Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #6874II (SOR NB 18)
SPZ/RZ | 4AJ 7801 od 2014 | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 6874II od 2014 | |||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||
výrobce | SOR | |||||||||||||||||||
typ |
SOR NB 18
motor:
Iveco Cursor F2BE3681B; 243kW; Euro EEV
převodovka: ZF Ecomat 6HP 604C rozložení dveří: 2-2-2-2-2 |
|||||||||||||||||||
výrobní číslo | 454 | |||||||||||||||||||
VIN | TK9F8XXA8DLSL5454 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 2014 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
poznámka | 5-6/2022: testování nového hlasu hlášení zastávek v anketě #1 | |||||||||||||||||||
výbava | osvěžovač vzduchu pracoviště řidiče Dirna Bycool |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | městské schéma, červeno-bílá |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|
PÁ 31.01.2025 | PID 195 | 6 | přejezd na linku 158 |
ČT 30.01.2025 | PID 177 | 7 | |
ST 29.01.2025 | PID 177 | 11 | |
ÚT 28.01.2025 | PID 136 | 4 | |
PO 27.01.2025 | PID 135 | 3 |
Dokumentační fotky vozu
Praha
odstavná plocha Černý Most
16. 3. 2015
odstavná plocha Černý Most
16. 3. 2015
1
Praha
Michelská
10. 7. 2015
Michelská
10. 7. 2015
Praha
Jižní Město
10. 7. 2015
Jižní Město
10. 7. 2015
Praha
Kobylisy
14. 9. 2016
Kobylisy
14. 9. 2016
Praha
Ke Klíčovu
27. 9. 2016
Ke Klíčovu
27. 9. 2016
Praha
Podhajská pole
17. 11. 2016
Podhajská pole
17. 11. 2016
Praha
Trojská
18. 8. 2017
Trojská
18. 8. 2017
Praha
Čimická
1. 3. 2018
Čimická
1. 3. 2018
Praha
Ocelkova
28. 5. 2018
Ocelkova
28. 5. 2018
Praha
Listova
20. 6. 2018
Listova
20. 6. 2018
Praha
Vysočanská
6. 8. 2018
Vysočanská
6. 8. 2018
Praha
Beladova
13. 4. 2019
Beladova
13. 4. 2019
1
Praha
Prosecká
8. 7. 2022
Prosecká
8. 7. 2022
Fotky vozu na autobusy.org
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
31. 7. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.