Pojazd Dopravní podnik hl. m. Prahy #2057 (Solaris Urbino 8,9 LE)
SPZ/RZ | 4AL 1460 od 2014 | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
numer taborowy | 2057 od 2014 | |||||||||||||||||||
aktualny stan | w eksploatacji | |||||||||||||||||||
producent | Solaris | |||||||||||||||||||
typ |
Solaris Urbino 8,9 LE
silnik:
Cummins ISB6.7 250B; 180,5kW (Euro V)
skrzynia biegów: ZF Ecolife 6AP1000B układ drzwi: 1-2 |
|||||||||||||||||||
numer seryjny | 13362 | |||||||||||||||||||
VIN | SUU206U03DB013362 | |||||||||||||||||||
rok produkcji | 2013 | |||||||||||||||||||
przewoźnik |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
notatka | 3.5.2022: nehoda u zastávky Hlubočepy s tramvají 9342, 22.2.2023: zpět v provozu po opravě u výrobce | |||||||||||||||||||
wyposażenie | klimatyzacja Konvekta |
Wykaz malowań
od | do | malowanie |
---|---|---|
od výroby | dosud | městské schéma, červeno-bílá |
Zadania pojazdu
datum | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|
PO 24.03.2025 | PID 148 | 1 | |
NE 23.03.2025 | PID 148 | 1 | |
PÁ 21.03.2025 | PID 148 | 1 | |
ČT 20.03.2025 | PID 245 | 2 | přejezd na linky 247, 248 a 269 |
ST 19.03.2025 | PID 245 | 2 | přejezd na linky 247, 248 a 269 |
Dokumentacyjne zdjęcia pojazdu

1
Praha
Sazečská
18. 4. 2015
Sazečská
18. 4. 2015

1
Praha
Maniny (Libeňský most)
29. 1. 2018
Maniny (Libeňský most)
29. 1. 2018

2
Praha
Nádraží Braník
4. 3. 2018
Nádraží Braník
4. 3. 2018

1
Praha
I. P. Pavlova
9. 5. 2021
I. P. Pavlova
9. 5. 2021

3
Praha
I. P. Pavlova
20. 5. 2021
I. P. Pavlova
20. 5. 2021

1
Praha
Na Zlíchově
3. 5. 2022
Na Zlíchově
3. 5. 2022

1
Praha
Na Zlíchově
3. 5. 2022
Na Zlíchově
3. 5. 2022

7
Praha
Klukovice
6. 1. 2024
Klukovice
6. 1. 2024

11
Praha
Na Hvězdárně
6. 10. 2024
Na Hvězdárně
6. 10. 2024

13
Praha
Nádraží Braník
3. 11. 2024
Nádraží Braník
3. 11. 2024

18
1
Praha
V Dolích
31. 1. 2025
V Dolích
31. 1. 2025

56
Praha
Strážovská
13. 3. 2025
Strážovská
13. 3. 2025
Ostatnia aktualizacja pojazdu:
23. 2. 2023.
Znalazłeś błąd lub masz jakieś uzupełnienie? Napisz do nas na e-mail lub na forum dyskusyjne.