Vůz ČSAD autobusy Plzeň 1Z8 8527 (SOR C 12)
SPZ/RZ |
1Z8 8527
2004-2022
u
ČSAD Vsetín, ČSAD autobusy Plzeň a JIHA Trade
WLS 31570 od 2022 u PKS Łosice |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | SOR | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
SOR C 12
motor:
Iveco Tector 6
převodovka: manuální, 6°, ZF rozložení dveří: 1-1-0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 29 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VIN | TK9C2XX434LSL5029 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2004 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | 6.1.2020: přivezen do Kralovic; 9.1.2020: první den provozu v Kralovicích |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 2022 | ČSAD Vsetín, bílá se zeleným a šedým pruhem |
2022 | dosud | bílá |
Dokumentační fotky vozu

Lačnov
točna
točna

Slavičín
Radnice
13. 6. 2013
Radnice
13. 6. 2013

Plzeň
CAN Husova
9. 1. 2020
CAN Husova
9. 1. 2020

Plzeň
CAN Husova
9. 1. 2020
CAN Husova
9. 1. 2020

Plzeň
CAN
14. 2. 2020
CAN
14. 2. 2020

Plzeň
CAN
14. 2. 2020
CAN
14. 2. 2020

Plzeň
CAN
22. 4. 2020
CAN
22. 4. 2020

1
Plzeň
Terminál Hlavní nádraží
19. 5. 2020
Terminál Hlavní nádraží
19. 5. 2020

Třemošná
Plzeňská
22. 5. 2020
Plzeňská
22. 5. 2020

Třemošná
22. 5. 2020
22. 5. 2020

Třemošná
Plzeňská
22. 5. 2020
Plzeňská
22. 5. 2020

Plzeň
CAN
26. 5. 2020
CAN
26. 5. 2020

Plzeň
CAN
26. 5. 2020
CAN
26. 5. 2020

Plzeň
Domažlická
13. 6. 2020
Domažlická
13. 6. 2020

Plzeň
Domažlická
13. 6. 2020
Domažlická
13. 6. 2020

3
Łosice
Marszałka Józefa Piłsudskiego
5. 7. 2022
Marszałka Józefa Piłsudskiego
5. 7. 2022
Poslední aktualizace vozu:
13. 2. 2023.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.