Ferrovie Nord Milano


starší loga

dříve

dříve

dosud
sídlo: Piazzale Cadorna 14, 201 23 Milano
země: Itálie
web: www.fnmgroup.it, Facebook, Instagram

Vozový park

SPZ výr. č. typ vyr. šrot poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  8853 Škoda 99E1 » 99E2 » 99Er 1991  lokomotiva původně určena pro ČSD; 1991-1995: odstavena ve výrobním závodě, 1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2), 2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h Poslední lokomotiva 162 u RJ s tabulkou na čelech 
nátěr: Regiojet, žlutá *
fotka
ex Škoda Plzeň
E 630-01FM Ferrovie Nord Milano (1995 - 2010)
poté RegioJet
  8854 Škoda 99E1 » 99E2 » 99Er 1991  lokomotiva původně určena pro ČSD; 1991-1995: odstavena ve výrobním závodě, 1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2), 2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h 
nátěr: Regiojet, žlutá *
fotka
ex Škoda Plzeň
E 630-02FM Ferrovie Nord Milano (1995 - 2010)
poté RegioJet
  8855 Škoda 99E1 » 99E2 » 99Er 1991  lokomotiva původně určena pro ČSD; 1991-1995: odstavena ve výrobním závodě, 1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2), 2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h 
nátěr: Regiojet, žlutá *
fotka
ex Škoda Plzeň
E 630-03FM Ferrovie Nord Milano (1995 - 2010)
poté RegioJet
zapůjčen ARRIVA vlaky
  8856 Škoda 99E1 » 99E2 » 99Er 1991  lokomotiva původně určena pro ČSD; 1991-1995: odstavena ve výrobním závodě, 1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2), 2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h 
nátěr: Regiojet, žlutá *
fotka
ex Škoda Plzeň
E 630-04FM Ferrovie Nord Milano (1995 - 2010)
poté RegioJet
  8857 Škoda 99E1 » 99E2 » 99Er 1991  lokomotiva původně určena pro ČSD; 1991-1995: odstavena ve výrobním závodě, 1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2), 2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h 
nátěr: Regiojet, žlutá *
fotka
ex Škoda Plzeň
E 630-05FM Ferrovie Nord Milano (1995 - 2010)
poté RegioJet
  8858 Škoda 99E1 » 99E2 » 99Er 1991  lokomotiva původně určena pro ČSD; 1991-1995: odstavena ve výrobním závodě, 1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2), 2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h 
nátěr: Regiojet, žlutá *
fotka
ex Škoda Plzeň
E 630-06FM Ferrovie Nord Milano (1995 - 2010)
poté RegioJet
  8859 Škoda 99E1 » 99E2 » 99Er 1991  lokomotiva původně určena pro ČSD; 1991-1995: odstavena ve výrobním závodě, 1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2), 2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h 
nátěr: Regiojet, žlutá *
fotka
ex Škoda Plzeň
E 630-07FM Ferrovie Nord Milano (1995 - 2010)
poté RegioJet
  8860 Škoda 99E1 » 99E2 » 99Er 1991  lokomotiva původně určena pro ČSD; 1991-1995: odstavena ve výrobním závodě, 1995: úpravy pro provoz v Itálii (typ 99E2), 2010-2011: rekonstrukce pro provoz v ČR, zvýšení rychlosti na 140 km/h 
nátěr: Regiojet, žlutá *
fotka
ex Škoda Plzeň
E 630-08FM Ferrovie Nord Milano (1995 - 2010)
poté RegioJet
  8861 Škoda 99E1 » 99E2 » 99Er 1991  lokomotiva původně určena pro ČSD 
nátěr: Regiojet, žlutá *
fotka
ex Škoda Plzeň
pronajat České dráhy
E 630-09FM Ferrovie Nord Milano (1995 - 2010)
poté RegioJet
Vypsáno celkem 9 vozů, všechny ve stavu prodán/předán jinému dopravci.
Poslední aktualizace vozů: 27. 3. 2024.
Stav evidence tohoto dopravce
není zdaleka kompletní (vedlejší produkt jiných evidencí)
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.

Rychlé vyhledávání