Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #6886II (SOR NB 18)
SPZ/RZ | 4AK 5847 od 2014 | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 6886II od 2014 | |||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||
výrobce | SOR | |||||||||||||||||||
typ |
SOR NB 18
motor:
Iveco Cursor F2BE3681B; 243kW; Euro EEV
převodovka: ZF Ecomat 6HP 604C rozložení dveří: 2-2-2-2-2 |
|||||||||||||||||||
výrobní číslo | 473 | |||||||||||||||||||
VIN | TK9F8XXA8DLSL5473 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 2014 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
výbava | osvěžovač vzduchu pracoviště řidiče Dirna Bycool |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | městské schéma, červeno-bílá |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|
PO 24.03.2025 | PID 905 | 54 | přejezd na linku 136 |
PO 24.03.2025 | PID 177 | 24 | |
PÁ 21.03.2025 | PID 136 | 11 | náhrada za vůz 6889 |
ČT 20.03.2025 | PID 905 | 52 | přejezd na linku 177 |
ST 19.03.2025 | PID 905 | 52 | přejezd na linku 177 |
Dokumentační fotky vozu

Praha
Ke Klíčovu
27. 9. 2016
Ke Klíčovu
27. 9. 2016

Praha
odstavná plocha Kobylisy
17. 6. 2017
odstavná plocha Kobylisy
17. 6. 2017

Praha
Beladova
26. 12. 2018
Beladova
26. 12. 2018

Praha
křižovatka Kobylisy
6. 4. 2019
křižovatka Kobylisy
6. 4. 2019

Praha
Beladova
3. 10. 2020
Beladova
3. 10. 2020

Praha
Před garáží Klíčov
30. 7. 2021
Před garáží Klíčov
30. 7. 2021

Praha
Letňany
2. 8. 2021
Letňany
2. 8. 2021

1
Praha
Semilská
8. 7. 2022
Semilská
8. 7. 2022

1
Praha
Semilská
8. 7. 2022
Semilská
8. 7. 2022

27
Praha
Výstavní
4. 2. 2025
Výstavní
4. 2. 2025
Fotky vozu na autobusy.org
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
11. 1. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.