Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #2057 (Solaris Urbino 8,9 LE)
SPZ/RZ | 4AL 1460 od 2014 | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 2057 od 2014 | |||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||
výrobce | Solaris | |||||||||||||||||||
typ |
Solaris Urbino 8,9 LE
motor:
Cummins ISB6.7 250B; 180,5kW (Euro V)
převodovka: ZF Ecolife 6AP1000B rozložení dveří: 1-2 |
|||||||||||||||||||
výrobní číslo | 13362 | |||||||||||||||||||
VIN | SUU206U03DB013362 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 2013 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
poznámka | 3.5.2022: nehoda u zastávky Hlubočepy s tramvají 9342, 22.2.2023: zpět v provozu po opravě u výrobce | |||||||||||||||||||
výbava | klimatizace Konvekta |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | městské schéma, červeno-bílá |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|
PÁ 21.03.2025 | PID 148 | 1 | |
ČT 20.03.2025 | PID 245 | 2 | přejezd na linky 247, 248 a 269 |
ST 19.03.2025 | PID 245 | 2 | přejezd na linky 247, 248 a 269 |
PO 17.03.2025 | PID 148 | 2 | |
NE 16.03.2025 | PID 246 | 3 | přejezd na linku 130 |
Dokumentační fotky vozu

1
Praha
Sazečská
18. 4. 2015
Sazečská
18. 4. 2015

1
Praha
Maniny (Libeňský most)
29. 1. 2018
Maniny (Libeňský most)
29. 1. 2018

2
Praha
Nádraží Braník
4. 3. 2018
Nádraží Braník
4. 3. 2018

1
Praha
I. P. Pavlova
9. 5. 2021
I. P. Pavlova
9. 5. 2021

3
Praha
I. P. Pavlova
20. 5. 2021
I. P. Pavlova
20. 5. 2021

1
Praha
Na Zlíchově
3. 5. 2022
Na Zlíchově
3. 5. 2022

1
Praha
Na Zlíchově
3. 5. 2022
Na Zlíchově
3. 5. 2022

7
Praha
Klukovice
6. 1. 2024
Klukovice
6. 1. 2024

11
Praha
Na Hvězdárně
6. 10. 2024
Na Hvězdárně
6. 10. 2024

13
Praha
Nádraží Braník
3. 11. 2024
Nádraží Braník
3. 11. 2024

18
1
Praha
V Dolích
31. 1. 2025
V Dolích
31. 1. 2025

35
Praha
Strážovská
13. 3. 2025
Strážovská
13. 3. 2025
Poslední aktualizace vozu:
23. 2. 2023.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.