | CVR Nexen Tire, žluto-fialová s grafikou |
1/2025 | dosud | městské schéma, červeno-bílá |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|
ČT 30.01.2025 | PID 181 | 7 | |
ST 29.01.2025 | PID 183 | 9 | |
ÚT 28.01.2025 | PID 188 | 9 | ranní část |
PO 27.01.2025 | PID 124 | 8 | |
ČT 23.01.2025 | PID 135 | 10 |
Dokumentační fotky vozu
Praha
Smíchovské nádraží
6. 10. 2014
Smíchovské nádraží
6. 10. 2014
2
Praha
Jižní Město
14. 9. 2016
Jižní Město
14. 9. 2016
Praha
K Žižkovu
14. 8. 2017
K Žižkovu
14. 8. 2017
Praha
Nádražní
16. 11. 2018
Nádražní
16. 11. 2018
Praha
Vysočanská
17. 9. 2021
Vysočanská
17. 9. 2021
1
Praha
Prosecká
8. 7. 2022
Prosecká
8. 7. 2022
1
Praha
Ocelkova
25. 10. 2022
Ocelkova
25. 10. 2022
Praha
U Plynárny
12. 11. 2022
U Plynárny
12. 11. 2022
Praha
Kodaňská
1. 4. 2023
Kodaňská
1. 4. 2023
1
Praha
Tupolevova
25. 1. 2024
Tupolevova
25. 1. 2024
12
Praha
Průmyslová
11. 4. 2024
Průmyslová
11. 4. 2024
12
Praha
Freyova
13. 4. 2024
Freyova
13. 4. 2024
10
Praha
Zálesí
5. 11. 2024
Zálesí
5. 11. 2024
Fotky vozu na autobusy.org
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
11. 1. 2025.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.