Ferrovie Nord Milano

starší loga
![]() dříve |
![]() dříve |
![]() dosud |
Vozový park
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | ||||||
8853 | Škoda 99E1 » 99E2 » 99Er | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD;
1991-1995: odstavena ve výrobním závodě,
1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2),
2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h
Poslední lokomotiva 162 u RJ s tabulkou na čelech nátěr: Regiojet, žlutá * |
» detail |
![]() |
|||
ex
Škoda Plzeň |
||||||||
E 630-01FM | Ferrovie Nord Milano (1995 - 2010) | |||||||
poté
RegioJet |
||||||||
8854 | Škoda 99E1 » 99E2 » 99Er | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD;
1991-1995: odstavena ve výrobním závodě,
1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2),
2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h nátěr: Regiojet, žlutá * |
» detail |
![]() |
|||
ex
Škoda Plzeň |
||||||||
E 630-02FM | M | Ferrovie Nord Milano (1995 - 2010) | ||||||
poté
RegioJet |
||||||||
8855 | Škoda 99E1 » 99E2 » 99Er | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD;
1991-1995: odstavena ve výrobním závodě,
1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2),
2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h nátěr: Regiojet, žlutá * |
» detail |
![]() |
|||
ex
Škoda Plzeň |
||||||||
E 630-03FM | Ferrovie Nord Milano (1995 - 2010) | |||||||
poté
RegioJet zapůjčen ARRIVA vlaky |
||||||||
8856 | Škoda 99E1 » 99E2 » 99Er | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD;
1991-1995: odstavena ve výrobním závodě,
1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2),
2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h nátěr: Regiojet, žlutá * |
» detail |
![]() |
|||
ex
Škoda Plzeň |
||||||||
E 630-04FM | Ferrovie Nord Milano (1995 - 2010) | |||||||
poté
RegioJet |
||||||||
8857 | Škoda 99E1 » 99E2 » 99Er | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD;
1991-1995: odstavena ve výrobním závodě,
1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2),
2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h nátěr: Regiojet, žlutá * |
» detail |
![]() |
|||
ex
Škoda Plzeň |
||||||||
E 630-05FM | Ferrovie Nord Milano (1995 - 2010) | |||||||
poté
RegioJet |
||||||||
8858 | Škoda 99E1 » 99E2 » 99Er | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD;
1991-1995: odstavena ve výrobním závodě,
1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2),
2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h nátěr: Regiojet, žlutá * |
» detail |
![]() |
|||
ex
Škoda Plzeň |
||||||||
E 630-06FM | Ferrovie Nord Milano (1995 - 2010) | |||||||
poté
RegioJet |
||||||||
8859 | Škoda 99E1 » 99E2 » 99Er | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD;
1991-1995: odstavena ve výrobním závodě,
1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2),
2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h nátěr: Regiojet, žlutá * |
» detail |
![]() |
|||
ex
Škoda Plzeň |
||||||||
E 630-07FM | Ferrovie Nord Milano (1995 - 2010) | |||||||
poté
RegioJet |
||||||||
8860 | Škoda 99E1 » 99E2 » 99Er | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD;
1991-1995: odstavena ve výrobním závodě,
1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2),
2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h nátěr: Regiojet, žlutá * |
» detail |
![]() |
|||
ex
Škoda Plzeň |
||||||||
E 630-08FM | Ferrovie Nord Milano (1995 - 2010) | |||||||
poté
RegioJet |
||||||||
8861 | Škoda 99E1 » 99E2 » 99Er | 1991 |
lokomotiva původně určena pro ČSD;
1991-1993: odstavena ve výrobním závodě,
1994: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2),
2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h nátěr: Regiojet, žlutá * |
» detail |
![]() |
|||
ex
Škoda Plzeň pronajat České dráhy |
||||||||
E 630-09FM | Ferrovie Nord Milano (1995 - 2010) | |||||||
poté
RegioJet |
Vypsáno celkem 9 vozů,
všechny ve stavu
prodán/předán jinému dopravci.
Poslední aktualizace vozů:
9. 4. 2023.
Stav evidence tohoto dopravce
není zdaleka kompletní (vedlejší produkt jiných evidencí)
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.